Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 2 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP2 krytykowana za ,,homopropagandę" w filmie ,,Płynące wieżowce"

W czwartek 3 września w ramach cyklu „Kocham Kino” widzowie TVP2 obejrzą film „Płynące wieżowce” w reżyserii Tomasza Wasilewskiego. Prawica zarzuca nadawcy „szerzenie homopropagandy”. - Chcemy dać widzom możliwość obejrzenia filmu i wyrobienia sobie opinii na jego temat, co jest zgodne z ustawową definicją misji publicznej - odpowiada TVP. więcej

 
Nowe logo Google, stara czcionka znika po 17 latach (wideo)

Koncern Google zaprezentował swój nowy znak graficzny. Po 17 latach po raz pierwszy zniknęła szeryfowa czcionka, a zmiana logo ma odzwierciedlać dostępność Google na wielu różnych platformach sprzętowych. więcej

 
Po blokadzie Flasha w Chrome reklamy szybciej zostaną przeniesione do HTML 5

Agencje marketingu internetowego czym prędzej powinny zrezygnować z reklam Flash, bo proces marginalizacji tej technologii będzie postępował. Decyzja Google’a wymusi na wielu agencjach szybsze wykształcenie kompetencji w HTML 5, co wciąż nie jest standardem na polskim rynku - mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci zajmujący się reklamami internetowymi. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Operator Światła

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Operatora Kamery

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

Grupa INTERIA.PL poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

Projekt Symphony poszukuje osoby na stanowisko
Business manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Content Marketing Strategist

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Account Executive

Hypermedia poszukuje osoby na stanowisko
Developer PHP

Discovery poszukuje osoby na stanowisko
Brand Partnership Project Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wakacje należały do Polsatu. Aflofarm na czele wydatków

W tegoroczne wakacje telewizję oglądaliśmy nieco dłużej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast na czele wydatków reklamowych znalazła się firma farmaceutyczna Aflofarm. więcej

 
Scripps będzie nadawać w internecie swoje kanały z targetowanymi reklamami

Scripps Networks Interactive dołączyła do platformy TV Everywhere i będzie udostępniać w internecie wszystkie swoje kanały w USA. Do monetyzacji tych treści będzie służył system Dynamic Ad Insertion (DAI) pozwalający na łatwe targetowanie reklam. więcej

 
Skoczkowie narciarscy z tancerzami w kampanii ,,Stop zwolnieniom z WF" (wideo)

W nowej odsłonie kampanii społecznej „Stop zwolnieniom z WF”, organizowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, występują skoczkowie narciarscy, m.in. Kamil Stoch, Piotr Żyła i Klemens Murańka. Akcję resort przygotował wspólnie z agencją reklamową We Can. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuraturze

Czołowy reporter polityczny „Faktów” TVN” Jakub Sobieniowski zaczął otrzymywać pogróżki od osób, którym nie podobają się jego materiały. Sprawa została już zgłoszona do prokuratury - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Aktywnością na Facebooku i Twitterze prezydent Andrzej Duda ,,wygrywa internety" (opinie)

Prezydent Andrzej Duda świetnie radzi sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, nie tyle nawet wypowiadając się w kwestiach politycznych, ale wchodząc taktownie w interakcję z innymi użytkownikami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od social media. więcej

Marek Starybrat po 17 latach opuszcza Radio ZET
Ewa Wanat: Jestem w szoku, że rada nadzorcza publicznego radia będzie się zajmowała prywatnym komentarzem na Facebooku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP2 krytykowana za ,,homopropagandę" w filmie ,,Płynące wieżowce"

W czwartek 3 września w ramach cyklu „Kocham Kino” widzowie TVP2 obejrzą film „Płynące wieżowce” w reżyserii Tomasza Wasilewskiego. Prawica zarzuca nadawcy „szerzenie homopropagandy”. - Chcemy dać widzom możliwość obejrzenia filmu i wyrobienia sobie opinii na jego temat, co jest zgodne z ustawową definicją misji publicznej - odpowiada TVP. więcej

 
Wakacje należały do Polsatu. Aflofarm na czele wydatków

W tegoroczne wakacje telewizję oglądaliśmy nieco dłużej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast na czele wydatków reklamowych znalazła się firma farmaceutyczna Aflofarm. więcej

 
Scripps będzie nadawać w internecie swoje kanały z targetowanymi reklamami

Scripps Networks Interactive dołączyła do platformy TV Everywhere i będzie udostępniać w internecie wszystkie swoje kanały w USA. Do monetyzacji tych treści będzie służył system Dynamic Ad Insertion (DAI) pozwalający na łatwe targetowanie reklam. więcej

 
Ankudowicz i ,,Łozo" poprowadzą ,,SuperDzieciaka". W jury Michalczewski, Gąsiorowska, Stużyńska i Kwiatkowski

Gospodarzami nowego show Polsatu „SuperDzieciak” zostaną Katarzyna Ankudowicz oraz Wojciech „Łozo” Łozowski, a w jego jury zasiądą Dariusz Michalczewski, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Magdalena Stużyńska. więcej

 
Diana Rudnik poprowadzi ,,Wiadomości" TVP1

Diana Rudnik, prezenterka TVP Info, dołączy do grona prowadzących „Wiadomości” w TVP1. Prowadzić będzie m.in. niedzielne główne wydania programu. więcej

 
Polsat liderem w sierpniu, TVP1 wyprzedziła TVN. Hitem ,,M jak miłość"

W sierpniu br. najchętniej oglądaną stacją telewizyjną był Polsat. Drugie miejsce zajęła TVP1, która wyprzedziła TVN. Ratingowym hitem miesiąca był pierwszy powakacyjny odcinek serialu „M jak miłość”. więcej

 
,,Najgorszy polski kierowca" i ,,Komornicy" jesienią w TTV

Kanał TTV jesienią wprowadzi na antenę trzy nowe polskie programy: „Najgorszy polski kierowca”, „Komornicy” i „Najlepszy w mieście”. Na antenę powrócą też znane widzom pozycje, a niektóre z nich zostaną odświeżone. więcej

 
Sakowska, Gozdyra i Stroiński w kampanii Polsat News (wideo)

Polsat News ruszył z kampanią autopromocyjną z udziałem dziennikarzy stacji: Magdaleny Sakowskiej, Agnieszki Gozdyry, Ewy Gajewskiej, Macieja Stroińskiego i Mariusza Abramowicza. Realizowana jest ona wyłącznie na antenie stacji. więcej

 
Wpływy Kino Polska TV urosły o 18 proc., a zysk netto do 9,6 mln zł

W pierwszej połowie br. Kino Polska TV, nadawca m.in. kanałów Kino Polska i Filmbox, zanotowało 56,61 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto spółki wzrósł w skali roku o 47 proc., do 9,59 mln zł. więcej

 
14. sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" od 3 września w TVP1

3 września 2015 roku TVP1 rozpocznie emisję 14. sezonu „Ojca Mateusza”. Reżyserem nowych odcinków był Artur Żmijewski, który w serialu gra główną rolę. więcej

 
ATM Grupa ze wzrostem i przychodów w I półroczu

Spółka producencka ATM Grupa zanotowała w I półroczu br. wzrost przychodów i zysku netto. Najmocniej do góry poszły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej. więcej

 
Cykl ,,Moje 600 gramów szczęścia" o wcześniakach jesienią w TVP2

W poniedziałek 14 września na antenie TVP2 zadebiutuje nowy cykl dokumentalny „Moje 600 gramów szczęścia”, w którym opowiedziane zostaną losy wcześniaków i ich rodzin. Dokument wyreżyserowała Aneta Kopacz. więcej

 
,,Załoga Eko - Na tropie tajemnic przyrody 4" w jesiennej ramówce TVP Polonia

6 września 2015 roku TVP Polonia rozpocznie emisję czwartego sezonu programu „Załoga Eko - Na tropie tajemnic przyrody”.   więcej

 
Comedy Central HD, Nick Jr. i Paramount HD w ofercie UPC Polska

Sieć kablowa UPC Polska włączyła we wtorek 1 września br. do oferty kanały Paramount Channel HD i Nick Jr. oraz wersję HD kanału Comedy Central. Stacje te należą do spółki Viacom International Media Networks. więcej

 
Drugi sezon ,,Paranienormalnych Tonight" w TVP2. Emisja czwartkowe wieczory

3 września 2015 roku na antenę TVP2 powróci program rozrywkowy „Paranienormalni Tonight”. Drugi sezon formatu będzie pokazywany w zupełnie innym paśmie - w czwartki o godz. 20.40. więcej

 
,,Trojaczki" w MiniMini+

21 września 2015 roku MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Trojaczki”. więcej

 
,,Bibliotekarze 2" w Universal Channel

8 listopada 2015 roku Universal Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Bibliotekarze”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Szczecin nowym liderem. Eska ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Małgorzata Zakrzewska ponownie przewodniczącą rady programowej RDC

Małgorzata Zakrzewska została wczoraj ponownie wybrana na przewodniczącą rady programowej Polskiego Radia RDC. więcej

 
RadioJazz.FM znów nadaje w internecie

We wtorek 1 września br.  o godz. 11.00 internetowe RadioJazz.FM po półrocznej przerwie wznowiło nadawanie audycji na żywo. Stacja objęta została mecenatem Bemowskiego Centrum Kultury, a w jej ramówce jest ponad 20 autorskich audycji. więcej

 
Reklama  
 
Skoczkowie narciarscy z tancerzami w kampanii ,,Stop zwolnieniom z WF" (wideo)

W nowej odsłonie kampanii społecznej „Stop zwolnieniom z WF”, organizowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, występują skoczkowie narciarscy, m.in. Kamil Stoch, Piotr Żyła i Klemens Murańka. Akcję resort przygotował wspólnie z agencją reklamową We Can. więcej

 
Margaret reklamuje własną kolekcję butów i torebek Deichmann (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa sklepów z obuwiem i dodatkami Deichmann, której główną bohaterką jest piosenkarka Margaret. Akcję przygotowały i realizują firmy Starcom Mediavest Group i Best Brands PR. więcej

 
Producent Żytniej Extra szuka nowej agencji do obsługi internetowej

Polmos Bielsko-Biała, producent wódki Żytnia Extra, po wpadce na jej fanpage’u facebookowym chce zatrudnić nową agencję interaktywną. Wcześniej pracował z agencją Project, ale umowę z nią rozwiązał w trybie natychmiastowym. więcej

 
Lidl odpowiada Klubowi Jagiellońskiemu na list ws. reklam z Dorotą Wellman

Lidl Polska wystosował wczoraj oświadczenie, w którym tłumaczy się z zarzutów, jakie padły pod adresem tej sieci w liście otwartym Klubu Jagiellońskiego do Doroty Wellman. Żadnej z informacji jednak nie zaprzecza. więcej

 
Meble IKEA jako składniki dania w nowej reklamie (wideo)

IKEA w nowej kampanii pod hasłem „Przepisy na pyszną kuchnię” reklamuje zestaw IKEA Metod Kitchen. Akcja autorstwa BBH Asia Pacific obejmuje spoty telewizyjne, reklamy prasowe i internetowe (m.in. w social media). więcej

 
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamują Grupę Lotos (wideo)

W nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Grupy Lotos występują sponsorowani przez firmę sportowcy: piłkarze reprezentacji Polski i Robert Kubica. Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji, internecie i kinach. więcej

 
Ewelina Fabisiak odchodzi z Polsat Media

Ewelina Fabisiak, kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy Polsat Media, rozstała się z firmą. więcej

 
Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret

Zaczęła się kampania reklamująca kolekcję Zima 2015 odzieży Top Secret (produkowanej przez GR Redan). Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, Flota Filmowa i Universal McCann. więcej

 
Pięć nowych osób w Op1 Outpost One Entertainment, Anna Kordus dyrektorem sprzedaży

Pracę w domu produkcyjnym Op1 Outpost One Entertainment zaczęli Anna Kordus, Emilia Ławrowska, Sylwia Socha, Ola Onyszczuk i Jakub Ostrowski, którzy wcześniej pracowali zarówno w firmach marketingowych, jak też u nadawców i producentów telewizyjnych. Kordus objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży. więcej

 
Wojciech Żabiński wiceprezesem ds. marketingu w Carlsberg Polska, Piotr Chęcielewski zajmie się globalnym marketingiem Somersby

Piotr Chęcielewski awansował w Grupie Carlsberg na funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby. Zwolnione przez niego stanowisko wiceprezesa Carlsberg Polska ds. marketingu z początkiem września objął Wojciech Żabiński. więcej

 
Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jakub Sagan zaczął pracę jako associate creative director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Poprzednio był związany z K2, a wcześniej m.in. z The Digitals, Young & Rubicam Poland. więcej

 
,,Witaj w świecie łatwego prasowania" w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)

W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamująca żelazka Philips PerfectCare. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Witaj w świecie łatwego prasowania”, przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska). więcej

 
Dzieci urodzone 9 września 2001 r. w kampanii z okazji rocznicy ataku na World Trade Center (wideo)

Agencja reklamowa Grey z Nowego Jorku przygotowała dla organizacji non profit 9/11 Day kampanię, w której dzieci urodzone 11 września 2001 roku proszą Amerykanów, by w dniu rocznicy zamachów na World Trade Center zrobili chociaż jeden dobry uczynek. więcej

 
Anna Grzegorzewska z MEC i Marcin Piotrowicz z MediaComu communication plannerami w Value Media

Funkcje communication plannerów w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One) objęli Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz. Grzegorzewska wcześniej pracowała w MEC i Starcom MediaVest Group, a Piotrowicz w MediaCom Warszawa. więcej

 
Grafiki z murali trafiają na jubileuszowe puszki Coca-Coli

Z okazji 100 urodzin konturowej butelki Coca-Coli na sklepowe półki trafia limitowana edycja puszek tego napoju. Zostały ozdobione grafikami jednego z czołowych polskich ilustratorów, Mateusza Kołka. więcej

 
Będzie kampania promująca Kartę Dużej Rodziny

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich na przełom września i października br. planuje działania promujące Kartę Dużej Rodziny. Mają być prowadzone m.in. w programach śniadaniowych oraz w internecie. więcej

 
Valkea Media odświeży identyfikację wizualną Drogerii Natura

Agencja Valkea Media odpowiada za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej Drogerii Natura. To rozszerzenie współpracy obejmującej od ub.r. działania public relations i w social media. więcej

 
Food truck Jutrzenki promuje herbatniki Petit Beurre

Ciężarówka Jutrzenki z ciasteczkami Petit Beurre wyruszyła w trasę po Polsce. Food truck odwiedzi miasta, a pracownicy rozdawać będą herbatniki. więcej

 
,,Czy warto studiować?". Wyższa Szkoła Bankowa pokazuje studentów w kampanii (wideo)

Grupa Wyższych Szkół Bankowych ruszyła z kampanią promocyjną, pokazującą historie studentów, którzy łączą studia z pracą, pasją i życiem codziennym. Działania prowadzone są głównie w telewizji i internecie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen: Drive Coca Cola: Open Psiphon: Free the net Disque Denúncia: We want to thank all American EHR: Germs can be deadly.
 
Prasa  
 
Rada Etyki Mediów o tekście we ,,Wprost": brak podstaw dla stawianych zarzutów

Przewodniczący Rada Etyki Mediów Ryszard Bańkowicz odniósł się do skargi rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej w sprawie tekstu tygodnika „Wprost” o przetargu na śmigłowce. - REM nie podziela przeświadczenia, iż działalność Tomasza Wróblewskiego i Andrzeja Talagi w tej samej fundacji stanowi wytknięte w skardze „powiązania biznesowe” - napisano w piśmie do MON. więcej

 
,,Flesz" z największym spadkiem sprzedaży w I półroczu

W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły straciły, a najwięcej - „Flesz”. Najmniejszy spadek zanotowało zaś „Show”. więcej

 
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży (top miesięczników w Polsce)

W maju br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 106 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Bloomberg rozpoczyna w Waszyngtonie zwolnienia pracowników

Agencja informacyjna Bloomberg rozpoczęła pierwszą turę zapowiadanych wcześniej zwolnień pracowników. Na początek wymówienia otrzymało dwunastu wydawców i reporterów z redakcji w Waszyngtonie, w sumie pracę ma stracić około stu osób. więcej

 
Axel Springer i Samsung partnerami strategicznymi, oferują aplikację informacyjną Upday

Wydawnictwo Axel Springer i koncern technologiczny Samsung Electronics ogłosili strategiczną współpracę w zakresie rozwoju nowych cyfrowych usług medialnych dla użytkowników w Europie. Pierwszy wspólny projekt firm to agregująca informacje aplikacja mobilna Upday. więcej

 
Wojciech Pelowski wydawcą regionalnym ,,Gazety Wyborczej" w Krakowie

Wojciech Pelowski objął funkcję wydawcy regionalnego „Gazety Wyborczej” (Agora) w Krakowie. Pełnione przez niego dotychczas stanowisko redaktora naczelnego w oddziale wrocławskim „GW” przejął Leszek Frelich. więcej

 
Joanna Lichocka dalej komentuje politykę w ,,Gazecie Polskiej Codziennie". Sakiewicz: startujący w wyborach też mogą pisać

W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” ukazał się felieton Joanny Lichockiej, w którym była dziennikarka, obecnie kandydatka do Sejmu z list PiS, ocenia zmiany na listach wyborczych PO. - Byłaby duża strata, gdyby biorący udział w polityce nie pisali felietonów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”. więcej

 
Andrzej Saluda za Macieja Jaworskiego dyrektorem handlowym Egmont Polska

Andrzej Saluda został nowym dyrektorem handlowym w pionie książek wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpił Macieja Jaworskiego, który w sierpniu br. rozstał się z firmą. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2015-09-02 Tygodnik Powszechny - 2015-09-02 Elle - 2015-09-02 Dziennik Wschodni - 2015-09-01 Znak - 2015-09-01
 
Internet  
 
Nowe logo Google, stara czcionka znika po 17 latach (wideo)

Koncern Google zaprezentował swój nowy znak graficzny. Po 17 latach po raz pierwszy zniknęła szeryfowa czcionka, a zmiana logo ma odzwierciedlać dostępność Google na wielu różnych platformach sprzętowych. więcej

 
Po blokadzie Flasha w Chrome reklamy szybciej zostaną przeniesione do HTML 5

Agencje marketingu internetowego czym prędzej powinny zrezygnować z reklam Flash, bo proces marginalizacji tej technologii będzie postępował. Decyzja Google’a wymusi na wielu agencjach szybsze wykształcenie kompetencji w HTML 5, co wciąż nie jest standardem na polskim rynku - mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci zajmujący się reklamami internetowymi. więcej

 
W USA reklama mobilna wyprzedza prasową, najpopularniejszym formatem display

Firma eMarketer podniosła prognozy dotyczące mobilnej reklamy w USA. Według przewidywań po raz pierwszy na tym rynku segment mobile będzie odpowiedzialny za ponad połowę wpływów z reklamy cyfrowej. więcej

 
Amazon, Cisco, Google, Intel, Microsoft, Mozilla i Netflix stworzą wspólnie nowy format wideo

Najwięksi gracze rynku internetowego i nowych technologii będą wspólnie pracować nad nowym, wolnym od opłat licencyjnych formatem wideo. Rozwiązanie ma także poprawić dostępność filmów w różnych środowiskach sprzętowych i zostać zoptymalizowane na potrzeby internetu. więcej

 
Europejskie firmy łączą siły, by pozwać Google o odszkodowania

Firma prawnicza Hausfeld i doradcza Avisa Partners uruchomiły internetową platformę, na której zbierają zgłoszenia od europejskich podmiotów czujących się poszkodowanymi z powodu dominującej pozycji rynkowej Google. W planach jest wytoczenie koncernowi cywilnych pozwów o odszkodowania. więcej

 
Facebok szkoli reklamodawców w Warszawie. ,,Takich wydarzeń będzie coraz więcej"

W Polsce po raz pierwszy odbyły się warsztaty z cyklu Facebook Direct Response Bootcamp. Eksperci szkolili marketerów w najlepszych metodach dotarcia do odbiorców za pomocą Facebooka. - Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. więcej

 
Apple rozmawia w Hollywood na temat własnych produkcji

Według nieoficjalnych informacji koncern Apple prowadzi z hollywoodzkimi menedżerami wstępne rozmowy na temat produkcji oryginalnych programów telewizyjnych i filmów na potrzeby platformy Apple TV. Wcześniej koncern starał się pozyskać do współpracy byłych prowadzących „Top Gear”. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Dyskonty najpopularniejszym miejscem zakupów (infografika)

Wybierając się na zakupy Polacy najczęściej korzystają z sieci dyskontowych. Są też w stosunku do nich najbardziej lojalni i zadowoleni z ich usług, w porównaniu do super- i hipermarketów, małych i średnich sklepów czy hurtowni - wynika z badania PBS. więcej

 
Public Relations  
 
Victoria Promotion wypromuje SM Mlekpol
 
Technologie  
 
Moto X Play - nowy smartfon od Motoroli za 1549 zł (wideo)
 
IFA 2015: 4 nowe gamy telewizorów od Haier
 
LG: nowy pakiet aktualizacyjny dla posiadaczy Smart TV z webOS 1.0
 
Gear S2 - nowy smartwatch z obrotowym pierścieniem od Samsunga (wideo)
 
Plush: 2 GB internetu i SMS-y bez limitu o połowę taniej
 
Google dostosowuje zegarki z Android Wear do iPhone'ów
 
Gospodarka  
 
Lidl odpowiada Klubowi Jagiellońskiemu na list ws. reklam z Dorotą Wellman
 
Startują unijne programy wspierające innowacje w firmach. Duże zainteresowanie polskich przedsiębiorców
 
Nowe prawo upadłościowe. Większa odpowiedzialność prokurentów
 
Zmiana trendu czy polski przemysł na urlopie?
 
Program ,,Wyprawka szkolna". Rodzice niepełnosprawnych dzieci mogą liczyć na 770 zł
 
Jerome Geoffroy dyrektorem finansowym w Sanofi Polska
 
Kultura/Rozrywka  
 
Open'er 2016 od 29 czerwca do 2 lipca. Jak kupić karnet?
 
14. sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" od 3 września w TVP1
 
Koniec serialu "Pod kopułą"
 
Nadchodzi drugi sezon serialu "Bibliotekarze"
 
Keanu Reeves w filmie "Knock Knock"
 
Blog  
 
Miasto nienawiści - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
31 sierpnia 1982, fragment wspomnień. - Ewaryst Fedorowicz
 
W okopach III RP - Krzysztof Czabański
 
Hejke kontra Kukiz: strzykanie jadem zamiast rozmowy - Jan Pawlicki
 
Lekceważenie - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl