|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 29 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gwiazdy w karetce" z Bołądź, Książkiewicz i Pazurą jesienią w TLC
Kanał TLC jesienią wprowadzi do ramówki nowy cykl dokumentalny „Gwiazdy w karetce”, pokazujący pracę prawdziwych zespołów medycznych pogotowia. Towarzyszyć im będą znane osoby - m.in. Olga Bołądź, Weronika Książkiewicz i Radosław Pazura - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Pracownicy RDC odpowiadają Ewie Wanat: jest nas ponad 100, odejście kilku osób nie zmieni programu ani przekazu
Pracownicy Polskiego Radia RDC zbierają podpisy pod oświadczeniem, w którym prostują niektóre informacje związane ze zwolnieniem Ewy Wanat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zostanie ono opublikowane po zebraniu podpisów wszystkich zainteresowanych - wyjaśnia Anna Michałowska, specjalista ds. PR w Polskim Radiu RDC.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Poranek TVN24 ,,Wstajesz i wiesz" bez Jarosława Kuźniara przyciąga więcej widzów
We wrześniu tego roku poranne pasmo TVN24 „Wstajesz i wiesz” cieszy się większą popularnością niż rok temu, gdy prowadził je Jarosław Kuźniar. Program w dni powszednie zyskał ponad 40 tys. widzów.
więcej
|
Ewa Wanat: wpis na Facebooku był tylko pretekstem, żeby się mnie pozbyć. Idę do sądu
Dwa tygodnie temu Ewa Wanat została dyscyplinarnie zwolniona z funkcji redaktor naczelnej Polskiego Radia RDC za wpis na Facebooku, który według zarządu rozgłośni godził w dobre imię spółki. Strony próbowały dojść do porozumienia, ale sprawa trafi do sądu pracy. - Powód zwolnienia jest kuriozalny. Co najmniej dwa razy doszło do złamania prawa - pierwszy raz, kiedy zarząd zwolnił Elizę Michalik, drugi, kiedy zwolnił mnie - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Wanat.
więcej
|
Fotoreporter zawodem zdominowanym przez mężczyzn, niezbyt popłatnym i pełnym zagrożeń, ale satysfakcjonującym
|
TVP1 ma nową oprawę antenową: romby i trójkąty zamiast wycinanek (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Gwiazdy w karetce" z Bołądź, Książkiewicz i Pazurą jesienią w TLC
Kanał TLC jesienią wprowadzi do ramówki nowy cykl dokumentalny „Gwiazdy w karetce”, pokazujący pracę prawdziwych zespołów medycznych pogotowia. Towarzyszyć im będą znane osoby - m.in. Olga Bołądź, Weronika Książkiewicz i Radosław Pazura - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. Polsat wygrywa z konkurencją
Czwarta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,23 mln widzów, czyli niemal tyle samo ile przed rokiem oglądało drugą serię widowiska. Polsat w czasie nadawania show jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Kancelaria Prezydenta pyta TVP i Polskie Radio: dlaczego nie zapraszacie naszych ministrów do programów?
Kancelaria Prezydenta poprosiła prezesów Telewizji Polskiej i Polskiego Radia o przedstawienie kryteriów doboru gości w programach publicystycznych. - Do Kancelarii nie wpływają żadne zaproszenia z TVP. Jest to dla nas bardzo niepokojące. Unikanie zapraszania przedstawicieli Kancelarii Prezydenta do mediów publicznych jest zaprzeczeniem misji publicznej, którą powinny spełniać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, dyrektor biura prasowego Kancelarii.
więcej
|
|
TV Trwam przegrała z KRRiT, musi zapłacić karę za chwalenie podpalenia tęczy
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie Fundacji Lux Veritatis, nadawcy Telewizji Trwam, od decyzji przewodniczącego KRRiT nakładającej na nadawcę karę. Stacja musi zapłacić 50 tys. zł za propagowanie działań sprzecznych z prawem.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl 7" ma mniej widzów. TVP2 przegrywa z Polsatem i TVN
Siódmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,33 mln osób. W porównaniu do poprzedniej edycji, emitowanej wiosną br., serial stracił 270 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Serial ,,O mnie się nie martw" stracił 300 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Trzeci sezon serialu „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,84 mln osób, o 300 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja daje Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Rusza kanał Nat Geo People. Na początek w Cyfrowym Polsacie i w nc+
W czwartek 1 października br. w Polsce rozpocznie nadawanie Nat Geo People, nowa stacja dokumentalno-rozrywkowa dla kobiet. Kanał znajdzie się w Cyfrowym Polsacie i w nc+, a jego start wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, prasie i internecie.
więcej
|
|
TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" wyprzedził ,,Mam talent!". ,,Rolnik szuka żony" na czele
W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycją w telewizji był niezmiennie serial “M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, ale na drugim miejscu znalazł się „Taniec z Gwiazdami”, który miał większą widownię od „Mam talent!”.
więcej
|
|
TV Puls emituje serial ,,Mike i Molly" z polskim dubbingiem. Głosu użyczył Cezary Żak
TV Puls od poniedziałku pokazuje amerykański serial komediowy „Mike i Molly” z polskim dubbingiem. Głosów postaciom użyczyli m.in. Cezary Żak, Zofia Zborowska i Ewa Serwa.
więcej
|
|
,,The Knick 2" od 17 października w Cinemax
W sobotę 17 października br. kanał Cinemax rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „The Knick”.
więcej
|
|
,,Na końcu świata" w teleTOON+
12 października 2015 roku teleTOON+ rozpocznie emisję nowego serialu „Na końcu świata”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Najbliżej" w wizerunkowych reklamach Orlenu (wideo)
Pod hasłem „Orlen Najbliżej” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa PKN Orlen. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Just i dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
KER: reklama z pistoletem przyłożonym do głowy psa propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt
Plakat ze zdjęciem psa, któremu do głowy przystawiono pistolet, a obok umieszczono hasło „Jeśli do nas nie zadzwonisz zastrzelimy tego psa”, promujący firmę Arko Drzwi nieetycznie propaguje niehumanitarne traktowanie zwierząt - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Dorota Gardias reklamuje witaminy D-Vitum Forte (wideo)
Dorota Gardias, prezenterka Grupy TVN, została ambasadorem marki witamin D-Vitum Forte należącej do firmy Oleofarm. Bierze też udział w jej telewizyjnej kampanii reklamowej pod hasłem „Pełna słońca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Osiński i Patrycja Lukjanow associate creative directorami w grupie Saatchi & Saatchi Poland
Piotr Osiński i Patrycja Lukjanow awansowali w grupie Saatchi & Saatchi Poland (obejmującej agencje Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions) na stanowiska associate creative directorów. Będą odpowiadać m.in. za obsługę kreatywną GlaxoSmithkline Consumer Healthcare.
więcej
|
|
Skoda, Toyota i Nissan najmocniej reklamowymi samochodami. Więcej wydatków w internecie niż telewizji
Importerzy samochodów w Polsce w pierwszej połowie br. najwięcej pieniędzy wydali na reklamy w internecie. Niezmiennie liderem wydatków reklamowych pozostaje marka Skoda, z kolei Volkswagen jest pod tym względem najbardziej efektywny - na promocję jednego nowo zarejestrowanego auta przeznaczył 2,3 tys. zł - wynika z analizy Value Media na podstawie danych Kantar Media.
więcej
|
|
Modecom jako partner piłkarskiej Ekstraklasy promuje się przy jej meczach (wideo)
Produkująca urządzenia mobilne i akcesoria komputerowe firma Modecom została oficjalnym partnerem piłkarskiej Ekstraklasy. Umowę podpisano do końca bieżącego sezonu. Modecom w podobnym zakresie współpracuje także z piłkarską reprezentacją Polski i Legią Warszawa.
więcej
|
|
Ministerstwo Środowiska z dwoma kampaniami, ruszył ekspresowy przetarg
Ministerstwo Środowiska zaplanowało na listopad i grudzień dwie kampanie promocyjne. Agencjom daje pięć dni roboczych na przygotowanie ofert, a zwycięskie firmy planuje wybrać w ciągu dwóch dni od otrzymania zgłoszeń.
więcej
|
|
Będzie kampania pod hasłem ,,Zakochaj się w Warszawie Przedsiębiorczej"
Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego planuje kampanię pod hasłem ,,Zakochaj się w Warszawie Przedsiębiorczej”, która ma promować aktualne działania Centrum Przedsiębiorczości Smolna (CPS). Szuka firmy, która przygotuje spoty na potrzeby akcji.
więcej
|
|
Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury
Konsorcjum firm Quattro por Quattro i Havas Media zaplanuje i kupi czas reklamowy w stacjach telewizyjnych i radiowych do kampanii pod hasłem „Prosto do funduszy” organizowanej przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Google z nowymi narzędziami dla reklamodawców, wykorzysta e-maile użytkowników
Koncern Google zapowiada wprowadzenie nowych rozwiązań reklamowych. Jedno z nich będzie pozwalało na targetowanie przekazu na podstawie adresów e-mail użytkowników. Drugie ma pomagać w skutecznej promocji twórcom aplikacji.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska z większą przewagą nad Onetem i RASP, w górę strony TVN (Megapanel z sierpnia)
W sierpniu br. zdecydowana większość czołowych serwisów internetowych zanotowała mniej użytkowników i niższe zasięgi niż miesiąc wcześniej, zyskały jedynie Facebook i strony Grupy TVN. Grupa Wirtualna Polska miała o 260,9 tys. odwiedzających więcej niż Grupa Onet-RASP.
więcej
|
|
Trzecia globalna awaria Facebooka w ciągu dwóch tygodni
W poniedziałek wieczorem polskiego czasu portal Facebook przez ponad godzinę nie działał albo działał z dużymi utrudnieniami. Awaria dotyczyła użytkowników w różnych częściach świata, także w Polsce.
więcej
|
|
Wirtualna Polska zaczyna popołudniowy program na żywo, wśród prowadzących Kołodziejczyk i Smaszcz-Kurzajewska
Wirtualna Polska zaczyna emisję popołudniowego programu wideo na żywo, który będzie pokazywany od poniedziałku do piątku w godz. 18-19. W poszczególne dni prowadzić go będą Michał Kołodziejczyk i Mateusz Święcicki, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Paweł Typiak, Joanna Skrzypiec i Agata Nizińska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|