|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rafał Brzoska spiera się z dziennikarzami ,,Gazety Wyborczej" o tekst nt. przetargu na obsługę korespondencji sądowej
Rafał Brzoska, prezes grupy kapitałowej Integer.pl jest oburzony tekstem w „Gazecie Wyborczej” na temat przetargu na obsługę korespondencji sądów i prokuratur. W liście do „GW” zarzuca dziennikarzom brak rzetelności dziennikarskiej i sugeruje, że to część inspirowanej przez jego konkurencję kampanii nagatywnej. - Tekst jest o śledztwie prokuratury. Czy opinia publiczna powinna o tym wiedzieć? Naszym zdaniem tak - odpowiadają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl autorzy artykułu.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" odwołuje się od sądowego zakazu pisania o Kwaśniewskim i Kaliszu. ,,Postanowienie jest kuriozalne"
Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał tygodnikowi „Do Rzeczy” opisywać dalej podsłuchaną rozmowę Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza oraz nakazał usunąć dotychczasowe teksty o tej sprawie. - Dla mnie to postanowienie sądu jest kuriozalne. Złożymy na nie zażalenie - zapowiada dziennikarz „Do Rzeczy” Cezary Gmyz.
więcej
|
|
Polska reklama telewizyjna w górę o 3,3 proc., duże wzrosty mniejszych kanałów z multipleksów
Wydatki reklamowe netto na polskim rynku telewizyjnym w pierwszej połowie br. wzrosły w skali roku o 3,3 proc., do 1,983 mld zł. W dużych stacjach rosła sprzedaż spotów, a spadały wydatki na sponsoring i product placement.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
"Postępujące zidiocenie mediów jest faktem, również TVP wpisuje się w ten trend"
- Cele przedstawione przez nowego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego są w większości szczytne, ale bardzo ogólne. Nie poruszają jednak niektórych spraw jak np. powrót do obiektywizmu - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku medialnego.
więcej
|
,,Wprost" o 72 proc. w dół, a ,,Polityka" - o 32 proc. Sprzedaż tygodników opinii od 2005 roku (raport)
Od 2005 roku prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskał jedynie „Gość Niedzielny”. Rynek sprzedaży tygodników opinii rok po roku w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google+ jeszcze nie umarł, ale okazał się za słabym konkurentem Facebooka (opinie)
|
Związkowcy w Agorze chcą wycofania niekorzystnych umów z pracownikami. ,,Te zapisy zakwestionował sąd"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 i Polsat liderami w lipcu. ,,Teleexpresss" hitem
W lipcu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał do 38,6 proc. Najchętniej oglądanym programem był „Teleexpresss”.
więcej
|
|
TVN stawia na media cyfrowe, Christian Anting w zarządzie
Christian Anting, dyrektor departamentu digital & e-commerce Grupy TVN, został nowym członkiem zarządu spółki. Awans ten ma być potwierdzeniem rosnącego znaczenia mediów cyfrowych w dalszym rozwoju TVN.
więcej
|
|
,,Salon sukien ślubnych" w TLC. W programie Doda, Steczkowska i Siwiec
Kanał TLC w drugiej połowie sierpnia br. rozpocznie emisję „Salonu sukien ślubnych”. W programie poza uczestniczkami wybranymi w castingu w różnych rolach pojawią się gwiazdy, m.in. Doda, Justyna Steczkowska i Natalia Siwiec.
więcej
|
|
TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. ,,Teleexpress" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Magdalena Zdunikowska awansowała w Viacom International Media Networks Polska
Magdalena Zdunikowska awansowała na nowo utworzone stanowisko marketing directora w Viacom International Media Networks Polska, nadawcy m.in. stacji MTV Polska i Comedy Central.
więcej
|
|
Słaby wynik ,,Miasta 44" w niemieckiej telewizji. Tylko milion widzów
W niedzielę drugi kanał niemieckiej telewizji publicznej ZDF pokazał film Jana Komasy “Miasto 44” opowiadający o Powstaniu Warszawskim. W kraju za Odrą produkcja przyciągnęła przed ekrany zaledwie nieco ponad milion widzów.
więcej
|
|
Szef HBO broni serialu ,,Detektyw". Powstanie trzeci sezon
Szef programowy HBO Michael Lombardo wystąpił w obronie drugiego sezonu "Detektywa", który spotkał się ostatnio z olbrzymią falą krytyki. Jednocześnie manager podtrzymał pogłoski na temat tego, że powstanie trzecia seria.
więcej
|
|
Serial ,,CSI: Cyber" w AXN
20 sierpnia 2015 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu „CSI: Cyber”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama telewizyjna w górę o 3,3 proc., duże wzrosty mniejszych kanałów z multipleksów
Wydatki reklamowe netto na polskim rynku telewizyjnym w pierwszej połowie br. wzrosły w skali roku o 3,3 proc., do 1,983 mld zł. W dużych stacjach rosła sprzedaż spotów, a spadały wydatki na sponsoring i product placement.
więcej
|
|
KER: rzucanie psem w reklamie Sznapsa de Luxe propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt
Komisja Etyki Reklamy stwierdziła, że reklama napoju Sznaps de Luxe (produkowanego przez Stock Polska) pokazująca żartobliwie rzucanie psem propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt.
więcej
|
|
Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój
Producenci wody mineralnej mniej w tym roku wydają na reklamy w telewizji, inwestując w zamian więcej w pozostałych tradycyjnych mediach. W największym stopniu zintensyfikowali swoje działania na outdoorze, w magazynach i kinach. Zdecydowanym liderem w tej branży pod względem wydatków reklamowych jest Żywiec Zdrój (Grupa Danone).
więcej
|
|
Bank Millennium z Radosławem Kotarskim reklamuje aplikację na smartwatche (wideo)
W nowej kampanii reklamowej z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego Bank Millennium prezentuje swoją aplikację mobilną w wersji na smartwatche. Akcję przygotowały i realizują firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland.
więcej
|
|
Kruszwica szuka agencji do obsługi reklamowej Finuu
Zakłady Tłuszczowe Kruszwica planują działania reklamowe masła Finuu i szukają agencji do ich przygotowania - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tauron szykuje przetarg na dostawcę nośników outdoorowych
Spółka Tauron Sprzedaż należąca do Grupy Tauron przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze dostawcę nośników reklamy zewnętrznej do planowanych działań reklamowych. Z wybraną firmą podpisze umowę na 18 miesięcy.
więcej
|
|
Mateusz Łukianiuk za Tomasza Karolaka na czele zanox Polska
Matuesz Łukianiuk awansował na stanowisko country managera w polskim oddziale sieci internetowego marketingu efektywnościowego zanox. Zastąpił w tej funkcji Tomasza Karolaka, który odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rafał Brzoska spiera się z dziennikarzami ,,Gazety Wyborczej" o tekst nt. przetargu na obsługę korespondencji sądowej
Rafał Brzoska, prezes grupy kapitałowej Integer.pl jest oburzony tekstem w „Gazecie Wyborczej” na temat przetargu na obsługę korespondencji sądów i prokuratur. W liście do „GW” zarzuca dziennikarzom brak rzetelności dziennikarskiej i sugeruje, że to część inspirowanej przez jego konkurencję kampanii nagatywnej. - Tekst jest o śledztwie prokuratury. Czy opinia publiczna powinna o tym wiedzieć? Naszym zdaniem tak - odpowiadają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl autorzy artykułu.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" odwołuje się od sądowego zakazu pisania o Kwaśniewskim i Kaliszu. ,,Postanowienie jest kuriozalne"
Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał tygodnikowi „Do Rzeczy” opisywać dalej podsłuchaną rozmowę Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza oraz nakazał usunąć dotychczasowe teksty o tej sprawie. - Dla mnie to postanowienie sądu jest kuriozalne. Złożymy na nie zażalenie - zapowiada dziennikarz „Do Rzeczy” Cezary Gmyz.
więcej
|
|
Julita Senczyno nowym dyrektorem reklamy internetowej w Marquardzie
Julita Senczyno została nowym dyrektorem reklamy ds. nowych mediów w wydawnictwie Marquard Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Karinę Hertel, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Krzysztof Urbański wicenaczelnym ,,Forbesa"
Krzysztof Urbański został nowym zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił Jacka Pochłopienia, który odszedł do „Wprost”.
więcej
|
|
,,Party" na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik ,,Flesza"
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”, którego wynik spadł po raz pierwszy poniżej 100 tys. egz.
więcej
|
|
,,Ta Nasza Młodość" nowym magazynem o czasach PRL-u
W środę 5 sierpnia br. na rynek wejdzie magazyn „Ta Nasza Młodość” (Phoenix Press). - Będzie to miesięcznik prezentujący sentymentalne wspomnienia i prawdziwe życie w Polsce Ludowej pokazane z perspektywy zwyczajnych ludzi - zapowiada Karina Hadyś, dyrektor wydawnicza tytułu.
więcej
|
|
Jacek Pochłopień: z ,,Forbes" na wicenaczelnego ,,Wprost"
Jacek Pochłopień, dotąd wicenaczelny miesięcznika „Forbes”, został kolejnym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”).
więcej
|
|
Jason Fine zamiast Willa Dany nowym naczelnym ,,Rolling Stone"
Jason Fine, redaktor naczelny magazynu „Men’s Journal”, pokieruje także redakcją „Rolling Stone” i zastąpi Willa Danę, który po 19 latach odchodzi ze stanowiska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Bauer kupił porównywarkę ubezpieczeń Rankomat.pl, dołączy ją do Grupy Interia.pl
Grupa Bauer Media kupiła 100 proc. udziałów porównywarki ubezpieczeniowej Rankomat.pl. Zostanie ona włączona do Grupy Interia.pl, gdzie będzie pracował także jej prezes Michał Laskowski.
więcej
|
|
Julita Senczyno nowym dyrektorem reklamy internetowej w Marquardzie
Julita Senczyno została nowym dyrektorem reklamy ds. nowych mediów w wydawnictwie Marquard Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Karinę Hertel, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Wideo w internecie: mobile wyprzedza komputery, ponad 10 proc. udziału w e-reklamie
W 2015 roku korzystanie z wideo w internecie na urządzeniach mobilnych zwiększy się o 43,9 proc., a w przyszłym o 34,8 proc., natomiast na urządzeniach stacjonarnych te wzrosty wyniosą 9,5 i 6,5 proc. Udział wideo w globalnych rynku reklamy internetowej wzrośnie z 10,2 proc. w ub.r. do 12,8 proc. w 2017 rok - prognozuje ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Z hejtem w sieci spotyka się ponad połowa polskich internautów (infografika)
53,4 proc. polskich internautów zetknęło się z hejtem w internecie. Niewiele ponad połowa badanych uważa, że fala nienawiści ma na celu skrzywdzić lub ośmieszyć inne osoby (51,1 proc.). Większość respondentów słyszała o ostatnich wydarzeniach i fali hejtu w sieci, związanych z samobójstwem gnębionego w szkole nastolatka spod Płońska (82,7 proc.), chorobą i śmiercią blogerki modowej (50,5 proc.) oraz tragicznym wypadku synka prezentera telewizyjnego (65 proc). O tym, że z hejtingiem należy walczyć, uważa zdecydowana większość internautów (70 proc.) - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
Paulina Młynarska poprowadzi program ,,Lustro" w Onet.tv
Jesienią br. w serwisie internetowym Onet.tv (Grupa Onet.pl) zadebiutuje autorski program Pauliny Młynarskiej „Lustro”. Będzie ona prowadzić w nim intymne rozmowy ze znanymi kobietami.
więcej
|
|
Allegro.pl reklamuje się ciekawostkami o mobilnych zakupach internetowych (wideo)
W ramach bieżącej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl emitowane są 10-sekundowej spoty ze statystykami dotyczącymi mobilnych zakupów internetowych. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami Viacom International Media Networks, Letemknow Sequence i Universal McCann.
więcej
|
|
Dyrektor PizzaPortal.pl Lech Kaniuk uruchamia internetowe dostawy jedzenia VF Poland
Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający PizzaPortal.pl, powołał spółkę VF Poland zajmującą się dostawami posiłków. Specjalna flota samochodów ma na celu usprawnić dostawy i zoptymalizować cały proces dostarczania jedzenia do klientów.
więcej
|
|
Bloger Paweł Rybicki pracował jednocześnie jako publicysta i w sztabie Andrzeja Dudy
Paweł Rybicki, bloger znany jako Rybitzky, w czasie prezydenckiej kampanii wyborczej pracował w sztabie Andrzeja Dudy, kandydata z ramienia PiS, a równocześnie krytykował, m.in. w felietonach do „Gazety Polskiej Codziennie”, Bronisława Komorowskiego. Część dziennikarzy i blogerów krytykuje łączenie przez niego tych funkcji, sam Rybicki nie widzi w tym nic niestosownego.
więcej
|
|
Lajki i wirtualne komentarze mają większe znaczenie niż opinia w realu
Portale społecznościowe stały się miejscem, w którym poszukujemy akceptacji i uznania – twierdzą psychologowie. Użytkownicy chcą być zauważeni i docenieni, dlatego często kreują siebie i otaczającą rzeczywistość, z niecierpliwością wypatrując lajków i pochlebnych komentarzy. Mózg reaguje na nie podobnie jak na przyjemność, którą sprawia na przykład jedzenie ulubionego posiłku. W tej sytuacji nietrudno więc o uzależnienie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|