|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro
Nowa kampania Lidla, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa w mini talk show będą rozmawiać m.in. z innymi znanymi osobami, to odważny projekt content marketingowy, dzięki któremu sieć dyskontów może zanotować dalszy awans wizerunkowy. Celebryci będą się zmieniać częściej niż w komunikacji Play, zapowiada się też podobny cykl reklamowy jak „Piąty Stadion” Tyskiego przed Euro 2012 - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej
|
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna” - na przeciwnym biegunie „Parkiet”.
więcej
|
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"
|
Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Fakty" TVN zrezygnowały z tradycyjnej czołówki (foto)
Od poniedziałku 7 września br. wprowadzono zmiany w rozpoczęciu i zakończeniu „Faktów” TVN. Zrezygnowano z tradycyjnej czołówki, logo serwisu na początku widoczne jest tylko na wielkim telebimie w studiu.
więcej
|
|
Po obniżeniu rządowych dotacji BBC zapowiada cięcia programowe. Koniec BBC4 i CBBC?
Po zapowiedzi brytyjskiego rządu obniżenia kwot dotacji na państwową stację BBC jej dyrektor Tony Hall przewiduje konieczność wprowadzenia oszczędności w programie. Z anteny mogą zniknąć kanały BBC4 oraz CBBC, a z internetu kilka mniej rentownych serwisów nadawcy.
więcej
|
|
Polo TV z większą przewagą nad Eska TV. Traci 4 fun.tv
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
więcej
|
|
Małgorzata Perkowska: z Golden Media Polska do Endemol Shine Polska
Małgorzata Perkowska, dotąd związana z Golden Media Polska, dołączyła do firmy Endemol Shine Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produkcji programów międzynarodowych.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost ,,wielkiej czwórki"
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Zuzanna Ziomecka i Grzegorz Łapanowski nowymi twarzami Polsat Cafe
W jesiennej ramówce Polsat Cafe znajdą się trzy nowe pozycje. Na antenie zadebiutują: talk-show Zuzanny Ziomeckiej „Demakijaż” oraz programy „Misja stołówka” i „Grzeszki na widelcu”.
więcej
|
|
7,5 mln widzów meczu Niemcy-Polska, ,,Rolnik szuka żony" pokonał ,,Mam talent!"
W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się mecz Polska-Niemcy. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów przyciągnął program „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce w tej kategorii zajął „Mam talent!”.
więcej
|
|
,,Salon sukien ślubnych" hitem TLC
Reality-show „Salon sukien ślubnych” po trzech odcinkach przyciąga do TLC średnio 77 tys. widzów. Program notuje dwukrotnie wyższy udział od średniego wyniku stacji, a TLC w czasie jego emisji pokonuje konkurencję.
więcej
|
|
Jarosław Kużniar w "Dzień Dobry TVN". Anna Kalczyńska: będę musiała wydeptać swoje miejsce
Zdaniem Anny Kalczyńskiej były dziennikarz TVN24 Jarosław Kużniar nie będzie musiał zmieniać stylu zachowania na antenie, ma bowiem potrzebną w telewizji śniadaniowej swobodę prowadzenia programu. To ona będzie musiała walczyć, by nie zostać zmarginalizowaną. Jak bowiem podkreśla dziennikarka, Kuźniar jest bezkompromisowym solistą.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Starcom Mediavest Group tworzy ofertę performance marketingową SMG PM, pokieruje nią Jakub Bielerzewski
Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku markę SMG PM specjalizującą się w szeroko pojętym performance marketingu i organizuje struktury odpowiedzialne za marketing efektywnościowy wokół biznesu klientów.
więcej
|
|
PiS w nowym spocie kpi z hasła wyborczego ,,Słucham, rozumiem, pomagam" Ewy Kopacz
Wczoraj Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało spot wyborczy, w którym krytykuje odrzucenie przez senatorów PO wniosku prezydenta Dudy o rozpisanie referendum. Spot w prześmiewczy sposób nawiązuje do hasła premier Ewy Kopacz z billboardowej akcji z lipca.
więcej
|
|
Żytnia Extra bez dużych strat wizerunkowych po fatalnym memie na Facebooku
Feralna kampania reklamowa Polmosu Bielsko-Biała pod hasłem „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” z omyłkowo wybranym do niej zdjęciem nie zaszkodziła marce wódki Żytnia Extra - wynika z badań zrealizowanych przez dom badawczy Maison.
więcej
|
|
Jakub Zielecki creative directorem w Havas Worldwide Warsaw
Jakub Zielecki przejął zarządzanie zespołem kreacji agencji Havas Worldwide Warsaw jako jej creative director. Zastąpił Michała Imbierowicza.
więcej
|
|
Małgorzata Grzywacz: z HP Polska dyrektorem marketingu w Esri Polska
Małgorzata Grzywacz zaczęła pracę jako dyrektor ds. marketingu w Esri Polska. Poprzednio przez ponad 10 lat była związana z HP Polska.
więcej
|
|
Euforia bez biegania w kampanii aplikacji mobilnej z kontem 360° w Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna dostępna z kontem 360°. Akcja została przygotowana przez firmy Change, Initiative Warszawa i Isobar Poland.
więcej
|
|
Orange Energia reklamowana przez Małgorzatę Kożuchowską (wideo)
Zaczęła się kolejna szeroko zasięgowa kampania reklamowa oferty Orange Energia. Akcję, w której Małgorzata Kożuchowska występuje w swojej roli z serialu „Rodzinka.pl”, przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Badi Badi i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Marek Zawada w zarządzie i na czele działu eventowego 180heartbeats+ Jung v. Matt
Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v. Matt uruchomiła dział eventowy, którym jako experiential director kieruje Marek Zawada. Jednocześnie wszedł on w skład zarządu firmy.
więcej
|
|
Giga sernik z betoniarki od babci reklamuje #BezLimitu w Virgin Mobile (wideo)
Wirtualny operator telekomunikacyjny zaczął drugi etap kampanii pod hasłem „Daj się rozpieścić” reklamującej pakiet #BezLimitu. Akcję przygotowały firmy Lubię to, Papaya Studio, Marketing Wizzards i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Relaks w stawie kolanowym reklamuje Konto za Zero i aplikację IKO w PKO BP (wideo)
PKO BP w nowej kampanii z reklamami rozgrywającymi się w stawie kolanowym promuje Konto za Zero wraz z darmową aplikacją mobilną IKO. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.
więcej
|
|
DSK i Effective Media Solutions z rządową kampanią promującą honorowe krwiodawstwo
Konsorcjum złożone z agencji reklamowej DSK i Effective Media Solutions zajmie się ogólnopolską kampanią promującą honorowe krwiodawstwo. Dla Ministerstwa Zdrowia pracować będzie do 2020 roku.
więcej
|
|
Hyundai Tucson w kampanii ,,zmienia zasady gry" (wideo)
Hyundai Motor Poland debiutuje w kategorii samochodów z segmentów C SUV z modelem Tucson, który zastąpi dotychczasowy model ix35. Nowy model jest wspierany kampanią reklamową przygotowaną przez Havas Media i Opus B.
więcej
|
|
Wyścig przedsiębiorców po kredyt i zakupy z e-konta mobilne dla sportowca w kampanii mBanku (wideo)
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa mBanku, promująca m.in. e-konta mobilne ze zwrotem 300 zł i kredyt dla przedsiębiorców. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Produkcja i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Paweł Treściński: z Bonnier Business Polska do YieldRiser w KnowledgeHub
Paweł Treściński zaczął pracę jako dyrektor sprzedaży w YieldRiser, nowej spółce funduszu KnowledgeHub. Wcześniej był związany m.in. z wydawnictwami Bonnier Business Polska i Amconex.
więcej
|
|
Value Media i Havas Media z obsługą Banku Ochrony Środowiska
Domy mediowe Value Media i Havas Media wygrały przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska (BOŚ Banku) w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops
Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki przekąsek Fun Pops (produkowanych przez Lorenz Snack-World). Będzie dla niej pracować w internecie przez rok, we współpracy z domem mediowym Starcom.
więcej
|
|
Anita Łatyńska strategy researcherem w Melting Pot
Anita Łatyńska rozpoczęła pracę w agencji Melting Pot, gdzie objęła funkcję strategy researchera. Jakub Żołnowski awansował na stanowisko strategy planera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Duże zmiany w czytelnictwie dzienników w województwach
W sześciu województwach w I półroczu br. zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, ,,Pani Domu" najbardziej w dół (dane za I półrocze)
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
Małgorzata Tarwacka: z TVN na kierownika sprzedaży w Polska Press Grupie
Małgorzata Tarwacka od września br. została kierownikiem działu sprzedaży w biurze reklamy Polska Press Grupy. Zastąpiła na tym stanowisku Tymoteusza Bileckiego, z którym firma się rozstała.
więcej
|
|
Piotr Duda atakuje ,,Newsweek" i Tomasza Lisa za krytyczny tekst, tygodnik spokojny przed procesem
W nowym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) opisywane są pobyty przewodniczącego NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy w luksusowym apartamencie hotelu należącego do związku. W odpowiedzi Duda skrytykował tygodnik jako „gazetkę partyjną PO”, „wydawnictwo jednoznacznie prorządowe, kierowane przez tzw. ‘dziennikarza’”, a sam artykuł - jako oparty na pseudo dokumentach i pisany ewidentnie na zamówienie. - Z niecierpliwością czekamy na proces, który podobno zamierza nam wytoczyć Piotr Duda. Dysponujemy pisemnymi oświadczeniami naszych informatorów - podkreślają autorzy tekstu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wyłączenie Adblocka w Chrome to usterka techniczna, a nie nowa strategia Google
W internecie pojawiły się informacje o tym, że koncern Google zaczął blokować w przeglądarce Chrome działanie programu Adblock Plus, a użytkownicy korzystający z tego dodatku muszą oglądać reklamy w serwisie YouTube. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl w grę wchodzi jednak usterka techniczna, a nie zamierzone działanie Google.
więcej
|
|
YouTube pozwoli marketerom na sprawdzanie faktycznej widoczności reklam
Serwis YouTube zamierza udostępniać zewnętrznym firmom analitycznym dane dotyczące widoczności konkretnych reklam na swojej platformie. To odpowiedź na zarzuty reklamodawców, którzy nie chcą płacić za reklamy, które nie są widoczne dla użytkowników.
więcej
|
|
,,Kliknij to!" - hit MC Hammera reklamuje Ceneo.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro), oparta na przeróbce przeboju „U Can’t Touch This” MC Hammera. Akcję przygotowała agencja Czart.
więcej
|
|
Spicy Mobile z siecią e-reklamową One Horizon, na czele Katarzyna Janicka
Firma Spicy Mobile uruchomiła sieć reklamy internetowej One Horizon łączącą standardowe rozwiązania reklamowe z działaniami afiliacyjnymi. Nową ofertą zarządza Katarzyna Janicka, wcześniej związana m.in. z Cube Group, OMG Poland i CR Media Consulting.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|