|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Strategię promocji Krakowa ma opracować 100 freelancerów. ,,Szczyt arogancji i głupoty"
Władze Krakowa planują, by nową strategię promocji miasta opracowało bezpłatnie ok. 100 wolontariuszy. - Dla mnie taki pomysł to szczyt arogancji i głupoty. Takie działania rozwalają rynek - krytykuje tę inicjatywę Szymon Sikorski, dyrektor zarządzający agencji Publicon.
więcej
|
|
Onet, Wirtualna Polska i Interia: nie wyłączymy komentarzy o uchodźcach, sprawnie je moderujemy
Grupa Onet, Grupa Wirtualna Polska i Grupa Interia nie zamierzają blokować dodawania komentarzy przy tekstach na temat kryzysu uchodźców. Wydawcy przyznają, że dyskusja tam bywa ostra, jednak wystarczy intensywniejsza moderacja wpisów.
więcej
|
|
,,Rinke za kratami" ogląda milion widzów. Polsat liderem
Nowy cykl dokumentalny Rinke Rooyensa „Rinke za kratami” ogląda średnio 970 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Rinke za kratami" ogląda milion widzów. Polsat liderem
Nowy cykl dokumentalny Rinke Rooyensa „Rinke za kratami” ogląda średnio 970 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Top Chef" zyskał 210 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2
Najnowszy sezon programu „Top Chef” gromadzi średnio 1,74 mln oglądających, o 210 tys. widzów więcej niż oglądało format rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
,,Na sygnale" zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
Czwarty sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,56 mln osób, o 470 tys. widzów więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Tomasz Izydorczyk: z Orange Polska na dyrektora marketingu UPC Polska
Tomasz Izydorczyk, dotąd związany z Orange Polska, od 1 października br. zostanie dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Nowy układ kanałów w dekoderach Kaon od UPC - bez dubli SD
Sieć UPC Polska wprowadziła nowy układ kanałów w dekoderach Kaon. Operator usunął z listy także te kanały SD, które mają swoje odpowiedniki w jakości HD.
więcej
|
|
Disney Channel zaczyna emisję w jakości HD
Stacja Disney Channel od 1 października br. rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Wersja HD kanału zastąpi dotychczasową wersję SD.
więcej
|
|
Nagroda Prix Italia dla ,,Kabaretu śmierci" TVP2
Koprodukowany przez Telewizję Polską „Kabaret śmierci” w reżyserii Andrzeja Celińskiego został uhonorowany nagrodą Prix Italia w kategorii film artystyczny podczas odbywającego się w Turynie festiwalu programów telewizyjnych Prix Italia 2015.
więcej
|
|
,,Zielona rewolucja Marty Dymek" od października w Kuchnia+
W niedzielę 18 października na antenie kanału Kuchnia+ zadebiutuje nowy program „Zielona rewolucja Marty Dymek”, w którym prowadząca przedstawi przepisy z kuchni roślinnej.
więcej
|
|
Romance TV dołącza do oferty UPC Polska
Kierowany do kobiet kanał filmowy Romance TV w piątek 25 września br. dołączy do oferty sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Kanał FunBox 4K Ultra HD dostępny w ofercie Telkab
Do oferty operatora kablowego Telkab w Tczewie włączony został kanał FunBox 4K Ultra HD, należący do spółki Mediabox Broadcasting International.
więcej
|
|
Dziennikarze pisma "Cosmopolitan" bohaterami nowego serialu NBC
Redaktorki i redaktorzy pisma "Cosmopolitan" staną się bohaterami serialu telewizyjnego produkowanego przez telewizję NBC.
więcej
|
|
,,The Walking Dead 6" od 12 października w FOX Polska
W poniedziałek 12 października br. w ponad 125 krajach świata, również w Polsce, odbędzie się międzynarodowa premiera szóstego sezonu serialu „The Walking Dead”.
więcej
|
|
,,Córka Stalina" w TVP1
28 września 2015 roku Jedynka pokaże niemiecki film dokumentalny „Córka Stalina”.
więcej
|
|
,,Dorwać Milata" w Ale kino+
W październiku br. Ale kino+ pokaże kryminalny miniserial „Dorwać Milata”.
więcej
|
|
Gala bokserska z Birmingham w TVP Sport
W nocy z 26 na 27 września 2015 roku TVP Sport i sport.tvp.pl pokażą galę bokserską z Birmingham, podczas której walkę w obronie tytułu mistrza świata WBC wagi ciężkiej stoczy Deontay Wilder.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Natalia Gębska przestaje być szefem anteny Radia ZET, zastąpi ją Agnieszka Siemiak-Harton
Agnieszka Siemiak-Harton od 1 października br. zostanie szefem anteny Radia ZET. Zastąpi Natalię Gębską, która po pół roku przestanie pełnić tę funkcję, pozostając dyrektorem Radiu ZET Chilli - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dawid Podsiadło, Adam Boguta z ,,Top model" oraz relacje ze Snapchata jesienią w radiowej Czwórce. Bez Filipa Chajzera
W poniedziałek 28 września startuje jesienna ramówka radiowej Czwórki, w której pojawią się programy edukacyjne i popularnonaukowe. Wśród propozycji pojawią się m.in. „Audycja dla Geeków!”, „Instytut zatrudnienia” i „Snapcha(r)t”. W październiku stacja ruszy z emisją cyklu „4 dychy”, nawiązującego do 40-lecia anteny.
więcej
|
|
Radio Kraków uruchamia rozszczepienie programu na FM i DAB+
Od piątku 25 września br. słuchacze Radia Kraków posiadający radioodbiorniki cyfrowe, będą mogli wybrać pomiędzy słuchaniem programu głównego rozgłośni a słuchaniem transmisji meczu piłkarskiego Wisła Kraków - Korona Kielce w systemie DAB+.
więcej
|
|
Radio ZET i Trójka liderami w Lublinie. Złote Przeboje awansowały na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Strategię promocji Krakowa ma opracować 100 freelancerów. ,,Szczyt arogancji i głupoty"
Władze Krakowa planują, by nową strategię promocji miasta opracowało bezpłatnie ok. 100 wolontariuszy. - Dla mnie taki pomysł to szczyt arogancji i głupoty. Takie działania rozwalają rynek - krytykuje tę inicjatywę Szymon Sikorski, dyrektor zarządzający agencji Publicon.
więcej
|
|
SAR: krótkie terminy w przetargach są naganne i szkodzą całemu środowisku
Coraz powszechniejsze praktyki polegające na zmuszaniu agencji do przedstawiania w przeciągu czterech-sześciu dni roboczych ofert w odpowiedzi na zapytanie przetargowe czy też konkursowe jest naganne i szkodliwe dla całego środowiska - przyznaje w imieniu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pełnomocnik jego zarządu Paweł Tyszkiewicz.
więcej
|
|
Obawy przed blockerami w iOS 9 przesadzone, branża reklamowa straci niewiele
Popularność aplikacji blokujących reklamy w systemie iOS 9 jest przeszacowana, ich zasięg będzie mocno ograniczony, a straty branży reklamowej związane z adblockerami w przeglądarce Safari wyniosą w 2016 roku jedynie miliard dolarów - wynika z prognoz firmy finansowej UBS.
więcej
|
|
,,Viva" i ,,Party" z największymi wzrostami reklamowymi. Liderem ,,Twój Styl", w dół ,,Newsweek" (TOP 10)
W pierwszych ośmiu miesiącach br. największe wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Viva”, „Party” i „Twój Styl”. Jedynym magazynem z czołówki, który zarobił na reklamach mniej niż rok temu, jest „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Fundacja Rak'n'Roll promuje program ,,Boskie Matki" dla kobiet w ciąży z chorobą nowotworową (wideo)
Wystartowała ogólnopolska kampania informująca o programie „Boskie Matki” prowadzonym przez Fundację Rak’n’Roll. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, D35 i Value Media.
więcej
|
|
Tomasz Izydorczyk: z Orange Polska na dyrektora marketingu UPC Polska
Tomasz Izydorczyk, dotąd związany z Orange Polska, od 1 października br. zostanie dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Starcom broni w przetargu obsługi mediowej Prudentiala
Firma ubezpieczeniowa Prudential Polska rozpoczęła przetarg na swoją obsługę mediową. Biorą w nim udział cztery domy mediowe: broniący zlecenia Starcom, a także Universal McCann, Optimum Media OMD i Maxus.
więcej
|
|
Oknoplast z odświeżonym logo i hasłem ,,Spójrz w przyszłość"
Produkująca okna i stolarkę okienną firma Oknoplast zmodyfikowała swoje logo oraz ma nowe hasło przewodnie i stronę internetową. Ich autorami są agencje Eskadra i OX Media.
więcej
|
|
PZL będzie reklamować słodycze Goplana i Solidarność
Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową marek słodyczy czekoladowych Goplana i Solidarność (produkowanych przez Colian). Wcześniej zajmowała się tym agencja XConcept.
więcej
|
|
Sprzęt marki Kruger&Matz reklamowany przez jej twórcę Michała Leszka (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa marki urządzeń mobilnych i audio Kruger&Matz. Bohaterem reklam jest Michał Leszek, prezes produkującej ten sprzęt spółki Lechpol. Akcję przygotowano wspólnie z firmami marketingowymi Mapi i Mediapol.
więcej
|
|
BGŻ BNP Paribas filmowymi reklamami z Michelle i Michałem promuje Kontoaktywator (wideo)
W nowej kampanii banku BGŻ BNP Paribas opartej na reklamach z Michelle i Michałem w stylistyce zwiastunów filmowych promowana jest oferta Kontoaktywator dotycząca Konta Praktycznego. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Havas Media i Sales & More.
więcej
|
|
,,Born Ready" i Ekskluzywny Menel w międzynarodowej kampanii odzieży Wrangler (wideo)
Na najważniejszych rynkach europejskich startuje kampania reklamująca pod hasłem „Born Ready” nową kolekcję marki odzieżowej Wrangler (produkowanej przez VF Corporation). Jednym z bohaterów akcji jest bloger modowy Kamil Pawelski znany jako Ekskluzywny Menel.
więcej
|
|
,,Oszczędzaj czas lub energię" w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa pralek Bosch z systemem VarioPerfect (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Oszczędzaj czas lub energię”, przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, OMD, ACR Media House i 3M Projekt.
więcej
|
|
Interactions Europe z biurem w Słowenii obsługującym region adriatycki
Międzynarodowa sieć internetowej reklamy natywnej Interactions Europe uruchomiła oddział w Słowenii, który będzie odpowiadać za działania firmy w całym regionie adriatyckim. Nowym biurem kieruje Iztok Malačič.
więcej
|
|
Oskar Maciejek: z Sales & More do Value Media
Oskar Maciejek zaczął pracę jako social ads manager w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio był związany z agencją Sales & More.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora umorzyła skupione akcje własne, jej kapitał zakładowy zmalał o 6 proc.
Warszawski sąd rejonowy zarejestrował obniżenie kapitału zakładowego Agory o 6,4 proc. wynikające z umorzenia przez spółkę 3,27 mln jej akcji, które skupiła z giełdy w ostatnim okresie.
więcej
|
|
Honorata Piwowarska wicenaczelną miesięcznika ,,Kuchnia"
Honorata Piwowarska została zastępcą redaktor naczelnej miesięcznika kulinarnego „Kuchnia”(Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spada sprzedaż magazynów o podróżach. ,,Voyage" stracił najwięcej w I półroczu
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”.
więcej
|
|
Polska Press Grupa odświeża magazyny telewizyjne
Dołączane do dzienników Polska Press Grupy dodatki telewizyjne „Tele Magazyn”, „Tele Program” i „TV Przewodnik” od piątku 25 września br. zyskają nową szatę graficzną i dodatkowe treści.
więcej
|
|
Dziennikarze pisma "Cosmopolitan" bohaterami nowego serialu NBC
Redaktorki i redaktorzy pisma "Cosmopolitan" staną się bohaterami serialu telewizyjnego produkowanego przez telewizję NBC.
więcej
|
|
Październikowy ,,Playboy" z Miss Publiczności Wielkopolski na okładce
W piątek 25 października br. w sprzedaży ukaże się październikowe wydanie miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) z sesją zdjęciową Pauliny Mikołajczak.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet, Wirtualna Polska i Interia: nie wyłączymy komentarzy o uchodźcach, sprawnie je moderujemy
Grupa Onet, Grupa Wirtualna Polska i Grupa Interia nie zamierzają blokować dodawania komentarzy przy tekstach na temat kryzysu uchodźców. Wydawcy przyznają, że dyskusja tam bywa ostra, jednak wystarczy intensywniejsza moderacja wpisów.
więcej
|
|
Obawy przed blockerami w iOS 9 przesadzone, branża reklamowa straci niewiele
Popularność aplikacji blokujących reklamy w systemie iOS 9 jest przeszacowana, ich zasięg będzie mocno ograniczony, a straty branży reklamowej związane z adblockerami w przeglądarce Safari wyniosą w 2016 roku jedynie miliard dolarów - wynika z prognoz firmy finansowej UBS.
więcej
|
|
Fakt24.pl rusza z zespołem 60 osób. Chce mieć 10 mln użytkowników
Ringier Axel Springer Polska uruchomił nowy portal Fakt24.pl, który zastąpił dotychczasowy serwis Fakt.pl. Stawia on na informacje podawane w emocjonalne sposób. Wydawca na kampanię Fakt24.pl wyda około 10 mln zł i celuje w pozyskanie 10 mln użytkowników.
więcej
|
|
Innovation Nest inwestuje w polski startup International Coupons wyceniany na 20 milionów złotych
Fundusz Innovation Nest zainwestował w polski startup International Coupons prowadzący w 18 krajach serwisy z kuponami rabatowymi. - Wierzę, że International Coupons jest dopiero na początku swojej drogi, a przed firmą i zespołem jeszcze wiele lat wzrostów - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Marcin Szeląg, partner w Innovation Nest.
więcej
|
|
Google: cały czas pracujemy nad wyłapywaniem i blokowaniem fałszerstw
- Na całym świecie ponad stu ekspertów pracuje nieprzerwanie nad wykrywaniem oszustw związanych z ruchem w naszych serwisach. Metody oszustów wciąż się zmieniają, a my reagujemy na nie na bieżąco. W przypadku wykrycia fałszywych odtworzeń reklam pieniądze zapłacone przez reklamodawców są im zwracane - w taki sposób koncern Google w liście do Wirtualnemedia.pl odpiera zarzuty o nieskuteczną ochronę reklam na YouTubie przed botami.
więcej
|
|
Kultura/Rozrywka |
|
|
Wraca serial "Drużyna A". Za scenariusz odpowiada Albert Kim
|
|
"Alien: Paradise Lost" - oto sequel "Prometeusza"
|
|
"Highston", "One Mississippi", "Z", "Edge", "Good Girls Revolt", "Patriot" - nowe seriale Amazon
|
|
Interaktywna niespodzianka dla fanów filmu "Gwiezdne wojny"
|
|
Melodia "Happy Birthday To You" trafiła do publicznego użytku. ,,Nie trzeba płacić tantiem"
|
|
Dziennikarze pisma "Cosmopolitan" bohaterami nowego serialu NBC
|
|
,,The Walking Dead 6" od 12 października w FOX Polska
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Pokojówki z Beverly Hills"
|
|
,,Córka Stalina" w TVP1
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|