|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urząd Miasta Krakowa: nad strategią promocji miasta pracują eksperci, a freelancerzy tylko w konsultacjach społecznych
Strategii komunikacji Krakowa nie piszą freelancerzy. To nieprawdziwe stwierdzenie, z którym nie można się całkowicie zgodzić, a wysnute przez osoby, które nie brały udziału w pracach zespołów konsultacyjnych - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa.
więcej |
|
Fotoreporter zawodem zdominowanym przez mężczyzn, niezbyt popłatnym i pełnym zagrożeń, ale satysfakcjonującym
Fotoreporterzy to w zdecydowanej większości mężczyźni, pracują samodzielnie, trzy czwarte z nich zarabia mniej niż 40 tysięcy dolarów rocznie, a dziewięciu na dziesięciu uważa swój zawód na niebezpieczny - wynika z badania Reuters Institute for the Study of Journalism i World Press Photo Foundation. - Dzisiaj żeby utrzymać się z fotoreporterki trzeba szukać dodatkowych specjalności - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Krężel, fotoreporter „Newsweeka”.
więcej |
|
Poranek TVN24 ,,Wstajesz i wiesz" bez Jarosława Kuźniara przyciąga więcej widzów
We wrześniu tego roku poranne pasmo TVN24 „Wstajesz i wiesz” cieszy się większą popularnością niż rok temu, gdy prowadził je Jarosław Kuźniar. Program w dni powszednie zyskał ponad 40 tys. widzów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ponad 10 firm chce uruchomić telewizję na multipleksie. Wśród nich właściciel TVN
24 zgłoszenia od ponad 10 firm i grup medialnych wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w czterech konkursach na nadawanie kanałów telewizyjnych na ósmym multipleksie. Zaskoczeniem jest udział m.in. A+E Networks czy Scripps Networks Interactive.
więcej
|
|
Poranek TVN24 ,,Wstajesz i wiesz" bez Jarosława Kuźniara przyciąga więcej widzów
We wrześniu tego roku poranne pasmo TVN24 „Wstajesz i wiesz” cieszy się większą popularnością niż rok temu, gdy prowadził je Jarosław Kuźniar. Program w dni powszednie zyskał ponad 40 tys. widzów.
więcej
|
|
TVP1 ma nową oprawę antenową: romby i trójkąty zamiast wycinanek (wideo)
Telewizyjna Jedynka w sobotę 26 września br. zyskała oprawę graficzną i dźwiękową. Tak jak poprzednio utrzymana jest ona w kolorystyce niebiesko-białej.
więcej
|
|
Rada programowa chce więcej pieniędzy z abonamentu dla TVP
Rada programowa TVP podczas zeszłotygodniowego posiedzenia wsparła starania zarządu Telewizji Polskiej o zwiększenie środków abonamentowych, które KRRIT przydzieliła publicznemu nadawcy na przyszły rok.
więcej
|
|
4fun Media negocjuje inwestycję w Screen Network, chce dywersyfikować przychody
Nadawca telewizyjny 4fun Media poinformował, że zaczął negocjacje dotycząca kupna udziałów w firmie Screen Network zajmującej się reklamami na ekranach zewnętrznych w systemie digital signage. 4fun Media chce w ten sposób wyjść poza segment telewizyjny.
więcej
|
|
1,3 mln widzów show ,,Paranienormalni Tonight". TVP2 przegrywa z konkurencją
Drugą serię programu rozrywkowego „Paranienormalni Tonight” ogląda średnio 1,27 mln osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
|
Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Play i TV4 od października w jakości HD
Od 1 października br. cztery kanały Telewizji Polsat: Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Play oraz TV4 rozpoczną nadawanie w wysokiej rozdzielczości, trafiając do oferty Cyfrowego Polsatu. Wszystkie te stacje będą też nadal dostępne w jakości SD.
więcej
|
|
AXN HD i AXN Spin HD w ofercie UPC
W poniedziałek 28 września dostępne w sieci kablowej UPC Polska kanały AXN i AXN Spin rozpoczną nadawanie w jakości HD.
więcej
|
|
National Geographic Channel pracuje nad filmem ,,Zabić Reagana". Ridley Scott producentem
National Geographic Channel oraz firma Scott Free Productions przygotowują film telewizyjny pt. „Zabić Reagana”. Produkcja ma ruszyć pod koniec roku, a premierę zaplanowano na 2016 rok.
więcej
|
|
Gdzie w telewizji i internecie można zobaczyć Polsat Boxing Night z walką Adamek-Saleta
W sobotę w łódzkiej Atlas Arenie odbędzie się gala Polsat Boxing Night, podczas której będzie mieć miejsce walka Tomasza Adamka i Przemysława Salety. Dostęp do wydarzenie w systemie pay-per-view wykupić mogą klienci Cyfrowego Polsatu, sieci kablowych oraz telewizji internetowej ipla.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Eurozet zwalnia dyrektorów lokalnych biur reklamy. ,,Rynek ewoluuje"
Grupa Eurozet zdecydowała o likwidacji stanowisk dyrektorów zarządzających lokalnymi biurami reklamy. Część osób na nich zatrudnionych odchodzi ze spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ewa Wanat: wpis na Facebooku był tylko pretekstem, żeby się mnie pozbyć. Idę do sądu
Dwa tygodnie temu Ewa Wanat została dyscyplinarnie zwolniona z funkcji redaktor naczelnej Polskiego Radia RDC za wpis na Facebooku, który według zarządu rozgłośni godził w dobre imię spółki. Strony próbowały dojść do porozumienia, ale sprawa trafi do sądu pracy. - Powód zwolnienia jest kuriozalny. Co najmniej dwa razy doszło do złamania prawa - pierwszy raz, kiedy zarząd zwolnił Elizę Michalik, drugi, kiedy zwolnił mnie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Wanat.
więcej
|
|
Grzegorz Chlasta redaktorem naczelnym RDC. Odchodzi Rafał Betlejewski
Grzegorz Chlasta obejmie stanowisko redaktora naczelnego Polskiego Radia RDC. Z radiem rozstaje się natomiast Rafał Betlejewski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET świętuje 25. urodziny: wspomnienia i historyczna oprawa
W poniedziałek 28 września br. minie 25 lat od rozpoczęcia nadawania przez Radio ZET. Z tej okazji stacja przygotowała specjalny program. Na antenie będzie można usłyszeć historyczną oprawę dźwiękową, wspomnienia gwiazd i byłych pracowników.
więcej
|
|
KRRiT: odbiorcy mediów będą wciąż migrować do internetu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opracowała strategię rozwoju rynku medialnego w Polsce na najbliższe pięć lat. Dokument diagnozuje stan polskich mediów, wskazuje prognozy ich rozwoju do 2020 roku i ma być podstawą do dalszych merytorycznych dyskusji o polskich mediach.
więcej
|
|
Radio Kielce wiceliderem. ZET Gold wypadło z czołówki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Prokuratura: w Radiu Maryja prowokowano i przesadzano, ale nie znieważono prezydenta Komorowskiego
Toruńska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie rzekomego publicznego znieważenia pod koniec lipca br. ówczesnego prezydenta Bronisława Komorowskiego podczas nocnej audycji na antenie Radia Maryja. - Nie każde zachowanie naruszające pewne standardy kultury, obyczaju, przyzwoitości może być traktowane jako zachowanie znieważające. Nie jest dopuszczalne utożsamianie zniewag z lekceważeniem - uzasadniła prokurator.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Urząd Miasta Krakowa: nad strategią promocji miasta pracują eksperci, a freelancerzy tylko w konsultacjach społecznych
Strategii komunikacji Krakowa nie piszą freelancerzy. To nieprawdziwe stwierdzenie, z którym nie można się całkowicie zgodzić, a wysnute przez osoby, które nie brały udziału w pracach zespołów konsultacyjnych - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa.
więcej
|
|
,,Metro" i ,,Polska" dużo mniej z reklam, w górę ,,Nasze Miasto" i ,,Rzeczpospolita", liderem ,,Gazeta Wyborcza" (TOP 10)
W okresie od stycznia do sierpnia br. spadły w skali roku cennikowe wpływy reklamowe „Metra”, „Polski”, „Dziennika Gazety Prawnej” i „Super Expressu”. Znacząco wzrosły natomiast przychody „Naszego Miasta” i „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
4fun Media negocjuje inwestycję w Screen Network, chce dywersyfikować przychody
Nadawca telewizyjny 4fun Media poinformował, że zaczął negocjacje dotycząca kupna udziałów w firmie Screen Network zajmującej się reklamami na ekranach zewnętrznych w systemie digital signage. 4fun Media chce w ten sposób wyjść poza segment telewizyjny.
więcej
|
|
,,Damy radę" - PiS w spocie instruuje zwolenników, jak działać w social media (wideo)
W nowym spocie wyborczym Prawo i Sprawiedliwość opisuje swoim wolontariuszom i innym zwolennikom, jak wyrażać poparcie dla partii m.in. w internetowych serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Kolekcja ubrań od Gosi Baczyńskiej w ofercie drogerii Rossmann
Z początkiem października trafi do sprzedaży w sieci drogerii Rossmann kolekcja odzieży „G by Baczyńska” zaprojektowanej przez polską projektantkę Gosię Baczyńską.
więcej
|
|
Jan Mosiejczuk: z Isobar Polska do Carat Polska
Jan Mosiejczuk zaczął pracę jako business challenger w domu mediowym Carat Polska (należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Isobar Polska, a wcześniej m.in. w Grey Group Poland, San Markos, Saatchi & Saatchi, Burnett, Publicis i Young & Rubicam.
więcej
|
|
Škoda Superb reklamowana przez projektanta Tomasza Ossolińskiego (wideo)
Ruszyła niestandardowa kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Superb z udziałem projektanta Tomasza Ossolińskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy MediaCom Warszawa, Futura Media, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com i Multi Communications.
więcej
|
|
,,Wyskocz z kapci" - buty New Balance w promocji wody Nałęczowianka (wideo)
Nowa kampania reklamowa wody Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters) pod hasłem „Wyskocz z kapci” ma zachęcić Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Działania realizowane w prasie, telewizji, internecie oraz w kanałach społecznościowych przygotowały MEC, Albedo, 3M projekt, 121PR i Q&A Communications.
więcej
|
|
Michał Dymek pierwszym Polakiem na shortliście Shots Awards
Reżyser i operator Michał Dymek, współpracyhący z Papaya Films, jako pierwszy polski twórca reklamowy znalazł się na liście konkursu Shots Awards.
więcej
|
|
Markowy top w social media: Oreo, Red Bull, Gdańsk, Milka, Old Spice, NASA i Local Heroes
Marki z Polski i świata prowadzące najciekawszą komunikację w social media typuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Polit ze Starcom Mediavest Group. Wskazuje pięć globalnych profili brandów (GoPro, Red Bull, Oreo, Old Spice i NASA) oraz pięć rodzimych (Local Heroes, Gdańsk, Milka, Coca-Cola, PlayStation).
więcej
|
|
,,RozumiEUR$z tEURn jęz?k?" - mBank promuje mForex (wideo)
Zaczęła się promocja platformy transakcyjnej mForex należącej do Domu Maklerskiego mBanku. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Rozumi€$z t€n jęz¥k?” przygotowana i realizowana przez VML Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,#HandsOn" - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)
Marka płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (należąca do Nestle Polska) prowadzi w mediach społecznościowych, kampanię „#HandsOn” promującą profilaktykę raka piersi. Za oprawę kreatywną i mediową akcji odpowiada dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Heineken, Permen, ,,Twarze depresji", ,,Too young to drink", Wrangler (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych kampanii reklamowych postanowiliśmy wyróżnić jedną polską i dwie zagraniczne akcje marek komercyjnych, a także dwie kampanie społeczne. Są to polski spot preparatu Permen, globalne reklamy Heinekena i Wranglera oraz społeczne kampanie: o depresji oraz skutkach picia alkoholu w ciąży.
więcej
|
|
Smirnoff Black w nowych opakowaniach od Czteryczwarte Brand Design
Dwa warianty smakowe wódki Smirnoff Black (produkowanej przez Diageo Polska) pojawiły się na rynku w nowych opakowaniach kartonowych, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Natalia Sperkowska wróciła z Advalue do Brand Support
Natalia Sperkowska objęła funkcję senior copywritera w agencji reklamowej Brand Support, wracając do niej po dwuletniej przerwie. Wcześniej pracowała także m.in. w Advalue, Polymus, Grupa66 Ogilvy, Change i BTL Point Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Fotoreporter zawodem zdominowanym przez mężczyzn, niezbyt popłatnym i pełnym zagrożeń, ale satysfakcjonującym
Fotoreporterzy to w zdecydowanej większości mężczyźni, pracują samodzielnie, trzy czwarte z nich zarabia mniej niż 40 tysięcy dolarów rocznie, a dziewięciu na dziesięciu uważa swój zawód na niebezpieczny - wynika z badania Reuters Institute for the Study of Journalism i World Press Photo Foundation. - Dzisiaj żeby utrzymać się z fotoreporterki trzeba szukać dodatkowych specjalności - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Krężel, fotoreporter „Newsweeka”.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników yellow. ,,Twoje Imperium" najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Liderem zestawienia pozostało „Życie na Gorąco”.
więcej
|
|
Czytelnictwo dzienników w województwach: ,,Gazeta Wyborcza" wyprzedziła ,,Fakt" w małopolskim i mazowieckim
W sześciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Esquire" otwiera płatne archiwum, 50 tys. artykułów za 4,99 dol. miesięcznie
Magazyn „Esquire” uruchomił nowy serwis o nazwie Classic, w którym publikuje pełną zawartość tysiąca wydanych do tej pory numerów pisma. Na archiwum składa się ponad 50 tysięcy artykułów, dostęp do nich kosztuje miesięcznie 4,99 dolara.
więcej
|
|
Rafał Woś przechodzi z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do ,,Polityki"
Dziennikarz gospodarczy „Dziennika Gazety Prawnej” Rafał Woś od października będzie pracował w tygodniku „Polityka”, dla którego w br. napisał już kilka tekstów. Wcześniej był związany m.in. z „Dziennikiem” i „Przekrojem”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Goldman Sachs: Apple z iOS 9, Google i Facebook z Instant Articles zmienią rynek reklamy internetowej
W blokowaniu reklam w internecie Apple ma swój strategiczny cel, Google może w przyszłości zmusić rynek do emisji reklam lepszej jakości, a platformy w rodzaju Instant Articles Facebooka być może staną się jednym z najważniejszych sposobów dystrybucji oryginalnych treści dla dużych wydawców - prognozują analitycy banku Goldman Sachs.
więcej
|
|
Fakt24.pl prostszy i bardziej gazetowy, przy silnej cross promocji może mieć 10 mln użytkowników
Serwis Fakt24.pl, który pod koniec zeszłego tygodnia zastąpił Fakt.pl, ma prostszą strukturę i bardziej przejrzysty układ, a podobieństwa do serwisu Bild.de są oczywiste - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży interaktywnej. Ich zdaniem witryna może zdobyć 10 mln użytkowników miesięcznie, o ile będzie długo i mocno promowana.
więcej
|
|
Cztery grupy młodych internautów czytających newsy, najaktywniejsi Poszukiwacze i Aktywiści
Pod względem korzystania z treści informacyjnych w sieci młodzi Amerykanie, z tzw. pokolenia millennials, dzielą się na cztery grupy. Najmniej skłonni są płacić za treści Luzacy, najwięcej zaś Aktywiści. Z kolei Poszukiwacze najczęściej dyskutują na temat bieżących informacji ze swoimi znajomymi - wynika z badań American Press Institute i agencji Associated Press.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg chce podłączyć cały świat do internetu do 2020 roku, wspiera go Bono
Szef Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił plan udostępnienia internetu do 2020 roku każdemu mieszkańcowi Ziemi. W liście opublikowanym na łamach „New York Timesa” wraz z Bono z U2 tłumaczy konieczność realizacji tego projektu. - Internet nie może należeć tylko do trzech miliardów ludzi na Ziemi. Musi być postrzegany jako niezbędny element globalnego rozwoju całej planety - piszą autorzy listu.
więcej
|
|
Ponad 25 mld USD na reklamy w social media w 2015 r., 65 proc. rynku dla Facebooka
Reklamodawcy na całym świecie przeznaczą w tym roku na reklamy w portalach społecznościowych 25,14 miliarda dolarów, czyli o 40,8 proc. więcej niż w roku 2014 - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Korea Południowa i Japonia z najszerszym dostępem do internetu LTE, Polska w środku stawki
W Korei Południowej w zasięgu sieci LTE jest 97 proc. kraju, w Japonii - 90 proc. Z największych prędkości internetu LTE mogą cieszyć się mieszkańcy Nowej Zelandii, a Polska w obu tych kategoriach znajduje się w środku światowego zestawienia - wynika z raportu OpenSignal.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy siatkarek w Ipli, za darmo dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa
Odbywające się od 26 września br. Mistrzostwa Europy w siatkówce kobiet oglądać można w telewizji internetowej Ipla, która transmituje mecze polskiej drużyny. Dostęp do jej meczów, ale za darmo oglądać je mogą klienci Cyfrowego Polsatu i Plusa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|