|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 22 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem
Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,My Company Polska" chce konkurować z ,,Forbesem"
Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma.
więcej
|
|
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa
Dom mediowy Carat obniżył z 4,6 proc. do 4 proc. prognozę tegorocznego wzrostu globalnych wydatków reklamowych. Najwięcej zyska internet, do którego trafi już prawie jedna czwarta wszystkich budżetów, natomiast spadki zanotują dzienniki i magazyny. Niezmiennie ponad 40 proc. rynku stanowią reklamy telewizyjne.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grabarczyk, Bernatowicz i Jankowski zastąpią Michała Figurskiego w Polsat News 2
Prowadzony przez Michała Figurskiego program „WidziMiSię” w Polsat News 2 w okresie nieobecności dziennikarza prowadzić będą Beata Grabarczyk, Robert Bernatowicz i Mikołaj Jankowski. Z kolei w Muzo.fm gospodarzem poranka będzie sam Kamil Olszewski.
więcej |
|
2,5 mln widzów ,,Aplauz aplauz!". TVN na czele grupy komercyjnej
Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem.
więcej |
|
Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu ,,Brać czy nie brać" w History
W październiku br. w kanale History pojawi się polski cykl „Brać czy nie brać”, w którym Łukasz Radwan i Michał Wójcik poszukiwać będą unikalnych przedmiotów, by je potem sprzedać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na zlecenie A+E Networks Poland realizuje ATM Grupa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8
Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
W lipcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a zdecydowanie najwięcej stracił „Wprost”. Zyskał jedynie „Przegląd”.
więcej
|
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
|
Yuri Drabent za Macieja Nowickiego na czele kreacji Isobar Polska, w Lubię to zastąpi go Tomasz Pastuszka
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem
Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grabarczyk, Bernatowicz i Jankowski zastąpią Michała Figurskiego w Polsat News 2
Prowadzony przez Michała Figurskiego program „WidziMiSię” w Polsat News 2 w okresie nieobecności dziennikarza prowadzić będą Beata Grabarczyk, Robert Bernatowicz i Mikołaj Jankowski. Z kolei w Muzo.fm gospodarzem poranka będzie sam Kamil Olszewski.
więcej
|
|
2,5 mln widzów ,,Aplauz aplauz!". TVN na czele grupy komercyjnej
Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem.
więcej
|
|
Łukasz Radwan i Michał Wójcik gospodarzami cyklu ,,Brać czy nie brać" w History
W październiku br. w kanale History pojawi się polski cykl „Brać czy nie brać”, w którym Łukasz Radwan i Michał Wójcik poszukiwać będą unikalnych przedmiotów, by je potem sprzedać - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na zlecenie A+E Networks Poland realizuje ATM Grupa.
więcej
|
|
Agora chce mieć cztery nowe kanały telewizyjne. Jaka tematyka?
Grupa Agora poinformowała, że wystartowała we wszystkich czterech konkursach na nadawanie kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Mam talent!" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVN liderem rynku
Ósma edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 3,06 mln widzów. To o 70 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale widownia talent-show rośnie z odcinka na odcinek. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN
Szóstą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,03 mln osób, o 430 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej piątą serię. TVP2 w czasie emisji show jest wiceliderem rynku.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN
Pierwsze trzy odcinki dziesiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,21 mln osób, o 340 tys. mniej niż rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" ma 2,1 mln widzów i wygrywa z konkurencją
Pierwsze odcinki czwartej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało o 130 tys. widzów mniej niż początek drugiej serii widowiska. Program nadal daje jednak Polsatowi zdecydowane zwycięstwo nad konkurencją.
więcej
|
|
Polsat liderem, udany tydzień TV4. ,,M jak miłość" hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVP wyemituje 228 godzin spotów przed wyborami parlamentarnymi. Start 10 października
W sobotę 10 października Telewizja Polska rozpocznie emisję bloków z nieodpłatnymi audycjami wyborczymi przed wyborami parlamentarnymi. Spoty emitowane będą w TVP1, TVP2, TVP Polonia oraz 16 ośrodkach regionalnych.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" przekroczył 4 mln widzów, "Wiadomości" tuż za "Na dobre i na złe"
W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się tradycyjnie serial „M jak miłość”, a na podium znalazły się też „Wiadomości”. Najpopularniejszą pozycją rozrywkową pozostał „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce zajął ponownie „Mam talent!”.
więcej
|
|
"Gra o tron" triumfatorem nagród Emmy 2015
Serial "Gra o tron" okazał się wielkim zwycięzcą tegorocznej gali wręczenia nagród Emmy.
więcej
|
|
Platforma nc+ postawi na kontent premium, lokalne produkcje i internet
Manuel Rougeron, nowy prezes platformy nc+, zapowiada, że operator dalej stawiać będzie na kontent premium oraz produkcje lokalne, mocniej zacznie wykorzystywać też do dystrybucji treści internet. Jego zdaniem, telewizja w przyszłości nie zniknie.
więcej
|
|
Eurosport z prawami do Australian Open do 2021 roku
Grupa Eurosport przedłużyła umowę na pokazywanie tenisowego turnieju Australian Open w telewizji i internecie. Kontrakt umożliwi jej transmitowanie imprezy w ponad 50 krajach Europy, w tym w Polsce, do 2021 roku.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Rectify" w Sundance Channel
W niedzielę 4 października 2015 roku Sundance Channel rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Rectify”.
więcej
|
|
,,Hasselhoff wraca do gry" od 11 października w BBC Brit
W niedzielę 11 października br. na antenie BBC Brit zadebiutuje serial komediowy z udziałem aktora Davida Hasselhoffa - „Hasselhoff wraca do gry”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa
Dom mediowy Carat obniżył z 4,6 proc. do 4 proc. prognozę tegorocznego wzrostu globalnych wydatków reklamowych. Najwięcej zyska internet, do którego trafi już prawie jedna czwarta wszystkich budżetów, natomiast spadki zanotują dzienniki i magazyny. Niezmiennie ponad 40 proc. rynku stanowią reklamy telewizyjne.
więcej
|
|
Racewicz, Bober, Gugała, Kielczyk, Orłoś i Wolny w kampanii ,,Twarze depresji"
Z początkiem października zacznie się kampania społeczna „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję” organizowana przez Fundację Itaka i Stowarzyszenie Aktywnie Przeciwko Depresji. Wśród ambasadorów akcji są dziennikarze Joanna Racewicz, Andrzej Bober, Jarosław Gugała, Marta Kielczyk, Maciej Orłoś i Tomasz Wolny.
więcej
|
|
Marki luksusowe najczęściej kojarzą się z wysoką jakością (infografika)
Wysoka jakość i zgodność z obowiązującą modą to cechy najczęściej łączone z markami luksusowymi - wynika z badania LuxHub (Havas Media Group).
więcej
|
|
Cztery dni w konkursie na obsługę mediową kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju
Cztery robocze dni mają domy mediowe na przygotowanie oferty w odpowiedzi na ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju konkurs na zaplanowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji i radiu do kampanii społecznej.
więcej
|
|
5,4 proc. więcej na reklamy pozainternetowe. Mocno w górę radio i indoor, w dół telewizja
Cennikowe wpływy reklamowe tradycyjnych mediów od stycznia do sierpnia br. były wyższe niż rok wcześniej o 5,4 proc. Wzrosły budżety reklamowe w radiu, magazynach, na outdoorze, w kinach i indoorze, a zmalały w telewizji i gazetach.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji ekspresowo wybiera agencję do kampanii ,,Wybory bez barier"
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zaprosiło agencje do składania ofert na kompleksową obsługę kampanii pod hasłem „Wybory bez barier”. Dało im na to sześć dni, wliczając w to weekend.
więcej
|
|
,,Czas na męską decyzję" - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca suplement diety Permen (produkowane przez Walmark) wspomagający sprawność seksualną mężczyzn. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film i MEC.
więcej
|
|
Noworodek w drinku w kampanii przeciw piciu alkoholu przez kobiety w ciąży
Noworodek otoczony kostkami lodu, z miętą i cytryną w alkoholowym drinku pojawił się na plakatach, które znalazły się na ulicach Sosnowca w ramach międzynarodowej kampanii społecznej pod hasłem „Too young to drink”.
więcej
|
|
Wyścig rajdowy reklamuje Gripex Max i HotActive Forte (wideo)
W nowej kampanii leku przeciw przeziębieniu i grypie Gripex (produkowanego przez USP Zdrowie) reklamowane są jego dwie wersje: Max i HotActive Forte. Reklamy pokazują załogę rajdową startującą w wyścigu.
więcej
|
|
Rodzinne wakacje i kurs tańca w kampanii konta Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbank (wideo)
Raiffeisen Polbank zaczął kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do jego oferty konto oszczędnościowe Wymarzony Cel. Przy przygotowaniu i realizacji akcji pracują firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye, Focus Advantage, 2Bits i Starcom.
więcej
|
|
,,Każda paka daje piątaka" w promocji Tic Taców z Cinema City, Rossmann, Sizeer i Play (wideo)
Ruszyła promocja drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska), w której można wygrywać 5-złotowe zniżki do sieci Cinema City, Rossmann, Sizeer i Play. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Każda paka Tic Taca daje piątaka”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Brand Place, VML Poland i Vizeum.
więcej
|
|
Komfortowy stan nieważkości w reklamach materacy i poduszek Tempur (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa materacy i poduszek marki Tempur oparta na spotach i billboardach sponsorskich. Obsługą mediową akcji zajmuje się Universal McCann.
więcej
|
|
Podravka reklamowana do dań kuchni śródziemnomorskiej (wideo)
Nowa kampania reklamowa produktów kulinarnych Podravka przebiega pod hasłem „Zmysłowe smaki przez cały rok!”. Akcję przygotowały i realizują firmy Bruketa&Žinić OM, Val Produkcija, Interactive Partners, Advans Media Communications i Walk PR.
więcej
|
|
Aplikacja ,,Kulturysta" promuje PZU jako mecenasa polskiej kultury i sztuki
Agencja K2 na zlecenie Grupy PZU przygotowała aplikację mobilną „Kulturysta” prezentującą najważniejsze eksponaty z placówek kulturalnych ubezpieczanych przez tę firmę.
więcej
|
|
Mindshare Polska zamiast PHD Media Direction z mediowym budżetem Unilever Polska
Dom mediowy Mindshare Polska przejmie od PHD Media Direction mediową obsługę koncernu Unilever Polska, produkującego dobra szybko zbywalne, m.in. marki Rama, Dove, Clear, Axe i Rexona.
więcej
|
|
Daniel Craig jako James Bond w ,,Spectre" reklamuje piwo Heineken (wideo)
Startuje globalna kampania piwa Heineken związana z premierą „Spectre”, kolejnego filmu o przygodach Jamesa Bonda granego przez Daniela Craiga. W ramach akcji Heineken pojawi się w sprzedaży w specjalnych opakowaniach.
więcej
|
|
Aleksandra Żywińska: z Rombo Games do Veneo
Aleksandra Żywińska zaczęła pracę jako specjalistka ds. social media w agencji interaktywnej Veneo. Wcześniej pracowała w Rombo Games i Umbrella Marketing Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,My Company Polska" chce konkurować z ,,Forbesem"
Wydawnictwo Tarsago Polska w środę 23 września br. wyda pierwszy numer miesięcznika biznesowego dla małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. - Tytuł wypełni niszę, która istnieje na rynku - mówi nam Dorota Goliszewska, redaktor naczelna pisma.
więcej
|
|
Agora chce mieć cztery nowe kanały telewizyjne. Jaka tematyka?
Grupa Agora poinformowała, że wystartowała we wszystkich czterech konkursach na nadawanie kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Większość tygodników lokalnych na minusie. ,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Gryfińska”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM oferują wspólny pakiet cyfrowy
Należące do Agory „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM w ramach cyfrowego pakietu łączą dostęp do artykułów dziennika oraz archiwum audycji rozgłośni informacyjnej. Promocja potrwa do końca października.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Politico Europe uruchamia płatny serwis dla organizacji i firm
W ofercie europejskiej wersji serwisu Politico pojawiła się płatna platforma Pro. Mają się w niej znaleźć aktualne newsy oraz pogłębione specjalistyczne artykuły i analizy przeznaczone głównie dla firm i organizacji publicznych. - Wysokość i rodzaj subskrypcji jest dopasowywany indywidualnie do każdego użytkownika - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Gabriel Brotman, dyrektor wykonawczy ds. strategii w Politico.
więcej
|
|
W 2016 roku samoloty Lufthansy z szybkim internetem LTE od T-Mobile
Porozumienie pomiędzy liniami lotniczymi Lufthansa i operatorem satelitarnym Inmarsat ma wprowadzić na pokłady samolotów niemieckiego przewoźnika szybki internet w technologii LTE. Trzecim uczestnikiem umowy jest T-Mobile, który dostarczy do systemu infrastrukturę naziemną.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i Radio TOK FM oferują wspólny pakiet cyfrowy
Należące do Agory „Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM w ramach cyfrowego pakietu łączą dostęp do artykułów dziennika oraz archiwum audycji rozgłośni informacyjnej. Promocja potrwa do końca października.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|