|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Dziewczyny ze Lwowa" hitem TVP1. Serial ma większą widownię od ,,Blondynki"
Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu
Cyfrowy Polsat refinansuje swoje zadłużenie. Grupa zawarła z konsorcjum ponad 20 instytucji finansowych umowę kredytową obejmującą kredyt terminowy w wysokości do 11,5 mld zł oraz kredyt rewolwingowy w wysokości do 1 mld zł. To największy kredyt korporacyjny w polskiej walucie w historii.
więcej
|
|
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)
- Domyślnie wyłączony dźwięk w automatycznie uruchamianych reklamach wideo wymaga zastosowania nowych zabiegów formalnych, które przyciągną widza samym obrazem. Inspiracją mogą być animowane GIF-y, a jednym z rozwiązań graficzna miniatura zapowiadająca treść klipu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem
Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8
Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
|
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" hitem TVP1. Serial ma większą widownię od ,,Blondynki"
Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” ogląda średnio 3,4 mln osób, o 720 tys. więcej niż śledziło „Blondynkę”, pokazywaną w tym paśmie jesienią ub.r. TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku. - Udało się nam przebić z serialem z nieznanymi aktorkami - komentuje Piotr Radziszewski, dyrektor Jedynki.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wziął 12,5 mld zł kredytu
Cyfrowy Polsat refinansuje swoje zadłużenie. Grupa zawarła z konsorcjum ponad 20 instytucji finansowych umowę kredytową obejmującą kredyt terminowy w wysokości do 11,5 mld zł oraz kredyt rewolwingowy w wysokości do 1 mld zł. To największy kredyt korporacyjny w polskiej walucie w historii.
więcej
|
|
TVP i Polsat wspólnie przygotowują debatę wyborczą. TVN24 organizuje własną
Debata z udziałem przewodniczących Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości jest przygotowywana wspólnie przez Telewizję Polską i Telewizję Polsat. Oddzielną debatę pokaże stacja TVN24.
więcej
|
|
,,Top model" stracił 700 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem
Piątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,5 mln widzów, o 720 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu czwarta seria show. TVN w czasie emisji formatu jest trzeci w grupie wszystkich widzów i drugi w grupie 16-49.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony 2" hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów
Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,9 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 1,36 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
|
,,MasterChef" po zmianie godziny stracił 370 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze trzy odcinki „MasterChefa 4” oglądało średnio 2,10 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 370 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem w rynku telewizyjnym, ale w grupie komercyjnej wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
TVP1 rusza z cyklem ,,Firmowe ewolucje" Macieja Orłosia. Ekspertami Kraśko i Pudzianowski
Telewizyjna Jedynka rozpoczyna emisję skierowanego do przedsiębiorców cyklu „Firmowe ewolucje”, który poprowadzi Maciej Orłoś. Mecenasem projektu jest Bank Zachodni WBK.
więcej
|
|
TVP, TVN i Polsat przy wyborach parlamentarnych z badaniem exit poll od Ipsos
Firma Ipsos Polska przeprowadzi na zlecenie Telewizji Polskiej, TVN24 oraz Polsat News badanie exit poll podczas głosowania w wyborach parlamentarnych zaplanowanych na 25 października br. Stacje podzielą się jego kosztami.
więcej
|
|
,,Miłość w rytmie disco 2" z nowymi bohaterami w Polo TV (wideo)
Kanał Polo TV od soboty 26 września br. emitować będzie drugą edycję serialu z gatunku scripted-docu „Miłość w rytmie disco”. Pojawią się w niej nowi bohaterowie.
więcej
|
|
,,Aż po sufit!" z ponad 1,1 mln wyświetleń odcinków w Player.pl
Ponad 1,11 mln wyświetleń zanotowały cztery udostępnione w serwisie wideo na żądanie Player.pl odcinki nowego serialu obyczajowego TVN „Aż po sufit!” - wynika z danych własnych stacji.
więcej
|
|
,,Debata. Polska dla imigrantów?" z ekspertami w TVP1
W środę 23 września na antenie TVP1 wyemitowany zostanie program „Debata. Polska dla imigrantów?”, w którym Małgorzata Serafin porozmawia z gośćmi o kryzysie uchodźców w Europie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Brak dźwięku w internetowych reklamach wideo to wyzwanie dla kreatywności agencji (opinie)
- Domyślnie wyłączony dźwięk w automatycznie uruchamianych reklamach wideo wymaga zastosowania nowych zabiegów formalnych, które przyciągną widza samym obrazem. Inspiracją mogą być animowane GIF-y, a jednym z rozwiązań graficzna miniatura zapowiadająca treść klipu - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego.
więcej
|
|
Codemedia i K2 Media ze wspólną spółką Newnited, pokieruje nią Mirosław Kępiński
Domy mediowe Codemedia i K2 Media (ten drugi należy do Grupy K2) w ramach ścisłej współpracy tworzą spółkę joint-venture Newnited, którą będzie kierował Mirosław Kępiński. Wspólnie będą oferować usługi i startować w przetargach.
więcej
|
|
Aflofarm 40 proc. więcej na reklamy, Procter & Gamble Polska - 28 proc. mniej (TOP 10)
Aflofarm Farmacja Polska, który jest niezmiennie największym reklamodawcą na polskim rynku, zwiększył w br. nakłady reklamowe w mediach pozainternetowych o blisko 40 proc. Dużo mniej niż rok wcześniej zainwestowały natomiast Procter & Gamble Polska i Kino Świat.
więcej
|
|
Gdańsk zamierza samodzielnie uregulować obecność reklam zewnętrznych
Władze Gdańska rozpoczynają prace nad własną, miejską uchwałą krajobrazową, która ma zakończyć samowolę reklamową w przestrzeni miejskiej. Odpowiednie przepisy mają wejść w życie już wiosną 2016 roku.
więcej
|
|
Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie ,,bez zasięgu 4 sieci" (wideo)
W nowej kampanii Plusa z udziałem siatkarza reprezentacji Polski reklamowane są testy usługi Wi-Fi Calling. Przy okazji sieć żartuje ze sloganu Playa o „zasięgu 4 sieci”. Kampanię przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post, Digital One i Media Direction.
więcej
|
|
Opera bez ,,Software" w nowym logo (wideo)
Norweska firma Opera Software, producent internetowych przeglądarek, odświeża swoją identyfikację wizualną.
więcej
|
|
Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (produkowanego przez Hasco-Lek) w wersji dla dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i MEC.
więcej
|
|
Pascal Brodnicki ambasadorem marki Rama Smaż jak Szef Kuchni
Pascal Brodnicki został ambasadorem nowego produktu w portfolio Unilever Polska - Rama Smaż jak Szef Kuchni. Kucharz występuje w szeroko zakrojonej kampanii wspierającej rynkowy debiut nowego brandu.
więcej
|
|
Anna Dereszowska ambasadorką akcji ,,Diagnostyka jajnika"
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Diagnostyka jajnika” prowadzona pod hasłem „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Jej ambasadorką została aktorka Anna Dereszowska.
więcej
|
|
Opłaty od reklam zewnętrznych mają trafiać do budżetów gmin
Rady gmin będą mogły uchwalać opłaty reklamowe od umieszczanych na ich terenach tablic lub urządzeń reklamowych - takie rozwiązanie przewiduje projekt nowelizacji ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.
więcej
|
|
Jarosław Jędrzejewski: z Suzuki Motor Poland do Pr1me Fitness & Wellness
Jarosław Jędrzejewski po ośmiu latach kierowania marketingiem i public relations w Suzuki Motor Poland rozstał się z tą firmą. Przeszedł do Pr1me Fitness & Wellness.
więcej
|
|
Somat Gold reklamowany przez Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka jako ,,najskuteczniejsza tabletka do zmywania" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa tabletek do zmywarek Somat Gold (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem znanych szefów kuchni: Kurta Schellera i Tomasza Jakubiaka. Akcję, prowadzoną pod hasłem Somat Gold - najskuteczniejsza tabletka do zmywania”, przygotowały i realizują firmy TBWA, 76anagement i MEC.
więcej
|
|
Bank Pekao SA internetowo promuje karty płatnicze i kredytowe
Bank Pekao SA zaczął działania zachęcające klientów do korzystania z kart płatniczych i kredytowych. Akcję, obejmującą konkurs i reklamy, przygotowała i realizuje agencja The Digitals.
więcej
|
|
Anna Sekretarska: z BrainJuice Group do K2 Media
Anna Sekretarska dołączyła do zespołu agencji K2 Media, gdzie objęła stanowisko social media project managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo
Ringier Axel Springer Polska zamierza uruchomić nowy portal, przekształcając serwis Fakt.pl. Ma on postawić na kontent wideo, realizowany m.in. w nowym studiu telewizyjnym spółki - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serwis Party.pl zastąpi Afterparty.pl i postawi na wideo
Wydawnictwo Edipresse Polska uruchomi serwis internetowy o tematyce show-biznesowej pod marką dwutygodnika „Party”. Zastąpi on dotychczasowy serwis spółki o gwiazdach Afterparty.pl - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" ma przeprosić Romana Giertycha za sugerowanie manipulacji aktami. ,,Będzie apelacja"
Roman Giertych wygrał proces o naruszenie dóbr osobistych, jaki wytoczył AWR „Wprost”, wydawcy tygodnika „Wprost”. Spółka zarzuciła prawnikowi manipulowanie aktami innego pozwu, który wcześniej wytoczył. Wyrok jest nieprawomocny. - Będziemy składać apelację, z wyrokiem nie sposób się zgodzić - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Piaszczyk, pełnomocnik strony pozwanej.
więcej
|
|
Sprzedaż ,,Tele Tygodnia" spadła do 723 tys. egz., ,,Program TV" najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ringier Axel Springer Polska szykuje nowy portal na bazie Fakt.pl. Rusza nowe studio wideo
Ringier Axel Springer Polska zamierza uruchomić nowy portal, przekształcając serwis Fakt.pl. Ma on postawić na kontent wideo, realizowany m.in. w nowym studiu telewizyjnym spółki - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wszystkie artykuły z ,,The Washington Post" w Instant Articles Facebooka, więcej wydawców na platformie
Dziennik „The Washington Post” zapowiedział, że na podstawie umowy z Facebookiem będzie publikował na platformie Instant Articles wszystkie swoje artykuły. To oznacza ponad tysiąc tekstów dziennie. Wkrótce do Instant Articles mają dołączyć też The Huffington Post, Mashable, MTV, Daily Mail i Business Insider.
więcej
|
|
Groupon znika z siedmiu rynków i zwolni ponad tysiąc pracowników
Serwis Groupon zapowiedział zakończenie swojej działalności w siedmiu krajach z Afryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Przewidziane jest też zwolnienie ponad tysiąca pracowników. - Planowane zmiany nie dotyczą Polski - zastrzegają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Groupona.
więcej
|
|
Opera bez ,,Software" w nowym logo (wideo)
Norweska firma Opera Software, producent internetowych przeglądarek, odświeża swoją identyfikację wizualną.
więcej
|
|
Muzyczny serwis streamingowy Deezer chce wejść na giełdę, jest wyceniany na miliard euro
Oferująca muzykę platforma streamingowa Deezer ogłosiła plany wejścia na francuską giełdę. Pieniądze ze sprzedaży akcji mają być przeznaczone na dalszy rozwój i zwiększenie szans w konkurencji ze Spotify czy Apple Music. Obecna wycena Deezera wynosi około miliarda euro.
więcej
|
|
Pkt.pl w nowej wersji z lepszą wyszukiwarką, prezentacjami firm i radami
Serwis Pkt.pl z bazą firm i marek został udostępniony w nowej odsłonie opartej na technologii Responsive Web Design. Na stronie zaktualizowano wyszukiwarkę, dodano mapę z wynikami wyszukiwania, prezentacje firm oraz treści poradnikowe.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|