|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 krytykowana za ,,homopropagandę" w filmie ,,Płynące wieżowce"
W czwartek 3 września w ramach cyklu „Kocham Kino” widzowie TVP2 obejrzą film „Płynące wieżowce” w reżyserii Tomasza Wasilewskiego. Prawica zarzuca nadawcy „szerzenie homopropagandy”. - Chcemy dać widzom możliwość obejrzenia filmu i wyrobienia sobie opinii na jego temat, co jest zgodne z ustawową definicją misji publicznej - odpowiada TVP.
więcej
|
|
Wakacje należały do Polsatu. Aflofarm na czele wydatków
W tegoroczne wakacje telewizję oglądaliśmy nieco dłużej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast na czele wydatków reklamowych znalazła się firma farmaceutyczna Aflofarm.
więcej
|
|
Scripps będzie nadawać w internecie swoje kanały z targetowanymi reklamami
Scripps Networks Interactive dołączyła do platformy TV Everywhere i będzie udostępniać w internecie wszystkie swoje kanały w USA. Do monetyzacji tych treści będzie służył system Dynamic Ad Insertion (DAI) pozwalający na łatwe targetowanie reklam.
więcej
|
|
Ankudowicz i ,,Łozo" poprowadzą ,,SuperDzieciaka". W jury Michalczewski, Gąsiorowska, Stużyńska i Kwiatkowski
Gospodarzami nowego show Polsatu „SuperDzieciak” zostaną Katarzyna Ankudowicz oraz Wojciech „Łozo” Łozowski, a w jego jury zasiądą Dariusz Michalczewski, Dawid Kwiatkowski, Roma Gąsiorowska i Magdalena Stużyńska.
więcej
|
|
Diana Rudnik poprowadzi ,,Wiadomości" TVP1
Diana Rudnik, prezenterka TVP Info, dołączy do grona prowadzących „Wiadomości” w TVP1. Prowadzić będzie m.in. niedzielne główne wydania programu.
więcej
|
|
Polsat liderem w sierpniu, TVP1 wyprzedziła TVN. Hitem ,,M jak miłość"
W sierpniu br. najchętniej oglądaną stacją telewizyjną był Polsat. Drugie miejsce zajęła TVP1, która wyprzedziła TVN. Ratingowym hitem miesiąca był pierwszy powakacyjny odcinek serialu „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Najgorszy polski kierowca" i ,,Komornicy" jesienią w TTV
Kanał TTV jesienią wprowadzi na antenę trzy nowe polskie programy: „Najgorszy polski kierowca”, „Komornicy” i „Najlepszy w mieście”. Na antenę powrócą też znane widzom pozycje, a niektóre z nich zostaną odświeżone.
więcej
|
|
Sakowska, Gozdyra i Stroiński w kampanii Polsat News (wideo)
Polsat News ruszył z kampanią autopromocyjną z udziałem dziennikarzy stacji: Magdaleny Sakowskiej, Agnieszki Gozdyry, Ewy Gajewskiej, Macieja Stroińskiego i Mariusza Abramowicza. Realizowana jest ona wyłącznie na antenie stacji.
więcej
|
|
Wpływy Kino Polska TV urosły o 18 proc., a zysk netto do 9,6 mln zł
W pierwszej połowie br. Kino Polska TV, nadawca m.in. kanałów Kino Polska i Filmbox, zanotowało 56,61 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto spółki wzrósł w skali roku o 47 proc., do 9,59 mln zł.
więcej
|
|
14. sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" od 3 września w TVP1
3 września 2015 roku TVP1 rozpocznie emisję 14. sezonu „Ojca Mateusza”. Reżyserem nowych odcinków był Artur Żmijewski, który w serialu gra główną rolę.
więcej
|
|
ATM Grupa ze wzrostem i przychodów w I półroczu
Spółka producencka ATM Grupa zanotowała w I półroczu br. wzrost przychodów i zysku netto. Najmocniej do góry poszły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej.
więcej
|
|
Cykl ,,Moje 600 gramów szczęścia" o wcześniakach jesienią w TVP2
W poniedziałek 14 września na antenie TVP2 zadebiutuje nowy cykl dokumentalny „Moje 600 gramów szczęścia”, w którym opowiedziane zostaną losy wcześniaków i ich rodzin. Dokument wyreżyserowała Aneta Kopacz.
więcej
|
|
,,Załoga Eko - Na tropie tajemnic przyrody 4" w jesiennej ramówce TVP Polonia
6 września 2015 roku TVP Polonia rozpocznie emisję czwartego sezonu programu „Załoga Eko - Na tropie tajemnic przyrody”.
więcej
|
|
Comedy Central HD, Nick Jr. i Paramount HD w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska włączyła we wtorek 1 września br. do oferty kanały Paramount Channel HD i Nick Jr. oraz wersję HD kanału Comedy Central. Stacje te należą do spółki Viacom International Media Networks.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Paranienormalnych Tonight" w TVP2. Emisja czwartkowe wieczory
3 września 2015 roku na antenę TVP2 powróci program rozrywkowy „Paranienormalni Tonight”. Drugi sezon formatu będzie pokazywany w zupełnie innym paśmie - w czwartki o godz. 20.40.
więcej
|
|
,,Trojaczki" w MiniMini+
21 września 2015 roku MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Trojaczki”.
więcej
|
|
,,Bibliotekarze 2" w Universal Channel
8 listopada 2015 roku Universal Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Bibliotekarze”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Skoczkowie narciarscy z tancerzami w kampanii ,,Stop zwolnieniom z WF" (wideo)
W nowej odsłonie kampanii społecznej „Stop zwolnieniom z WF”, organizowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, występują skoczkowie narciarscy, m.in. Kamil Stoch, Piotr Żyła i Klemens Murańka. Akcję resort przygotował wspólnie z agencją reklamową We Can.
więcej
|
|
Margaret reklamuje własną kolekcję butów i torebek Deichmann (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sklepów z obuwiem i dodatkami Deichmann, której główną bohaterką jest piosenkarka Margaret. Akcję przygotowały i realizują firmy Starcom Mediavest Group i Best Brands PR.
więcej
|
|
Producent Żytniej Extra szuka nowej agencji do obsługi internetowej
Polmos Bielsko-Biała, producent wódki Żytnia Extra, po wpadce na jej fanpage’u facebookowym chce zatrudnić nową agencję interaktywną. Wcześniej pracował z agencją Project, ale umowę z nią rozwiązał w trybie natychmiastowym.
więcej
|
|
Lidl odpowiada Klubowi Jagiellońskiemu na list ws. reklam z Dorotą Wellman
Lidl Polska wystosował wczoraj oświadczenie, w którym tłumaczy się z zarzutów, jakie padły pod adresem tej sieci w liście otwartym Klubu Jagiellońskiego do Doroty Wellman. Żadnej z informacji jednak nie zaprzecza.
więcej
|
|
Meble IKEA jako składniki dania w nowej reklamie (wideo)
IKEA w nowej kampanii pod hasłem „Przepisy na pyszną kuchnię” reklamuje zestaw IKEA Metod Kitchen. Akcja autorstwa BBH Asia Pacific obejmuje spoty telewizyjne, reklamy prasowe i internetowe (m.in. w social media).
więcej
|
|
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamują Grupę Lotos (wideo)
W nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Grupy Lotos występują sponsorowani przez firmę sportowcy: piłkarze reprezentacji Polski i Robert Kubica. Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji, internecie i kinach.
więcej
|
|
Ewelina Fabisiak odchodzi z Polsat Media
Ewelina Fabisiak, kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy Polsat Media, rozstała się z firmą.
więcej
|
|
Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret
Zaczęła się kampania reklamująca kolekcję Zima 2015 odzieży Top Secret (produkowanej przez GR Redan). Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, Flota Filmowa i Universal McCann.
więcej
|
|
Pięć nowych osób w Op1 Outpost One Entertainment, Anna Kordus dyrektorem sprzedaży
Pracę w domu produkcyjnym Op1 Outpost One Entertainment zaczęli Anna Kordus, Emilia Ławrowska, Sylwia Socha, Ola Onyszczuk i Jakub Ostrowski, którzy wcześniej pracowali zarówno w firmach marketingowych, jak też u nadawców i producentów telewizyjnych. Kordus objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Wojciech Żabiński wiceprezesem ds. marketingu w Carlsberg Polska, Piotr Chęcielewski zajmie się globalnym marketingiem Somersby
Piotr Chęcielewski awansował w Grupie Carlsberg na funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby. Zwolnione przez niego stanowisko wiceprezesa Carlsberg Polska ds. marketingu z początkiem września objął Wojciech Żabiński.
więcej
|
|
Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt
Jakub Sagan zaczął pracę jako associate creative director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Poprzednio był związany z K2, a wcześniej m.in. z The Digitals, Young & Rubicam Poland.
więcej
|
|
,,Witaj w świecie łatwego prasowania" w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamująca żelazka Philips PerfectCare. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Witaj w świecie łatwego prasowania”, przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Dzieci urodzone 9 września 2001 r. w kampanii z okazji rocznicy ataku na World Trade Center (wideo)
Agencja reklamowa Grey z Nowego Jorku przygotowała dla organizacji non profit 9/11 Day kampanię, w której dzieci urodzone 11 września 2001 roku proszą Amerykanów, by w dniu rocznicy zamachów na World Trade Center zrobili chociaż jeden dobry uczynek.
więcej
|
|
Anna Grzegorzewska z MEC i Marcin Piotrowicz z MediaComu communication plannerami w Value Media
Funkcje communication plannerów w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One) objęli Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz. Grzegorzewska wcześniej pracowała w MEC i Starcom MediaVest Group, a Piotrowicz w MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Grafiki z murali trafiają na jubileuszowe puszki Coca-Coli
Z okazji 100 urodzin konturowej butelki Coca-Coli na sklepowe półki trafia limitowana edycja puszek tego napoju. Zostały ozdobione grafikami jednego z czołowych polskich ilustratorów, Mateusza Kołka.
więcej
|
|
Będzie kampania promująca Kartę Dużej Rodziny
Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich na przełom września i października br. planuje działania promujące Kartę Dużej Rodziny. Mają być prowadzone m.in. w programach śniadaniowych oraz w internecie.
więcej
|
|
Valkea Media odświeży identyfikację wizualną Drogerii Natura
Agencja Valkea Media odpowiada za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej Drogerii Natura. To rozszerzenie współpracy obejmującej od ub.r. działania public relations i w social media.
więcej
|
|
Food truck Jutrzenki promuje herbatniki Petit Beurre
Ciężarówka Jutrzenki z ciasteczkami Petit Beurre wyruszyła w trasę po Polsce. Food truck odwiedzi miasta, a pracownicy rozdawać będą herbatniki.
więcej
|
|
,,Czy warto studiować?". Wyższa Szkoła Bankowa pokazuje studentów w kampanii (wideo)
Grupa Wyższych Szkół Bankowych ruszyła z kampanią promocyjną, pokazującą historie studentów, którzy łączą studia z pracą, pasją i życiem codziennym. Działania prowadzone są głównie w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rada Etyki Mediów o tekście we ,,Wprost": brak podstaw dla stawianych zarzutów
Przewodniczący Rada Etyki Mediów Ryszard Bańkowicz odniósł się do skargi rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej w sprawie tekstu tygodnika „Wprost” o przetargu na śmigłowce. - REM nie podziela przeświadczenia, iż działalność Tomasza Wróblewskiego i Andrzeja Talagi w tej samej fundacji stanowi wytknięte w skardze „powiązania biznesowe” - napisano w piśmie do MON.
więcej
|
|
,,Flesz" z największym spadkiem sprzedaży w I półroczu
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły straciły, a najwięcej - „Flesz”. Najmniejszy spadek zanotowało zaś „Show”.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży (top miesięczników w Polsce)
W maju br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 106 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bloomberg rozpoczyna w Waszyngtonie zwolnienia pracowników
Agencja informacyjna Bloomberg rozpoczęła pierwszą turę zapowiadanych wcześniej zwolnień pracowników. Na początek wymówienia otrzymało dwunastu wydawców i reporterów z redakcji w Waszyngtonie, w sumie pracę ma stracić około stu osób.
więcej
|
|
Axel Springer i Samsung partnerami strategicznymi, oferują aplikację informacyjną Upday
Wydawnictwo Axel Springer i koncern technologiczny Samsung Electronics ogłosili strategiczną współpracę w zakresie rozwoju nowych cyfrowych usług medialnych dla użytkowników w Europie. Pierwszy wspólny projekt firm to agregująca informacje aplikacja mobilna Upday.
więcej
|
|
Wojciech Pelowski wydawcą regionalnym ,,Gazety Wyborczej" w Krakowie
Wojciech Pelowski objął funkcję wydawcy regionalnego „Gazety Wyborczej” (Agora) w Krakowie. Pełnione przez niego dotychczas stanowisko redaktora naczelnego w oddziale wrocławskim „GW” przejął Leszek Frelich.
więcej
|
|
Joanna Lichocka dalej komentuje politykę w ,,Gazecie Polskiej Codziennie". Sakiewicz: startujący w wyborach też mogą pisać
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” ukazał się felieton Joanny Lichockiej, w którym była dziennikarka, obecnie kandydatka do Sejmu z list PiS, ocenia zmiany na listach wyborczych PO. - Byłaby duża strata, gdyby biorący udział w polityce nie pisali felietonów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”.
więcej
|
|
Andrzej Saluda za Macieja Jaworskiego dyrektorem handlowym Egmont Polska
Andrzej Saluda został nowym dyrektorem handlowym w pionie książek wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpił Macieja Jaworskiego, który w sierpniu br. rozstał się z firmą.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowe logo Google, stara czcionka znika po 17 latach (wideo)
Koncern Google zaprezentował swój nowy znak graficzny. Po 17 latach po raz pierwszy zniknęła szeryfowa czcionka, a zmiana logo ma odzwierciedlać dostępność Google na wielu różnych platformach sprzętowych.
więcej
|
|
Po blokadzie Flasha w Chrome reklamy szybciej zostaną przeniesione do HTML 5
Agencje marketingu internetowego czym prędzej powinny zrezygnować z reklam Flash, bo proces marginalizacji tej technologii będzie postępował. Decyzja Google’a wymusi na wielu agencjach szybsze wykształcenie kompetencji w HTML 5, co wciąż nie jest standardem na polskim rynku - mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci zajmujący się reklamami internetowymi.
więcej
|
|
W USA reklama mobilna wyprzedza prasową, najpopularniejszym formatem display
Firma eMarketer podniosła prognozy dotyczące mobilnej reklamy w USA. Według przewidywań po raz pierwszy na tym rynku segment mobile będzie odpowiedzialny za ponad połowę wpływów z reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Amazon, Cisco, Google, Intel, Microsoft, Mozilla i Netflix stworzą wspólnie nowy format wideo
Najwięksi gracze rynku internetowego i nowych technologii będą wspólnie pracować nad nowym, wolnym od opłat licencyjnych formatem wideo. Rozwiązanie ma także poprawić dostępność filmów w różnych środowiskach sprzętowych i zostać zoptymalizowane na potrzeby internetu.
więcej
|
|
Europejskie firmy łączą siły, by pozwać Google o odszkodowania
Firma prawnicza Hausfeld i doradcza Avisa Partners uruchomiły internetową platformę, na której zbierają zgłoszenia od europejskich podmiotów czujących się poszkodowanymi z powodu dominującej pozycji rynkowej Google. W planach jest wytoczenie koncernowi cywilnych pozwów o odszkodowania.
więcej
|
|
Facebok szkoli reklamodawców w Warszawie. ,,Takich wydarzeń będzie coraz więcej"
W Polsce po raz pierwszy odbyły się warsztaty z cyklu Facebook Direct Response Bootcamp. Eksperci szkolili marketerów w najlepszych metodach dotarcia do odbiorców za pomocą Facebooka. - Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
|
Apple rozmawia w Hollywood na temat własnych produkcji
Według nieoficjalnych informacji koncern Apple prowadzi z hollywoodzkimi menedżerami wstępne rozmowy na temat produkcji oryginalnych programów telewizyjnych i filmów na potrzeby platformy Apple TV. Wcześniej koncern starał się pozyskać do współpracy byłych prowadzących „Top Gear”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|