|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 19 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor
Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
W weekendowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communication) opublikowano artykuł Tomasza Krzyżaka o ks. Kazimierzu Sowie. Duchowny poskarżył się na Facebooku, że nie rozmawiano z nim przed publikacją. - Przykro mi, że mam takich ludzi w redakcji, pozostaje mieć nadzieje, że jak najszybciej sami zmienią prace i wyniosą się z mojej spółki - odpowiedział Grzegorz Hajdarowicz, właściciel GMC.
więcej
|
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8
|
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wojciech Cejrowski wraca do TV Puls. Stacja pokaże dwie nowe serie ,,Wojciech Cejrowski. Boso"
Jesienią na antenie TV Puls znajdą się dwie nowe serie programu „Wojciech Cejrowski. Boso”, zrealizowane przez podróżnika w Meksyku i Paragwaju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie można je oglądać w niedzielne poranki.
więcej
|
|
Policja nie może zidentyfikować sprawców uszkodzenia wozu TVP w Poznaniu, publikuje materiały z zajścia (wideo)
Poznańska policja opublikowała klip i zdjęcia pokazujące, jak kilku uczestników ulicznej fety kibiców Lecha Poznań mocno uszkodziło wóz transmisyjny Telewizji Polskiej. Śledczy proszą o pomoc w zidentyfikowaniu sprawców.
więcej
|
|
Discovery Channel powalczy jesienią o poprawę wyników
W jesiennej ramówce znajdą się cztery polskie produkcje. Poza tym kanał wprowadzi na antenę szereg pozycji zagranicznych m.in. „Wyprawa po skarb Inków” i „Buntownicy na krawędzi”. Inwestycje w program mają poprawić wyniki stacji.
więcej
|
|
Droższe reklamy w Polsacie, nawet 200 tys. zł za spot przy meczu Niemcy-Polska
Ceny reklam w ofercie Polsatu na wrzesień są o kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy transmisjach eliminacyjnych meczów polskich piłkarzy do Euro 2016. Wśród stałych pozycji najdroższe dla reklamodawców są „Must be the music” i „Mega Hit”.
więcej
|
|
,,Skazane" Polsatu powalczą z nowym serialem TVN
Nowy serial Polsatu „Skazane” będzie emitowany w nowym paśmie serialowym - we wtorki o godz. 21.35, zaraz po programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”. Oznacza to, że będzie konkurować z nowym serialem TVN „Aż po sufit!”.
więcej
|
|
,,Be Active" i ,,ABC Gotowania" we wrześniu w Kuchnia+
Kanał Kuchnia+ we wrześniu br. zacznie nadawanie nowych serii dwóch polskich produkcji. Widzowie zobaczą trzeci sezon programu „Be Active. Ewa Chodakowska” oraz piątą serię „ABC Gotowania” Mariety Mareckiej.
więcej
|
|
Woda Jurajska z logo TVP ABC. Będą kolejne produkty
Znak towarowy kanału TVP ABC pojawił się na nowej serii wody mineralnej Jurajska. TVP prowadzi negocjacje z kolejnymi podmiotami zainteresowanymi wykorzystaniem wizerunku stacji. Nie ujawnia przychodów z tego tytułu.
więcej
|
|
Marcin Gortat w teleTOON+. Stacja stawia na sprawdzone produkcje
Jesienią br. stacja teleTOON+ wyemituje nowe serie swoich produkcji własnych: „teleTOON+ Sport 3”, w którym pojawi się Marcin Gortat, a także „teleTOON+ Play 5” oraz „teleTOON+ Gry 4”.
więcej
|
|
15 godzin nieodpłatnych materiałów przed referendum w TVP
We wtorek w siedzibie Telewizji Polskiej losowano kolejność emisji audycji referendalnych od podmiotów, które zgłosiły wniosek do nadawcy w ramach bezpłatnych bloków. W sumie TVP pokaże 15 godzin nieodpłatnych materiałów przed referendum 6 września.
więcej
|
|
Robert Więckiewicz zagra w serialu "Krakau"
Marcin Krzyształowicz, twórca obsypanej nagrodami "Obławy", przygotowuje się do realizacji serialowego thrillera, którego akcja rozgrywa się w 1944 roku w wojennym Berlinie i okupowanym Krakowie. Jedną z głównych ról w "Krakau" zagra Robert Więckiewicz.
więcej
|
|
Polski dokument ,,Autorki" jesienią w ID
Kanał ID w jesiennej ramówce pokaże polski dokument „Autorki”. Na antenie stacji znajdzie się też nowy amerykański program „Sprawa dla detektywa”.
więcej
|
|
"The Lion Guard: Return of the Roar" w Disney Channel (wideo)
Do internetu trafił zwiastun telewizyjnego filmu "The Lion Guard: Return of the Roar".
więcej
|
|
Serial ,,To moje życie!" od 9 września w TV Puls
W środę 9 września br. na antenie TV Puls zadebiutuje turecki serial „To moje życie!”.
więcej
|
|
74 podmioty ze spotami w kampanii referendalnej w TVP
Do Telewizji Polskiej wpłynęły wnioski 76 podmiotów ze 133 uprawnionych do udziału w nieodpłatnej kampanii referendalnej w TVP1, TVP2 i TVP Polonia. Spoty prezentowane będą również na antenach oddziałów terenowych.
więcej
|
|
Mistrzostwa Świata w lekkiej atletyce w Eurosporcie
W okresie od 22 do 30 sierpnia 2015 roku odbywać się będą Mistrzostwa Świata w lekkiej atletyce. Sportową imprezę na żywo transmitować będzie Eurosport.
więcej
|
|
Nowe odcinki animacji ,,Sowa i spółka" w Boomerang
24 sierpnia 2015 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Sowa i spółka”.
więcej
|
|
,,Transporter 2", ,,Olimp" i ,,Prawdziwa historia rodu Borgiów" w kanałach FilmBoxu
Od września na antenie kanału FilmBox Extra emitowane będą seriale „Transporter 2” i „Olimp”. Widzowie kanału FilmBox obejrzą zaś „Prawdziwą historię rodu Borgiów”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PKO BP wycofuje ulotki reklamowe Mini Ratki wprowadzające w błąd
Po interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów PKO BP zobowiązał się do usunięcia ze swoich oddziałów ulotek reklamujących pożyczkę gotówkową Mini Ratka, które mogły wprowadzać odbiorców w błąd co do jej faktycznej kwoty.
więcej
|
|
,,Życie bez długów nie musi być marzeniem" - złudna złota rybka w reklamach Ultimo (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa firmy Ultimo zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Życie bez długów nie musi być marzeniem”, przygotowały i realizują firmy marketingowe K2, OTO Film i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Dołącz do zjawiskowych Polek!" w kampanii Maybelline Lash Sensational (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa maskary Maybelline Lash Sensational (z oferty L’Oréal Polska) prowadzona pod hasłem „Dołącz do zjawiskowych Polek!”. Akcja obejmuje telewizję i internet.
więcej
|
|
Woda Jurajska z logo TVP ABC. Będą kolejne produkty
Znak towarowy kanału TVP ABC pojawił się na nowej serii wody mineralnej Jurajska. TVP prowadzi negocjacje z kolejnymi podmiotami zainteresowanymi wykorzystaniem wizerunku stacji. Nie ujawnia przychodów z tego tytułu.
więcej
|
|
Vileda reklamuje Actifibre jako ,,ściereczkę nowej generacji" (wideo)
Firma Vileda zaczęła największą kampanię reklamową w swojej historii, promującą ściereczkę Actifibre. Akcja, pod hasłem „Ściereczka nowej generacji”, jest prowadzona w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Tomasz Jaworski i Aleksander Szulc zajmą się wideo w K2 Media
Do zespołu agencji mediowej K2 Media (należącej do Grupy K2) dołączyli Tomasz Jaworski i Aleksander Szulc. Jaworski wcześniej pracował m.in. w StarcomMediaVest Group, a Szulc w SoTrender i Dozo Media.
więcej
|
|
Modowa kampania od Stevena Kleina reklamuje Samsunga Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5
Rozpoczęła się globalna kampania reklamowa nowych smartfonów Samsunga: Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5, oparta na zdjęciach modelek autorstwa znanego fotografa mody Stevena Kleina.
więcej
|
|
Smyk reklamuje odzież Cool Club dla dzieci wracających do szkoły (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa odzieży dziecięcej Cool Club dostępnej w sklepach Smyk. Akcja, związana z powrotem dzieci do szkoły, została przygotowana przez firmy GonnaBe, Star Media i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Polskie Linie Kolejowe szukają firmy do przygotowania nowych dżingli
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe chce mieć nowe dżingle promocyjne. Szuka firmy, która je przygotuje.
więcej
|
|
Performante przygotuje internetową kampanię dla Polskiej Organizacji Turystycznej
Spółka Performante wygrała konkurs ofert Polskiej Organizacji Turystycznej i na jej zlecenie zajmie się realizacją internetowej kampanii promocyjnej laureatów konkursu na najlepszy produkt turystyczny.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Oburzenie na zdjęcie ofiary milicji jako ilustrację kaca na fanpage'u wódki Żytnia. ,,Takiej amatorszczyzny jeszcze nie było"
Na facebookowym fanpage’u wódki Żytnia Extra pojawiło się zdjęcie ofiary demonstracji „Solidarności” z 1982 roku z żartobliwym podpisem sugerującym, że to scena z wieczoru kawalerskiego. Wpis szybko usunięto, tłumacząc się niewiedzą historyczną. Marka została mocno skrytykowana przez internautów i specjalistów z branży social media. - Takiego poziomu indolencji, braku wiedzy i zupełnej amatorszczyzny w odniesieniu do polskiej historii jeszcze nie widzieliśmy w mediach społecznościowych - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted.
więcej
|
|
Netflix wprowadza filmy z polskim lektorem
W serwisie Netflix pojawiły się pierwsze filmy z możliwością włączenia opcji polskiego lektora. To kolejny znak zapowiadający debiut platformy na polskim rynku.
więcej
|
|
GG dominuje wśród polskich aplikacji mobilnych. W górę Czateria, Gazeta.pl Live i Pudelek.pl (TOP 10)
Wśród aplikacji mobilnych czołowych polskich wydawców internetowych zdecydowanie najpopularniejszy jest komunikator GG, który generuje ok. 10 razy odsłon więcej niż drugie pod tym względem Open.fm. Najpopularniejszymi aplikacjami informacyjnymi są Gazeta.pl Live, Pudelek.pl i Sport.pl Live.
więcej
|
|
Orange zdziwione zablokowaniem przez Wikipedię wszystkich użytkowników Neostrady za nazistowskie wybryki jednego
Wszyscy użytkownicy Neostrady przez rok nie będą mogli bez zalogowania edytować zawartości Wikipedii, ponieważ jeden z nich regularnie naruszał zasady, m.in. wpisywał groźby i pochwały nazizmu. Oferująca Neostradę firma Orange Polska jest zdziwiona tak ostrą restrykcją. - Właściwym rozwiązaniem byłoby zaangażowanie w ten problem organów ścigania - ocenia operator.
więcej
|
|
W sieci rzadziej kupujemy produkty impulsowe, częściej spokojnie zaplanowane
E-commerce rozwija się gwałtownie na całym świecie i wszystko wskazuje na to, że rozwój ten będzie trwał. Potwierdzają to wyniki cyklicznych badań realizowanych przez firmę Nielsen.
więcej
|
|
13,6 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, display rośnie szybciej niż SEM
W pierwszym kwartale br. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 647,8 mln zł, o 13,6 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB i PwC. Trzy czwarte nakładów trafia na reklamy dispay i SEM, a 20 proc. pochodziło z branży motoryzacyjnej.
więcej
|
|
Facebook z nowymi narzędziami dla reklamodawców: automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie
Serwis Facebook oddał w ręce reklamodawców w ramach platformy Audience Network Facebook nowe narzędzia pozwalające na tworzenie skuteczniejszego przekazu i lepsze dotarcie do wybranych grup docelowych.
więcej
|
|
NBCUniversal inwestuje 200 mln dol. w BuzzFeed, będzie w nim więcej treści wideo
Koncern NBCUniversal (NBCU) potwierdził, że zainwestuje 200 milionów dolarów w serwis BuzzFeed. Umowa ma zwiększyć obecność BuzzFeeda w segmencie programów telewizyjnych i filmów.
więcej
|
|
Spóźnione dostawy najczęstszym problemem przy kupowaniu w internecie
Kupujący online w Europie najczęściej borykają się z takimi trudnościami jak niedotrzymywanie terminów dostawy przez sklepy czy nieskuteczna komunikacja - wynika z badania Infas.
więcej
|
|
GoldenSubmarine przygotuje serwis nowej marki odzieżowej LPP
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na przygotowanie strony internetowej nowej marki odzieżowej firmy LPP, której debiut rynkowy jest zapowiadany na początek przyszłego roku.
więcej
|
|
Google udostępnia nową aplikację przeglądarkową Hangouts, na razie na Chrome
Koncern Google poszerzył możliwości korzystania z aplikacji Hangouts udostępniając ją w przeglądarce internetowej pod osobnym adresem. Użytkownicy mogą korzystać z komunikatora bez konieczności uruchamiania konta Google+ lub Gmail.
więcej
|
|
Szerokopasmowy internet do listopada pokryje całą Małopolskę
Blisko 650 km światłowodów wybudowano i odebrano, w trakcie odbioru jest kolejnych 150 km – Małopolska Sieć Szerokopasmowa w sumie będzie obejmować ponad 1250 km. Projekt ma się zakończyć w listopadzie, co oznacza, że za kilka miesięcy cała Małopolska będzie w zasięgu szerokopasmowego internetu. Zmiany na lepsze odczują wszyscy, zarówno mieszkańcy i przedsiębiorcy, jak i urzędy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|