|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 20 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8
Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
W lipcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a zdecydowanie najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Przegląd”.
więcej
|
|
TVN produkować będzie więcej filmów fabularnych
Grupa TVN zamierza mocniej postawić na produkcję filmów fabularnych. Zapowiedziano to podczas konferencji zorganizowanej przy okazji 40. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
Wśród najpopularniejszych polskich marek na Instagramie zdecydowanie najwięcej jest tych z branży odzieży i mody, a najwięcej followersów mają Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl. Wśród marek telewizyjnych oprócz „Top model” najpopularniejsze są „Warsaw shore” i MTV Polska, wśród prasowych - „Glamour” i „Elle”.
więcej |
|
,,Super Express" dołączył do akcji ,,Więcej wiedzy - mniej strachu", ale pozostanie sceptyczny wobec uchodźców
W ubiegły piątek „Super Express” (Murator) jako jeden z ponad 40 tytułów opublikował informator Urzędu ds. Cudzoziemców „Więcej wiedzy - mniej strachu - uchodźcy w Polsce”, chociaż we wcześniejszych wydaniach straszył wizją uchodźców napływających do Polski. - To przyzwoita dawka ważnych informacji. „Super Express” nie zmienia swojego stanowiska, dostrzegamy wiele bardzo poważnych niebezpieczeństw - komentuje Sławomir Jastrzębski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej |
|
Członek KRRiT o zwolnieniu Ewy Wanat: decyzje personalne leżą w kompetencji zarządu
W ubiegłym tygodniu Towarzystwo Dziennikarskie zaapelowało o interwencję w Polskim Radiu RDC, po tym jak zarząd zwolnił dyscyplinarnie redaktor naczelną Ewę Wanat. - Decyzje personalne wewnątrz spółek leżą w kompetencji zarządów - odpowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Luft, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec serialu ,,Wesołowska i mediatorzy" w TVN. Zastąpi go ,,Ten moment"
Stacja TVN po trzech tygodniach zdecydowała o zdjęciu z anteny serialu paradokumentalnego „Wesołowska i mediatorzy” i przeniesieniu go do TVN7. W jego miejsce TVN emitować będzie nową produkcję scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża: Alicja Modzelewska naturalnym następcą Zbigniewa Napierały
Ogłoszone na styczeń 2016 roku przejecie sterów w Edipresse Polska przez Alicję Modzelewską, która zastąpi przechodzącego do rady nadzorczej Zbigniewa Napierałę, nie zaskoczyło rynku. - To naturalna zmiana - uważają managerowie z branży prasowej i nie spodziewają się zmian w strategii spółki.
więcej
|
,,Aż po sufit!" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z TVP2 i Polsatem
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 60 tys. widzów i pozycję lidera. Hitem Sarsa i Pascal
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8
Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
TVN produkować będzie więcej filmów fabularnych
Grupa TVN zamierza mocniej postawić na produkcję filmów fabularnych. Zapowiedziano to podczas konferencji zorganizowanej przy okazji 40. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dwunasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
200 tys. zł za reklamę przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
W październikowej ofercie Polsatu najdroższe są spoty przy transmisjach meczów polskiej reprezentacji piłkarskiej w eliminacjach do mistrzostw Europy 2016. Cena za taką reklamę wynosi blisko 200 tys. zł.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" zyskał widzów, TVP1 dystansuje konkurencję
Czternasty sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,11 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 12. serii, widownia produkcji wzrosła o 80 tys. oglądających. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Polsat News najbardziej bezstronny podczas kampanii prezydenckiej, TV Trwam najmniej
Najlepiej bezstronne i wyważone podczas relacjonowania kampanii wyborczej przed pierwszą turą wyborów prezydenckich były Polsat News, TVP1 i TVP Info, a w drugiej turze także TVN24. Najsłabiej oceniona została TV Trwam - wynika z analizy Krajowej Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
,,Prokurator" ma 1,25 mln widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Nowy serial kryminalny Dwójki „Prokurator” ogląda średnio 1,25 mln widzów. TVP2 w czasie jego emisji jest wiceliderem całego rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero czwarta, a produkcja z odcinka na odcinek traci widzów.
więcej
|
|
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy chce dymisji prezesa TVP za ,,manipulacje i ośmieszanie wiary Andrzeja Dudy"
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy wystosowało list otwarty, w którym apeluje do przewodniczącego KRRiT Jana Dworaka oraz przewodniczącego rady nadzorczej TVP Stanisława Jekiełka o odwołanie Janusza Daszczyńskiego z funkcji prezesa telewizji publicznej. Powodem mają być manipulacje w relacjach z działań prezydenta Andrzeja Dudy, m.in. jego wizyty w Londynie.
więcej
|
|
BBC uruchomi w USA serwis VOD ze swoimi produkcjami
Stacja BBC zapowiedziała wejście na rynek amerykański z serwisem wideo na żądanie. Brytyjski nadawca chce w nim pokazywać własne produkcje i zwiększyć przychody z międzynarodowej działalności. Ale eksperci nie dają platformie zbyt wielu szans.
więcej
|
|
Michał Figurski w poważnym stanie trafił do szpitala
Dziennikarz Michał Figurski w niedzielę rano trafił w poważnym stanie do szpitala z powodu pękniętego naczynia krwionośnego w głowie. W ostatnim okresie Figurski prowadził programy w Polsat News 2 i Muzo.fm.
więcej
|
|
TVP Info tak jak Agora wyłącza w internecie komentarze o uchodźcach
TVP Info w swoim serwisie internetowym zablokowała możliwość dodawania komentarzy przy tekstach na temat uchodźców. W zeszłym tygodniu na taki ruch zdecydowała się Agora. Wpisywanie takich komentarzy jest natomiast nadal możliwe na stronach największych wydawców: Grupy Wirtualna Polska i Grupy Onet-RASP, a także w serwisie TVN24.pl.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP: wzmianka Kurzajewskiego w ,,Świat się kręci" o ,,Rinke za kratami" to niedopuszczalna reklama konkurencji
Komisja Etyki TVP oceniła, że Maciej Kurzajewski, zapowiadając w „Świat się kręci” w TVP1 emisję programu „Rinke za kratami” w Polsacie, dopuścił się niedopuszczalnej reklamy produkcji konkurencyjnego kanału.
więcej
|
|
Eleven i Eleven Sports w nc+
Dwa kanały sportowe Eleven Sports Network od piątku znajdują się w ofercie platformy nc+. W okresie promocyjnym jej abonenci mający w swoich pakietach Canal+ będą je mogli oglądać do połowy października za darmo.
więcej
|
|
Wyborcza kampania reklamuje ,,Gwiezdne wojny" w AXN
Ruszyła kampania reklamująca emisję w kanale AXN wszystkich dotychczasowych odcinków „Gwiezdnych wojen”. Reklamy do akcji, nawiązujące do konwencji plakatów wyborczych, przygotowała agencja Change.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Yuri Drabent za Macieja Nowickiego na czele kreacji Isobar Polska, w Lubię to zastąpi go Tomasz Pastuszka
Yuri Drabent obejmie funkcję dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska), zastępując Macieja Nowickiego, który przechodzi na analogiczne stanowisko w biurze sieci Isobar w Singapurze. W agencji Lubię to - linked by Isobar obowiązki Drabenta przejmie Tomasz Pastuszka.
więcej
|
|
PKP unieważnia przetarg mediowy i ogłasza go na nowo
Spółka Polskie Koleje Państwowe unieważniła rozpoczęty na początku lipca przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. I ogłosiła go na nowo.
więcej
|
|
200 tys. zł za reklamę przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
W październikowej ofercie Polsatu najdroższe są spoty przy transmisjach meczów polskiej reprezentacji piłkarskiej w eliminacjach do mistrzostw Europy 2016. Cena za taką reklamę wynosi blisko 200 tys. zł.
więcej
|
|
Anna Bratkowska: z Maxusa do Starcom Mediavest Group
Anna Bratkowska, dotychczas chief operating officer w domu mediowym Maxus (GroupM) dołączy do agencji Starcom Mediavest Group (SMG), by na stanowisku dyrektora handlowego przejąć zarządzanie działem negocjacji agencji.
więcej
|
|
Nauka bycia mamą w reklamach Dicofloru (wideo)
Pod hasłem „Wspomagamy mamy” zaczęła się kampania reklamująca nowe pozycjonowanie produktów probiotycznych marki Dicoflor. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Tango i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
DDB & Tribal: Aleksandra Jurkiewicz pokieruje obsługą klientów, a Joanna Karwowska-Koza strategią
W agencji reklamowej DDB & Tribal Aleksandra Jurkiewicz przejmie zarządzanie działem obsługi klienta, a na stanowisku szefowej działu strategii zastąpi ją Joanna Karwowska-Koz. Roszady wynikają z odejścia Zuzanny Warownej-Toruńskiej do Ogilvy & Mather.
więcej
|
|
,,Pracuje z najlepszymi" w największej kampanii reklamowej narzędzi Neo (wideo)
Zaczyna się największa jak dotąd kampania reklamowa narzędzi Neo (produkowanych przez Grupę Topex), po raz pierwszy obejmująca telewizję. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Neo. Pracuje z najlepszymi”, przygotowały i realizują firmy What, Play Production, Arena Media, Socialyse i Havas Sports & Entertainment.
więcej
|
|
Jakub Sudomir odszedł z Interactive Solutions, żeby zarządzać aplikacją meblarską Tylko
Jakub Sudomir po trzech latach pracy w agencji Interactive Solutions (Grupa Saatchi & Saatchi Poland) rozstał się z firmą. Obecnie kieruje marketingiem projektu Tylko.
więcej
|
|
Cezary Sochacki: z Posterscope Polska do Bigformat.tv
Cezary Sochacki zaczął pracę jako client service director w firmie Bigformat.tv sprzedającej reklamy we własnej sieci ekranów zewnętrznych LED. Wcześniej pracował m.in. w Posterscope Polska, AdPistols i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Piosenkarka Natalia Szroeder śpiewająco reklamuje lalki Ever After High (wideo)
Piosenkarka Natalia Szroeder została ambasadorką reklamową lalek z serii Ever After High (produkowanych przez Mattel). Na potrzeby kampanii, przygotowanej przez firmy Carat, Play Productions - Spot Productions i Tailor Made PR, nagrała specjalną piosenkę.
więcej
|
|
Link4 wybrał Fenomem za Next do obsługi w social media
Agencja Fenomem po wygranym przetargu zaczęła obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4 na portalach społecznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja Next.
więcej
|
|
Bosch znów promowany ,,50 zmywarkami na 50 lat" (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii „50 zmywarek na 50 lat” promującej zmywarki marki Bosch (produkowane przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Insignia, 3M Projekt, Havas i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Allegro, ,,Stop mowie nienawiści", H&M, IKEA, Johnnie Walker (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się tym razem dwie produkcje polskie i trzy zagraniczne. Wyróżniliśmy rodzime kampanie Allegro.pl i Fundacji Batorego oraz zagraniczne spoty promujące H&M, IKEA oraz Johnnie Walkera.
więcej
|
|
Business Consulting zrealizuje studencką kampanię Białegostoku
Agencja Business Consulting przygotuje na zlecenie Urzędu Miasta w Białymstoku kampanię internetową pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”.
więcej
|
|
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamowo na stacji Lotos (wideo making of)
Prezentujemy relację z planu zdjęciowego nowego spotu Grupy Lotos, w którym występują czołowi piłkarze piłkarskiej reprezentacji Polski oraz kierowca rajdowy Robert Kubica. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy marketingowe Grey Group Polska, Tank Production, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
W 2015 r. wydatki reklamowe wyniosą 570 mld dolarów
W 2015 roku firmy na całym świecie przeznaczą na reklamy 569,65 miliarda dolarów, czyli o 5,7 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje eMarketer.
więcej
|
|
S4 zareklamuje nową kolekcję marki Remington
Agencja S4 wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii reklamującej kolekcję skierowanej do mężczyzn marki Remington (należącej do Spectrum Brands Poland) na sezon jesień-zima.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
W lipcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a zdecydowanie najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Przegląd”.
więcej
|
|
,,Super Express" dołączył do akcji ,,Więcej wiedzy - mniej strachu", ale pozostanie sceptyczny wobec uchodźców
W ubiegły piątek „Super Express” (Murator) jako jeden z ponad 40 tytułów opublikował informator Urzędu ds. Cudzoziemców „Więcej wiedzy - mniej strachu - uchodźcy w Polsce”, chociaż we wcześniejszych wydaniach straszył wizją uchodźców napływających do Polski. - To przyzwoita dawka ważnych informacji. „Super Express” nie zmienia swojego stanowiska, dostrzegamy wiele bardzo poważnych niebezpieczeństw - komentuje Sławomir Jastrzębski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
,,Skarb" już prawie dogonił ,,Twój Styl" w czytelnictwie, ,,Samo Zdrowie" liderem dwumiesięczników
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”, a z ósmego na drugie miejsce awansował „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bonnier Business Polska kupił spółkę Prawomaniacy z ArsLege.pl
Bonnier Business Polska, wydawca m.in. dziennika „Puls Biznesu”, kupił od funduszu IQ Partners 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, działającej na rynku profesjonalnych testów internetowych. Nabywca nie ujawnia kwoty transakcji.
więcej
|
|
Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy i SDP organizują pielgrzymkę dziennikarzy na Jasną Górę
W sobotę 3 października br. Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy i Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich organizują czwartą Pielgrzymkę Dziennikarzy na Jasną Górę, która przebiegać będzie pod hasłem „Wyzwania medialne i zobowiązania wiary”.
więcej
|
|
Magdalena Kmita-Kulesza redaktor koordynującą w Polska Press Grupie
Magdalena Kmita-Kulesza objęła nowo utworzone stanowisko redaktor koordynującej serwisów z kategorii budownictwo w Polska Press Grupie.
więcej
|
|
Tomasz Lis i naTemat.pl mają przeprosić PMPG, ,,Do Rzeczy" i Lisieckiego za ,,cinkciarski kapitał" - będzie wniosek o kasację
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że Tomasz Lis i wydawca naTemat.pl mają w tym portalu opublikować przeprosiny skierowane do spółki PMPG Polskie Media, wydawcy „Do Rzeczy” i Michała M. Lisieckiego za stwierdzenie o „cinkciarskim kapitale” z wpisu blogowego dziennikarza sprzed 2,5 roku. Lis i wydawca naTemat.pl złożą wniosek o kasację tego wyroku.
więcej
|
|
,,W Sieci" krytykowane za okładkę z Kopacz jako uchodźcą-terrorystą. ,,Jak 'Newsweek' z Macierewiczem i Kaczyńskim"
Na okładce najbliższego wydania „W Sieci” (Fratria) premier Ewa Kopacz jest przedstawiona jako terrorystka muzułmańska. Zaraz po ujawnieniu w internecie okładka została skrytykowana przez wielu dziennikarzy, blogerów i innych czytelników. To nie mowa nienawiści, okładka ma związek z bieżącymi wydarzeniami, jest mocna, ale w 100 proc. celna - odpowiadają publicyści „W Sieci”.
więcej
|
|
Tylko ,,Gazeta Wyborcza" na plusie, ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)
W lipcu br. prawie wszystkie dzienniki pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowały spadki, a procenotowo najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”. Jako jedyna wzrost odnotowała „Gazeta Wyborcza”, a liderem zestawienia pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
,,National Geographic Polska" z cyklem dokumentalnym ,,Lotnisko"
Magazyn „National Geographic Polska” przygotował cykl dokumentalny „Lotnisko”, prezentujący różne aspekty funkcjonowania portu lotniczego. Kolejne jego odcinki będą się pojawiać w internecie co piątek począwszy od 18 września br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
Wśród najpopularniejszych polskich marek na Instagramie zdecydowanie najwięcej jest tych z branży odzieży i mody, a najwięcej followersów mają Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl. Wśród marek telewizyjnych oprócz „Top model” najpopularniejsze są „Warsaw shore” i MTV Polska, wśród prasowych - „Glamour” i „Elle”.
więcej
|
|
iOS 9 winduje adblockery na szczyt w AppStore, najpopularniejsza aplikacja wycofana
Po wprowadzeniu systemu operacyjnego iOS 9 w AppStore błyskawicznie wzrosła popularność programów do blokowania reklam. Jednak najwyżej notowana aplikacja Peace została wycofana z oferty sklepu. - Potrzebne jest bardziej zróżnicowane podejście do blokowania reklam. Nie chcę uczestniczyć w wojnie między użytkownikami a wydawcami - tłumaczy Marco Arment, twórca Peace.
więcej
|
|
Wirtualna Polska startuje w konkursie na MUX-8, chce nadawać kanał interaktywny
Wirtualna Polska Holding poprzez swoją spółkę zależną WP1 przystąpiła do konkursu na zagospodarowanie ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-8). Stara się o koncesję na kanał o uniwersalnym profilu tematycznym i charakterze interaktywnym.
więcej
|
|
,,Allegro Kurier InPost" - nowa opcja dostawy na Allegro
InPost, InPost Express i Allegro pracują nad usługą kurierską "Allegro Kurier InPost", która będzie nową formą dostawy towarów kupowanych na portalu.
więcej
|
|
Ogłoszenia z Morizon.pl także na Wirtualnej Polsce
Oferty z serwisu Morizon.pl dotyczące wynajmu i sprzedaży nieruchomości będą teraz publikowane również na portalu Wirtualna Polska, w uruchomionej wspólnie przez obu wydawców sekcji Morizon.wp.pl.
więcej
|
|
CCC z nowym serwisem internetowym i kampanią reklamową od OS3
Agencja OS3 po wygranym przetargu przygotowała nową wersję serwisu internetowego sieci sklepów obuwniczych CCC oraz odpowiada za jej jesienno-zimową kampanię reklamową. Poprzednio dla firmy pracowała w internecie agencja Media Ambassador.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|