|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 17 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Aż po sufit!" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem
Nowy serial obyczajowy TVN „Aż po sufit!” z odcinka na odcinek gromadzi coraz mniej widzów. Produkcja notuje też o 900 tys. osób mniejszą widownią niż nadawane rok temu w tym paśmie „Prawo Agaty”, a TVN w czasie emisji serialu zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,08 mln osób, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. TVN w czasie emisji programu przegrywa z TVP2 w całym rynku, ale pozostaje liderem w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Reporter TVP Jacek Tacik ranny w zamieszkach na granicy serbsko-węgierskiej
Wczoraj dziennikarz Telewizji Polskiej Jacek Tacik został ranny w głowę na granicy Węgier i Serbii, gdzie relacjonował zamieszki z udziałem uchodźców i węgierskiej policji.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym TVP
Reklamy z oferty TVP1 i TVP2 na październik są średnio o 30,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują spoty przy serialu „M jak miłość” w TVP2 i serwisie sportowym tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1.
więcej
|
|
Treningi do ,,Tańca z Gwiazdami" do obejrzenia na żywo w Ipli (wideo)
Platforma internetowa Ipla wprowadziła możliwość oglądania transmisji z treningów uczestników czwartej edycji programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, emitowanego w Polsacie. Ma to zachęcić więcej szczególnie młodszych widzów do śledzenia tanecznego widowiska.
więcej
|
|
Fokus TV wprowadza pasmo filmów fabularnych
Kanał dokumentalny Fokus TV w jesiennej ramówce umieści pasmo z filmami fabularnymi pod nazwą „Fokus na film”. Będzie ono emitowane w czwartki.
więcej
|
|
Wyścigi Formuły E w Eurosporcie
Kanały Eurosportu będą w najbliższych dwóch sezonach pokazywać w Polsce zawody Formuły E. Nadawca zapewnił sobie też prawa do tych rozgrywek w Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i Islandii.
więcej
|
|
Polsat Boxing Night w sieciach Multimedia Polska i Toya
Sieci kablowe Multimedia Polska i Toya to kolejni operatorzy, którzy zaoferowali możliwość zakupu dostępu do gali Polsat Boxing Night z walką Tomasza Adamka i Przemysława Salety.
więcej
|
|
,,Megalotnisko w Dubaju 3" w National Geographic
5 października 2015 roku National Geographic rozpocznie emisję trzeciego sezonu cyklu „Megalotnisko w Dubaju”.
więcej
|
|
Polska-Słowacja w Pucharze Davisa w Canal+ Sport 2
W okresie od 18 do 20 września 2015 roku Polacy będą walczyć z drużyną Słowacji o awans do Grupy Światowej Pucharu Davisa. Mecze na żywo będą transmitowane w Canal+ Sport 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,M jak miłość" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym TVP
Reklamy z oferty TVP1 i TVP2 na październik są średnio o 30,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują spoty przy serialu „M jak miłość” w TVP2 i serwisie sportowym tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1.
więcej
|
|
Marzenie o przygarnięciu niesfornego psa w reklamie Allegro.pl (wideo)
Nowa reklama Allegro.pl w ramach kampanii pod hasłem „Czego szukasz?” pokazuje przygarnięcie niesfornego psa. Akcję portal przygotował razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann.
więcej
|
|
KER: reklama centrum handlowego z nauczycielką krytykującą za brak markowych ubrań dyskryminuje mniej zamożnych
Spot radiowy gdańskiego centrum handlowego Fashion House Outlet Center dyskryminuje osoby o mniej zasobnych portfelach, których nie stać na markowe ubrania - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,Ja+ moje LTE" w reklamach internetu LTE w Plusie (wideo)
Do emisji trafiła wizerunkowa reklama taryfy Ja+ LTE w sieci telekomunikacyjnej Plus. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction.
więcej
|
|
Metamorfoza w Hitlera w kampanii ,,Stop mowie nienawiści" (wideo)
Fundacja Batorego zaczęła kampanię społeczną zwracającą uwagę na problem mowy nienawiści wobec różnych grup społecznych i etnicznych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stop mowie nienawiści”, przygotowała wspólnie z agencjami reklamowymi K2 i BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Branża turystyczna o 16 proc. więcej na reklamy, głównie w internecie i telewizji
W pierwszej połowie br. cała branża turystyczna cennikowo przeznaczyła na reklamy niemal 119 mln zł, czyli 16 proc. więcej niż przed rokiem. Firmy z tego sektora najwięcej wydawały w internecie i telewizji, a najbardziej zwiększyły w skali roku budżety w sieci i magazynach.
więcej
|
|
,,Pokochaj Komandora" w kampanii zabudowy wnętrz Komandor (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa mebli i innych produktów zabudowy wnętrz marki Komandor prowadzona pod hasłem „Pokochaj Komandora”. Akcję producent przygotował i realizuje razem z firmami Procreation i IDMnet.
więcej
|
|
News Corp kupuje za 176 mln dol. firmę Unruly od reklam wideo i w social media
Koncern medialny News Corp przejął platformę reklamową Unruly, która specjalizuje się w segmencie wideo i social media. Jako samodzielna część News Corp Unruly ma pomóc wydawcy w obszarze cyfrowym. - Unruly uzupełni nasze tradycyjne platformy medialne o nowe możliwości komercyjne - podkreśla Robert Thomson, CEO news Corp.
więcej
|
|
Islandzkie ,,On/Off" reklamuje nową kolekcję odzieży House
Startuje kampania reklamująca jesienno-zimową kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Sesję zdjęciową do akcji, utrzymanej w konwencji kreatywnej „On/Off”, zrealizowano na Islandii.
więcej
|
|
Kamil Bednarek muzycznie reklamuje Formułę Mix Elastyczną i zasięg 4 sieci w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci telekomunikacyjnej Play z udziałem piosenkarza Kamila Bednarka reklamowane są Formuła Mix Elastyczna i duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Marcin Niewęgłowski dołącza do zespołu Socjomanii
Marcin Niewęgłowski z początkiem października dołączy do zespołu firmy Socjomania zajmującej się konsultingiem marketingowym.
więcej
|
|
KFC z wyborami życiowymi reklamuje ,,4 smaki świata" (wideo)
W restauracjach KFC (należących do AmRestu) pojawiła się oferta promocyjna „4 smaki świata”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction, DeCoy i FFW Communication.
więcej
|
|
Wsparcie od najbliższych promuje PZU Maraton Warszawski (wideo)
PZU rozpoczęło kampanię promującą tegoroczną edycję sponsorowanego przez tę firmę Maratonu Warszawskiego. Akcję, podkreślającą znaczenie wspierania biegaczy przez najbliższe osoby, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" zorganizuje na Facebooku debaty przedwyborcze z udziałem internautów
Dziennik „Rzeczpospolita” przez najbliższe tygodnie przeprowadzi na swoim fanpage’u facebookowym dyskusje z liderami najważniejszych komitetów startujących w wyborach parlamentarnych. Pytania politykom będą mogli zadawać internauci.
więcej
|
|
,,The Washington Post" za darmo przez pół roku dla użytkowników Amazon Prime
Platforma Amazon zaoferowała użytkownikom płatnych kont Prime dostęp do cyfrowej wersji dziennika „The Washington Post” przez okres sześciu miesięcy. Potem będą mogli oni wykupić subskrypcję w atrakcyjnej cenie.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" liderami po I półroczu
W I półroczu 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce należało do magazynu „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
ICP Group przejmuje Concept Publishing Poland
ICP Group, spółka zajmującą się wsparciem sprzedaży poprzez systemy motywacyjne i programy lojalnościowe, przejęła firmę Concept Publishing Poland, działającą w branży custom publishing.
więcej
|
|
News Corp kupuje za 176 mln dol. firmę Unruly od reklam wideo i w social media
Koncern medialny News Corp przejął platformę reklamową Unruly, która specjalizuje się w segmencie wideo i social media. Jako samodzielna część News Corp Unruly ma pomóc wydawcy w obszarze cyfrowym. - Unruly uzupełni nasze tradycyjne platformy medialne o nowe możliwości komercyjne - podkreśla Robert Thomson, CEO news Corp.
więcej
|
|
Czołowe tygodniki i dwutygodniki mniej chętnie czytane. ,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" na czele
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|