|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 4 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Wiadomości” TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress”, z kolei najwięcej straciły „Fakty” TVN.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz zmienia plan: Presspublica wejdzie na giełdę, KCI przejmie Gremi Media
Po fiasku przejęcia Presspubliki poprzez emisję nowych akcji Gremi Media, holding Grzegorza Hajdarowicza ogłosił nowy plan wprowadzenia swoich aktywów medialnych na giełdę: spółką giełdową stanie się Presspublica, natomiast Gremi Media zostanie przejęta przez KCI (obie firmy są już notowane na giełdzie).
więcej
|
|
Startuje kobiecy serwis Małgorzaty Ohme: z blogami i własnym działem reklamy
W poniedziałek rusza serwis dla kobiet Ohme.pl kierowany przez Małgorzatę Ohme, poprzednio redaktor naczelną Mamadu.pl. Redakcję nowej strony w większości tworzą byłe dziennikarki Mamadu.pl. W nowym serwisie znajdą się zarówno teksty dziennikarskie, jak też felietony i blogi.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Druga szansa" nowym serialem TVN. Małgorzata Kożuchowska zagra główną rolę
TVN w listopadzie br. rozpocznie zdjęcia do serialu obyczajowego pod roboczym tytułem „Druga szansa”. Główną rolę w nim zagra Małgorzata Kożuchowska. Serial, którego producentem wykonawczym będzie ATM Grupa, trafi na antenę wiosną 2016 roku.
więcej |
|
Dziennikarze opisujący aferę taśmową zwolnieni z tajemnicy dziennikarskiej. ,,Uderzenie w wolność mediów"
Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ uchylił tajemnicę dziennikarską Piotrowi Nisztorowi, Sylwestrowi Latkowskiemu, Cezaremu Gmyzowi i Wojciechowi Czuchnowskiemu, którzy opisywali aferę taśmową na łamach „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Gazety Wyborczej”. - Sąd ewidentnie uderzył w fundament dziennikarstwa, wolność mediów - tłumaczy tę decyzję Piotr Nisztor.
więcej |
|
,,Pytanie na śniadanie" z nową oprawą i Marceliną Zawadzką jako prowadzącą
Marcelina Zawadzka zostanie nową prowadzącą „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Programu nie będzie już prowadzić natomiast Iwona Radziszewska. Magazyn od poniedziałku zyska też nowe logo, oprawę graficzną i nową scenografię studia.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
Nowa odsłona o2.pl to odważna próba odpowiedzi na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów. Portal umiejętnie, w atrakcyjnej formie łączy krótkie newsy, multimedia i treści z social mediów. Szczególnie udanie wypada w porównaniu z poprzednią, dość chaotyczną wersję portalu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży interaktywnej.
więcej
|
Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
We wrześniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym został Polsat. Duży spadek odnotował TVN, który spadł na miejsce trzecie, a mocno swój wynik poprawiła Czwórka. Ratingowym hitem miesiąca był tradycyjnie serial „M jak miłość”.
więcej
|
Reklama rajstop Adrian z grobem i cytatem z ks. Twardowskiego. ,,Pokazujemy, że życie biegnie nieubłaganie"
|
Scripps ma już 100 proc. akcji TVN, spółka zniknie z giełdy
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Wiadomości” TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress”, z kolei najwięcej straciły „Fakty” TVN.
więcej
|
|
,,Druga szansa" nowym serialem TVN. Małgorzata Kożuchowska zagra główną rolę
TVN w listopadzie br. rozpocznie zdjęcia do serialu obyczajowego pod roboczym tytułem „Druga szansa”. Główną rolę w nim zagra Małgorzata Kożuchowska. Serial, którego producentem wykonawczym będzie ATM Grupa, trafi na antenę wiosną 2016 roku.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" z nową oprawą i Marceliną Zawadzką jako prowadzącą
Marcelina Zawadzka zostanie nową prowadzącą „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Programu nie będzie już prowadzić natomiast Iwona Radziszewska. Magazyn od poniedziałku zyska też nowe logo, oprawę graficzną i nową scenografię studia.
więcej
|
|
Będzie wspólna debata wyborcza w TVP, TVN i Polsacie? KRRiT apeluje, Daszczyński jest za
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaapelowała do Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i telewizji TVN o wspólne zorganizowanie debaty przedstawicieli komitetów wyborczych przed wyborami parlamentarnymi. Po tym apelu prezes TVP zaprosił do organizacji debaty swoich dwóch głównych komercyjnych konkurentów.
więcej
|
|
TVP wraca do produkcji krótkich form filmowych. Będą konkursy na scenariusze
Zgodnie z decyzją prezesa Janusza Daszczyńskiego Telewizja Polska będzie ponownie produkować krótkie formy filmowe.- Ilość wyprodukowanych filmów będzie zależała od jakości scenariuszy oraz sytuacji finansowej TVP - wyjaśnia biuro prasowe spółki.
więcej
|
|
TVN zaczyna emisję telenoweli ,,Singielka" w dni powszednie (wideo)
Telewizja TVN rozpoczyna emisję telenoweli „Singielka”, która opowiadać będzie o losach samotnej dziennikarki, szukającej prawdziwej miłości. Serial oglądać będzie można w dni powszednie o godz. 17.25.
więcej
|
|
2,6 mln widzów ,,Na Wspólnej". TVN najlepszy w grupie komercyjnej
Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,57 mln widzów, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji w całym rynku przegrywa z TVP2, nadającą „Barwy szczęścia”, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
więcej
|
|
,,Klan" zyskał widzów. TVP1 wygrywa z konkurencją
Telenowelę „Klan” w jesiennym sezonie śledzi średnio 1,97 mln widzów, czyli o 50 tys. więcej niż rok temu. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
TVN od wtorku znika z warszawskiej giełdy
Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zdecydował o wykluczeniu od wtorku 6 października br. z obrotu giełdowego wszystkich notowanych tam akcji Grupy TVN. Oznacza to całkowite zniknięcie spółki z warszawskiego parkietu.
więcej
|
|
4fun Media za 6,94 mln zł przejęła 60 proc. Screen Network, liczy na synergie marketingowe
Nadawca telewizyjny 4fun Media podpisał umowę kupna za 6,945 mln zł 60 proc. udziałów firmy Screen Network działającej w branży cyfrowej reklamy zewnętrznej. - Celem inwestycji jest dywersyfikacja działalności w innych obszarach rynku reklamowego, opierających się o innowacje technologiczne - tłumaczy zarząd 4fun Media.
więcej
|
|
TVN z prawami telewizyjnymi i internetowymi do filmów i seriali Disneya
Grupa TVN nabyła od Disney Media Distribution prawa telewizyjne i internetowe do produkowanych przez to studio filmów i seriali.
więcej
|
|
Nowe odcinki programu ,,Sensacje XX wieku" w National Geographic Channel i TVP1
W niedzielę 18 października br. National Geographic Channel zaprezentuje premierowy odcinek nowej serii dokumentalnego cyklu „Sensacje XX wieku”. Dzień później program Bogusława Wołoszańskiego obejrzą widzowie TVP1. Wystąpią w nim m.in. Jakub Wesołowski, Lesław Żurek, Mirosław Baka i Adam Woronowicz.
więcej
|
|
Serial ,,Miasto zła" w TVN7 tuż po amerykańskiej premierze (wideo)
W czwartek 29 października br. na antenie TVN7 zadebiutuje nowy serial „Miasto zła”. Stacja pokaże pilotowy odcinek dwa dni po amerykańskiej premierze w ABC.
więcej
|
|
Discovery Communications z 3 mld widzów do końca roku i solidnymi wynikami finansowymi
Koncern Discovery Communications przewiduje, że do końca 2015 r. liczba odbiorców jego kanałów na całym świecie osiągnie trzy miliardy. Firma zaprezentowała też perspektywy finansowe na najbliższe lata i zapowiedziała dalszy, stabilny wzrost.
więcej
|
|
MTV planuje czwartą edycję ,,Warsaw Shore". Na razie rusza ,,Summer Camp"
W niedzielę 11 października br. na antenie MTV Polska rusza letnia odsłona reality-show „Ekipa z Warszawy” - „Warsaw Shore: Summer Camp”, które w wakacje nagrywano w Łebie. Stacja już pracuje nad kolejną edycją programu.
więcej
|
|
Wraca serial "MacGyver"
CBS planuje wskrzesić MacGyvera.
więcej
|
|
Ruszają ,,Podróże z historią" Radosława Kotarskiego w TVP2 (wideo)
Dwójka zaczyna emisję programu „Podróże z historią”, w którym Radosław Kotarski odwiedzi różne miejsca związane z historią. - Postaram się pokazać, że nauka o przeszłości może być fascynująca - mówi Kotarski. Cykl emitowany będzie w niedzielne poranki.
więcej
|
|
Ambasada Rosji atakuje dziennikarzy TVN24: zmanipulowaliście wywiad, chcieliście wywołać skandal
Rzeczniczka prasowa rosyjskiej ambasady w Polsce skierowała list otwarty do dziennikarki TVN24 Brygidy Grysiak z zarzutami dotyczącymi jej zeszłotygodniowego wywiadu z ambasadorem Siergiejem Andriejewem. - Postaraliście się stworzyć jak najbardziej negatywny wizerunek Ambasadora Rosji. Zniekształciliście sens jego wypowiedzi tak, żeby pasowała do całości, przyciągała widownię, wyglądała skandalicznie - krytykuje rzeczniczka ekipę TVN24.
więcej
|
|
Mecz siatkarzy Słowacja-Polska w TVP Sport
6 października br. odbędzie się ostatni mecz towarzyski reprezentacji Polski przed zbliżającymi się siatkarskimi mistrzostwami Europy w Bułgarii. Prawa do emisji spotkania nabyła Telewizja Polska - będzie ono transmitowane w TVP Sport i na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Planete+ rusza z kampanią pod hasłem ,,Dowiesz się, czego wiesz"
Kanał dokumentalny Planete+ 1 października br. rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Dowiesz się, czego nie wiesz”. Działania prowadzone będą m.in. w telewizji, radiu i internecie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
11 listopada premiera słuchowiska ,,Pan Tadeusz" w PR 2 Polskiego Radia
Odtwórca roli Tadeusza – Krzysztof Wieszczek – przyznaje, że praca nad radiową adaptacją epopei narodowej była dla niego sporym wyzwaniem, bo tekst trzeba było przeczytać tak, by zabrzmiał współcześnie, zabawnie, a nawet nieco kąśliwie. Słuchowisko ma przede wszystkim przyciągnąć młodych ludzi i pokazać im, że problemy, z którymi przed laty zmagali się bohaterowie dzieła Adama Mickiewicza, są aktualne również dziś. Reżyserią zajął się Mikołaj Grabowski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PGE Polska Grupa Energetyczna szuka w przetargu domu mediowego, obsługi broni ZenithOptimedia Group
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór domu mediowego, który przez najbliższe dwa lata będzie dla niej m.in. planował i kupował media. W jego finale znajdzie się maksymalnie pięć agencji.
więcej
|
|
,,Przepisy naszych mam" reklamują polską żywność w Biedronce (wideo)
W nowej kampanii reklamowej, pod hasłem „Przepisy naszych mam”, sieć dyskontów Biedronka promuje artykuły żywnościowe do dań polskiej kuchni. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Duda Polska i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Warsaw City Break" - Warszawa bożonarodzeniowo reklamuje się turystom ze Szwecji
Startuje kampania atrakcji turystycznych Warszawy prowadzona w Szwecji. Akcję - zaplanowaną na okres przed Bożym Narodzeniem i opartą na serwisie WarsawCityBreak.com - przygotowała i realizuje Warszawska Organizacja Turystyczna we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
więcej
|
|
Zaraźliwy śmiech w metrze reklamuje Coca-Colę (wideo)
W nowym spocie reklamowym Coca-Cola udowadnia, że szczery śmiech potrafi być zaraźliwy i wprawić nawet zupełnie przypadkowych ludzi w dobry nastrój. Zgodnie z hasłem „Szczęście zaczyna się od uśmiechu”.
więcej
|
|
,,Szalona 5 z plusem" - zakupy gratis i nagrody w promocji Carrefoura (wideo)
6 października w hipermarketach Carrefour startuje promocja „Szalona 5 z plusem” obejmująca zwrot wydatków na jedne z pięciu zakupów oraz loterię z nagrodami. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatch & Saatchi Poland, K2 Media i Arena Media.
więcej
|
|
,,Smak dojrzewa z czasem" w reklamach wędlin Balcerzak i Spółka (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona reklamowej kampanii wędlin długo dojrzewających Balcerzak i Spółka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak dojrzewa z czasem”, realizuje dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
,,Sztuka zakupów" w jesiennej kampanii reklamowej Factory
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Factory prowadzona pod hasłem „Sztuka zakupów”. Kreacją reklam zajęła się agencja Eskadra.
więcej
|
|
Hoop Polska wybrał agencję S4 do reklamowania syropów Paola
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg firmy Hoop Polska dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej marki syropów Paola.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Getin Up Free, Loteria Paragonowa, Orlen, Škoda Superb, Focus Pizza (wideo)
Tym razem w zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się same polskie kampanie. Są to reklamy konta Getin Up Free, Loterii Paragonowej prowadzonej przez Ministerstwo Finansów, koncernu PKN Orlen oraz niestandardowe działania promujące Škodę Superb i Focus Pizza.
więcej
|
|
Siatkarze z trenerem na meczu, siłowni i w szatni reklamują Plusa (wideo making of)
Przedstawiamy materiały z planów zdjęciowych spotów sieci telekomunikacyjnej Plus z udziałem siatkarzy i trenera reprezentacji Polski. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post i Media Direction.
więcej
|
|
Dariusz Rzontkowski: internet to moja sztuczna pamięć, telefon - kamera, z której mogę zadzwonić
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Dariusz Rzontkowski, creative mentor i partner w agencji Walk.
więcej
|
|
Paulina Smaszcz-Kurzajewska reklamuje klinikę medycyny estetycznej Estell
Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa kliniki medycyny estetycznej Estell (należącej do Enel-Medu), której bohaterką jest dziennikarka i prezenterka Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Akcję, pod hasłem „Dobry wygląd nie zna wieku. Bądź piękna”, przygotowały Ambasada Brand Communications, Iza Grzybowska i Starcom.
więcej
|
|
Cristiano Ronaldo ambasadorem napoju CR7 Drive od Herbalife
Koncern spożywczy Herbalife wprowadza do sprzedaży napój węglowodanowo-elektrolitowy CR7 Drive promowany wizerunkiem piłkarza Cristiano Ronaldo.
więcej
|
|
Björn Annwall za Alaina Vissera na czele sprzedaży, marketingu i serwisu w Volvo
15 października Björn Annwall obejmie funkcję senior vice presidenta w dziale sprzedaży, marketingu oraz serwisu Volvo Car Corporation. Zastąpi na tym stanowisku Alaina Vissera odchodzącego do Geely Auto Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Hajdarowicz zmienia plan: Presspublica wejdzie na giełdę, KCI przejmie Gremi Media
Po fiasku przejęcia Presspubliki poprzez emisję nowych akcji Gremi Media, holding Grzegorza Hajdarowicza ogłosił nowy plan wprowadzenia swoich aktywów medialnych na giełdę: spółką giełdową stanie się Presspublica, natomiast Gremi Media zostanie przejęta przez KCI (obie firmy są już notowane na giełdzie).
więcej
|
|
Dziennikarze opisujący aferę taśmową zwolnieni z tajemnicy dziennikarskiej. ,,Uderzenie w wolność mediów"
Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ uchylił tajemnicę dziennikarską Piotrowi Nisztorowi, Sylwestrowi Latkowskiemu, Cezaremu Gmyzowi i Wojciechowi Czuchnowskiemu, którzy opisywali aferę taśmową na łamach „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Gazety Wyborczej”. - Sąd ewidentnie uderzył w fundament dziennikarstwa, wolność mediów - tłumaczy tę decyzję Piotr Nisztor.
więcej
|
|
Tygodnik ,,ABC" zaczyna ukazywać się w poniedziałki
Od bieżącego numeru tygodnik „ABC” (Fratria) będzie pojawiał się w sprzedaży w poniedziałki, a nie jak dotychczas w środy. - Poniedziałek to naturalny pierwszy dzień sprzedaży wiodących tygodników na polskim rynku - tłumaczy Maciej Wośko, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych, tylko ,,TV14" zyskało
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”. Zyskał tylko „TV 14”.
więcej
|
|
,,Wprost" bez wyłączności na wywiad z ks. Charamsą, ,,Tygodnik Powszechny" wyjaśnia publikację jego tekstu
Ksiądz Krzysztof Charamsa, który w weekend ogłosił, że jest gejem i przedstawił swojego partnera, w mijającym tygodniu udzielił wywiadów dziennikarzom „Wprost”, „Newsweeka” i „Faktów” TVN, wysłał też list „Gazecie Wyborczej”. „Wprost” twierdzi, że duchowny obiecał pismu wywiad na wyłączność, natomiast „Tygodnik Powszechny” tłumaczy jego tekst krytykujący wypowiedzi ks. Oko.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży po I półroczu (top 119 miesięczników)
W I półroczu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 119 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Gremi Media jednak nie przejmie Presspubliki - wskutek pozwu mniejszościowych akcjonariuszy
Firma Gremi Media wycofała z Krajowego Rejestru Sądowego wniosek dotyczący 19-krotnego podwyższenia kapitału w celu przejęcia od spółek KCI i Gremi 48,1 proc. udziałów Presspubliki, kontrolującej wydawcę m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Powodem jest pozew złożony przez dwóch mniejszościowych akcjonariuszy Gremi Media.
więcej
|
|
Od stycznia zmiany w prawie autorskim. Twórcy zyskają na wypożyczeniach w bibliotekach
W tym roku duże zmiany w prawie autorskim. W sierpniu w życie weszła mała nowelizacja przepisów, kolejna – tzw. duża nowelizacja – czeka jeszcze tylko na podpis prezydenta. Zmiany będą dotyczyć m.in. dzieł sierocych i kwestii dozwolonego użytku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Startuje kobiecy serwis Małgorzaty Ohme: z blogami i własnym działem reklamy
W poniedziałek rusza serwis dla kobiet Ohme.pl kierowany przez Małgorzatę Ohme, poprzednio redaktor naczelną Mamadu.pl. Redakcję nowej strony w większości tworzą byłe dziennikarki Mamadu.pl. W nowym serwisie znajdą się zarówno teksty dziennikarskie, jak też felietony i blogi.
więcej
|
|
MasterCard chce zastąpić hasła do kont internetowych zdjęciami selfie
Firma MasterCard opracowuje technologię, która hasła potrzebne do logowania się na kontach internetowych pozwoli zastąpić zdjęciami typu selfie lub odczytem linii papilarnych . - Konieczność pamiętania wielu haseł to jedna z najważniejszych barier powstrzymujących rozwój zakupów w sieci - podkreśla Ajay Bhalla, dyrektor ds. bezpieczeństwa w MasterCard.
więcej
|
|
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
Nowa odsłona o2.pl to odważna próba odpowiedzi na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów. Portal umiejętnie, w atrakcyjnej formie łączy krótkie newsy, multimedia i treści z social mediów. Szczególnie udanie wypada w porównaniu z poprzednią, dość chaotyczną wersję portalu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży interaktywnej.
więcej
|
|
Akcją ,,#Dzień Pozytywnych Tweetów" na Twitterze zainteresowały się marki
W zeszły wtorek wielu polskich użytkowników Twittera brało udział w akcji #DzieńPozytywnychTweetów mającej przeciwstawić się zalewowi negatywnych, hejterskich wpisów. Do akcji przyłączyli się dziennikarze, politycy, a także marki, m.in. New Balance, Coca-Cola i Pepsi. - Będę ją powtarzał - zapewnia twórca akcji Mikołaj Nowak, new media manager w redakcji „Faktów” TVN.
więcej
|
|
Ponad 55 proc. mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej regularnie korzysta z internetu, Polska powyżej średniej
W regionie Europy Środkowo-Wschodniej wciąż są kraje, gdzie z internetu regularnie korzysta mniej niż połowa populacji. Nie należy jednak do nich Polska - wynika z danych firmy eMarketer.
więcej
|
|
Sebastian Nejfeld: nowe o2.pl z interfejsem jak w aplikacjach, słabsza personalizacja i interaktywne rogi
Lubię nowy interfejs o2.pl, ponieważ jest spójny z aplikacjami, z których na co dzień korzystam. Dostęp do treści i podział jest czytelny - dobrze rozwiązano wizualizacje treści otwieranych w nowym oknie, czyli współpracę z serwisami tematycznymi Grupy WP. Natomiast obowiązkowe pozycje Humor i Rozrywka dla mnie zaniżają ocenę opcji personalizowania treści - analizuje Sebastian Nejfeld z Click For Advantage.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|