|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 5 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN postawi na produkcję programów do internetu
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, zapowiada, że stacja postawi na produkcję programów do emisji tylko w internecie. Pierwsze z nich zobaczymy już jesienią br.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" przypomina dziennikarzom o konserwatywnym ubiorze, wywołując żarty u konkurencji
Dziennikarze pism Gremi Business Communication, na czele z „Rzeczpospolitą”, zostaną poinformowani przez kierownictwo redakcji, żeby odpowiednio ubierali się do pracy. Dziennikarzy z wielu innych redakcji, m.in. konkurencyjnych pism biznesowych, rozbawiła taka zapowiedź. - „Rzeczpospolita” jest pismem konserwatywnym i pewien standard ubioru obowiązuje jej dziennikarzy. Nie będzie jednak żadnych specjalnych zaleceń, wskazówek ani regulaminu - tłumaczy Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
,,Teleexpress" zyskał 450 tys. widzów. Ostro w dół ,,Wiadomości" i ,,Fakty"
W lipcu 2015 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Wiadomości”, które przed rokiem zajmowały miejsce pierwsze.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Zziajani" nowym miniserialem TVP2, sponsorowanym przez Ziaję
TVP2 szykuje do jesiennej ramówki miniserial komediowy „Zziajani”, w którym zagrają Agnieszka Sienkiewicz i Michał Czernecki. W produkcji będą lokowane produkty marki Ziaja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Youtuber o wideo na Facebooku: Oszustwo, kłamstwa i kradzież praw autorskich
Hank Green, jeden z twórców filmów na YouTube zarzuca Facebookowi manipulację i oszustwo przy naliczaniu statystyk, a także umieszczanie w serwisie plików wideo chronionych prawem autorskim. - Sposób naliczania wyświetleń to zawsze kompromis, a prawa autorskie są dla nas najważniejsze - odpiera zarzuty Matt Pakes z Facebooka.
więcej |
|
Eska.pl przed PolskieRadio.pl i RMF24.pl na czele serwisów radiowych, mocno w górę RadioZET.pl (TOP15)
Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl, PolskieRadio.pl i RMF24.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl i Open.fm. W ciągu roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotowało RadioZET.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rafał Brzoska spiera się z dziennikarzami ,,Gazety Wyborczej" o tekst nt. przetargu na obsługę korespondencji sądowej
Rafał Brzoska, prezes grupy kapitałowej Integer.pl jest oburzony tekstem w „Gazecie Wyborczej” na temat przetargu na obsługę korespondencji sądów i prokuratur. W liście do „GW” zarzuca dziennikarzom brak rzetelności dziennikarskiej i sugeruje, że to część inspirowanej przez jego konkurencję kampanii negatywnej. - Tekst jest o śledztwie prokuratury. Czy opinia publiczna powinna o tym wiedzieć? Naszym zdaniem tak - odpowiadają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl autorzy artykułu.
więcej
|
"Postępujące zidiocenie mediów jest faktem, również TVP wpisuje się w ten trend"
- Cele przedstawione przez nowego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego są w większości szczytne, ale bardzo ogólne. Nie poruszają jednak niektórych spraw jak np. powrót do obiektywizmu - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci rynku medialnego.
więcej
|
,,Wprost" o 72 proc. w dół, a ,,Polityka" - o 32 proc. Sprzedaż tygodników opinii od 2005 roku (raport)
|
Google+ jeszcze nie umarł, ale okazał się za słabym konkurentem Facebooka (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN postawi na produkcję programów do internetu
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, zapowiada, że stacja postawi na produkcję programów do emisji tylko w internecie. Pierwsze z nich zobaczymy już jesienią br.
więcej
|
|
,,Teleexpress" zyskał 450 tys. widzów. Ostro w dół ,,Wiadomości" i ,,Fakty"
W lipcu 2015 roku nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych został „Teleexpress”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Wiadomości”, które przed rokiem zajmowały miejsce pierwsze.
więcej
|
|
,,Zziajani" nowym miniserialem TVP2, sponsorowanym przez Ziaję
TVP2 szykuje do jesiennej ramówki miniserial komediowy „Zziajani”, w którym zagrają Agnieszka Sienkiewicz i Michał Czernecki. W produkcji będą lokowane produkty marki Ziaja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Janusz Daszczyński i Wizja chcą rozmawiać o outsourcingu w Telewizji Polskiej
Nowy prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński i związek zawodowy Wizja porozumieli się co do spotkania na temat przeniesienia części pracowników TVP do firmy zewnętrznej. - Mam świadomość, że do wyjaśnienia, ustalenia i rozstrzygnięcia pozostaje wiele spraw pracowniczych. Mogę zagwarantować otwartość i świeżość spojrzenia na te problemy, a przede wszystkim silną wolę i determinację do ich rozwiązania - deklaruje Daszyński.
więcej
|
|
Kamil Durczok nie planuje powrotu do mediów. ,,Ma dużo czasu, żeby pomyśleć, co chce w życiu robić"
Marianna Dufek-Durczok, żona byłego szefa „Faktów” TVN Kamila Durczoka, stwierdziła, że dziennikarz nie zamierza wracać do pracy w mediach. - Może będzie pisarzem lub biznesmenem, propozycje są różne - powiedziała.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports Network do oglądania na Player.pl
Kanały sportowe Eleven i Eleven Sports będzie można oglądać w serwisie Player.pl (należącym do Grupy TVN), m.in. w strefie dla użytkowników T-Mobile. Na razie pierwsza stacja dostępna jest bezpłatnie.
więcej
|
|
Platforma nc+ straciła abonentów. Ponad 1 mld zł wpływów w I półroczu
Platforma nc+ na koniec I półrocza br. miała 2,11 mln abonentów, mniej niż rok wcześniej - podał TVN, jej mniejszościowy udziałowiec. Operator zanotował też spadek przychodów oraz wskaźnika EBITDA, wzrosło zaś jego ARPU.
więcej
|
|
TVP1 kręci serial dokumentalny ,,Młodzi doktorzy", pokaże go zimą
TVP1 realizuje serię dokumentalną „Młodzi doktorzy”, opowiadającą o lekarzach, którzy zaczynają pracę w służbie zdrowia. Produkcja, oparta na formacie BBC, trafi na antenę stacji zimą.
więcej
|
|
Radomir Wit z Radia ZET reporterem w TVP Info
Radomir Wit, prowadzący audycje w Radia ZET, od sierpnia br. jest także reporterem TVP Info. Na antenie informacyjnej stacji Wit zadebiutował w miniony poniedziałek.
więcej
|
|
TTV z polską wersją programu BBC ,,Best in Town"
Kanał TTV planuje realizację polskiej wersji formatu BBC „Best in Town”. Na razie nie wiadomo, kiedy trafi ona na antenę stacji.
więcej
|
|
Próbna umowa na sześć miesięcy w ofercie UPC Biznes
Firma UPC wprowadza nową ofertę UPC Biznes, w ramach której firmy mogą wypróbować poszczególne pakiety usług przez okres pół roku po obniżonej cenie, a następnie zrezygnować z nich lub zachować za niewielką dopłatą.
więcej
|
|
Aktiv Media z prawami do ,,Silent Witness" i ,,Mistresses", hitowymi serialami BBC
Firma producencka Aktiv Media kupiła półroczną opcję na prawa do realizacji polskich wersji dwóch seriali BBC: „Silent Witness” i „Mistresses”.
więcej
|
|
TVN ze wzrostem przychodów. Mniejszy zysk i dług
W I półroczu br. Grupa TVN zanotowała wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto. Spółka zmniejszyła też zadłużenie. - Poziom zamówień na lipiec i sierpień wskazuje na przyspieszenie wzrostu rynku - mówi Markus Tellenbach, prezes TVN.
więcej
|
|
,,Pokojówki z Beverly Hills 3" w FOX. Naya Rivera w obsadzie
5 sierpnia 2015 roku FOX rozpocznie emisję trzeciej edycji serialu „Pokojówki z Beverly Hills”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Banki z mniejszymi wydatkami reklamowymi, mBank liderem przed ING i PKO BP
Wydatki reklamowe banków były w pierwszej połowie br. mniejsze niż przed rokiem. Sektor więcej inwestował we wsparcie w radiu, na outdoorze i w kinach kosztem telewizji i prasy. Najwięcej wydał mBank, który przegonił reklamowo ING Bank Śląski.
więcej
|
|
Prezenterka Radia ZET Chilli Gabi Drzewiecka w kampanii reklamowej Garnier Olia (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa farb do włosów Garnier Olia (produkowanych przez L’Oréal Polska). Jedną z bohaterek reklam jest Gabi Drzewiecka, prezenterka Radia ZET Chilli. W akcji występuje za zgodą kierownictwa stacji.
więcej
|
|
Emil Karewicz w kampanii ,,Stawka to życie. Zastawka to życie" (wideo)
Towarzystwo Kardiologiczne we współpracy z Europejską Asocjacją Przezskórnych Interwencji Sercowo-Naczyniowych (EAPCI), Europejskim Towarzystwem Kardiologicznym (ESC) i Asocjacją Interwencji Sercowo-Naczyniowych (AISN PTK) rozpoczęły społeczną kampanię pod hasłem „Stawka to życie. Zastawka to życie”. Jej ambasadorem został Emil Karewicz, aktor znany m.in. z serialu „Stawka większa niż życie”.
więcej
|
|
PKO BP wybiera dom mediowy do obsługi w internecie
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór interaktywnego domu mediowego. Budżetu broni Value Media.
więcej
|
|
Deutsche Bank musi dodać do reklamy dane o kosztach kredytu
Internetowa reklama karty kredytowej Deutsche Banku powinna zostać zmodyfikowana, bo zawarte w niej informacje są niepełne. Brakuje danych o koszcie kredytu konsumenckiego - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Pharrell Williams z artystami z całego świata reklamuje Adidasa (wideo)
Hip-hopowiec, aktor, projektantka mody, artystka multimedialna i ilustrator pojawiają się obok Pharrella Williamsa w nowym spocie reklamowym Adidasa. Wszyscy zgodnie przekonują, że tworzą z zewnętrznej potrzeby, a nie dla sławy.
więcej
|
|
Tomasz Fryze: z Banku Millennium do Initiative Warszawa
Tomasz Fryze, który przez ponad rok był digital expertem w Banku Millennium, znów pracuje w domu mediowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie związany jest z Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Ronaldo i Neymar Jr reklamują PokerStars (wideo)
Na dwa tygodniem przed startem kampanii w telewizji firma Rational Group ujawniła w internecie spoty promujące PokerStars, serwis www do gry w pokera. Ich bohaterami są piłkarze Cristiano Ronaldo i Neymar Jr.
więcej
|
|
Jakub Prószyński, Piotr Radio, Rafał Kreusch i Magda Albiniak w Przeagencji
Z początkiem sierpnia do zespołu agencji Przeagencja dołączyli Jakub Prószyński, Piotr Radio, Rafał Kreusch i Magda Albiniak.
więcej
|
|
Stadion Miejski w Białymstoku szuka sponsora tytularnego
Spółka Stadion Miejski zarządzająca nowo wybudowanym stadionem piłkarskim w Białymstoku szuka dla obiektu sponsora tytularnego.
więcej
|
|
Diageo szuka agencji do obsługi internetowej w Europie
Koncern alkoholowy Diageo, do którego należą m.in. takie marki jak Smirnoff i Baileys wybiera agencję interaktywną do obsługi w całej Europie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" przypomina dziennikarzom o konserwatywnym ubiorze, wywołując żarty u konkurencji
Dziennikarze pism Gremi Business Communication, na czele z „Rzeczpospolitą”, zostaną poinformowani przez kierownictwo redakcji, żeby odpowiednio ubierali się do pracy. Dziennikarzy z wielu innych redakcji, m.in. konkurencyjnych pism biznesowych, rozbawiła taka zapowiedź. - „Rzeczpospolita” jest pismem konserwatywnym i pewien standard ubioru obowiązuje jej dziennikarzy. Nie będzie jednak żadnych specjalnych zaleceń, wskazówek ani regulaminu - tłumaczy Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
Time z niższymi przychodami, zyskiem i ambitnymi planami na przyszłość
Time Inc. opublikował wyniki za II kwartał 2015 roku. Firma zanotowała co prawda spadek przychodów, ale za to wypracowała zysk. - Przebudowujemy nasz biznes od podstaw i powracamy na ścieżkę wzrostów - zapowiada Joe Ripp, CEO spółki.
więcej
|
|
Ewelina Milczek dyrektorem biura reklamy ,,Podróży" i ,,Żagli"
Ewelina Milczek awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy magazynów „Podróże” i „Żagle” w Grupie ZPR Media. Do tej pory za sprzedaż tych tytułów odpowiadał Tomasz Sałkowski, który pozostaje dyrektorem sprzedaży Murator Expo.
więcej
|
|
,,National Geographic" na czele pism podróżniczych. Tylko ,,Podróże" ze wzrostem
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskały tylko „Podróże”.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Kac powszechny wśród młodych ludzi (infografika)
9 na 10 osób w wieku 18-35 lat przynajmniej raz w życiu miało kaca. Przy tym ponad 2/3 mężczyzn i 1/3 kobiet przyznaje, że następnego dnia po spożyciu alkoholu nie czuje się dobrze - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Firmy stawiają na zaawansowaną analitykę danych
97% przedsiębiorstw stosuje zaawansowaną analitykę danych (ang. Data Analytics - D&A) w wybranych obszarach swojej działalności. Zdecydowana większość twierdzi, że podejmuje dzięki temu szybsze (86%) i lepsze (80%) decyzje oraz redukuje ryzyko biznesowe (67%) - wynika z globalnego badania KPMG.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|