|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Magazyn dla gejów ,,Pride" wystawiony na sprzedaż
Kierowany do gejów luksusowy magazyn „Pride” (Pride Media) został wystawiony na sprzedaż - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni numer pisma ukazał się trzy miesiące temu, a wydawca negocjuje przejęcie jego wydawania z trzema firmami.
więcej
|
|
Według marketingowców walka z blokowaniem reklam w internecie daremna, na razie nie szkodzi to rynkowi reklamowemu
Pewne rozwiązania z biegiem czasu są w stanie zmniejszyć zjawisko unikania reklam, w krótkiej perspektywie nic z tym już nie da się zrobić. Bzdurą jest próba zatrzymania czy ograniczenia technologii. Blokowanie reklam w Polsce jest wysokie, a mimo to reklama internetowa ma się wyjątkowo dobrze - to, czy da się zatrzymać proces blokowania reklam w internecie komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
We wrześniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym został Polsat. Duży spadek odnotował TVN, który spadł na miejsce trzecie, a mocno swój wynik poprawiła Czwórka. Ratingowym hitem miesiąca był tradycyjnie serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Reklama rajstop Adrian z grobem i cytatem z ks. Twardowskiego. ,,Pokazujemy, że życie biegnie nieubłaganie"
W środę na ulicach polskich miast pojawiły się reklamy rajstop Adrian z wizerunkiem kobiety w czarnych, seksownych pończochach, która leży oparta o grób. - Nie reklamuję rajstop. Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian Fabryka Rajstop.
więcej
|
Scripps ma już 100 proc. akcji TVN, spółka zniknie z giełdy
Scripps Networks Interactive dokonał zakupu brakujących 1,24 proc. akcji TVN. Tym samym amerykański koncern kontroluje już 100 proc. akcji telewizyjnej spółki i podjął oficjalną decyzję o wycofaniu jej z giełdy.
więcej
|
Prezydent Andrzej Duda nie skorzysta z zaproszenia od Kuby Wojewódzkiego. ,,Występ nie licuje z powagą urzędu"
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2015 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
We wrześniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym został Polsat. Duży spadek odnotował TVN, który spadł na miejsce trzecie, a mocno swój wynik poprawiła Czwórka. Ratingowym hitem miesiąca był tradycyjnie serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
Trzy nowe programy zadebiutują w TVN Turbo
„Legendy motoryzacji”, „Wszystko co chcielibyście wiedzieć o samochodach” oraz „Raport technologiczny” to nowości, które pojawią się w październiku br. na antenie TVN Turbo. Swoją premierę będzie miał także polski film dokumentalny „Preppersi”.
więcej
|
|
Kanały HBO i serwis HBO GO bez dodatkowych opłat w nc+
Platforma nc+ w ramach oferty promocyjnej „+miesiąca” oferuje klientom darmowy dostęp do kanałów HBO oraz serwisu HBO GO.
więcej
|
|
Polsat liderem w telewizji naziemnej, coraz mniej widzów Eska TV
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, a najwięcej straciła Eska TV.
więcej
|
|
VOX Music TV, Stars.tv, 4fun.tv i 4fun Hits na dolnośląskim multipleksie MUX L4
Na uruchomionym na Dolnym Śląsku multipleksie L4, którego operatorem została należąca do ATM Grupy Telewizja Dolnośląska Echo, od 1 października br. nadają kanały muzyczne trzech nadawców.
więcej
|
|
,,Z archiwum 997" wraca do CI Polsat i TVP Łódź
Program kryminalny „Z archiwum 997”, prowadzony przez Michała Fajbusiewicza, doczeka się drugiego sezonu. Trafi on w październiku br. na antenę CI Polsat, a w listopadzie do ramówki TVP Łódź.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Szczecin nowym liderem. Radio Plus ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Według marketingowców walka z blokowaniem reklam w internecie daremna, na razie nie szkodzi to rynkowi reklamowemu
Pewne rozwiązania z biegiem czasu są w stanie zmniejszyć zjawisko unikania reklam, w krótkiej perspektywie nic z tym już nie da się zrobić. Bzdurą jest próba zatrzymania czy ograniczenia technologii. Blokowanie reklam w Polsce jest wysokie, a mimo to reklama internetowa ma się wyjątkowo dobrze - to, czy da się zatrzymać proces blokowania reklam w internecie komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych i domów mediowych.
więcej
|
|
100 prac od 20 agencji z Polski zgłoszonych do Golden Drum 2015
100 zgłoszeń od 20 polskich agencji powalczy w tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu. Najwięcej projektów zgłosiły agencje Isobar Polska, 180heartbeats + Jung v. Matt i K2. W sumie o nagrody walczy 1208 prac z Europy.
więcej
|
|
Just po 10 latach traci obsługę piwa Warka, teraz będzie je reklamować Lvov
Grupa Żywiec zakończyła przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-reklamową marki piwnej Warka. Do współpracy wybrała agencję Lvov - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Change wygrała przetarg na obsługę reklamową CCC
Agencja Change wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów obuwniczych CCC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie dla niej pracować od początku przyszłego roku.
więcej
|
|
Ruszyła Narodowa Loteria Paragonowa, reklamują ją fryzjer i ,,samochody marzeń" (wideo)
Ministerstwo Finansów zaczęło zaplanowaną na rok Narodową Loterię Paragonową zachęcającą do brania paragonów przy zakupie produktów i usług. Akcję - realizowaną przez agencje Unique One i NuOrder - wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Mateusz Gajda: z TVN Media do Newcast w ZenithOptimedia Group
Mateusz Gajda zaczął pracę jako branded content manager w agencji Newcast należącej do domu mediowego ZenithOptimedia Group. Wcześniej pracował w TVN Media, PMPG i Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Cezary Antoń, Adam Szczepocki i Mateusz Felsmann razem w agencji Twin
Cezary Antoń i Adam Szczepocki, szefowie agencji reklamowej Fat Baby, oraz Mateusz Felsmann, były dyrektor kreatywny Artegence, założyli razem agencję marketingu internetowego Twin. Jej pierwszym klientem jest Rainbow Tours.
więcej
|
|
Marta Grodner: z Ad-Vice do Ströer Media
Z początkiem października Marta Grodner przeszła z Ad-Vice do Ströer Media obejmując stanowisko marketing managera.
więcej
|
|
Marta Górnicka, Andrzej Gorgoń i Maciej Rodzik w dziale digitalowym Grey Group Polska
Agencja Grey Group Polska zatrudniła nowych specjalistów w swoim dziale digitalowym. Dołączyli do niego Marta Górnicka, Andrzej Gorgoń i Maciej Rodzik.
więcej
|
|
Kawa Anatol Delecta reklamowana jako ,,klasyka poranka" (wideo)
Pod hasłem „Anatol - Klasyka poranka” wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Support, Flota Filmowa i Starcom.
więcej
|
|
Piątnica reklamuje Mleko Wiejskie jako świeże i naturalne (wideo)
Z początkiem października startuje telewizyjna kampania reklamowa Mleka Wiejskiego (produkowanego przez OSM Piątnica) pod hasłem „To z Piątnicy, to naturalne”. Akcję przygotowały firmy Walk Creative i Starcom.
więcej
|
|
Neckermann Polska ma nowe logo ze słonecznym sercem jak w Thomas Cook Group
Biuro podróży Neckermann rozpoczyna globalny rebranding obejmujący także rynek polski. W nowym logo głównym elementem jest żółte serce charakterystyczne dla identyfikacji wizualnej Thomas Cook Group.
więcej
|
|
Karina Gos przeszła z VML Poland do Grupy Allegro
Karina Gos dołączyła do Grupy Allegro obejmując stanowisko koordynatora contentu. Poprzednio pracowała w agencji reklamowej VML Poland, a wcześniej w agencjach John Pitcher, Brand Place i San Markos.
więcej
|
|
Honda przegląda budżet mediowy. Broni go Starcom Mediavest Group
Koncern motoryzacyjny Honda rozpoczął przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów broni Starcom Mediavest Group.
więcej
|
|
UPC Biznes w reklamach z MegaTatą ,,rozkręca moją firmę"
UPC Polska zaczęło outdoorową kampanię reklamującą usługi z oferty UPC Biznes dla małych i średnich firm. Akcję, pod hasłem „UPC Biznes rozkręca moją firmę”, przygotowały firmy Heart & Brain i OMD.
więcej
|
|
Despark i CTI Digital dołączają do Paperhat Group
Paperhat Group, międzynarodowa grupa specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych i print management włączyła do swoich struktur dwie nowe agencje, Despark i CTI Digital, oferujące usługi w zakresie rozwiązań digital.
więcej
|
|
Karaoke i ,,impreza bez końca" w kampanii chipsów Pringles
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Pringles (produkowanych przez Kellogg`s Company) pod hasłem „To nie są zwykłe chipsy, to impreza bez końca”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey London, Carat Polska i Posterscope Poland.
więcej
|
|
Brandwise współpracuje z Sales & More
Agencja marketingowa Brandwise zaczęła współpracę projektową z internetowym domem mediowym Sales & More. Przygotowuje dla niego m.in. kreacje reklam o charakterze sprzedażowym.
więcej
|
|
Value Media z certyfikatem reklamowym od Allegro
Dom mediowy Value Media (należący do holdingu Group One) otrzymał certyfikat Allegro Ads pozwalający realizować kampanie reklamowe na Allegro.pl w systemie samoobsługowym.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyn dla gejów ,,Pride" wystawiony na sprzedaż
Kierowany do gejów luksusowy magazyn „Pride” (Pride Media) został wystawiony na sprzedaż - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni numer pisma ukazał się trzy miesiące temu, a wydawca negocjuje przejęcie jego wydawania z trzema firmami.
więcej
|
|
Edipresse Polska wygrało proces z Wydawnictwem Bauer
Edipresse Polska nie będzie musiało przepraszać Wydawnictwu Bauer, ani wpłacać 100 tys. zł na cel charytatywny za twierdzenia, że Bauer posłużył się rozwiązaniami z magazynu „Flesz” przy zmianach w piśmie „Show”. Sąd Apelacyjny uznał, że Edipresse miał prawo zgłaszać takie zastrzeżenia.
więcej
|
|
,,Party" na czele dwutygodników people. ,,Flesz" o 58 proc. w dół
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
więcej
|
|
Martyna Wojciechowska, Piotr Semka i Bogdan Rymanowski nominowani do nagrody MediaTory 2015
Martyna Wojciechowska, Grzegorz Sroczyński, Piotr Semka, Bogdan Rymanowski oraz twórcy akcji informacyjnej „Uchodźcy w Polsce. Więcej wiedzy, mniej strachu” znaleźli się w gronie nominowanych w dziewiątej edycji plebiscytu studenckiego MediaTory.
więcej
|
|
Ellen Pollock pokieruje ,,Bloomberg Businessweek"
Po sześciu latach kierowania magazynem „Bloomberg Businessweek” Josh Tyrangiel postanowił odejść ze stanowiska redaktora naczelnego. Zastąpi go dotychczasowa zastępczyni Ellen Pollock. To pierwsza kobieta na stanowisku szefa „Bloomberg Businessweek” w historii tego tytułu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|