|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 24 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna
W przypadku Volkswagena możemy mówić o ogromnym kryzysie wizerunkowym nie tylko tej marki, ale i całej marki narodowej Niemiec. Optymistycznie spojrzeć w przyszłość pozwala wieloletnia, doskonała reputacja Volkswagena, która w tej sytuacji jest prawdziwą poduszką bezpieczeństwa, szczególnie dla wielbicieli marki na starym kontynencie. Niemcy są prawdziwymi ekspertami od odbudowy najbardziej zaszarganego wizerunku - kryzys Volkswagena komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR.
więcej
|
|
GroupM zapowiada koniec współpracy z wydawcami korzystającymi z pirackich treści
Należąca do WPP grupa negocjacyjna GroupM, do której należą m.in. takie domy mediowe jak MEC, Mindshare, MediaCom ogłosiła, że będzie pracować jedynie z wydawcami i sieciami reklamowymi stosującymi certyfikowane systemy antypirackie.
więcej
|
|
Była menedżerka Polska Press Grupy założyła ,,Głos Mordoru" dla pracowników warszawskiego zagłębia biurowego
W środę rozdystrybuowany został pierwszy numer gazetki „Głos Mordoru” opisującej z lekkim przymrużeniem oka realia pracy w centrum biurowym na warszawskim Służewcu. Pismo założyły i prowadzą Justyna Szawłowska (wcześniej związana m.in. z Polska Press Grupą) i Sisi Lohman. Drugi numer wyjdzie najprawdopodobniej za miesiąc. Docelowo ma to być dwutygodnik.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Maciej Kurzajewski nie wróci do programu ,,Świat się kręci". Artur Orzech nowym gospodarzem
Maciej Kurzajewski nie wróci już do prowadzenia magazynu „Świat się kręci” w telewizyjnej Jedynce. Na stałe zastąpi go Artur Orzech - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat, Agora, TV Puls, ZPR Media, Discovery i Wirtualna Polska powalczą o MUX-8
Telewizja Polsat, Agora, Telewizja Puls, Grupa ZPR Media, Wirtualna Polska, Kino Polska TV, Discovery Networks, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej oraz Superstacja znalazły się wśród podmiotów, które będą rywalizować o cztery miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
,,Wprost" o 55 proc. w dół. Spada sprzedaż ,,Newsweeka" i ,,Polityki"
|
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, ,,Top model" i Deezee.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Joanna Wajda po 15 latach odchodzi z Telewizji Polskiej
Joanna Wajda, dotąd reporterka „Panoramy” TVP2, po 15 latach pracy zdecydowała się opuścić Telewizję Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Superstacja wygrała w sądzie z KRRiT i nie zapłaci kary za obrazę uczuć religijnych
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji od wyroku Sądu Okręgowego, uchylającego decyzję przewodniczącego o karze dla Superstacji. Stacja została ukarana za obrazę uczuć religijnych w programie Jakuba Wątłego.
więcej
|
|
Serial ,,Skazane" wygrywa z ,,Aż po sufit!". Polsat wiceliderem rynku
Nowy serial obyczajowy „Skazane” ogląda średnio 1,4 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji notuje lepszy wynik niż TVN, nadający serial „Aż po sufit”, ale przegrywa z TVP2.
więcej
|
|
,,The Trybsons" o życiu Elizy i Trybsona z ,,Warsaw Shore" w MTV Polska
MTV Polska wyemituje cykl „The Trybsons”, opowiadający o związku Elizy Wesołowskiej i Pawła „Trybsona” Trybały. - Od wielu miesięcy dokumentują dla nas swoje życie, to bardzo autentyczne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Dzięgielewski, product & portfolio director w Viacom International Media Networks Poland.
więcej
|
|
Kanały Eleven z prawami do Football League i Capital One Cup
Grupa Eleven Sports Network nabyła prawa do transmitowania rozgrywek angielskiej Football League, Sky Bet Championship i Pucharu Capital One w sezonach 2015/2016 i 2016/2017.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen" ze wzrostem widowni. Polsat wiceliderem rynku
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,59 mln osób, o 60 tys. widzów więcej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
Giełda zawiesiła notowania akcji TVN
Warszawska Giełda Papierów Wartościowych od 23 września br. zawiesiła obrót akcjami TVN. Ma to związek z ogłoszonym przez Scripps Networks Interactive zamiarem przymusowego wykupu pozostałych akcji spółki.
więcej
|
|
,,Na językach" ma 870 tys. widzów. TVN przegrywa z Polsatem i TVP2
Szósty sezon programu „Na językach” po trzech odcinkach gromadzi średnio 870 tys. widzów. Stacja TVN w czasie nadawania magazynu jest dopiero trzecia w grupie wszystkich widzów i druga w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Kuchnia+ w drodze" - nowe warsztaty kulinarne z prowadzącymi kanału Kuchnia+
W środę 30 września br. startuje z warsztatami kulinarnymi pod nazwą „Kuchnia+ w drodze”, w którym wystąpią kucharze znani z anteny stacji, czyli Marieta Marecka, Marta Dymek, Tomasz Jakubiak i David Gaboriaud. Cykl organizowany jest w czterech miastach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna
W przypadku Volkswagena możemy mówić o ogromnym kryzysie wizerunkowym nie tylko tej marki, ale i całej marki narodowej Niemiec. Optymistycznie spojrzeć w przyszłość pozwala wieloletnia, doskonała reputacja Volkswagena, która w tej sytuacji jest prawdziwą poduszką bezpieczeństwa, szczególnie dla wielbicieli marki na starym kontynencie. Niemcy są prawdziwymi ekspertami od odbudowy najbardziej zaszarganego wizerunku - kryzys Volkswagena komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR.
więcej
|
|
GroupM zapowiada koniec współpracy z wydawcami korzystającymi z pirackich treści
Należąca do WPP grupa negocjacyjna GroupM, do której należą m.in. takie domy mediowe jak MEC, Mindshare, MediaCom ogłosiła, że będzie pracować jedynie z wydawcami i sieciami reklamowymi stosującymi certyfikowane systemy antypirackie.
więcej
|
|
W ekspresowych przetargach marketingowych szukani są egzekutorzy, a nie partnerzy biznesowi (opinie)
Krótki czas oddania przetargu sugeruje agencji, że nie jest szukany partner biznesowy, tylko egzekutor, który szybko rozwiąże problem zleceniodawcy. Ekspresowe przetargi marketingowe oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kosik, Piotr Opłotny, Tomasz Ramza i Bartosz Krzewski.
więcej
|
|
Vox FM i TOK FM z największymi wzrostami reklamowymi, na czele RMF FM przed Radiem ZET (TOP 10)
W okresie od stycznia do sierpnia br. wpływy reklamowe stacji radiowych ogółem wzrosły o ponad 25 proc. w skali roku. Największą dynamikę przychodów zanotowały Vox FM, TOK FM i Radio ZET.
więcej
|
|
Naukowcy wytykają Google 6 mld dolarów opłat za reklamy wyświetlane przez boty
Europejscy naukowcy przeprowadzili eksperyment który wykazał, że system reklamowy Google’a kwalifikuje do rozliczenia reklamy na YouTubie, które są oglądane przez boty. Z powodu stosowania w sieci tego typu narzędzi branża reklamowa straci w 2015 roku ponad 6 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Amplifi Polska: Anna Kaczmarek awansowała, Łukasz Wylądała przyszedł z MEC
Anna Kaczmarek awansowała w firmie Amplifi Polska (należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska) na nowo utworzone stanowisko head of media partnerships. Jej poprzednią funkcję head of digital, publishing & radio objął Łukasz Wylądała, który poprzednio pracował w MEC.
więcej
|
|
Tomasz Tołłoczko na czele działu business intelligence w Lemon Sky J. Walter Thomson Poland
Agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thomson Poland utworzyła dział business intelligence zajmujący się usługami z zakresu analizy danych. Kieruje nim Tomasz Tołłoczko, związany z firmą od pięciu lat.
więcej
|
|
,,Różni ludzie, różne potrzeby" reklamują Flavamed (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa różnych wersji leku na mokry kaszel Flavamed (produkowanego przez Berlin Chemie Menarini Polska). Kreacją reklam, pod hasłem „Różni ludzie, różne potrzeby”, zajęła się agencja Grandes Kochonos.
więcej
|
|
Pregna Plus reklamowany jako ,,mądry wybór dla Twojego maluszka"
Wystartowała pierwsza wizerunkowa kampania reklamowa suplementu diety dla kobiet w ciąży Pregna Plus (z portfolio firmy Verco), prowadzona pod hasłem „Mamy 5 dowodów, że to mądry wybór dla Twojego maluszka”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Up i dom mediowy Master Mind.
więcej
|
|
Anna Drabkowska przeszła z Netii do Multimedia Polska
Anna Drabkowska dołączyła do pionu marketingowego w Multimedia Polska, obejmując stanowisko kierownika działu komunikacji BTL. Ostatnio pracowała w Netii.
więcej
|
|
David Beckham i Kevin Hart reklamują jesienną kolekcję H&M (wideo)
Firma odzieżowa H&M ruszyła z kampanią promującą swoją jesienną kolekcję. W reklamach występują były piłkarz David Beckham i komik Kevin Hart.
więcej
|
|
Effective Media Solutions z radiową kampanią PIP o stresie w pracy
Dom mediowy Effective Media Solutions zajmie się na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy emisją dwóch spotów radiowych w ramach kampanii pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Była menedżerka Polska Press Grupy założyła ,,Głos Mordoru" dla pracowników warszawskiego zagłębia biurowego
W środę rozdystrybuowany został pierwszy numer gazetki „Głos Mordoru” opisującej z lekkim przymrużeniem oka realia pracy w centrum biurowym na warszawskim Służewcu. Pismo założyły i prowadzą Justyna Szawłowska (wcześniej związana m.in. z Polska Press Grupą) i Sisi Lohman. Drugi numer wyjdzie najprawdopodobniej za miesiąc. Docelowo ma to być dwutygodnik.
więcej
|
|
Edipresse rusza z portalem Party.pl. Postawi na wideo i reklamę natywną
Wydawnictwo Edipresse Polska 28 września br. uruchomi nowy serwis dla kobiet Party.pl. Znajdą się w nim nie tylko treści o gwiazdach, ale również materiały lifestylowe. Na stronie będzie silna sekcja wideo, a wydawca chce zarabiać m.in. na reklamie natywnej.
więcej
|
|
,,Lego Legends of Chima" na czele pism dziecięcych po I półroczu. ,,Monster High" o 46 proc. w dół
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
więcej
|
|
Październikowy ,,Sens" z nowymi ekspertami i Kayah na okładce
W czwartek 24 września br. na rynku ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z podwójną okładką z wokalistką Kayah. W numerze debiutują nowi eksperci, czyli Katarzyna Miller, Joanna Heidtman i Tomasz Sobierajski, oraz kontynuowana jest akcja społeczna „Solidarność kobiet ma Sens”.
więcej
|
|
Wydanie specjalne ,,Playboya" z wywiadami amerykańskich dziennikarzy magazynu
W czwartek 24 września br. w sprzedaży ukaże się wydanie specjalne magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska) - „Playboy Extra: Klasyczne wywiady”. Znalazły się w nim rozmowy z biznesmenami, aktorami czy sportowcami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook z filmami 360 stopni w newsfeedzie (wideo)
Serwis Facebook wprowadził możliwość umieszczania w newsfeedzie klipów wideo zrealizowanych w technologii 360 stopni. Wśród pierwszych marek z własnymi produkcjami są Star Wars, Discovery, GoPro, NBC Saturday Night Live i VICE.
więcej
|
|
Naukowcy wytykają Google 6 mld dolarów opłat za reklamy wyświetlane przez boty
Europejscy naukowcy przeprowadzili eksperyment który wykazał, że system reklamowy Google’a kwalifikuje do rozliczenia reklamy na YouTubie, które są oglądane przez boty. Z powodu stosowania w sieci tego typu narzędzi branża reklamowa straci w 2015 roku ponad 6 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Instagram z 400 milionami użytkowników miesięcznie, 80 milionów nowych zdjęć każdego dnia
Serwis Instagram poinformował, że co miesiąc odwiedza go ponad 400 milionów internautów. 75 procent użytkowników pochodzi spoza terytorium Stanów Zjednoczonych. O nowych statystykach dotyczących popularności serwisu Instagram poinformował na swoim blogu.
więcej
|
|
Google zapowiada nowy algorytm kompresji Brotli, strony będą się otwierały szybciej
Google poinformował o opracowaniu nowego algorytmu kompresji danych o nazwie Brotli. Dzięki temu rozwiązaniu dane w internecie mają być przesyłane szybciej, a strony www otwierać się sprawniej niż dotąd.
więcej
|
|
Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy
Facebook zapowiada, że w swojej aplikacji Messenger wprowadzi nowy sposób kontaktu użytkowników z markami. Aby porozumieć się z wybraną firmą, trzeba będzie kliknąć na jej reklamę.
więcej
|
|
Robert Lewandowski panuje w social media, wzrost popularności o 1300 proc.
Po wtorkowym meczu, w którym Robert Lewandowski strzelił dla Bayernu Monachium pięć goli w dziewięć minut, piłkarz stał się błyskawicznie jedną z najpopularniejszych osób w mediach społecznościowych. W polskiej sieci zasięg wzmianek o nim wyniósł ponad 33 mln użytkowników, a liczba wpisów na Twitterze z hashtagiem #Lewandowski przekroczyła 36 tys. - wynika z danych firmy Brand24.
więcej
|
|
Wykop apeluje do autorów nienawistnych komentarzy. ,,Nie chodzi tylko o wpisy o uchodźcach"
- Od pewnego czasu jesteśmy zasypywani żądaniami wydania danych osób, które w swych komentarzach jawnie nawołują do nienawiści i agresji przeciwko innym ludziom i grupom ludzi - poinformowali użytkowników Wykopu administratorzy serwisu, apelując o wypowiadanie się z poszanowaniem prawa. Dyrektor Wykopu Michał Białek dodaje, że nienawistne komentarze dotyczą nie tylko uchodźców.
więcej
|
|
Gratka.pl z nowym logo i stroną
Należący do Polska Press Grupy portal ogłoszeniowy Gratka.pl wprowadził nowe logo i zyskał odświeżony wygląd strony. Wszystkie jego serwisy tematyczne są teraz skupione pod wspólną marką Gratka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|