|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuratorze
Czołowy reporter polityczny „Faktów” TVN” Jakub Sobieniowski zaczął otrzymywać pogróżki od osób, którym nie podobają się jego materiały. Sprawa została już zgłoszona do prokuratury - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Aktywnością na Facebooku i Twitterze prezydent Andrzej Duda ,,wygrywa internety" (opinie)
Prezydent Andrzej Duda świetnie radzi sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, nie tyle nawet wypowiadając się w kwestiach politycznych, ale wchodząc taktownie w interakcję z innymi użytkownikami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od social media.
więcej
|
|
Chrome blokuje reklamy w formacie Flash. ,,To mało wydajna i niebezpieczna technologia"
Google zapowiedział, że od 1 września wszystkie materiały udostępniane w technologii Flash będą domyślnie blokowane przez przeglądarkę Chrome. Koncern proponuje, by reklamodawcy z jego pomocą dokonali konwersji reklam do HTML 5.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuratorze
Czołowy reporter polityczny „Faktów” TVN” Jakub Sobieniowski zaczął otrzymywać pogróżki od osób, którym nie podobają się jego materiały. Sprawa została już zgłoszona do prokuratury - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Puls jesienią stawia na kontent z zagranicy, więcej polskich produkcji wiosną
Po słabych wynikach polskich produkcji w poprzednim sezonie, TV Puls jesienią postawi mocniej na sprawdzone formaty i filmy zagraniczne. Kolejna ofensywa polskich produkcji planowana jest na wiosnę przyszłego roku.
więcej
|
|
TVP wskazuje dziennikarzom jak relacjonować kampanię wyborczą. ,,Odsunięcie od pracy lub audycja znika z anteny"
Zarząd Telewizji Polskiej wytyczył zasady relacjonowania kampanii wyborczych w TVP, które określają wymagania wobec dziennikarzy w czasie kampanii wyborczej oraz referendalnej. Nadawca chce zapewnić równowagę w prezentowaniu różnych stanowisk.
więcej
|
|
Rusza kanał muzyczny Nuta.tv HD. ,,Wyróżni nas dźwięk Dolby Digital"
We wtorek 1 września br. testowe nadawanie rozpocznie kanał muzyczny Nuta.tv HD. Stacja pojawi się na początku w ofercie kilkunastu operatorów kablowych, a w październiku br. trafi na satelitę.
więcej
|
|
Polsat z własnym studiem do widowisk telewizyjnych
Telewizja Polsat uruchomiła nowoczesną halę zdjęciową przeznaczoną do produkcji widowisk telewizyjnych. Dzięki temu stacja będzie mogła częściowo zrezygnować z wynajmowania zewnętrznych studiów.
więcej
|
|
Sąd oddalił odwołanie TVN od kary KRRiT za pornografię. Stacja zapłaci 200 tys. zł
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie Grupy TVN od decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nakładającej na nadawcę karę w wysokości 200 000 zł za nadawanie treści pornograficznych.
więcej
|
|
Nowe cykle i twarze w programie ,,Dzień Dobry TVN"
Tomasz Choiński, Agnieszka Rylik, Anna Męczyńska, Daria Ładocha i Krzysztof Gojdź poprowadzą nowe cykle, które pojawią się w nowym sezonie w magazynie „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
|
Telewizja Puls chce nadawać na MUX-8, ale na giełdę nie wchodzi
Telewizja Puls weźmie najprawdopodobniej udział w konkursach na nadawanie dwóch kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Spółka na razie nie ma natomiast planów debiutu giełdowego.
więcej
|
|
Ewa Olejniczak prowadzącą cykl ,,Przepis dnia" w TVP1
Jesienią kulinarny cykl „Przepis dnia” nadawany w TVP1 poprowadzi Ewa Olejniczak. Zastąpiła Marcina Budynka, który przez ostatni rok gotował dla widzów.
więcej
|
|
Małgorzata Serafin poprowadzi program ,,Debata. Wszystko o referendum" w TVP1
W środę 2 września TVP1 wyemituje program „Debata. Wszystko o referendum”, którego jest wyjaśnienie zagadnień zawartych w pytaniach ogólnokrajowego referendum, zaplanowanego na najbliższą niedzielę. Debatę ekspertów poprowadzi Małgorzata Serafin.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, duży wzrost TVP2. ,,Teleexpress" hitem
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował TVN. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVP i rząd włączają Warszawę do Regionalnego Systemu Ostrzegania
W poniedziałek podpisano list intencyjny pomiędzy Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji oraz Telewizją Polską a prezydent Hanną Gronkiewicz-Waltz w sprawie włączenia Warszawy do projektu Regionalnego Systemu Ostrzegania.
więcej
|
|
Ostatni sezon serialu "Downton Abbey". "Time to Say Goodbye" (wideo)
W internecie pojawił się zwiastun szóstego iż zarazem ostatniego sezonu serialu "Downton Abbey".
więcej
|
|
Puls 2 HD we wrześniu trafi do oferty sieci UPC Polska
Kanał Puls 2 HD we wrześniu br. znajdzie się w ofercie sieci kablowej UPC Polska, gdzie zastąpi wersję SD kanału.
więcej
|
|
Canal+ Sport HD i Canal+ Sport2 HD w otwartym oknie w Multimedia Polska
Operator sieci kablowej Multimedia Polska umożliwi wszystkim abonentom telewizji cyfrowej przez cały wrzesień bezpłatny dostęp do Canal+ Sport HD i Canal+ Sport2 HD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Chrome blokuje reklamy w formacie Flash. ,,To mało wydajna i niebezpieczna technologia"
Google zapowiedział, że od 1 września wszystkie materiały udostępniane w technologii Flash będą domyślnie blokowane przez przeglądarkę Chrome. Koncern proponuje, by reklamodawcy z jego pomocą dokonali konwersji reklam do HTML 5.
więcej
|
|
,,Forbes" rezygnuje z listy najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd
Miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) nie zamieści w tym roku listy 100 polskich gwiazd, których wizerunek jest najcenniejszy dla reklamodawców. - Opublikujemy natomiast listę najcenniejszych gwiazd światowego show-biznesu, polski ranking być może pojawi się w przyszłości w odświeżonej formule - mówi Michał Broniatowski, redaktor naczelny magazynu.
więcej
|
|
Klub Jagielloński krytykuje udział Doroty Wellman w reklamach Lidla
Stowarzyszenie Klub Jagielloński wystosowało list otwarty do dziennikarki TVN Doroty Wellman dotyczący jej udziału w kampanii reklamowej Lidla. Chce jej uświadomić, jakie jego zdaniem nieuczciwe praktyki stosuje ta sieć handlowa.
więcej
|
|
,,Znajdź swój Ideał" - Barbara Kurdej-Szatan w bajkowej reklamie bielizny Triumph (wideo)
Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii bielizny Triumph pod hasłem „Znajdź swój Ideał”. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Stories AG i Carat Polska - występuje Barbara Kurdej-Szatan, polska ambasadorka marki Triumph.
więcej
|
|
Oranżada Hellena dalej promowana w programie Kuby Wojewódzkiego
Colian, podobnie jak wiosną br., będzie promować oranżadę Hellena poprzez product placement w talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN. Napój będzie lokowany w całej jego serii.
więcej
|
|
Dziecięca rozmowa przy śniadaniu w reklamach kaszki Zbożaki (wideo)
Nestlé Polska wprowadziło do sprzedaży nowy produkt - przeznaczoną dla młodszych dzieci kaszkę z płatkami Zbożaki. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Publicis Poland, MEC i BrandLab.
więcej
|
|
,,Pożyczyłem, połączyłem" - Adam Woronowicz reklamuje pożyczkę gotówkową w ING Banku Śląskim
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową z udziałem Adam Woronowicza wspierającą pożyczkę gotówkową, w której można połączyć różne raty w jedną. Akcję przygotowały firmy Gong i Lowe Media.
więcej
|
|
,,Groszki szczęścia" w loterii na 15-lecie sklepów Groszek
Startuje loteria zdrapkowa z okazji 15-lecia sieci sklepów Groszek. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Groszki szczęścia na 15-lecie!”, obsługuje agencja marketingowa Smolar.
więcej
|
|
MediaCom poprzez usługi Data Science chce konkurować danymi
Zespół MediaCom Business Science, jednostki analitycznej domu mediowego MediaCom Warszawa, wprowadza do swojej oferty rozwiązania Data Science. Ich celem jest wytworzenie przewagi konkurencyjnej w oparciu o dane.
więcej
|
|
Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej
Bank Raiffeisen Polbank w nowej kampanii skierowanej do klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Za realizajcę akcji odpowiada agencja Comfitura.
więcej
|
|
Nissan sponsorem Ligi Mistrzów przez kolejne trzy lata
Koncern motoryzacyjny Nissan po roku w roli oficjalnego sponsora motoryzacyjnego piłkarskiej Ligi Mistrzów rozszerza zakres tej współpracy do skali globalnej. W reklamach firmy pojawią się w związku z tym znani piłkarze: Andrés Iniesta, Thiago Silva, Yaya Touré i Max Meyer.
więcej
|
|
MOSQI.TO przygotuje serwisy dla producenta wódek Akwawit Polmos
Agencja MOSQI.TO wygrała przetarg na obsługę marketingową w internecie firmy Akwawit Polmos, produkującej wódki Krakus i Vratislawia oraz prowadzącej sieć pijalni wódek Ojczysta Czysta.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Forbes" rezygnuje z listy najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd
Miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) nie zamieści w tym roku listy 100 polskich gwiazd, których wizerunek jest najcenniejszy dla reklamodawców. - Opublikujemy natomiast listę najcenniejszych gwiazd światowego show-biznesu, polski ranking być może pojawi się w przyszłości w odświeżonej formule - mówi Michał Broniatowski, redaktor naczelny magazynu.
więcej
|
|
Mariusz Żuchowski redaktorem naczelnym ,,kmh"
Mariusz Żuchowski został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika motoryzacyjnego „kmh” (kmh media group). Zastąpił Michała Kwiatkowskiego, który skupi się na zarządzaniu firmą.
więcej
|
|
,,Tele Świat" najchętniej kupowanym dwutygodnikiem. Pisma telewizyjne i people w czołówce (top 24)
W maju 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmienione ,,To & Owo" z ,,Pakietem premium"
Tygodnik „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukaże się we wtorek 1 września br. poszerzy się o dodatkowe materiały pod nazwą „Pakiet premium”. Zajmą one miejsce części omówień programów telewizyjnych.
więcej
|
|
Jesienne wydanie ,,Avanteen" z Margaret na okładce
We wtorek 1 września w sprzedaży pojawi się kolejny numer kwartalnika dla młodzieży „Avanteen” (Agora), w którym znajdą się m.in. propozycje mody szkolnej, testy peelingów antybakteryjnych oraz przykłady ćwiczeń na prostą sylwetkę. Na okładce wydania pojawiła się wokalistka Margaret.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Aktywnością na Facebooku i Twitterze prezydent Andrzej Duda ,,wygrywa internety" (opinie)
Prezydent Andrzej Duda świetnie radzi sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, nie tyle nawet wypowiadając się w kwestiach politycznych, ale wchodząc taktownie w interakcję z innymi użytkownikami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od social media.
więcej
|
|
Chrome blokuje reklamy w formacie Flash. ,,To mało wydajna i niebezpieczna technologia"
Google zapowiedział, że od 1 września wszystkie materiały udostępniane w technologii Flash będą domyślnie blokowane przez przeglądarkę Chrome. Koncern proponuje, by reklamodawcy z jego pomocą dokonali konwersji reklam do HTML 5.
więcej
|
|
Grupa K2 z wpływami wyższymi o 15 proc. i 718 tys. zł. straty netto
W pierwszej połowie br. Grupa K2 zanotowała 39,87 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 14,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Strata netto spółki wyniosła 719 tys. zł straty, podczas gdy przed rokiem miała wartość 1,22 mln zł.
więcej
|
|
Megapanel mobilny: Onet.pl przed WP.pl, mocno w górę Fakt.pl i Cda.pl, w dół Demotywatory (TOP 20)
Wśród polskich wydawców internetowych największy ruch mobilny notują niezmiennie Grupa Allegro-GG, Grupa Wirtualna Polska i Grupa Onet-RASP. Liderem wśród serwisów jest Onet.pl wyprzedzający WP.pl, a najbardziej umobilnione są Ulub.pl, Pudelek.pl, Sport.pl, Bezuzyteczna.pl i Sportowefakty.pl.
więcej
|
|
Marlena Jezierska wraca do Agory, pokieruje rozwojem i marketingiem Sport.pl
Marlena Jezierska objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora rozwoju biznesu i marketingu w serwisie Sport.pl (należącym do Agory). Poprzednio przez rok pracowała w Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej przez 7 lat była już związana z Agorą.
więcej
|
|
Cezary Łazarewicz w redakcji Grupy Wirtualna Polska
Cezary Łazarewicz dołączył do redakcji informacyjnej Grupy Wirtualna Polska. Przez ostatnie miesiące współpracował z Kulisy24.com, a wcześniej pracował m.in. we „Wprost”, „Gazecie Wyborczej”, „Przekroju”, „Newsweeku” i „Polityce”.
więcej
|
|
Marek Raczkowski kończy rysować dla Gazeta.pl
Rysownik Marek Raczkowski zakończył współpracę z portalem Gazeta.pl (należącym do Agory). Przez prawie dwa lata przygotowywał dla niego co tydzień kilka rysunków satyrycznych.
więcej
|
|
Internet zastępuje Polakom lekarza. "Tracą w ten sposób pieniądze i czas"
Zdecydowana większość Polaków kupuje leki oraz decyduje się na badania bez konsultacji ze specjalistą. W dużej mierze wynika to ze zbyt długiego czasu oczekiwania na wizytę u lekarza oraz z tego, że duża część społeczeństwa myśli, że medycyna jest prosta i przewidywalna. Samodzielne decydowanie o terapii i wykonywanych badaniach może być jednak niebezpieczne dla zdrowia, często jest też równoznaczne ze stratą czasu i pieniędzy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|