|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 11 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Witold Woźniak osiągnął ogromny sukces, Tomasz Namysł naturalnym następcą
Objęcie sterów Wydawnictwa Bauer przez Tomasza Namysła nie zaskoczyło managerów rynku prasowego, którzy uznają to za naturalną kontynuację. Doceniają oni zasługi odchodzącego prezesa Witolda Woźniaka, dzięki którym awansował on do zarządu Grupy Bauer Media w Niemczach.
więcej
|
|
Reality-show ,,Kryptonim szef" w środowe wieczory w TVP1
Nowy reality-show TVP1 „Kryptonim szef”, w którym szefowie firm wcielać się będą incognito w zwykłych pracowników, nadawany będzie jesienią w środy o 20.25. - Bardzo wierzę w ten format - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
Branża reklamowa docenia kampanię Lidla z Okrasą i Brodnickim za awans wizerunkowy dyskontów
Trzyletnia kampania reklamowa Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była przełomem w komunikacji dyskontów, ponieważ pokazała, że mogą one przyciągać klientów nie tylko niskimi cenami, lecz także szerokim asortymentem produktów, promowanych reklamami na wysokim poziomie - oceniają dla Wirtualnamedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)
Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchniaLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.
więcej
|
Ambasadorzy marek to skuteczny sposób reklamy, największym grzechem niedopasowanie ich do celów kampanii (opinie)
- Szymon Majewski w kampanii PKO BP czy Marek Kondrat w ING to przykłady świetnie dobranych ambasadorów marki, na minusie są role reklamowe Macieja Maleńczuka, Zbigniewa Bartmana, Rafała Majki i Mirosława Hermaszewskiego. Nowy, ale ryzykowny trend to angażowanie blogerów i youtuberów, a reklamodawcy często skupiają się na zyskach krótkookresowych, zapominając, że wizerunek marki to wynika z jednej kampanii - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii reklamowych.
więcej
|
,,Rinke za kratami" jesienią w Polsacie
|
TVN zainwestuje w premiery w zimowej ramówce, Małgorzata Rozenek z nowym show
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Reality-show ,,Kryptonim szef" w środowe wieczory w TVP1
Nowy reality-show TVP1 „Kryptonim szef”, w którym szefowie firm wcielać się będą incognito w zwykłych pracowników, nadawany będzie jesienią w środy o 20.25. - Bardzo wierzę w ten format - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.
więcej
|
|
Tweet Krzysztofa Ziemca gestem propaństwowca (opinie)
Dziennikarze nie powinni manifestować wyznawanych kwestii światopoglądowych i poglądów politycznych, ale wrzucenie przez Krzysztofa Ziemca fotografii na Twitter wyrażało emocje propaństwowca, bez deklaracji politycznej - oceniają Wiesław Godzic, Bartosz Marczuk i Eryk Mistewicz.
więcej
|
|
Osoby z niskim wykształceniem najchętniej oglądają Polsat i TVP1 (top 40 stacji)
Wśród osób powyżej 16. roku życia nieposiadających matury w I półroczu 2015 roku najchętniej oglądaną stacją był Polsat, który wyprzedził TVP1. Oba kanały miały sporą przewagę nad TVN i TVP2. Raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piłkarski Puchar Polski przez kolejne dwa lata w kanałach Polsatu
Polski Związek Piłki Nożnej i Telewizja Polsat przedłużyły o dwa sezony - 2016/2017 i 2017/2018 - umowę dotyczącą transmisji meczów Pucharu Polski.
więcej
|
|
,,Magazyn Ligi Mistrzów" ze skrótami meczów w TVN7
Kanał TVN7 wprowadzi do ramówki „Magazyn Ligi Mistrzów”, w którym znajdą się m.in. skróty meczów. Będzie on realizowany we współpracy z platformą nc+, która ma wyłączne prawa do Ligi Mistrzów w Polsce.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Krzysztof Ziemiec krytykowany za żartobliwe zdjęcie ? la Andrzej Duda
Dziennikarz „Wiadomości” TVP1 Krzysztof Ziemiec w czasie relacjonowania zaprzysiężenia Andrzeja Dudy na prezydenta zamieścił zdjęcie, na którym wykonuje podobny gest zwycięstwa co Duda. Chociaż Ziemiec podkreślał, że to żart, został skrytykowany przez niektórych internautów i prezesa Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: gest Ziemca gestem propaństwowca, bez ukrytych znaczeń
W fotografii Krzysztofa Ziemca opublikowanej przez niego na Twitterze widzę przede wszystkim emocje propaństwowca: oto zaprzysiężono Prezydenta RP, osobę która od dnia zaprzysiężenia nie jest już wyrazicielem interesów jednej tylko partii politycznej - ocenia Eryk Mistewicz, szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
"Westworld" - nowy serial HBO. Anthony Hopkins i Evan Rachel Wood na Dzikim Zachodzie
Stacja HBO opublikowała zapowiedź serialu "Westworld", który trafi do telewizji prawdopodobnie na początku 2016 roku.
więcej
|
|
Majka Jeżowska trenerką w show ,,Aplauz, aplauz!"
„Aplauz, aplauz!” to nowy program stacji TVN. Wezmą w nim udział śpiewające dzieci wraz z dorosłymi opiekunami. Uczestnicy ćwiczyć będą pod okiem profesjonalnych trenerów – Majki Jeżowskiej i Magdy Steczkowskiej. Premiera nowego talent show 6 września.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża reklamowa docenia kampanię Lidla z Okrasą i Brodnickim za awans wizerunkowy dyskontów
Trzyletnia kampania reklamowa Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy była przełomem w komunikacji dyskontów, ponieważ pokazała, że mogą one przyciągać klientów nie tylko niskimi cenami, lecz także szerokim asortymentem produktów, promowanych reklamami na wysokim poziomie - oceniają dla Wirtualnamedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Słowacja z Arturem Andrusem reklamuje Polakom letnie atrakcje turystyczne (wideo)
W kinach i internecie ruszyła kampania - oparta na spocie z udziałem Artura Andrusa - zachęcająca do letnich wyjazdów turystycznych na Słowację. Akcję przygotowało i realizuje Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej wspólnie z agencją Lowe Warsaw.
więcej
|
|
,,Piłkarska promocja" Lotosu z biletami na mecze reprezentacji Polski
Grupa Lotos rozpoczęła „Piłkarską promocję”, w której do wygrania są m.in. bilety na mecze reprezentacji Polski, sponsorowanej przez tę firmę. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Grey Group Polska, Tank Production i Starcom.
więcej
|
|
,,Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji" w rządowej kampanii do przedsiębiorców (wideo)
Ministerstwo Gospodarki zaczęło kampanię zachęcającą polskich przedsiębiorców do polubownego rozwiązywania sporów biznesowych. Akcja - przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej, Chillgroup i Codemedia - przebiega pod hasłem „Spory rozwiązuj siłą. Siłą mediacji”.
więcej
|
|
Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów w Comperia.pl
Adam Urbanowski objął w firmie Comperia.pl nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych. Z firmą jest związany od 2,5 roku, dotychczas był w niej dyrektorem marketingu.
więcej
|
|
Piotr Pal: Brodnicki i Okrasa zmienili wizerunek Lidla z ,,jest tanio" na ,,jest smacznie"
Jestem fanem sposobu, w jaki ewoluowała na przestrzeni ostatnich lat komunikacja Lidla i Biedronki. Panowie Brodnicki i Okrasa doskonale wpisali się w kontekst kulinarny, a kolejne spoty wykorzystywały w pełni ich potencjał - uważa Piotr Pal z agencji Opcom.
więcej
|
|
Radosław Grzybowski: Brodniki i Okrasa w reklamach Lidla ,,odczarowali" wizerunkowo dyskonty
- Format reklamowy Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą pozytywnie zarezonował na całą kategorię dyskontów. Wcześniejszy niezbyt korzystny wizerunek sieci dyskontowych został praktycznie zniwelowany - uważa Radosław Grzybowski z agencji Gong.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Witold Woźniak osiągnął ogromny sukces, Tomasz Namysł naturalnym następcą
Objęcie sterów Wydawnictwa Bauer przez Tomasza Namysła nie zaskoczyło managerów rynku prasowego, którzy uznają to za naturalną kontynuację. Doceniają oni zasługi odchodzącego prezesa Witolda Woźniaka, dzięki którym awansował on do zarządu Grupy Bauer Media w Niemczach.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Brava Girl" w ciągu 10 lat spadła o 83 proc. Dane pism młodzieżowych
W ciągu 10 lat wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska" apeluje o pomoc w zebraniu 250 tys. zł potrzebnych na przeprosiny w ,,GW" i ,,Rz"
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz i Katarzyna Hejke, autorka tekstu „WSI na wizji”, muszą przeprosić Milana Suboticia za podanie, że współpracował on z WSI po 1993 roku. Redakcja zwróciła się do czytelników z prośbą o pomoc w zebraniu sumy potrzebnej na wykupienie ogłoszeń. - Niech zobaczą, ile kosztuje taka decyzja sądu i jakie mamy beznadziejne prawo i sądy - podkreśla naczelny „GP”.
więcej
|
|
,,Uroda Życia" obniżyła cenę o 5 zł
Wrześniowy numer miesięcznika „Uroda Życia” (Edipresse Polska) ukaże się we wtorek 11 sierpnia br. w promocyjnej cenie 2,99 zł. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
MON pozywa ,,Wprost" za ,,kłamstwa". ,,To arogancja władzy i próba tłumienia prasy"
Ministerstwo Obrony Narodowej zapowiedziało pozwanie tygodnika „Wprost” za naruszenie dób osobistych i pomówienie w artykule opisującym rzekome nieprawidłowości w przetargu na zakup śmigłowców dla wojska. Według wydawcy „Wprost” takie oświadczenie MON to „buta i arogancja władzy” oraz „próba tłumienia prasy”.
więcej
|
|
Klaudia Wiśniowska, pogodynka Superstacji na okładce wrześniowego ,,CKM"
We wtorek 11 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się wrześniowy numer magazynu „CKM” (Marquard Media Polska), w którym zaprezentowana zostanie sesja zdjęciowa prezenterki prognozy pogody w Superstacji Klaudii Wiśniewskiej.
więcej
|
|
Tomasz Namysł nowym prezesem Wydawnictwa Bauer
Tomasz Namysł obejmuje stanowisko prezesa zarządu Wydawnictwa Bauer. Zastąpi Witolda Woźniaka, który czerwcu br. został powołany na członka zarządu Grupy Bauer Media z siedzibą w Hamburgu.
więcej
|
|
Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. ,,Tele Świat" najchętniej kupowany
W kwietniu 2015 roku na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polska w czołówce blokowania reklam internetowych, wydawcy stracą na tym 22 mld dolarów
W 2015 roku liczba użytkowników programów blokujących reklamy w sieci wzrosła o 41 procent - wynika z raportu PageFair i Adobe. Wydawcy z powodu stosowania blockerów stracą 21,8 miliarda dolarów, a Polska jest w czołówce krajów z największą liczbą działających programów blokujących reklamy.
więcej
|
|
Tweet Krzysztofa Ziemca gestem propaństwowca (opinie)
Dziennikarze nie powinni manifestować wyznawanych kwestii światopoglądowych i poglądów politycznych, ale wrzucenie przez Krzysztofa Ziemca fotografii na Twitter wyrażało emocje propaństwowca, bez deklaracji politycznej - oceniają Wiesław Godzic, Bartosz Marczuk i Eryk Mistewicz.
więcej
|
|
92 proc. polskich internautów to gracze, najpopularniejsza gra online to ,,Battlefield" (Top 10)
W różnego rodzaju gry bawi się niemal tyle samo internautów co internautek, najliczniejsza grupa graczy to ludzie w wieku 15-24 lata, a większość lubi współpracę w grach - wynika z badania przygotowanego przez PBI.
więcej
|
|
Trzęsienie ziemi w Google. Twórcy zakładają nową firmę - Alphabet
Trzęsienie ziemi w Google. Twórcy zakładają nową firmę - Alphabet
więcej
|
|
Dziennikarz pobity śmiertelnie w Azerbejdżanie za skrytykowanie piłkarza
Rasim Alijew, dziennikarz sportowy z Azerbejdżanu, został pobity na śmierć przez nieznanych sprawców. Zabójstwo łączy się ze skrytykowaniem przez Alijewa znanego azerskiego piłkarza, Jawida Husejnowa.
więcej
|
|
Zaledwie jedna piąta internautów nie udostępniła w sieci żadnych informacji o sobie
Polscy internauci są przekonani, że korzystają z internetu w sposób bezpieczny, a obecność na portalach społecznościowych sprzyja dobrowolnemu zamieszczaniu przez nich informacji - wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS.
więcej
|
|
Opera Software rozczarowuje inwestorów, może zmienić właściciela
Norweska firma Opera Software, producent przeglądarki internetowej Opera, ujawniła słabsze od oczekiwanych wyniki finansowe z II kwartału 2015 roku. Rozważana jest sprzedaż spółki lub zmiana modelu partnerstwa z inwestorami.
więcej
|
|
Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów w Comperia.pl
Adam Urbanowski objął w firmie Comperia.pl nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych. Z firmą jest związany od 2,5 roku, dotychczas był w niej dyrektorem marketingu.
więcej
|
|
AIP Seed Capital inwestuje w portal Jarosława Kuźniara. 100 tys. zł za 15 proc. udziałów
Jarosław Kuźniar otwiera kolejny serwis podróżniczy. Tym razem będzie to serwis przeznaczony przede wszystkim dla przewodników wycieczek. Na jego rozwój dziennikarz TVN24 otrzyma około 100 tys. zł z funduszu AIP Seed Capital.
więcej
|
|
26 proc. Polaków kupuje w internecie przez smartfony i tablety
Coraz więcej Polaków robi zakupy w sieci przez smartfony i tablety. W najbliższym czasie ten segment klientów ma szansę stać się siłą napędową rynku e-commerce. Mimo że poziom bezpieczeństwa jest coraz wyższy, to i tak większość odbiorców wybiera opcję zapłaty gotówką przy odbiorze zamówienia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|