|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 30 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
Grupa Wirtualna Polska z większą przewagą nad Onetem i RASP, w górę strony TVN (Megapanel z sierpnia)
W sierpniu br. zdecydowana większość czołowych serwisów internetowych zanotowała mniej użytkowników i niższe zasięgi niż miesiąc wcześniej, zyskały jedynie Facebook i strony Grupy TVN. Grupa Wirtualna Polska miała o 260,9 tys. odwiedzających więcej niż Grupa Onet-RASP.
więcej
|
Poranek TVN24 ,,Wstajesz i wiesz" bez Jarosława Kuźniara przyciąga więcej widzów
|
Ewa Wanat: wpis na Facebooku był tylko pretekstem, żeby się mnie pozbyć. Idę do sądu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prezydent Andrzej Duda nie skorzysta z zaproszenia od Kuby Wojewódzkiego. ,,Występ nie licuje z powagą urzędu"
Od początku jesiennego sezonu Kuba Wojewódzki w swoim talk-show w TVN zaprasza prezydenta Andrzeja Dudę do udziału w programie. Od stacji TVN nie wpłynęło żadne zaproszenie do Kancelarii Prezydenta, ale głowa państwa nie wystąpi w programie Wojewódzkiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Będzie drugi sezon serialu ,,Dziewczyn ze Lwowa"
TVP1 planuje kontynuację serialu „Dziewczyny ze Lwowa”, który od początku września br. emitowany jest na jej antenie w niedzielne wieczory. Druga seria mogłaby trafić do ramówki stacji jesienią 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat włączy 16 kanałów w jakości HD
Cyfrowy Polsat w związku z przełączeniem systemu kompresji nadawania z MPEG-2 na MPEG-4 włączy do oferty 16 kanałów w jakości HD. Część z nich zastąpi wersje SD, ale będą też zupełnie nowe stacje.
więcej
|
|
Telewizja Polska: to insynuacje, nie zrezygnowaliśmy z zapraszania przedstawicieli Kancelarii Prezydenta
Telewizja Polska zaprzecza sugestiom, jakoby zrezygnowała z zapraszania do programów publicystycznych prezydenckich ministrów. - Program „Woronicza 17” zmienił formułę przed wyborami, a Kancelaria Prezydenta w wyborach parlamentarnych nie bierze udziału - wyjaśnia biuro prasowe TVP.
więcej
|
|
,,Ugotowani" mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją
Najnowszy sezon programu „Ugotowani” gromadzi mniej widzów niż było to przed przejściem formatu na emisję codzienną. TVN w czasie emisji reality-show przegrywa z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, chociaż w grupie komercyjnej jest wiceliderem.
więcej
|
|
TVP1 zorganizuje debatę liderów wszystkich komitetów wyborczych. Prowadzącymi Diana Rudnik i Krzysztof Ziemiec
W środę 21 października na antenie TVP1 odbędzie się debata, do której zostali zaproszeni liderzy ośmiu ogólnopolskich komitetów wyborczych. Poprowadzą ją Diana Rudnik i Krzysztof Ziemiec.
więcej
|
|
Sieć UPC Polska wchodzi do Nowego Sącza
Sieć kablowa UPC Polska w październiku br. rozpocznie świadczenie usług w Nowym Sączu. To kolejne miasto do którego w tym roku wejdzie operator.
więcej
|
|
Start Filmbox Premium wsparty nietypową kampanią i otwartym oknem (wideo)
Rebranding kanału Filmbox Extra w Filmbox Premium wspiera kampania reklamowa, w tym działania ambientowe. Dodatkowo stacja dostępna będzie w ramach otwartego okna u wielu operatorów.
więcej
|
|
Serial ,,Piraci" w History
11 października kanał History rozpocznie emisje serialu „Piraci”, opowiadającego o brutalnych przygodach piratów w XVIII wieku.
więcej
|
|
CBS Europa i Extreme Sports Channel w jakości HD
Od 1 października dwa kanały z portfolio grupy AMC Networks International - Zone (AMCNI - Zone) - CBS Europa oraz Extreme Sports Channel - będą dostępne w Polsce w jakości HD.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Zmiany w Eurozecie. Odchodzi Kamila Kalińczak, Radomir Wit nie jest już szefem wideo
Grupa Eurozet likwiduje stanowiska w dziale online. Nadawca Radia ZET rozstaje się z Kamilą Kalińczak, redaktor naczelną serwisów internetowych, a Radomir Wit przestał być szefem działu wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio Gra we Wrocławiu zastąpi RMF Maxxx
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy stacji RMF Maxxx Wrocław na Radio Gra. Dzięki temu Grupa RMF będzie nadawała w stolicy Dolnego Śląska dwie rozgłośnie dla młodszych słuchaczy.
więcej
|
|
Minister Szczerski nie wystąpił w audycji Trójki, bo zmieniono jej formułę. ,,Nie ma żadnego zakazu"
Kancelaria Prezydenta skierowała do prezesa Polskiego Radia oficjalne zapytanie w sprawie doboru gości do audycji publicystycznych po tym jak sekretarz stanu w KPRP nie mógł wystąpić w Trójce. W mediach pojawiły się spekulacje o wprowadzonym zakazie zapraszania ministrów. - Jest to informacja nieprawdziwa - odpowiada Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy nadawcy.
więcej
|
|
Nowe cykle i improwizacja muzyczna w jesiennej ramówce Radia Kampus
W czwartek 1 października startuje jesienna ramówka Radia Kampus, w której pojawią się nowe cykle antenowe i audycje muzyczne. Dla słuchaczy przygotowano m.in. improwizowane przedstawienie z udziałem artystów i wokalistów.
więcej
|
|
Radio Jura na podium w Częstochowie. Radio Katowice z ogromnym spadkiem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Muzyczne audycje autorskie jesienią w Radio Luz
Wystartowała jesienna ramówka Akademickiego Radia Luz z Politechniki Wrocławskiej, w której powrócą audycje „Studencki Patrol” i „Broken Beats”. Dla słuchaczy przygotowano nowe autorskie audycje muzyczne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
W 2014 roku zaledwie 133 reklamodawców (7 proc. wszystkich podmiotów promujących się w telewizji) wygenerowało 75 proc. wartości całego rynku reklamy telewizyjnej w Polsce - wśród nich najwięcej inwestują firmy farmaceutyczne. W latach 2008-2014, pomimo wzrostu gospodarczego o 35 proc., wartość rynku reklamy w Polsce spadła o prawie 16 proc. - wynika z raportu przygotowanego przez KPMG dla IAA Polska.
więcej
|
|
Reklama Lactovaginalu z Grzybem, Świądem i Upławem bez dyskryminacji mężczyzn (wideo)
Spot promujący Lactovaginal (produkowanyo przez Biomed), którego bohaterami są Janek Grzyb, Zenek Świąd oraz Zbyszek Upław czyhający w damskiej szatni na kobiety, nie dyskryminuje mężczyzn - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Wpływowe kobiety zamiast modelek w nowym kalendarzu Pirelli
Według zapowiedzi nadchodzący kalendarz Pirelli na 2016 rok nie będzie prezentował zdjęć znanych modelek, ale wizerunki najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Pojawią się w nim m.in. Yoko Ono, Patti Smith i Serena Williams.
więcej
|
|
Rady dla młodych od ryby, lakieru i krasnoluda reklamują Getin Up Free w Getin Banku (wideo)
Getin Bank zaczął kampanię reklamową skierowaną do osób młodych konta Getin Up Free. W spotach do potencjalnych użytkowników rachunku przemawiają nietypowi bohaterowie. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung von Matt, F25, i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Adrian Serafin: z Havas Worldwide Warsaw na czele House of Content w Carat Polska
Adrian Serafin zaczął pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska) jako content marketing manager odpowiedzialny za rozwój narzędzia House of Content. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Havas Worldwide Warsaw, Carrot, Chariot i Oxide.
więcej
|
|
PKO BP reklamami w stopie promuje ,,dni otwarte kredytów hipotecznych"
PKO Bank Polski zaczął kolejną edycję promocji „Dni otwarte kredytów hipotecznych”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
Facebook z nową ofertą dla marketerów, chce sprzedawać reklamy jak w telewizji
Portal Facebook wprowadza nowy model współpracy z reklamodawcami - TRP (target rating point). Ma on przypominać sposób kupowania przez marketerów i agencje reklam w telewizji. - Wygląda to na przestarzałe metody działania, ale tak nie jest. Po prostu przystosowujemy się do oczekiwań niektórych klientów - wyjaśnia Carolyn Everson, wiceprezes Facebooka ds. globalnych rozwiązań marketingowych.
więcej
|
|
Grey Group Polska reklamuje Downy na Bliskim Wschodzie i w Afryce (wideo)
Agencja Grey Group Poland przygotowała reklamy do kampanii promującej płyn do płukania tkanin Downy (produkowany przez Procter & Gamble) na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej i Wschodniej. Przy produkcji spotów pracowały też firmy Frieze Films South Africa, Platige Image i Efektura.
więcej
|
|
Łukasz Abgarowicz za Wojciecha Głowackiego na czele RTB House w Polsce
Łukasz Abgarowicz objął funkcję business development directora i kieruje działaniami biznesowymi firmy reklamy internetowej RTB House na polskim rynku. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Głowackiego, który zajmie się nowymi kierunkami ekspansji zagranicznej spółki.
więcej
|
|
,,Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech" w kampanii Kredyt Inkaso
Zajmująca się obsługą wierzytelności firma Kredyt Inkaso zaczęła kampanię reklamową pod hasłem „Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech”. Akcję we własnym zakresie przygotował dział marketingu spółki.
więcej
|
|
Anita Dąbrowska: z Polsat Media do One Horizon w Spicy Mobile
Anita Dąbrowska dołączyła do zespołu sieci reklamy internetowej One Horizon należącej do Spicy Mobile. Wcześniej pracowała w Polsat Media, Redefine i IDG Poland.
więcej
|
|
Pascal Brodnicki reklamuje Ramę Smaż jak szef kuchni
Kampania reklamowa nowego produktu marki Rama (należącej do Unilever Polska) - mieszanki olejów roślinnych Rama Smaż jak szef kuchni - z udziałem kucharza Pascala Brodnickiego jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Grey Worldwide Warszawa, Cohn & Wolfe, Lowe Warsaw i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Nowe logo i opakowania marki Posti zaprojektowane przez Tango
Z początkiem października herbata Posti trafi na sklepowe półki w nowych opakowaniach i z nowym logo. Za rebranding marki odpowiada agencja Tango.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, na czele Payback
47 proc. dorosłych Polaków deklaruje, że korzysta z programów lojalnościowych, a 38 proc. z tej grupy uczestniczy w programie Payback. Za największe zalety programów uznawane są płacenie zgromadzonymi punktami oraz rabaty i zniżki, a główna wada to niska wartość punktów - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Atlas Estates partnerem Legii Warszawa przez kolejny rok
Stołeczna firma deweloperska Atlas Estates podpisała z Legią Warszawa umowę partnerską na sezon piłkarski 2015/2016. Z klubem współpracuje w tym zakresie od dwóch lat.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|