|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Twój Puls" nie wróci na antenę TV Puls
TV Puls w jesiennej ramówce nie będzie kontynuować codziennego programu „Twój Puls” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzony przez Katarzynę Cichopek i Katarzynę Trzaskalską lifestylowy magazyn miał bardzo słabe wyniki oglądalności.
więcej
|
|
Ekstraklasa 2015/2016 zyskała widzów. Hitem mecz Legia Warszawa - Wisła Kraków
Obecny sezon T-Mobile Ekstraklasy po czterech pierwszych kolejkach na kanałach nc+ gromadzi średnio 126 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. piłkarskie rozgrywki zyskały widzów. Najchętniej oglądane są mecze pokazywane na antenie Canal+ Sport.
więcej
|
|
,,Ranczo" wraca na plan: w 10. serii więcej ,,ławeczki" i zima
Z początkiem września br. ruszą zdjęcia do dziesiątego sezonu serialu „Ranczo”, która trafi na antenę TVP1 wiosną 2016 roku. W epizodycznej roli pojawi się w niej zwycięzca charytatywnej licytacji, a widzowie zobaczą po raz pierwszy sceny dziejące się zimą.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat i ipla pokażą walkę Adamek vs Saleta w pay-per-view za 40 zł
26 września br. Cyfrowy Polsat i telewizja internetowa ipla przeprowadzą transmisję w systemie pay-per-view gali Polsat Boxing Night, podczas której odbędzie się pojedynek Tomasza Adamka z Przemysławem Saletą. Dostęp do wydarzenia kosztuje 40 zł.
więcej
|
|
Kanał BBC3 zniknie z telewizyjnej anteny, przenosi się do internetu
Kierownictwo BBC zdecydowało, że kanał BBC3 zniknie z ekranów telewizorów 1 marca 2016 roku. Nie zostanie jednak zlikwidowany, ale przeniesiony do internetu, a na promocję nowej platformy narodowy brytyjski nadawca przeznaczy nawet połowę rocznego budżetu na autopromocję.
więcej
|
|
Sieć Vectra ma 932 tys. abonentów, najszybciej rosą usługi telefoniczne
W ciągu roku sieci kablowej Vectra przybyło ponad 22 tys. abonentów. Najbardziej relatywnie wzrosła liczba klientów telefonii, a liczba użytkowników internetu przekroczyła już pół miliona.
więcej
|
|
,,Rush", ,,Olimp" i ,,Miasto zła" serialowymi premierami TVN7
Kanał TVN7 w jesiennej ramówce umieści trzy nowe seriale zagraniczne: „Rush”, „Olimp” oraz „Miasto zła”, który trafi do Polski zaraz po premierze w USA. Widzowie zobaczą też m.in. nowe sezony seriali „Revolution” oraz „Tajemnice Laury”.
więcej
|
|
PlusBank ze specjalną ofertą kredytu ratalnego dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu
Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą korzystać z nowej oferty finansowania sprzętu w ramach kredytu ratalnego PlusBanku 3 x 0 (0 proc. oprocentowania, 0 proc. prowizji i 0 zł opłaty przygotowawczej), gdzie klient płaci tylko za sam kupowany sprzęt.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" przeprasza za mem wyśmiewający otyłe kobiety. ,,Niezręczność w upale"
Na facebookowym fanpage’u programu TVP2 „Pytanie na śniadanie” zamieszczono mem wyśmiewający otyłe kobiety na plaży jako „foki i morświny”. Po fali krytycznych komentarzy internautów redakcja usunęła wpis i przeprosiła za niego. - W zalewającym nas wszystkich upale również i nam zdarzają się pewne niezręczności - stwierdzili redaktorzy programu.
więcej
|
|
UPC z ofertą dla studentów
Operator kablowy UPC wprowadza ofertę promocyjną dla studentów, a ramach której mogą oni podpisać umowę do końca czerwca 2016 roku na internet lub połączyć go z telewizją cyfrową.
więcej
|
|
Seriale ,,Układ", ,,Mały Quinquin" i ,,Grantchester" od września w Ale kino+
Od września widzowie kanału Ale kino+ będą mogli oglądać trzy nowe seriale - norweski „Układ”, francuski „Mały Quinquin” i angielski „Grantchester”.
więcej
|
|
Legia Warszawa kontra Zoria Ługańsk i Lech Poznań - Videoton Szekesfehervar w TVP
W czwartek, 20 sierpnia 2015 roku odbędą się pierwsze mecze Legii Warszawa i Lecha Poznań w ostatniej rundzie kwalifikacji do Ligi Europejskiej. Będzie można je obejrzeć w TVP2, TVP Sport i na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Gangland" w History
W niedzielę 30 sierpnia br. na antenie kanału History zadebiutuje serial kryminalny „Gangland”, który powstał w oparciu o książkę „Gangland - podwójna gra”.
więcej
|
|
,,Młodzi Tytani: Akcja!" w Cartoon Network
17 sierpnia 2015 roku Cartoon Network rozpocznie emisję premierowych odcinków animowanego serialu „Młodzi Tytani: Akcja!”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Pracownicy marketingu i reklamy narzekają na przepracowanie i stres, ale nie żałują wyboru zawodu
80 procent pracowników z segmentu marketingu i reklamy uważa, że ich zespół jest za mały, jeden na czterech doświadcza silnego stresu w pracy, a 20 procent kilka razy na tydzień zostaje w pracy do późna - wynika z badań firmy Workfront.
więcej
|
|
,,Nikt nie naprawi tego lepiej niż Ty" w reklamach Ucando.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca nowy sklep internetowy Ucando.pl oferujący części motoryzacyjne. Akcja przebiega pod hasłem „Nikt nie naprawi tego lepiej niż Ty”, za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Sugarfree, Marketing House i Havas Media.
więcej
|
|
Blachotrapez reklamuje ,,dachy wielu pokoleń" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.
więcej
|
|
Krystyna Czubówna głosem Banku Zachodniego WBK
Komunikaty na infolinii i w bankomatach Banku Zachodniego WBK zaczęły być emitowane z głosem znanej lektorki i dziennikarki Krystyny Czubówny.
więcej
|
|
PKL Kasprowy Wierch promowany przez click community
Agencja click community prowadzi działania komunikacyjne kolei liniowych PKL Kasprowy Wierch na Facebooku i Instagramie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVP.pl, o2. i Onet.pl najszybszymi polskimi portalami w teście prędkości działania (TOP10)
Agencja Hypermedia linked by Isobar przeprowadziła dla serwisu Wirtualnemedia.pl badanie czasu otwierania stron dziesięciu największych polskich portali horyzontalnych. Strony wypadają lepiej na łączach stacjonarnych niż w internecie mobilnym, duża różnica występuje po zastosowaniu Adblocka Plus. - Reklama to tylko 25-35 procent problemu wolno działających portali. O wiele większy wpływ na jakość ma budowa stron i brak odpowiedniej infrastruktury serwerowej - ocenia Andrzej Hoppe, technology delivery director w Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
Wyhamowały wzrosty portali w mobile'u. Wirtualna Polska coraz bliżej Allegro-GG, Pudelek.pl i o2.pl przed Gazetą.pl (TOP20)
Polskie serwisy nie zyskują już skokowo z miesiąca na miesiąc ruchu w internecie mobilnym. Po przejęciu NextWeb Media i Open.fm Grupa Wirtualna Polska zmniejszyła dystans do liderującej Grupy Allegro-GG, wśród poszczególnych stron Pudelek.pl i o2.pl wyprzedzają Gazetę.pl.
więcej
|
|
Amazon planuje polską premierę Amazon Echo, szykuje grunt pod lokalną wersję serwisu?
Koncern Amazon zamierza wprowadzić na polski rynek urządzenie o nazwie Amazon Echo, które pozwala m.in. na zamawianie towarów na amerykańskiej platformie. Jest możliwe, że firma planuje uruchomienie lokalnej wersji swojego serwisu, o czym mówi się już od dawna.
więcej
|
|
Zalando z większymi przychodami i liczbą klientów, 59,2 mln euro zysku
Internetowa platforma modowa Zalando w pierwszej połowie 2015 roku wykazała wzrost przychodów na poziomie 31,5 proc. Liczba aktywnych klientów wzrosła do 16,4 mln, a firma podniosła prognozę przychodów do 28-31 proc.
więcej
|
|
KPD Investment inwestuje milion złotych w startup Sher.ly
Krakowski startup technologiczny Sher.ly pozyskał milion złotych na dalszy rozwój firmy od funduszu KPD Investment.
więcej
|
|
Internet coraz ważniejszy w poszukiwaniu miejsc na wakacje (infografiki)
Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc. użytkowników). Kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe, są drugim (po rekomendacji, w tym w szczególności rodziny i znajomych) źródłem pomysłów, jeżeli chodzi o wybór miejsca, gdzie chcemy pojechać na wakacje - wynika z badań Deloitte.
więcej
|
|
Grupa Onet.pl jako partner Bundesligi będzie prowadzić jej polski serwis internetowy
Grupa Onet.pl przez najbliższe trzy lata będzie na polskim rynku oficjalnym partnerem niemieckiej ligi piłkarskiej Bundesliga. Umowę o współpracy podpisała z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej DFL.
więcej
|
|
Deutsche Telekom sprzedaje Ströerowi T-online.de i InteractiveMedia
Operator telekomunikacyjny Deutsche Telekom (właściciel sieci T-Mobile) podpisał z firmą reklamy zewnętrznej Ströer umowę sprzedaży serwisu T-online.de i agencji marketingu internetowego InteractiveMedia. Ströer zapłaci za nie swoimi akcjami o wartości 0,3 mld euro.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Millenialsi niezadowoleni z edukacji, ,,70-20-10" idealnym modelem zdobywania wiedzy
Młode osoby z tzw. pokolenia millenialsów (urodzonych po roku 1990) zgodnie przyznają, że niski poziom edukacji jest jednym z największych problemów dzisiejszego świata, który rodzi obawę o przyszłość. 53 proc. przedstawicieli pokolenia Y na świecie widzi coraz bardziej pogłębiającą się przepaść pomiędzy edukacją a zatrudnieniem. Bardziej od wysokich zarobków millenialsi cenią sobie zdobycie międzynarodowego doświadczenia i pracę w modelu work-lifestyle - wynika z raportu AIESEC i PwC.
więcej
|
|
Suplementy diety popularne wśród Polek, najczęściej kupowane w aptekach
Ponad połowa (58 proc.) klientek aptek i drogerii przyznaje, że zażywa suplementy diety. Podobny odsetek badanych (54 proc.) uważa, że suplementy diety mogą przynosić korzyści zdrowotne i można je zażywać bez ograniczeń - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Internet coraz ważniejszy w poszukiwaniu miejsc na wakacje (infografiki)
Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc. użytkowników). Kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe, są drugim (po rekomendacji, w tym w szczególności rodziny i znajomych) źródłem pomysłów, jeżeli chodzi o wybór miejsca, gdzie chcemy pojechać na wakacje - wynika z badań Deloitte.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|