|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 6 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę
Polski kantor internetowy Cinkciarz.pl ogłosił w poniedziałek wejście na amerykański rynek z marką Conotoxia oraz podpisanie siedmioletniej umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską Chicago Bulls. W działaniach promocyjnych w USA uczestniczyli byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa.
więcej
|
|
Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)
Wśród polskich youtuberów zdecydowanie najwięcej subsukrybentów i obejrzeń klipów ma SA Wardęga, a dalej są Abstrachuje TV, ReZigiusz i Stuu Games. Na tych dwóch ostatnich kanałach, a także na Blowek i IsAmUxPompa, użytkownicy dodają najwięcej komentarzy, polubień i znielubień. Najwięcej klipów zamieścili dotychczas Remigiusz Maciaszek i Gimper.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Wprost", ,,Newsweeka", ,,Faktów" i ,,Tygodnika Powszechnego" zmanipulowani przez ks. Charamsę
Ksiądz Krzysztof Charamsa wywiady na wyłączność o swoim coming oucie obiecał i „Newsweekowi”, i „Wprost”, po czym rozmawiał z oboma tygodnikami i przesłał list „Gazecie Wyborczej”. O swoich planach nie poinformował „Tygodnika Powszechnego”, dla którego parę tygodni temu napisał artykuł okładkowy. - Ja właściwie czuję się oszukana przez księdza. To była doskonale zaplanowana akcja marketingowa - ocenia Katarzyna Kolenda-Zaleska z „Faktów” TVN.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Fakt" na czele sprzedaży. ,,Super Express" z największym spadkiem
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super Express”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”.
więcej |
|
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)
Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona.
więcej |
|
Michał Karnowski" Autorzy żartów o ,,W Sieci" próbują odwrócić uwagę od własnych okładek z panem Charamsą
Na okładce najnowszego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) opublikowano zdjęcie prezydenta Andrzeja Dudy z Michelle i Barackiem Obamami. Podpis „Duda podbija świat” wywołał kpiny wśród internautów i przedstawicieli branży dziennikarskiej. - Autorami tych żartów są ci, którzy próbują odwrócić uwagę od kłopotów z własnymi okładkami z panem Charamsą - odpowiada Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Wiadomości” TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress”, z kolei najwięcej straciły „Fakty” TVN.
więcej
|
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
Nowa odsłona o2.pl to odważna próba odpowiedzi na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów. Portal umiejętnie, w atrakcyjnej formie łączy krótkie newsy, multimedia i treści z social mediów. Szczególnie udanie wypada w porównaniu z poprzednią, dość chaotyczną wersję portalu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży interaktywnej.
więcej
|
Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
|
Reklama rajstop Adrian z grobem i cytatem z ks. Twardowskiego. ,,Pokazujemy, że życie biegnie nieubłaganie"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)
Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona.
więcej
|
|
,,Nasz nowy dom" hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję
Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.
więcej
|
|
Telewizja Polska weźmie udział w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016. Reprezentanta wybierze komisja
Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji. Do Sztokholmu wysłany zostanie wykonawca, którego piosenkę wybierze w wewnętrznym postępowaniu profesjonalna komisja złożona z ekspertów i dziennikarzy muzycznych.
więcej
|
|
TVP chce utworzyć trzy redakcje tematyczne. Powstaną do końca roku?
Zarząd Telewizji Polskiej przygotował projekt utworzenia w spółce trzech pierwszych redakcji tematycznych. Na najbliższym posiedzeniu rada nadzorcza TVP zdecyduje, czy wdrożyć je w życie. Jeśli się zgodzi, to redakcje powstaną do końca roku.
więcej
|
|
Kanał TNT zastępuje TCM. ,,Chcemy poszerzyć widownię"
TCM we wtorek 6 października zmieni nazwę na TNT. - Nowy kanał będzie miejscem dla niepokazywanych dotąd w Polsce seriali. Chcemy zbudować jeszcze lepszą stację od TCM, który od lat ma bardzo wierną widownię - mówi Małgorzata Chapman, senior director w Turner Broadcasting.
więcej
|
|
Zarząd TVP bierze pod lupę kolejne ośrodki terenowe
Rozpoczęła się wizyta przedstawicieli centrali Telewizji Polskiej w kolejnych dwóch oddziałach terenowych spółki: katowickim i poznańskim. Prezes TVP zapewnia, że nie będzie zmian ich dyrektorów.
więcej
|
|
Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej
Maciej Tkacz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Discovery Networks CEEMEA na Europę Środkową. Będzie kierował połączonym zespołem komunikacji marketingowej kanałów Discovery i Eurosportu.
więcej
|
|
Polsat znów przed TVN w grupie komercyjnej. Seriale TVP i ,,Wiadomości" hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2015 roku były o 8,72 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Joanna Dziurzyńska i Artur Grobel w zespole Eleven Sports Network
Joanna Dziurzyńska objęła stanowisko head of finance w zespole Eleven Sports Network w Polsce. Natomiast funkcję head of affiliate sales piastować będzie Artur Grobel.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" hitem rozrywkowym tygodnia, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Ojca Mateusza"
W zeszłym tygodniu wśród programów rozrywkowych najwyższą oglądalność ponownie osiągnął „Rolnik szuka żony”, a na drugim miejscu znalazł się „Mam talent!”. „Wiadomości” okazały się lepsze od „Ojca Mateusza”, zaś najpopularniejszą produkcją ze wszystkich pozostało „M jak miłość”.
więcej
|
|
,,Pakt" z Marcinem Dorocińskim od 8 listopada w HBO (trailer)
W niedzielę 8 listopada na antenie HBO zadebiutuje serial sensacyjny „Pakt”, opowiadający o dziennikarzu śledczym, którego zagra Marcin Dorociński. W produkcji pojawią się m.in. Magdalena Cielecka, Jacek Poniedziałek, Edward Linde-Lubaszenko i Anna Radwan.
więcej
|
|
,,Fargo 2", ,,Heros: Reborn" i ,,The Affair 2" w ofercie na żądanie nc+
We wtorek 13 października br. w kolekcji VoD seriale+ platformy cyfrowej nc+ udostępniony zostanie drugi sezon serialu „Fargo”, który abonenci obejrzą dzień po światowej premierze. W październiku na żądanie dostępne będą również seriale „Heros: Reborn”, „The Affair 2” oraz „Mr. Robot”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę
Polski kantor internetowy Cinkciarz.pl ogłosił w poniedziałek wejście na amerykański rynek z marką Conotoxia oraz podpisanie siedmioletniej umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską Chicago Bulls. W działaniach promocyjnych w USA uczestniczyli byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa.
więcej
|
|
Apple, Google i Coca-Cola najcenniejszymi markami na świecie (Top 100)
Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2015 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand. Skład na podium nie zmienił się od ubiegłorocznego zestawienia, na liście pojawiło się natomiast kilka nowych brandów.
więcej
|
|
,,Zwrotka Żywca" wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku
Przygotowana przez agencję Gong kampania „Zwrotka” marki Żywiec została wymieniona wśród 24 najlepszych case studies w zestawieniu „IAB 2015 Global Insights - What Works and Why”. Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie był Olgierd Cygan, CEO Digital One.
więcej
|
|
Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej
Maciej Tkacz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Discovery Networks CEEMEA na Europę Środkową. Będzie kierował połączonym zespołem komunikacji marketingowej kanałów Discovery i Eurosportu.
więcej
|
|
Jennifer Aniston szukająca prysznica w samolocie reklamuje linie lotnicze Emirates (wideo)
Linie Emirates rozpoczynają kampanię reklamową w telewizji i internecie. Jej bohaterką jest aktorka Jennifer Aniston.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2015 roku były o 8,72 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Sylwester Krawczyk: z Przeagencji do Chimney Poland
Sylwester Krawczyk zaczął pracę jako account director w domu produkcyjnym Chimney Poland. Wcześniej pracował m.in. w Przeagencji, OS3 i Hypermedia.
więcej
|
|
,,Chwile przyjemności" reklamują Caffetteria Mokate (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na spotach sponsoringowych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change i dom mediowy Value Media.
więcej
|
|
Tłoczenie jabłek z uczuciem reklamuje sok Tymbark (wideo)
W nowej kampanii reklamowej marki Tymbark (należącej do Maspexu Wadowice) promowany jest przede wszystkim sok jabłkowy. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brainbox i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Znamy wszystkich pracodawców!" - Pracuj.pl reklamuje polecanie profilu (wideo)
Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl zaczął kampanię pod hasłem „Znamy wszystkich pracodawców!”, w której promuje opcję polecania pracodawcom profili pracowników. Akcję przygotowały firmy VML Poland, Prime Time i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
8-bitową grą wideo Nike promuje buty NikeFootballX
W ramach promowania nowej linii butów sportowych NikeFootballX koncern Nike udostępnił grę o nazwie „MagistaX Breaktrough”. W trakcie rozgrywki utrzymanej w stylistyce retro użytkownik może wcielić się w znanych piłkarzy, takich jak Mario Goetze czy David Luiz.
więcej
|
|
,,Kuchenne" wersje muzycznej klasyki reklamują loterię Lubelli
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła promocję konsumencką wspierającą sprzedaż makaronów Lubella. Akcję wspiera kampanią w radiu i internecie przygotowaną przez agencje Brainbox, Grupa3 i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze ,,Wprost", ,,Newsweeka", ,,Faktów" i ,,Tygodnika Powszechnego" zmanipulowani przez ks. Charamsę
Ksiądz Krzysztof Charamsa wywiady na wyłączność o swoim coming oucie obiecał i „Newsweekowi”, i „Wprost”, po czym rozmawiał z oboma tygodnikami i przesłał list „Gazecie Wyborczej”. O swoich planach nie poinformował „Tygodnika Powszechnego”, dla którego parę tygodni temu napisał artykuł okładkowy. - Ja właściwie czuję się oszukana przez księdza. To była doskonale zaplanowana akcja marketingowa - ocenia Katarzyna Kolenda-Zaleska z „Faktów” TVN.
więcej
|
|
,,Fakt" na czele sprzedaży. ,,Super Express" z największym spadkiem
W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super Express”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”.
więcej
|
|
Michał Karnowski" Autorzy żartów o ,,W Sieci" próbują odwrócić uwagę od własnych okładek z panem Charamsą
Na okładce najnowszego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) opublikowano zdjęcie prezydenta Andrzeja Dudy z Michelle i Barackiem Obamami. Podpis „Duda podbija świat” wywołał kpiny wśród internautów i przedstawicieli branży dziennikarskiej. - Autorami tych żartów są ci, którzy próbują odwrócić uwagę od kłopotów z własnymi okładkami z panem Charamsą - odpowiada Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej
|
|
,,Kropka TV" z wicenaczelnym i wiceszefem artystycznym z ,,Tele Tygodnia"
Paweł Nosowski został nowym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P), do zespołu tytułu dołączyli też Jacek Andrzejewski i Marta Lewandowska-Sobolewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wszyscy związani byli wcześniej z „Tele Tygodniem”.
więcej
|
|
Jakub Staszkiewicz nowym rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk
Jakub Staszkiewicz, dotychczas dziennikarz sportowy, został nowym rzecznikiem prasowym klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. Zajął miejsce zwolnionego kilka tygodni temu Kacpra Sucheckiego.
więcej
|
|
Rusza 6. edycja konkursu dla młodych felietonistów ,,Złota Ryba"
Fundacja Macieja Rybińskiego rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do szóstej edycji konkursu dla młodych felietonistów o „Nagrodę Złotej Ryby”. Organizacja zaprasza autorów felietonów i komentarzy satyrycznych publikowanych w prasie, radiu, telewizji i internecie.
więcej
|
|
Internauci i branża żartują z okładki ,,W Sieci" z prezydentem Dudą ,,podbijającym świat"
Na okładce bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajduje się fotografia ze szczytu ONZ w Stanach Zjednoczonych, na której prezydent Andrzej Duda pozuje z Michelle i Barackiem Obamami. Zdjęcie i podpis wywołały wiele żartów w internecie, ponieważ podobne fotografie wykonano wielu przywódcom obecnym na szczycie.
więcej
|
|
Nagroda Wolności Słowa IAPC 2015 dla dziennikarzy więzionych w Egipcie
Laureatami trzeciej edycji Nagrody Wolności Słowa Międzynarodowego Stowarzyszenia Press Clubów zostali dziennikarze telewizji Al-Jazeera - Peter Greste, Mohamed Fahmy i Baher Mohamed. Wyróżniono ich za obronę prawdy i prawa do wolności wypowiedzi, nawet za cenę więzienia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)
Wśród polskich youtuberów zdecydowanie najwięcej subsukrybentów i obejrzeń klipów ma SA Wardęga, a dalej są Abstrachuje TV, ReZigiusz i Stuu Games. Na tych dwóch ostatnich kanałach, a także na Blowek i IsAmUxPompa, użytkownicy dodają najwięcej komentarzy, polubień i znielubień. Najwięcej klipów zamieścili dotychczas Remigiusz Maciaszek i Gimper.
więcej
|
|
Na OLX.pl płatne będą ogłoszenia także z tańszymi samochodami, bo część użytkowników oszukiwała
Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (wchodzący w skład Grupy Allegro) rozszerza obowiązywanie opłaty 24,99 zł za wystawianie ofert ze wszystkimi samochodami, także najtańszymi. Administratorzy witryny tłumaczą, że część użytkowników próbowała omijać opłatę, zaniżając ceny sprzedawanych aut.
więcej
|
|
Facebook z Eutelsatem dostarczą internet mieszkańcom Afryki
Facebook podpisał umowę z francuskim operatorem satelitarnym Eutelsat, w ramach której obie firmy dostarczą darmowy dostęp do internetu dla mieszkańców 14 krajów w Afryce.
więcej
|
|
Agnieszka Kukałowicz-Kolaszyńska za Tomasza Kolaszyńskiego szefem wyszukiwarki turystycznej Qtravel.pl
Po pięciu latach sprawowania funkcji wyszukiwarki usług turystycznych Qtravel.pl opuszcza ją Tomasz Kolaszyński. Nowym CEO firmy została Agnieszka Kukałowicz-Kolaszyńska, która będzie łączyć tę funkcję ze stanowiskiem CTO.
więcej
|
|
Jack Dorsey na stałe szefem Twittera za Dicka Costolo
Jack Dorsey, współzałożyciel Twittera, powrócił na stałe na stanowisko CEO serwisu, które opuścił w 2008 roku. Z firmą rozstaje się ostatecznie Dick Costolo, poprzedni szef Twittera.
więcej
|
|
Znika serwis internetowy MultiBanku, klienci przeniesieni na platformę transakcyjną mBanku
Grupa mBank zapowiada, że w drugiej połowie października wszyscy użytkownicy internetowych usług MultiBanku i Private Bankingu zostaną przeniesieni do serwisu mBanku. Przeniesienie klientów będzie oznaczało planowaną przerwę w dostępnie do niektórych funkcji transakcyjnych.
więcej
|
|
,,Studio Wyborczej" - nowy cykl Wyborcza.pl. Wielowieyska, Grochal i Wroński prowadzącymi
Serwis Wyborcza.pl (Agora) wystartował z nowym codziennym cyklem wideo pod tytułem „Studio Wyborczej”, podczas którego dziennikarze „Gazety Wyborczej” będą wraz z gośćmi omawiać kampanię wyborczą przed wyborami do parlamentu.
więcej
|
|
Coraz lepiej chronione prawa kupujących w e-sklepach. Przekłada się to na wzrost obrotów
Już ponad 60 proc. e-sklepów poprawnie informuje konsumentów o prawie do rezygnacji z zakupionego towaru – podaje Europejskie Centrum Konsumenckie. Dostosowanie się do nowego prawa, szczególnie w zakresie przyjmowania zwrotów i ich weryfikacji, jest dla sprzedawców dużym wyzwaniem. Wprowadzenie tych przepisów działa jednak na korzyść e-sklepów, bo zwiększa zaufanie konsumentów, a tym samym obroty e-handlu. Pomaga także zdobyć klientów za granicą.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|