|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 16 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8
Agora zamierza wziąć udział w konkursach na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Jesteśmy zainteresowani co najmniej dwoma kanałami na MUX-8 - zapowiada Bartosz Hojka, prezes spółki.
więcej
|
|
MON sugeruje powiązania szefa ,,Wprost" z rzecznikiem PZL Mielec. ,,Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne"
- Tomasz Wróblewski i tygodnik „Wprost” atakują rozstrzygnięcia niekorzystne dla PZL Mielec i starają się wpływać na opinię publiczną, nie ujawniając swoich powiązań biznesowych z oferentem - zarzuca redaktorowi naczelnemu „Wprost” Ministerstwo Obrony Narodowej. - Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne - odpowiada Wróblewski.
więcej
|
|
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły 3,734 mld zł, o 102,8 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 2,8 proc. - szacuje Starcom MediaVest Group. Po 8-9 proc. wzrosła wartość reklamy radiowej i internetowej, a po 13-14 zmalały nakłady marketingowe w prasie. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły firmy z sektora handlowego, farmaceutycznego i FMCG.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8
Agora zamierza wziąć udział w konkursach na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. - Jesteśmy zainteresowani co najmniej dwoma kanałami na MUX-8 - zapowiada Bartosz Hojka, prezes spółki.
więcej
|
|
Kanał Al Jazeery z prawami do transmisji hiszpańskiej ligi piłkarskiej w Polsce
Kontrolowany przez Al Jazeerę kanał beIN Sports kupił prawa do transmisji w Polsce meczów hiszpańskiej ligi piłkarskiej - wynika z informacji na oficjalnej stronie tych rozgrywek. Poprzednio przez wiele lat pokazywał je Canal+.
więcej
|
|
Mniej Adama Federa i Leszka Dawidowicza w ,,Wiadomościach"
Od września reporterzy „Wiadomości” TVP Adam Feder i Leszek Dawidowicz będą przygotowywać materiały dla magazynów emitowanych w TVP Info. Pozostaną jednak związani z redakcją „Wiadomości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały lifestylowe: TVN Style liderem, TVN Turbo zmniejsza dystans do Polsat Play
TVN Style był w lipcu br. liderem wśród kanałów lifestylowych w Polsce. Drugą lokatę zajął Polsat Play, ale coraz bardziej dogania go konkurencyjne TVN Turbo. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciło - TLC.
więcej
|
|
Eleven Sports przejmuje po nc+ prawa do transmisji Ligi Mistrzów w piłce ręcznej
Grupa Eleven Sports Network nabyła od Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej wyłączne prawa do transmisji Ligi Mistrzów piłkarzy oraz piłkarek ręcznych na najbliższe cztery sezony. Umowa dotyczy czterech krajów, w tym Polski.
więcej
|
|
Z kamerą na planie jesiennego spotu TVN (wideo making of)
W najnowszym spocie wizerunkowym TVN kilkanaście gwiazd stacji występuje wraz ze zwykłymi ludźmi. Prezentujemy klip pokazujący, jak wyglądała praca na planie spotu.
więcej
|
|
Internauci chcieliby powrotu do telewizji ,,Milionerów", ,,Sondy" i ,,Kabaretu Olgi Lipińskiej"
Połowa polskich internautów deklaruje, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi przed laty. Młodzi najbardziej chcieliby powrotu na antenę „Milioretów”, a starsi - „Sondy” i „Kabaretu Olgi Lipińskiej”.
więcej
|
|
Tylko dzieci i młodzież oglądają coraz mniej telewizji (raport za 10 lat)
Średni dobowy czas oglądania telewizji w I półroczu br. wyniósł 4 godziny i 29 minut. Był on o 17 minut dłuższy, niż w I półroczu 2005 roku. Czas spędzany przed szklanym ekranem skrócił się tylko wśród dzieci i młodzieży.
więcej
|
|
,,Mam talent" i ,,Aplauz, aplauz!" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
We wrześniowej ofercie reklamowej TVN najwięcej, nawet po ponad 50 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Aplauz, aplauz!”. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, „Masterchefie”, „Kto poślubi mojego syna?” i „Faktach”.
więcej
|
|
nc+ reklamuje się ,,emocjami na wyłączność" w Lidze Mistrzów (wideo)
Rusza kampania reklamowa nc+ promująca transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów w kanałach tej platformy. Akcja, przygotowana przez 2012 Agency wspólnie z działami marketingu i kreacji nc+, przebiega pod hasłem „Emocje na wyłączność”.
więcej
|
|
Sportklub stawia na piłkę ręczną, Fightklub - na boks
Jesienią na antenie Sportklubu znajdą się m.in. mecze Bundesligi piłki ręcznej i Ligi Asobal. Z kolei Fighthklub w każdym tygodniu pokaże co najmniej dwie gale bokserskie.
więcej
|
|
,,Warsaw Shore 3" wraca na antenę MTV Polska
Kanał MTV Polska w niedzielę 30 sierpnia br. rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Nadawca zapowiada zmiany wśród uczestników programu.
więcej
|
|
W 2020 r. prawie co trzeci telewizor z dostępem do internetu
Liczba podłączonych do internetu telewizorów sięgnie w 2020 roku 876 milionów w 51 krajach objętych raportem Digital TV Research. Dla porównania, na koniec roku 2010 takich odbiorników było 105 milionów, a na koniec tego roku ma ich być 415 milionów.
więcej
|
|
Tomasz Lis o mediach publicznych: brak reformy to grzech PO i Tuska, teraz mogą stać się aparatem propagandowym PiS-u
Według Tomasza Lisa niezrealizowanie przez rząd w ostatnich ośmiu latach reformy finansowania mediów publicznych jest zaniedbaniem i grzechem Platformy Obywatelskiej i Donalda Tuska. Natomiast po ewentualnym przejęciu władzy przez PiS jesienią media te mogą stać się aparatem propagandowym partii rządzącej.
więcej
|
|
Posłanka PiS do dziennikarki ,,Wiadomości" TVP: nowa władza zadba o Pani zdrowie
W piątek przed południem posłanka PiS Krystyna Pawłowicz zamieściła na Facebooku wpis kierowany do dziennikarki „Wiadomości” TVP1 Justyny Dobrosz-Oracz. - Na jesieni, nowa władza będzie musiała zadbać o Pani zdrowie - napisała. Część internautów odebrała to jako groźbę pod adresem dziennikarki, Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich nie zamierza reagować w tej sprawie.
więcej
|
|
TVP nie pokaże nowego spotu PiS z Szydło, bo nie ma w nim pytań z referendum (wideo)
Telewizja Polska odmówiła bezpłatnej emisji nowego spotu Prawa i Sprawiedliwości z Beatą Szydło w ramach kampanii przed referendum zaplanowanym na 6 września. Nadawca tłumaczy, że klip nie odnosi się do pytań, które zostaną zadane w referendum.
więcej
|
|
,,Family Guy: Głowa rodziny 12" w FOX Comedy
18 września FOX Comedy rozpocznie emisję dwunastego sezonu animacji dla dorosłych „Family Guy: Głowa rodziny”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły 3,734 mld zł, o 102,8 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 2,8 proc. - szacuje Starcom MediaVest Group. Po 8-9 proc. wzrosła wartość reklamy radiowej i internetowej, a po 13-14 zmalały nakłady marketingowe w prasie. Najmocniej wydatki reklamowe zwiększyły firmy z sektora handlowego, farmaceutycznego i FMCG.
więcej
|
|
Szef internetowej kampanii Andrzeja Dudy: nie zatrudnialiśmy hejterów, Rybicki współpracował nie jako publicysta
Paweł Szefernaker, szef kampanii internetowej Andrzeja Dudy przed wyborami prezydenckimi, opowiadał w Polsat News 2 o działaniach sztabu w internecie. Zapewnił, że PiS nie zatrudniał hejterów ani nie prowadził kampanii negatywnej. - Hejtu jest tak dużo w internecie, że nie należy do tego pieca dosypywać - wyjaśniał Szefernaker.
więcej
|
|
Mediacap ze spadkiem wpływów i 1,9 mln zł zysku, szykuje kolejne przejęcie
W pierwszej połowie br. holding Mediacap (obejmujący agencja marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firmę badawczą IQS) zanotował 29,1 mln zł wpływów (2,7 proc. mniej niż rok wcześniej) i 1,9 mln zł zysku netto. Mediacap prowadzi rozmowy na temat przejęć i liczy, że uda mu się kupić w br. podmiot o rocznym EBITDA wynoszącym minimum 3 mln zł.
więcej
|
|
,,#logujemy się dla Nepalu" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)
Rusza nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, związana z pomocą dla Nepalu organizowaną wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
23 nowe osoby w Grupie Saatchi & Saatchi Poland, Jacek Celiński i Torsten Hekkelstrand dyrektorami
Do Grupy Saatchi & Saatchi Poland (obejmującej agencje marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions) w ostatnich dwóch miesiącach dołączyło 23 nowych pracowników. Funkcje dyrektorskie w zespole obsługi klienta objęli Jacek Celiński i Torsten Hekkelstrand.
więcej
|
|
Konkursy na Instagramie: tagi, influencerzy i followersi
Najprostsza formuła konkursu na Instagramie to opublikowanie zadania konkursowego na profilu marki, w którym poprosimy o odpowiedź w komentarzu pod treścią lub przesłanie jej mailem. Równie łatwe zadanie polega na dodaniu zgłoszenia konkursowego (zdjęcia lub wideo) i opatrzenia go odpowiednim hashtagiem (często także wymagane jest polubienie profilu organizatora i otagowanie go w poście konkursowym). Instagram w obecnym kształcie daje szerokie spektrum na tworzenie rozwiązań niestandardowych - analizuje Joanna Szelągowska z Isobar Polska.
więcej
|
|
,,Mam talent" i ,,Aplauz, aplauz!" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
We wrześniowej ofercie reklamowej TVN najwięcej, nawet po ponad 50 tys. zł, trzeba zapłacić za spoty przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Aplauz, aplauz!”. Niewiele mniej kosztują reklamy przy „Kuchennych rewolucjach”, „Masterchefie”, „Kto poślubi mojego syna?” i „Faktach”.
więcej
|
|
Zagraniczny wyciąg reklamowy: Samsung, Honda, Geico, Citizen, Magistral (wideo)
„Bez względu na to, czy chodzi o przełomowe, technologiczne nowości, czy też o dobrze znane produkty codziennego użytku, w reklamie przede wszystkim liczy się pomysł. I to najlepiej prosty, ponieważ budzi proste skojarzenia i szybko zapada w pamięć” - najciekawsze jej zdaniem zagraniczne reklamy z ostatnich miesięcy opisuje Aleksandra Marchocka z Peppermint.
więcej
|
|
,,Bankuj po swojemu" - ING Bank Śląski reklamuje konto z aplikacją mobilną (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii ING Banku Śląskiego reklamującej Konto Direct z aplikacją mobilną. Reklamy, kolejne z serii pod hasłem „Liczą się ludzie”, zostały przygotowane przez firmy Brain, Gong i Lowe Media.
więcej
|
|
nc+ reklamuje się ,,emocjami na wyłączność" w Lidze Mistrzów (wideo)
Rusza kampania reklamowa nc+ promująca transmisje z piłkarskiej Ligi Mistrzów w kanałach tej platformy. Akcja, przygotowana przez 2012 Agency wspólnie z działami marketingu i kreacji nc+, przebiega pod hasłem „Emocje na wyłączność”.
więcej
|
|
TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)
Przedstawiamy dziesięć spotów reklamowych, które w lipcu w skali globalnej zanotowały najwięcej odtworzeń na YouTube. Zdecydowanie najpopularniejszą okazała się nowa reklama Always pod hasłem „#LikeAGirl”, w rankingu znalazły się też dwa spoty GoPro.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
MON sugeruje powiązania szefa ,,Wprost" z rzecznikiem PZL Mielec. ,,Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne"
- Tomasz Wróblewski i tygodnik „Wprost” atakują rozstrzygnięcia niekorzystne dla PZL Mielec i starają się wpływać na opinię publiczną, nie ujawniając swoich powiązań biznesowych z oferentem - zarzuca redaktorowi naczelnemu „Wprost” Ministerstwo Obrony Narodowej. - Zarzuty są fałszywe i bezpodstawne - odpowiada Wróblewski.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowa platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów
Agora wdrożyła własną platformą technologiczną do sprzedaży subskrypcji treści „Gazety Wyborczej” w intrenecie. Spółka zapewnia, że liczba subskrybentów płatnej oferty „GW” w sieci cały czas rośnie, ale nie podaje szczegółów.
więcej
|
|
W Agorze najmocniej urosły filmy, internet i radio, w dół prasa z ,,Gazetą Wyborczą"
W pierwszej połowie br. przychody Agory w segmencie filmowo-książkowym wzrosły o jedną trzecią, a w segmencie internetowym i radiowym - po ok. 18 proc. W sektorze prasowym spółka zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży pism i spadek przychodów z reklam, m.in. w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników ogólnopolskich. ,,Rzeczpospolita" najbardziej w dół
W I półroczu br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" na czele sprzedaży. ,,M jak Mieszkanie" z największym spadkiem
W maju br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
więcej
|
|
Agora na plusie. Przychody rosną dzięki "Wiedźminowi"
Agora w II kwartale br. zanotowała 8-proc. wzrost przychodów, głównie dzięki rosnącym wpływom z koprodukcji i dystrybucji gry „Wiedźmin 3”. Spółka zakończyła ten okres z zyskiem netto, podczas gdy rok wcześniej notowała stratę.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netflix oficjalnie zapowiada wejście na polski rynek
Serwis Netflix zmienił treść swojej strony startowej dostępnej w Polsce. Zamiast tradycyjnego komunikatu o niedostępności usługi w naszym kraju pojawiła się zapowiedź wejścia na nasz rynek.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowa platformą do płatnych treści w sieci, rośnie liczba subskrybentów
Agora wdrożyła własną platformą technologiczną do sprzedaży subskrypcji treści „Gazety Wyborczej” w intrenecie. Spółka zapewnia, że liczba subskrybentów płatnej oferty „GW” w sieci cały czas rośnie, ale nie podaje szczegółów.
więcej
|
|
6 proc. internautów blokuje reklamy, najczęściej na stronach z grami i forach
Dzięki technologiom umożliwiającym blokowanie reklam online, wielu najbardziej świadomych internautów korzysta z zasobów sieci inaczej niż chcieliby tego marketerzy i wydawcy stron. Na razie jednak wpływ blokowania reklam na zyski reklamodawców jest niewielki, ale jeśli wspomniane technologie staną się popularniejsze, może to się szybko zmienić - wynika z raportu eMarketera.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar o hejterach: ścigać jak pijanych kierowców, pokazywać w sieci
W wywiadzie udzielonym portalowi Gazeta.pl dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar, prowadzący poranne pasmo „Wstajesz i wiesz”, opowiadał o swoim stosunku do internetowego hejtu. - Nad tym się nie da zapanować. Ignoruję idiotów, idę dalej - stwierdził.
więcej
|
|
,,#logujemy się dla Nepalu" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)
Rusza nowa odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski, związana z pomocą dla Nepalu organizowaną wspólnie z Polską Akcją Humanitarną. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Periscope na Twitterze - jak mogą wykorzystywać go marki?
Periscope na pewno jest wartym rozpatrzenia narzędziem dla małych, lokalnych marek, które są w stanie przekierować do niego swoje niewielkie rzesze fanów i tam budować z nimi silne długotrwałe relacje. Za granicą robią to m.in. Red Bull, Adobe i Taco Bell - analizuje Kuba Kaliciński z Grupy Kalicińscy.com.
więcej
|
|
Polskie start-upy wyróżniają się na tle europejskich, ale 90 proc. nie dożywa okresu dojrzałości
Krajowe firmy technologiczne w początkowej fazie rozwoju, tzw. start-upy, wyróżniają się spośród europejskich funkcjonalnością i rozwiązaniami dobrze odpowiadającymi na potrzeby rynku. Ich problemem jest jednak niewielka skala działania, niestety, skupiają się głównie na rynku krajowym. 90 proc. rozwiązań dotyczących oprogramowania nie dożywa stanu dojrzałości.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
6 proc. internautów blokuje reklamy, najczęściej na stronach z grami i forach
Dzięki technologiom umożliwiającym blokowanie reklam online, wielu najbardziej świadomych internautów korzysta z zasobów sieci inaczej niż chcieliby tego marketerzy i wydawcy stron. Na razie jednak wpływ blokowania reklam na zyski reklamodawców jest niewielki, ale jeśli wspomniane technologie staną się popularniejsze, może to się szybko zmienić - wynika z raportu eMarketera.
więcej
|
|
Internauci chcieliby powrotu do telewizji ,,Milionerów", ,,Sondy" i ,,Kabaretu Olgi Lipińskiej"
Połowa polskich internautów deklaruje, że tęskni za polskimi programami telewizyjnymi emitowanymi przed laty. Młodzi najbardziej chcieliby powrotu na antenę „Milioretów”, a starsi - „Sondy” i „Kabaretu Olgi Lipińskiej”.
więcej
|
|
Prawie co drugi urlopowicz odbiera służbowe telefony (infografika)
Praca zawodowa wraz z telefonami oraz mailami służbowymi często przekracza "wakacyjne granice" - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|