|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po I półroczu. ,,Wprost" stracił najwięcej
Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej |
|
Redaktor naczelny ,,Wprost" chce przeprosin od rzecznika MON. ,,Będziemy pozywać"
Redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) Tomasz Wróblewski zażądał od rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej Jacka Sońty przeprosin za zarzuty w liście do Rady Etyki Mediów. - To urzędnik państwowy. Możliwe, że ktoś wprowadził go w błąd. Zakładam dobrą wolę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Wróblewski.
więcej |
|
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove
Producenci dezodorantów i antyperspirantów zwiększyli w tym roku wydatki reklamowe o blisko jedną trzecią. Unilever przegonił pod tym względem Nivea Polska, a reklamowym liderem wśród marek w tej kategorii została Rexona.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Wojciech Cejrowski wraca do TV Puls. Stacja pokaże nowe odcinki ,,Wojciech Cejrowski. Boso"
Jesienią na antenie TV Puls znajdą się nowe odcinki programu „Wojciech Cejrowski. Boso”, zrealizowane przez podróżnika w Meksyku i Paragwaju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie można je oglądać w niedzielne poranki.
więcej
|
Dorota Wellman jako bohaterka kampanii Lidla chwalona za sympatię, zwyczajność i humor
Dorota Wellman to solidny kapitał wizerunkowy, a Lidl pokazuje, że znów ma apetyt na status „kreatora trendów”. Czy i tym razem uda mu się wytyczyć nową ścieżkę komunikacji, chętnie kopiowaną przez inne dyskonty? - zapowiedź nowej kampanii Lidla oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
Hajdarowicz po krytycznym artykule ,,Rzeczpospolitej" o ks. Sowie: przykro mi, że mam takich dziennikarzy, może sami odejdą
|
Agora chce uruchomić minimum dwa kanały telewizyjne na MUX-8
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat jesienią z czterema nowościami. Wracają hitowe widowiska
Serial „Skazane”, talent-show „SuperDzieciak”, cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oraz paradokumentalny „Poznaj swoje prawa” - to jesienne nowości Polsatu. Stacja w nowym sezonie postawi też na kontynuację sprawdzonych hitów i pokaże kolejne mecze eliminacji do Euro 2016.
więcej
|
|
Margaret, Pijanowski i Szewczyk w show ,,Retromania!" TVP1
TVP1 w jesiennej ramówce umieści nowy magazyn muzyczny „Retromania!”. Poprowadzą go wokalistka Margaret oraz dziennikarze Wojciech Pijanowski i Krzysztof Szewczyk - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN Media w Premium TV wprowadza kanały dziecięce w pakietach dla dorosłych
Od września w Premium TV, części oferty biura reklamy TVN Media, wszystkie produkty MIX skierowane do widzów dorosłych będą posiadać swoją wersję z udziałem kanałów dziecięcych. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku - tłumaczy Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
więcej
|
|
Pieńkowska, Cleo i Lisowska w ,,Tańcu z Gwiazdami" Polsatu (wideo)
Jesienią w Polsacie znajdzie się czwarta edycja programu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Wśród uczestników tanecznego show znajdą się m.in. Małgorzata Pieńkowska, Cleo, Ewelina Lisowska i Sławomir Uniatowski.
więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od 2 września w Polsacie (wideo)
2 września 2015 roku Polsat rozpocznie emisję nowego sezonu serialu „Świat według Kiepskich”.
więcej
|
|
Dwa kolejne kanały AXN w sieci Inea
Sieć kablowa Inea włączyła do oferty kanały AXN HD i AXN Spin HD. Jednocześnie poszerzono dostępność stacji AXN White i AXN Black.
więcej
|
|
Domo+ z nowymi seriami ,,Remont w 48 h" i ,,Wyzwanie - nowe mieszkanie"
W jesiennej ramówce stacja Domo+ wyemituje nowe odcinki znanych już widzom programów „Remont w 48 h” Tomasza Pągowskiego i „Wyzwanie - nowe mieszkanie 3” Damiana Urbańczyka.
więcej
|
|
,,Pielęgniarki 4" w jesiennej ramówce Polsatu
31 sierpnia 2015 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję czwartego sezonu „Pielęgniarek”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Duże zaniedbania i marne perspektywy agencji winnej błędu na fanpage'u Żytniej (komentarze)
Tak poważna wpadka może kosztować agencję bardzo wiele - zarówno w kontekście roszczeń finansowych, jak i utraconego zaufania, jednak wyjście na prostą jest jeszcze możliwe. Dość kiepskie wrażenie robi łańcuszek odpowiedzialności, na końcu którego otrzymujemy głowę ofiarnego kozła: szeregowego pracownika agencji - fatalny błąd agencji Project przy komunikacji na Facebooku wódki Żytnia komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingowych.
więcej
|
|
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove
Producenci dezodorantów i antyperspirantów zwiększyli w tym roku wydatki reklamowe o blisko jedną trzecią. Unilever przegonił pod tym względem Nivea Polska, a reklamowym liderem wśród marek w tej kategorii została Rexona.
więcej
|
|
Producent Żytniej zrzuca winę na agencję, będą pozwy ,,Solidarności" i autora przerobionego zdjęcia
Krzysztof Raczkowiak, autor zdjęcia ofiary stanu wojennego, które na fanpage’u wódki Żytnia przerobiono na mem, skieruje pozew przeciw jej producentowi, a regionalny oddział „Solidarności” złoży w tej sprawie zawiadomienie do prokuratury. Polmos Bielsko-Biała tłumaczy, że zawiniła agencja Project, z którą natychmiast rozwiązał umowę.
więcej
|
|
Daria Sacha partnerem zarządzającym w MEC
Daria Sacha dołączyła do zespołu zarządzającego domem mediowym MEC. Poprzednio przez kilkanaście lat pracowała w MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Youtuberzy jako ,,vikingowie internetu" w kampanii Mobile Vikings (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Mobile Vikings pod hasłem „Vikingowie internetu” prowadzi kampanię reklamową z udziałem trzech youtuberów zajmujących się grami komputerowymi: ReZigiuszem, Masterczułkiem i MultiGameplayGuyem.
więcej
|
|
TVN Media w Premium TV wprowadza kanały dziecięce w pakietach dla dorosłych
Od września w Premium TV, części oferty biura reklamy TVN Media, wszystkie produkty MIX skierowane do widzów dorosłych będą posiadać swoją wersję z udziałem kanałów dziecięcych. - Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku - tłumaczy Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
więcej
|
|
Konrad Dorabialski client business directorem w Hypermedia linked by Isobar
Konrad Dorabialski awansował w agencji Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko client business directora. Pracuje w niej od 10 lat.
więcej
|
|
Reklama Hondy wstrzymana za promowanie niebezpiecznej jazdy (wideo)
Brytyjski regulator reklamowy Advertising Standards Authority (ASA) nakazał wstrzymanie emisji telewizyjnego spotu Hondy, gdyż uznał, że zawarte są w nim zachęty do nieodpowiedzialnej i niebezpiecznej jazdy samochodem.
więcej
|
|
Banki Spółdzielcze z vipowskim fotelem reklamują ,,wygodny kredyt gotówkowy" (wideo)
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową kredytu gotówkowego, oferowanego pod marką Wygodny Kredyt Gotówkowy. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.
więcej
|
|
,,Volkswagen zmienia zasady gry" w akcji dla kurierów (wideo)
Zespół MediaCom Beyond Advertising, jednostki contentowej MediaCom Warszawa, przygotował niestandardowe działania ambientowe dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Akcja odbywa się pod hasłem „Volkswagen zmienia zasady gry”.
więcej
|
|
Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lipcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe FIFA 15, Porsche i Lidla.
więcej
|
|
Perypetie z ciocią i wujem w reklamach Pakietu Elastycznego w Providencie (wideo)
Provident Polska w nowej kampanii, opartej na humorystycznych spotach z ciocią i wujem, reklamuje pożyczki z Pakietu Elastycznego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD.
więcej
|
|
Bramkarz Jagiellonii Bartłomiej Drągowski ambasadorem New Balance
Bartłomiej Drągowski, bramkarz piłkarskiego klubu Jagiellonia Białystok, podpisał kontrakt reklamowy z firmą Tarmax, która jest wyłącznym dystrybutorem marki New Balance w Polsce.
więcej
|
|
Bartek Brzoskowski o facebookowym kryzysie Żytniej: do komunikacji marek alkoholowych trzeba większej rozwagi i własnych zdjęć
Komunikacja marek alkoholowych to bardzo „niestabilny teren”. Dlatego dziwi mnie, że po pierwsze - nie sprawdzono tego zdjęcia nieco głębiej, po drugie - zdecydowano się na pobranie zdjęcia z sieci. Warto zastanowić się nad przygotowaniem własnych materiałów, przede wszystkim dlatego że to zupełnie inna jakość działań, a po drugie w takim przypadku każdy wie, co i kto znajduje się na zdjęciach - kryzys wizerunkowy wódki Żytnia po publikacji żartobliwego mema ze zdjęciem ofiary stanu wojennego analizuje Bartek Brzoskowski z agencji Fenomem.
więcej
|
|
Velux sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych
Producent okien dachowych Velux został oficjalnym sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych, które w styczniu przyszłego roku zostaną rozegrane w Polsce.
więcej
|
|
Herbuś, Fijał, Sykut-Jeżyna i Ekskluzywny Menel promują KimKim.pl
Sklep internetowy z odzieżą KimKim.pl rozszerza swoją kampanię reklamową o kolejne media. Jej ambasadorami są Edyta Herbuś, Ada Fijał, Paulina Sykut-Jeżyna i Ekskluzywny Menel.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po I półroczu. ,,Wprost" stracił najwięcej
Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
Redaktor naczelny ,,Wprost" chce przeprosin od rzecznika MON. ,,Będziemy pozywać"
Redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) Tomasz Wróblewski zażądał od rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej Jacka Sońty przeprosin za zarzuty w liście do Rady Etyki Mediów. - To urzędnik państwowy. Możliwe, że ktoś wprowadził go w błąd. Zakładam dobrą wolę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Wróblewski.
więcej
|
|
Drugi numer ,,Be Active. Dietetyka & Fitness" ze sprzedażą ponad 100 tys. egz.
Drugie wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska) kierowanego przez Ewą Chodakowską, sprzedało się w liczbie ponad 100 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. To wynik lepszy od sprzedaży pierwszego numeru.
więcej
|
|
Ogromny spadek sprzedaży ,,Wprost". Tylko ,,W Sieci" zyskało
W czerwcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a największy, wynoszący aż 65,66 proc. spadek dotknął pisma „Wprost” (AWR „Wprost”). Natomiast wzrostem pochwalić się mógł jedynie tygodnik „W Sieci”.
więcej
|
|
Gremi Media z 4,3 mln zł wpływów i 382 tys. zł zysku w I połowie br.
W minionym półroczu spółka Gremi Media (która na początku lipca przejęła większościowe udziały Presspubliki, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej) zanotowała 4,35 mln zł przychodów ze sprzedaży i 382 tys. zł zysku netto.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|