Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 6 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę

Polski kantor internetowy Cinkciarz.pl ogłosił w poniedziałek wejście na amerykański rynek z marką Conotoxia oraz podpisanie siedmioletniej umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską Chicago Bulls. W działaniach promocyjnych w USA uczestniczyli byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. więcej

 
Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)

Wśród polskich youtuberów zdecydowanie najwięcej subsukrybentów i obejrzeń klipów ma SA Wardęga, a dalej są Abstrachuje TV, ReZigiusz i Stuu Games. Na tych dwóch ostatnich kanałach, a także na Blowek i IsAmUxPompa, użytkownicy dodają najwięcej komentarzy, polubień i znielubień. Najwięcej klipów zamieścili dotychczas Remigiusz Maciaszek i Gimper. więcej

 
Dziennikarze ,,Wprost", ,,Newsweeka", ,,Faktów" i ,,Tygodnika Powszechnego" zmanipulowani przez ks. Charamsę

Ksiądz Krzysztof Charamsa wywiady na wyłączność o swoim coming oucie obiecał i „Newsweekowi”, i „Wprost”, po czym rozmawiał z oboma tygodnikami i przesłał list „Gazecie Wyborczej”. O swoich planach nie poinformował „Tygodnika Powszechnego”, dla którego parę tygodni temu napisał artykuł okładkowy. - Ja właściwie czuję się oszukana przez księdza. To była doskonale zaplanowana akcja marketingowa - ocenia Katarzyna Kolenda-Zaleska z „Faktów” TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Senior UX Designer

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
(Starszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter BTL

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Relacji z Kanałami Zewnętrznymi

Schulz brand friendly poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive / Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR Biura Reklamy

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR PROMO WRITER-PRODUCER

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Fakt" na czele sprzedaży. ,,Super Express" z największym spadkiem

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super Express”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”. więcej

 
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)

Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona. więcej

 
Michał Karnowski" Autorzy żartów o ,,W Sieci" próbują odwrócić uwagę od własnych okładek z panem Charamsą

Na okładce najnowszego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) opublikowano zdjęcie prezydenta Andrzeja Dudy z Michelle i Barackiem Obamami. Podpis „Duda podbija świat” wywołał kpiny wśród internautów i przedstawicieli branży dziennikarskiej. - Autorami tych żartów są ci, którzy próbują odwrócić uwagę od kłopotów z własnymi okładkami z panem Charamsą - odpowiada Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Wiadomości” TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress”, z kolei najwięcej straciły „Fakty” TVN. więcej

Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom

Nowa odsłona o2.pl to odważna próba odpowiedzi na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów. Portal umiejętnie, w atrakcyjnej formie łączy krótkie newsy, multimedia i treści z social mediów. Szczególnie udanie wypada w porównaniu z poprzednią, dość chaotyczną wersję portalu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży interaktywnej. więcej

Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
Reklama rajstop Adrian z grobem i cytatem z ks. Twardowskiego. ,,Pokazujemy, że życie biegnie nieubłaganie"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)

Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona. więcej

 
,,Nasz nowy dom" hitem Polsatu. Stacja miażdży konkurencję

Piątą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” po pięciu odcinkach ogląda średnio 2,45 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji wygrywa z konkurencyjnymi stacjami. więcej

 
Telewizja Polska weźmie udział w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016. Reprezentanta wybierze komisja

Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji. Do Sztokholmu wysłany zostanie wykonawca, którego piosenkę wybierze w wewnętrznym postępowaniu profesjonalna komisja złożona z ekspertów i dziennikarzy muzycznych. więcej

 
TVP chce utworzyć trzy redakcje tematyczne. Powstaną do końca roku?

Zarząd Telewizji Polskiej przygotował projekt utworzenia w spółce trzech pierwszych redakcji tematycznych. Na najbliższym posiedzeniu rada nadzorcza TVP zdecyduje, czy wdrożyć je w życie. Jeśli się zgodzi, to redakcje powstaną do końca roku. więcej

 
Kanał TNT zastępuje TCM. ,,Chcemy poszerzyć widownię"

TCM we wtorek 6 października zmieni nazwę na TNT. - Nowy kanał będzie miejscem dla niepokazywanych dotąd w Polsce seriali. Chcemy zbudować jeszcze lepszą stację od TCM, który od lat ma bardzo wierną widownię - mówi Małgorzata Chapman, senior director w Turner Broadcasting. więcej

 
Zarząd TVP bierze pod lupę kolejne ośrodki terenowe

Rozpoczęła się wizyta przedstawicieli centrali Telewizji Polskiej w kolejnych dwóch oddziałach terenowych spółki: katowickim i poznańskim. Prezes TVP zapewnia, że nie będzie zmian ich dyrektorów. więcej

 
Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej

Maciej Tkacz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Discovery Networks CEEMEA na Europę Środkową. Będzie kierował połączonym zespołem komunikacji marketingowej kanałów Discovery i Eurosportu. więcej

 
Polsat znów przed TVN w grupie komercyjnej. Seriale TVP i ,,Wiadomości" hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2015 roku były o 8,72 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Joanna Dziurzyńska i Artur Grobel w zespole Eleven Sports Network

Joanna Dziurzyńska objęła stanowisko head of finance w zespole Eleven Sports Network w Polsce. Natomiast funkcję head of affiliate sales piastować będzie Artur Grobel. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" hitem rozrywkowym tygodnia, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Ojca Mateusza"

W zeszłym tygodniu wśród programów rozrywkowych najwyższą oglądalność ponownie osiągnął „Rolnik szuka żony”, a na drugim miejscu znalazł się „Mam talent!”. „Wiadomości” okazały się lepsze od „Ojca Mateusza”, zaś najpopularniejszą produkcją ze wszystkich pozostało „M jak miłość”. więcej

 
,,Pakt" z Marcinem Dorocińskim od 8 listopada w HBO (trailer)

W niedzielę 8 listopada na antenie HBO zadebiutuje serial sensacyjny „Pakt”, opowiadający o dziennikarzu śledczym, którego zagra Marcin Dorociński. W produkcji pojawią się m.in. Magdalena Cielecka, Jacek Poniedziałek, Edward Linde-Lubaszenko i Anna Radwan. więcej

 
,,Fargo 2", ,,Heros: Reborn" i ,,The Affair 2" w ofercie na żądanie nc+

We wtorek 13 października br. w kolekcji VoD seriale+ platformy cyfrowej nc+ udostępniony zostanie drugi sezon serialu „Fargo”, który abonenci obejrzą dzień po światowej premierze. W październiku na żądanie dostępne będą również seriale „Heros: Reborn”, „The Affair 2” oraz „Mr. Robot”. więcej

 
 
Radio  
 
Eska Rock zorganizuje Rocktober Fest Party

Eska Rock z okazji 11. urodzin zorganizuje akcję specjalną Rocktober Fest 2015. Jej zwieńczeniem będzie koncert z udziałem gwiazd muzyki rockowej oraz słuchaczy rozgłośni. więcej

 
Reklama  
 
Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę

Polski kantor internetowy Cinkciarz.pl ogłosił w poniedziałek wejście na amerykański rynek z marką Conotoxia oraz podpisanie siedmioletniej umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską Chicago Bulls. W działaniach promocyjnych w USA uczestniczyli byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. więcej

 
Apple, Google i Coca-Cola najcenniejszymi markami na świecie (Top 100)

Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2015 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand. Skład na podium nie zmienił się od ubiegłorocznego zestawienia, na liście pojawiło się natomiast kilka nowych brandów. więcej

 
,,Zwrotka Żywca" wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku

Przygotowana przez agencję Gong kampania „Zwrotka” marki Żywiec została wymieniona wśród 24 najlepszych case studies w zestawieniu „IAB 2015 Global Insights - What Works and Why”. Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie był Olgierd Cygan, CEO Digital One. więcej

 
Maciej Tkacz dyrektorem marketingu Discovery Networks w Europie Środkowej

Maciej Tkacz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Discovery Networks CEEMEA na Europę Środkową. Będzie kierował połączonym zespołem komunikacji marketingowej kanałów Discovery i Eurosportu. więcej

 
Jennifer Aniston szukająca prysznica w samolocie reklamuje linie lotnicze Emirates (wideo)

Linie Emirates rozpoczynają kampanię reklamową w telewizji i internecie. Jej bohaterką jest aktorka Jennifer Aniston. więcej

 
Polsat na czele wpływów reklamowych, TVP1 i TVP2 ostro w dół. Aflofarm z największymi wydatkami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2015 roku były o 8,72 proc. wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Sylwester Krawczyk: z Przeagencji do Chimney Poland

Sylwester Krawczyk zaczął pracę jako account director w domu produkcyjnym Chimney Poland. Wcześniej pracował m.in. w Przeagencji, OS3 i Hypermedia. więcej

 
,,Chwile przyjemności" reklamują Caffetteria Mokate (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na spotach sponsoringowych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change i dom mediowy Value Media. więcej

 
Tłoczenie jabłek z uczuciem reklamuje sok Tymbark (wideo)

W nowej kampanii reklamowej marki Tymbark (należącej do Maspexu Wadowice) promowany jest przede wszystkim sok jabłkowy. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brainbox i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
,,Znamy wszystkich pracodawców!" - Pracuj.pl reklamuje polecanie profilu (wideo)

Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl zaczął kampanię pod hasłem „Znamy wszystkich pracodawców!”, w której promuje opcję polecania pracodawcom profili pracowników. Akcję przygotowały firmy VML Poland, Prime Time i MediaCom Warszawa. więcej

 
8-bitową grą wideo Nike promuje buty NikeFootballX

W ramach promowania nowej linii butów sportowych NikeFootballX koncern Nike udostępnił grę o nazwie „MagistaX Breaktrough”. W trakcie rozgrywki utrzymanej w stylistyce retro użytkownik może wcielić się w znanych piłkarzy, takich jak Mario Goetze czy David Luiz. więcej

 
,,Kuchenne" wersje muzycznej klasyki reklamują loterię Lubelli

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła promocję konsumencką wspierającą sprzedaż makaronów Lubella. Akcję wspiera kampanią w radiu i internecie przygotowaną przez agencje Brainbox, Grupa3 i Mindshare Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lubella: wszystko w Twoich rękach Asianet News: Swarm Pensan: Rousseau Keira Watering Cans: Flower Fiat: Safety Wi-Fi
 
Prasa  
 
Dziennikarze ,,Wprost", ,,Newsweeka", ,,Faktów" i ,,Tygodnika Powszechnego" zmanipulowani przez ks. Charamsę

Ksiądz Krzysztof Charamsa wywiady na wyłączność o swoim coming oucie obiecał i „Newsweekowi”, i „Wprost”, po czym rozmawiał z oboma tygodnikami i przesłał list „Gazecie Wyborczej”. O swoich planach nie poinformował „Tygodnika Powszechnego”, dla którego parę tygodni temu napisał artykuł okładkowy. - Ja właściwie czuję się oszukana przez księdza. To była doskonale zaplanowana akcja marketingowa - ocenia Katarzyna Kolenda-Zaleska z „Faktów” TVN. więcej

 
,,Fakt" na czele sprzedaży. ,,Super Express" z największym spadkiem

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Super Express”. Z kolei najwięcej zyskał „Parkiet”. więcej

 
Michał Karnowski" Autorzy żartów o ,,W Sieci" próbują odwrócić uwagę od własnych okładek z panem Charamsą

Na okładce najnowszego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) opublikowano zdjęcie prezydenta Andrzeja Dudy z Michelle i Barackiem Obamami. Podpis „Duda podbija świat” wywołał kpiny wśród internautów i przedstawicieli branży dziennikarskiej. - Autorami tych żartów są ci, którzy próbują odwrócić uwagę od kłopotów z własnymi okładkami z panem Charamsą - odpowiada Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej

 
,,Kropka TV" z wicenaczelnym i wiceszefem artystycznym z ,,Tele Tygodnia"

Paweł Nosowski został nowym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P), do zespołu tytułu dołączyli też Jacek Andrzejewski i Marta Lewandowska-Sobolewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wszyscy związani byli wcześniej z „Tele Tygodniem”. więcej

 
Jakub Staszkiewicz nowym rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk

Jakub Staszkiewicz, dotychczas dziennikarz sportowy, został nowym rzecznikiem prasowym klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. Zajął miejsce zwolnionego kilka tygodni temu Kacpra Sucheckiego. więcej

 
Rusza 6. edycja konkursu dla młodych felietonistów ,,Złota Ryba"

Fundacja Macieja Rybińskiego rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do szóstej edycji konkursu dla młodych felietonistów o „Nagrodę Złotej Ryby”. Organizacja zaprasza autorów felietonów i komentarzy satyrycznych publikowanych w prasie, radiu, telewizji i internecie. więcej

 
Internauci i branża żartują z okładki ,,W Sieci" z prezydentem Dudą ,,podbijającym świat"

Na okładce bieżącego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajduje się fotografia ze szczytu ONZ w Stanach Zjednoczonych, na której prezydent Andrzej Duda pozuje z Michelle i Barackiem Obamami. Zdjęcie i podpis wywołały wiele żartów w internecie, ponieważ podobne fotografie wykonano wielu przywódcom obecnym na szczycie. więcej

 
Nagroda Wolności Słowa IAPC 2015 dla dziennikarzy więzionych w Egipcie

Laureatami trzeciej edycji Nagrody Wolności Słowa Międzynarodowego Stowarzyszenia Press Clubów zostali dziennikarze telewizji Al-Jazeera - Peter Greste, Mohamed Fahmy i Baher Mohamed. Wyróżniono ich za obronę prawdy i prawa do wolności wypowiedzi, nawet za cenę więzienia. więcej

 
Jedynki  
 
 
Motor - 2015-10-05 Dobry Tydzień - 2015-10-05 Kropka TV - 2015-10-05 Tele Tydzień - 2015-10-05 Bravo - 2015-10-05
 
Internet  
 
Wardęga przed Abstrachuje na czele polskich youtuberów, ReZigiusz, Stuu i Blowek najbardziej komentowani (Top 50)

Wśród polskich youtuberów zdecydowanie najwięcej subsukrybentów i obejrzeń klipów ma SA Wardęga, a dalej są Abstrachuje TV, ReZigiusz i Stuu Games. Na tych dwóch ostatnich kanałach, a także na Blowek i IsAmUxPompa, użytkownicy dodają najwięcej komentarzy, polubień i znielubień. Najwięcej klipów zamieścili dotychczas Remigiusz Maciaszek i Gimper. więcej

 
Na OLX.pl płatne będą ogłoszenia także z tańszymi samochodami, bo część użytkowników oszukiwała

Serwis ogłoszeniowy OLX.pl (wchodzący w skład Grupy Allegro) rozszerza obowiązywanie opłaty 24,99 zł za wystawianie ofert ze wszystkimi samochodami, także najtańszymi. Administratorzy witryny tłumaczą, że część użytkowników próbowała omijać opłatę, zaniżając ceny sprzedawanych aut. więcej

 
Facebook z Eutelsatem dostarczą internet mieszkańcom Afryki

Facebook podpisał umowę z francuskim operatorem satelitarnym Eutelsat, w ramach której obie firmy dostarczą darmowy dostęp do internetu dla mieszkańców 14 krajów w Afryce. więcej

 
Agnieszka Kukałowicz-Kolaszyńska za Tomasza Kolaszyńskiego szefem wyszukiwarki turystycznej Qtravel.pl

Po pięciu latach sprawowania funkcji wyszukiwarki usług turystycznych Qtravel.pl opuszcza ją Tomasz Kolaszyński. Nowym CEO firmy została Agnieszka Kukałowicz-Kolaszyńska, która będzie łączyć tę funkcję ze stanowiskiem CTO. więcej

 
Jack Dorsey na stałe szefem Twittera za Dicka Costolo

Jack Dorsey, współzałożyciel Twittera, powrócił na stałe na stanowisko CEO serwisu, które opuścił w 2008 roku. Z firmą rozstaje się ostatecznie Dick Costolo, poprzedni szef Twittera. więcej

 
Znika serwis internetowy MultiBanku, klienci przeniesieni na platformę transakcyjną mBanku

Grupa mBank zapowiada, że w drugiej połowie października wszyscy użytkownicy internetowych usług MultiBanku i Private Bankingu zostaną przeniesieni do serwisu mBanku. Przeniesienie klientów będzie oznaczało planowaną przerwę w dostępnie do niektórych funkcji transakcyjnych. więcej

 
,,Studio Wyborczej" - nowy cykl Wyborcza.pl. Wielowieyska, Grochal i Wroński prowadzącymi

Serwis Wyborcza.pl (Agora) wystartował z nowym codziennym cyklem wideo pod tytułem „Studio Wyborczej”, podczas którego dziennikarze „Gazety Wyborczej” będą wraz z gośćmi omawiać kampanię wyborczą przed wyborami do parlamentu. więcej

 
Coraz lepiej chronione prawa kupujących w e-sklepach. Przekłada się to na wzrost obrotów

Już ponad 60 proc. e-sklepów poprawnie informuje konsumentów o prawie do rezygnacji z zakupionego towaru – podaje Europejskie Centrum Konsumenckie. Dostosowanie się do nowego prawa, szczególnie w zakresie przyjmowania zwrotów i ich weryfikacji, jest dla sprzedawców dużym wyzwaniem. Wprowadzenie tych przepisów działa jednak na korzyść e-sklepów, bo zwiększa zaufanie konsumentów, a tym samym obroty e-handlu. Pomaga także zdobyć klientów za granicą. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Stabilny wzrost na polskim rynku marek własnych mimo spadku z Biedronce

W najbliższych latach rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnie, napędzany głównie przez supermarkety i sklepy małego formatu - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Coming out ks. Charamsy w mediach: PR-owe mistrzostwo czy skandalizujący evencik?
 
Jakub Staszkiewicz nowym rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk
 
Mikołaj Kunica: z Polskich Inwestycji Rozwojowych do Grupy Ergo Hestia
 
Publicity wypromuje Teatr Syrena
 
On Board Ecco Network odpowiada za II edycję programu edukacyjnego ,,Recepta na sukces"
 
Technologie  
 
Google udostępnia Androida 6.0 Marshmallow, pierwsze aktualizacje dla Nexusów
 
Moto X Style - nowy smartfon od Motoroli w Polsce od 2299 zł (wideo)
 
8-bitową grą wideo Nike promuje buty NikeFootballX
 
Gospodarka  
 
Stabilny wzrost na polskim rynku marek własnych mimo spadku z Biedronce
 
Związek Przedsiębiorców i Pracodawców chce nowego systemu podatkowego i wzrostu płac o 25 proc.
 
Znika serwis internetowy MultiBanku, klienci przeniesieni na platformę transakcyjną mBanku
 
Polska wyda 130 mld zł na modernizację armii. "To może mieć ożywczy wpływ na gospodarkę"
 
Sprzedaż pizzy na wynos, sushi czy kebabu to dostawa towaru. VAT to 5 proc.
 
Coraz lepiej chronione prawa kupujących w e-sklepach. Przekłada się to na wzrost obrotów
 
Jak zainwestować pieniądze? Po wyborach polskie spółki powinny zacząć odrabiać straty na giełdzie
 
Po polskich drogach bez wykupionej polisy OC jeździ blisko 250 tys. pojazdów
 
Jak leczyć zatoki? Metody udrażniania zatok są coraz mniej inwazyjne
 
Polskie firmy podbijają zagraniczne rynki. Ich przykład jest zachętą dla innych przedsiębiorców
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Pakt" z Marcinem Dorocińskim od 8 listopada w HBO (trailer)
 
"Hitler" - powstaje serial o Adolfie Hitlerze
 
Slipknot w styczniu zagra w Gdańsku
 
"Marsjanin" podbija kina
 
4 marca 2016 premiera filmu "Triple 9". Grają Casey Affleck, Woody Harrelson i Kate Winslet
 
"BURNITUP!" - Janet Jackson z Missy Elliott (wideo)
 
Drugi sezon serialu "The Flash" (zobacz zwiastuny)
 
Blog  
 
Zbuntowany odkurzacz - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Islamistów wpychają nam na rympał, czyli tylko półgłówki czytają nagłówki!!! - Ewaryst Fedorowicz
 
Casus księdza, czyli media nie wybaczają - ks. Artur Stopka
 
Al-Fatiha, czyli żegnaj Ojcze nasz? - Jerzy Szygiel
 
Manipulacja... - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl