|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jarosław Kuźniar: jestem w stanie zagrać każdą rolę medialną
- Gdy pojawiła się perspektywa połączenia moich umiejętności telewizyjnych z pasją podróżniczą poza TVN24, uznałem, że moja bliska relacja z widzami zasługuje na to, by trwać - mówi w rozmowie Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar, nowy współprowadzący „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
|
Blokowanie czytelników z Adblockiem to odważny i słuszny ruch ,,The Washington Post" (opinie)
- Decyzja kierownictwa „The Washington Post” o tym, by odcinać dostęp do niektórych treści czytelnikom korzystającym z programów blokujących reklamy jest odważna, ale potrzebna. Unikanie reklam przez odbiorców może z kolei doprowadzić do powstania „internetu dwóch prędkości” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie Wirtualnej Polski, Interii, „Gazety Wyborczej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
nc+, Vectra i Multimedia Polska dużo mniej na reklamy, w górę Netia, liderem Cyfrowy Polsat
Od stycznia do lipca br. największe sieci kablowe i platformy cyfrowe cennikowo przeznaczyły na reklamy o 22,7 proc. mniej niż przed rokiem. Jedynie Netia wydała więcej, a najmocniej swoje budżety reklamowe ograniczyły nc+, Multimedia Polska i Vectra.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W ,,Świat się kręci" TVP1 zapowiedziano program Polsatu. Będą konsekwencje
W produkowanym przez Rochstar programie TVP1 „Świat się kreci” zapowiedziano emisję innego programu tego producenta - cyklu „Rinke za kratami”, który nadaje Polsat. Rochstar zapewnia, że nie była to planowane działanie, a TVP zamierza wyciągnąć konsekwencje w tej sprawie.
więcej |
|
Powstanie serial ,,Wiedźmin"? Apel do HBO, Netfliksa i Starz
W internecie pojawiła się petycja, która wzywa stacje HBO i Starz oraz serwis Netflix do nakręcenia serialu „Wiedźmin” na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego. Autorem petycji jest Adrian Wojtas, mieszkający w Irlandii Polak, a pod odezwą podpisało się dotąd ponad 4,6 tysiąca internautów. - Szanse na sukces są niewielkie. Na przeszkodzie stoją kwestie finansowe, a temat „Wiedźmina” jest już na rynku nieco wyeksploatowany - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy.
więcej |
|
Szef inżynierów Google: w 2030 roku nasze mózgi będą połączone z komputerami i internetową chmurą
- W 2030 roku ludzkie mózgi będą działały jak hybrydy posiadając stałe połączenie z komputerami w chmurze wspomagającymi ludzką inteligencję. Nasze myślenie będzie zaś kombinacją zarówno biologicznych, jak i pozabiologicznych procesów - przewiduje Ray Kurzweil, szef inżynierów Google, który wcześniej trafnie przepowiedział erę smartfonów i pojawienie się okularów rzeczywistości rozszerzonej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
W TVP lokowanie produktów najdroższe w ,,M jak miłość" i ,,Ranczu", w TVN u ,,Kuby Wojewódzkiego", a w Polsacie w ,,Top Chefie"
Ceny za lokowanie produktu w cyklicznych produkcjach telewizyjnych są w jesiennej ramówce podobne do tych z wiosny br. i jesieni ub.r. Najdrożej jest w TVN, nieco taniej w Telewizji Polskiej. Mimo to reklamodawcy nie ograniczają aktywności związanych z product placement.
więcej
|
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)
- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego.
więcej
|
Duży spadek Radia Maryja i Jedynki. W górę Trójka i TOK FM
|
Internet rzeczy nieznany większości Polaków, ale potencjał jego wzrostu wysoki
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jarosław Kuźniar: jestem w stanie zagrać każdą rolę medialną
- Gdy pojawiła się perspektywa połączenia moich umiejętności telewizyjnych z pasją podróżniczą poza TVN24, uznałem, że moja bliska relacja z widzami zasługuje na to, by trwać - mówi w rozmowie Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar, nowy współprowadzący „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
|
W ,,Świat się kręci" TVP1 zapowiedziano program Polsatu. Będą konsekwencje
W produkowanym przez Rochstar programie TVP1 „Świat się kreci” zapowiedziano emisję innego programu tego producenta - cyklu „Rinke za kratami”, który nadaje Polsat. Rochstar zapewnia, że nie była to planowane działanie, a TVP zamierza wyciągnąć konsekwencje w tej sprawie.
więcej
|
|
Powstanie serial ,,Wiedźmin"? Apel do HBO, Netfliksa i Starz
W internecie pojawiła się petycja, która wzywa stacje HBO i Starz oraz serwis Netflix do nakręcenia serialu „Wiedźmin” na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego. Autorem petycji jest Adrian Wojtas, mieszkający w Irlandii Polak, a pod odezwą podpisało się dotąd ponad 4,6 tysiąca internautów. - Szanse na sukces są niewielkie. Na przeszkodzie stoją kwestie finansowe, a temat „Wiedźmina” jest już na rynku nieco wyeksploatowany - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Grzywaczewski, wiceprezes ATM Grupy.
więcej
|
|
Fokus TV nowym liderem kanałów dokumentalnych, Discovery Channel spadł na trzecie miejsce
W sierpniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV, zaś liderujący dotąd Discovery Channel był dopiero trzeci. Największy wzrost odnotował Polsat Viasat Nature, zaś najwięcej straciła stacja BBC Earth.
więcej
|
|
NASA uruchomi własny kanał telewizyjny w jakości 4K (wideo)
Od listopada 2015 roku amerykańska agencja kosmiczne NASA zamierza uruchomić w USA własny kanał telewizyjny. Chce w nim nadawać materiały w jakości 4K nakręcone w przestrzeni kosmicznej, a także zremasterowane archiwalne nagrania z ważnych misji oraz wydarzeń.
więcej
|
|
KRRiT o rosyjskiej propagandzie: manipulacje i stronniczość, mieszanie informacji z opiniami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała audycje informacyjnych i publicystycznych emitowane w 2015 roku w głównych kanałach telewizji państwowej w Rosji. Z monitoringu wynika, że Ukraina jest przedstawiana m.in. jako bankrut, zaś Unia Europejska opisywana jako instrument USA.
więcej
|
|
Bogumił Osiński dyrektorem TVP Regionalna, Marek Pasiuta przejdzie do TVP Technologie
Bogumił Osiński 15 września br. zostanie nowym dyrektorem Ośrodka Programów Regionalnych Telewizji Polskiej. Zastąpi na tym stanowisku Marka Pasiutę, który przejdzie do ośrodka TVP Technologie.
więcej
|
|
,,Wszystko za 10 złotych" w ofercie Vectry, reklamuje to Wojciech Mecwaldowski (wideo)
Sieć kablowa Vectra rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszystko za 10 złotych”, która promuje nową ofertę operatora. Aktor Wojciech Mecwaldowski wciela się w niej w sprzedawcę Vectry.
więcej
|
|
Taneczne mistrzostwa na żywo w TV4 i TV6
Zawody taneczne WDC World Championships Professional Latin 2015 w tym roku po raz pierwszy odbędą się w Polsce. Transmisje z nich, które poprowadzą Krzysztof Ibisz, Anna Głogowska i Karolina Szostak, pokażą stacje TV4 i TV6.
więcej
|
|
40 zł za dostęp do walki Tomasz Adamek - Przemysław Saleta. 26 września odbędzie się gala Polsat Boxing Night
Cyfrowy Polsat i ipla rozpoczęły sprzedaż dostępu do gali Polsat Boxing Night, podczas której odbędzie się pojedynek Tomasza Adamka z Przemysławem Saletą. Wydarzenie będzie dostępne w systemie pay-per-view w cenie 40 zł.
więcej
|
|
Piotr Skwieciński wyszedł z ,,Loży prasowej" po sugestiach Pawła Wrońskiego o strzelaniu do uchodźców
W dzisiejszym wydaniu programu „Loża prasowa” w TVN24 rozmawiano m.in. o przyjmowaniu przez Polskę uchodźców. Paweł Wroński z „Gazety Wyborczej” zasugerował, że Piotr Skwieciński z „W Sieci” popiera topienie łodzi uchodźców i strzelanie do nich, na co Skwieciński demonstracyjnie wyszedł ze studia.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat najlepiej zarządzaną firmą telekomunikacyjną w Europie Środkowo-Wschodniej
Cyfrowy Polsat został po raz drugi wyróżniony przez brytyjski magazyn finansowy „Euromoney” w rankingu „Best Managed Companies in Central & Eastern Europe 2015” („Najlepiej zarządzane firmy w Europie Środkowo-Wschodniej 2015”).
więcej
|
|
Dziennikarka zwolniona za agresję wobec uchodźców: po prostu spanikowałam, nie jestem osobą bez serca ani rasistką
Petra Laszlo, dziennikarka prawicowej telewizji N1TV zwolniona z pracy za agresywne zachowania wobec uchodźców z Syrii zabrała głos w swojej sprawie. „Jestem zwykłą kobietą, a teraz bezrobotną matką małych dzieci, która podjęła złą decyzję, ulegając panice” - pisze Laszlo w oświadczeniu.
więcej
|
|
Liga Europy w Eurosporcie. Na początek mecz Legii Warszawa z FC Midtjylland
W nowym sezonie Ligi Europy Eurosport na żywo pokaże mecze Legii Warszawa z FC Midtjylland oraz Tottenhamu Hotspur z Karabachem Agdam. 10 innych spotkań będzie można śledzić w Eurosporcie Player.
więcej
|
|
,,Blogerki świata mody 2" i ,,Imperium DVF 2" w E!
We wrześniu 2015 roku E! rozpocznie emisję nowych sezonów programów: „Blogerki świata mody” i „Imperium DVF”.
więcej
|
|
Saga ,,Gwiezdne wojny" w AXN
W jesiennej ramówce 2015 roku AXN wyemituje wszystkie filmy z cyklu „Gwiezdne wojny”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
nc+, Vectra i Multimedia Polska dużo mniej na reklamy, w górę Netia, liderem Cyfrowy Polsat
Od stycznia do lipca br. największe sieci kablowe i platformy cyfrowe cennikowo przeznaczyły na reklamy o 22,7 proc. mniej niż przed rokiem. Jedynie Netia wydała więcej, a najmocniej swoje budżety reklamowe ograniczyły nc+, Multimedia Polska i Vectra.
więcej
|
|
IKEA w reklamie kpi z rysika do nowego iPada. ,,Absolutnie podobny, dostępny za darmo"
IKEA po raz kolejny daje prztyczka w nos koncernowi Apple, publikując reklamę jawnie kpiącą z jego produktów. Na plakacie IKEA proponuje zamiast elektronicznego rysika do nowego iPada swój sprawdzony tradycyjny ołówek, który stał się jednym ze znaków rozpoznawczych szwedzkiego koncernu.
więcej
|
|
Reklamy farmaceutyków są niewyszukane, bo to bardziej marketingowe recepty niż kreatywna rozrywka (opinie)
W reklamach suplementów diety i leków bez recepty nie ma potrzeby budowania wielopiętrowych opowieści, wielkich strategii, kreatywności ponad miarę. Reklamy farmaceutyków, w przeciwieństwie do reklam np. telekomów, nie są rozrywką, ale receptą. W tej kategorii rządzi perswazyjny kłam, fałszywa chęć pomocy, a argumentacja i styl komunikacji bardziej przypomina świat natarczywych telezakupów niż poważny, profesjonalny język medyczny - reklamy suplementów diety dla Wirtualnemedia.pl oceniają eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
|
,,Wszystko za 10 złotych" w ofercie Vectry, reklamuje to Wojciech Mecwaldowski (wideo)
Sieć kablowa Vectra rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszystko za 10 złotych”, która promuje nową ofertę operatora. Aktor Wojciech Mecwaldowski wciela się w niej w sprzedawcę Vectry.
więcej
|
|
Historia miłości Matki Natury reklamuje Hortex (wideo)
Nowa kampania reklamowa napojów Hortex, prowadzona pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”, opowiada o miłości Matki Natury i bohatera symbolizującego tę markę. Akcję przygotowały firmy Opus B, Tyrka Studio, Lunapark i OMD.
więcej
|
|
Selena Gomez i Bill Hader reklamują iPhone'a 6S (wideo)
Piosenkarka Selena Gomez i komik Bill Hader występują w reklamach nowego smartfona Apple - iPhone'a 6S.
więcej
|
|
Krowa i ,,kuchnia wysokich lotów" w kampanii śmietanki Łaciata (wideo)
Pod hasłem „Kuchnia wysokich lotów” zaczęła się kampania reklamująca śmietankę Łaciata (produkowaną przez SM Mlekpol). Akcję, prowadzoną w telewizji i na outdoorze, przygotowały firmy Publicis Poland, Panoptiqum, Pirania Film i MEC.
więcej
|
|
Joanna Jabłczyńska reklamuje kosmetyki Venus jako ,,mój codzienny wybór"
Trwa kampania reklamowa kosmetyków Venus (produkowanych przez firmę PharmaCF) z udziałem ambasadorki tej marki, aktorki Joanny Jabłczyńskiej. Akcję - obejmującą prasę, outdoor, internet oraz telewizję - producent przygotował wspólnie z firmami Best Brands PR, FDR Studio, Media On i Studio IP.
więcej
|
|
Podwójny dzień kobiety w reklamach Veroni Mineral Pure i Perle (wideo)
Pod hasłem „Jesteś Pure czy Perle?” ruszyła kampania reklamowa dwóch wariantów wody mineralnej Veroni Mineral (produkowanej przez Zbyszko). Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
więcej
|
|
,,Wejdź do domu z dobrą energią" - żarówki LED w promocji Multimedia Polska Energia
Firma Multimedia Polska Energia (należąca do Grupy Multimedia) zaczęła ogólnopolską promocję pod hasłem „Wejdź do domu z dobrą energią”. Wspierają to działania reklamowe realizowane przez agencję MediaMocni.
więcej
|
|
Jadalny billboard reklamuje przekąski Nakd (wideo)
Firma Natural Balance Foods promuje przekąski Nakd billboardem wykonanym z owoców i orzechów. Zachęca konsumentów, by wybrali swój ulubiony smak.
więcej
|
|
,,Energia do działania" w reklamach EDF (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy EDF zajmującej się produkcją energii elektrycznej i cieplnej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Energia do działania”, przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Wedel, Mercedes-Benz, Old Spice, Virgin Mobile, Ibuprom (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia tym razem znalazły się cztery kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to lokalne spoty promujące Mercedesa GLC, sieć telekomunikacyjną Virgin Mobile, słodycze Wedel i preparat Ibuprom Max Sprint oraz zagraniczna reklama kosmetyków Old Spice.
więcej
|
|
Najpopularniejsze spoty na YouTubie: DC Shoes, Lexus, Old Spice i Gatorade (wideo)
Przedstawiamy dziesięć klipów reklamowych, które w sierpniu zanotowały globalnie najwięcej odtworzeń na YouTubie. Aż w sześciu spotach występują sportowcy, m.in. piłkarz Cristiano Ronaldo, tenisista Rafael Nadal i motocyklista Robbie Maddison.
więcej
|
|
Ponad połowa rynku reklamy mobilnej dla Google i Facebooka
Google jest niekwestionowanym liderem pod względem przychodu na rynku reklamy w urządzeniach mobilnych. Dwucyfrowym udziałem może pochwalić się jeszcze tylko Facebook - wynika z danych firmy eMarketer.
więcej
|
|
Wódka Belvedere reklamowana jako napój Jamesa Bonda w ,,Spectre" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wódki Belvedere związana z jej obecnością w nowym filmie o Jamesie Bondzie - „Spectre”, który do kin trafi na początku listopada. W pierwszym spocie występuje Stephanie Sigman, wcielająca się w rolę jednej z kobiet Bonda.
więcej
|
|
Guma, sznurówki, lina, ośmiornica i pocałunek w reklamach Heyah (wideo making of)
Przedstawiamy kulisy realizacji spotów do ostatniej kampanii taryfy Heyah (należącej do T-Mobile Polska) promującej „pierwsze prawdziwe no limit”. Produkcją i postprodukcją reklam zajął się dom produkcyjny Platige Image, a przy akcji pracowały też firmy Brain, Next i Starcom.
więcej
|
|
,,Adoptuj pszczołę" trzeci raz w kampanii Greenpeace Polska (wideo)
Rusza 3. edycja akcji edycję akcji społecznej Greenpeace Polska pod hasłem „Adoptuj pszczołę”, w której poprzez wirtualne adoptowanie pszczół można wesprzeć badania nad nimi. Przy akcji organizacja współpracuje z portalem Gazeta.pl, firmami Mashup Media i Steinke Communications oraz Małgorzatą Goczewską i Moniką Siemińską.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wpadka tygodnika ,,ABC": zapowiada zmianę dnia ukazywania się, której nie będzie
W bieżącym numerze tygodnik „ABC” (wydawany przez Fratrię) błędnie informuje czytelników, że od przyszłego tygodnia będzie ukazywać się w poniedziałki, a nie jak dotychczas w środy. - To pomyłka. Zastanawialiśmy się nad zmianą dnia ukazywania się „ABC”, ale żadna decyzja nie została podjęta - tłumaczy Maciej Wośko, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
|
Rynek pism komputerowych: ,,CD-Action" liderem, tylko ,,Komputer Świat" ze wzrostem
W I półroczu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD-Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”, zaś najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Życia na Gorąco" spadła z 770 tys. egz. do 550 tys. Dane tygodników yellow od 2005 roku
W ciągu ostatnich 10 lat wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowy naczelny ,,Los Angeles Times" z 625. tys. dolarów rocznej pensji
Tim Ryan, nowy szef dzienników „Los Angeles Times” i „San Diego Union-Tribune”, będzie otrzymywał roczną pensję w wysokości 625 tysięcy dolarów, dostanie też 262 tysiące jednorazowych dodatków. Płaca Ryana jest o 50 tysięcy dolarów niższa niż jego poprzednika, Austina Beutnera.
więcej
|
|
Prowadzący ,,Dzień dobry TVN" na czterech okładkach ,,Gali"
Nowe wydanie „Gali” (Grupa Burda) ukaże się w poniedziałek 14 września br. z czterema okładkami do wyboru. Znajdują się na nich cztery pary gospodarzy programu „Dzień dobry TVN”. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Blokowanie czytelników z Adblockiem to odważny i słuszny ruch ,,The Washington Post" (opinie)
- Decyzja kierownictwa „The Washington Post” o tym, by odcinać dostęp do niektórych treści czytelnikom korzystającym z programów blokujących reklamy jest odważna, ale potrzebna. Unikanie reklam przez odbiorców może z kolei doprowadzić do powstania „internetu dwóch prędkości” - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie Wirtualnej Polski, Interii, „Gazety Wyborczej” i „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
E-sklepy z odzieżą i kosmetykami najbardziej kobiecymi serwisami w polskim internecie
Na niektórych serwisach z damską odzieżą i kosmetykami kobiety stanowią 83-93 proc. wszystkich użytkowników z naszego kraju, a najbardziej zdominowane przez internautki są strony Beglossy.pl i Mango.com. Natomiast na największych portalach przewaga kobiet lub mężczyzn rzadko przekracza 10 pkt proc.
więcej
|
|
W USA aplikacje mobilne popularniejsze niż telewizja, więcej wpływów z zakupów niż reklam
W drugim kwartale 2015 roku Amerykanie spędzali średnio 3,3 godziny na korzystaniu z aplikacji mobilnych, a tylko 2,8 godziny na oglądanie telewizji. Rosnąca popularność aplikacji sprawi, że do końca roku przychody z zakupów w aplikacjach przekroczą te generowane przez mobilną reklamę - wynika z danych firmy Flurry.
więcej
|
|
Google i Twitter chcą razem publikować treści od wydawców jak Facebook i Snapchat
Google i Twitter planują razem wprowadzenie nowej platformy oferującej mobilnym użytkownikom pełne artykuły od wydawców. Rozwiązanie ma konkurować z Instant Articles Facebooka, Discover Snapchata i aplikacją News od Apple.
więcej
|
|
Szefowa mediów i marketingu w Yahoo odchodzi do STX Entertainment
Kathy Savitt, dotychczasowa dyrektor marketingu i mediów w koncernie Yahoo, opuszcza swoje stanowisko i z początkiem października zostanie szefową segmentu cyfrowego w studio STX Entertainment. To kolejny menedżer wysokiego szczebla opuszczający Yahoo w ostatnim czasie.
więcej
|
|
Henryk Sawka, Andrzej Rysuje i Marta Frej rysują dla TVN24.pl
Portal TVN24.pl w serwisie wyborczym zaczął publikować zabawne komentarze rysunkowe do bieżących wydarzeń politycznych. Ich autorami są Henryk Sawka, Marta Frej oraz Andrzej Rysuje.
więcej
|
|
Dziwne przekierowania z mobilnych wersji Gazeta.pl i Sport.pl wskutek zewnętrznych kodów reklamowych
W czwartek i rano w piątek część internautów odwiedzających mobilne wersje serwisów Gazeta.pl i Sport.pl (należących do Agory) była przekierowywana na podejrzane strony. - Problem został już rozwiązany. Związany był z wykorzystywaniem kodów reklamowych z sieci zakupu automatycznego jednego z partnerów współpracujących z serwisem - tłumaczy Dariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju oprogramowania w Grupie Gazeta.pl.
więcej
|
|
Wideo w smartfonach odbiera oglądalność telewizji
Większość użytkowników smartfonów oglądających treści wideo na ekranach swoich urządzeń robi to porą nocną, we własnym domu - wynika z globalnego badania On Device Research dla Interactive Advertising Bureau.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|