|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)
Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 nadawane jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona.
więcej
|
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem
We wrześniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Wiadomości” TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress”, z kolei najwięcej straciły „Fakty” TVN.
więcej
|
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
|
Polsat nowym liderem, TVN mocno w dół. Wysoki udział TV4 we wrześniu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat zorganizuje sylwestra w Katowicach?
Telewizja Polsat w tym roku nie pokaże imprezy sylwestrowej z Gdyni. Najprawdopodobniej Sylwestrowa Moc Przebojów zorganizowana zostanie tym razem w Katowicach, które obchodzą w tym roku 150-lecie istnienia - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Komisja morderstw" nowym serialem TVP2. Buczkowska, Małaszyński i Pieczyński w obsadzie
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu kryminalnego TVP2 „Komisja morderstw”, w którym wystąpią m.in. Małgorzata Buczkowska, Paweł Małaszyński i Krzysztof Pieczyński. Produkcja realizowana będzie na Dolnym Śląsku i trafi na antenę stacji jesienią 2016 roku.
więcej
|
|
TVP Info na czele kanałów tematycznych. Polsat Sport mocno do góry (top 25)
We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansowało TVP Info. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24, a największy wzrost w obu grupach zanotował Polsat Sport. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP musi zapłacić karę za reklamę piwa
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak nałożył na Telewizję Polską karę w wysokości 50 tys. za emisję reklam piwa w porze chronionej.
więcej
|
|
15 gwiazd w spocie na 15 lat Polsatu Sport (wideo)
Kanał Polsat Sport z okazji 15. urodzin przygotował spot wizerunkowy. Występuje w nim piętnastu polskich sportowców, dziennikarzy i komentatorów kanału. Klip emitowany jest na antenie kanałów Polsatu.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" straciły widzów, ale są liderem rynku
Serial „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi 3,34 mln oglądających, o 240 tys. osób mniej niż rok temu. TVP2 w czasie jego emisji pozostaje cały czas liderem całego rynku, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
więcej
|
|
Dokumenty TVP2 nagrodzone na międzynarodowych festiwalach filmowych
Dwa filmy dokumentalne koprodukowane przez TVP2 - „Mówi Mi Marianna” i „Casa Blanca” - otrzymały nagrody na międzynarodowych festiwalach filmowych.
więcej
|
|
Kanał TNT ,,wchodzi do akcji" (wideo)
Pod hasłem „Wchodzimy do akcji” rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa promująca start kanału filmowego TNT, który 6 października br. zastąpił TCM. Działania przygotowały agencje FCB Warsaw, Biuro Podróży Reklamy i MediaOn.
więcej
|
|
Nowe kanały w ofercie operatora Jambox
Operator telekomunikacyjny Jambox włączył nowe kanały jak m.in. Nuta.tv, Nat Geo People HD i Nickelodeon HD. Część dostępnych dotąd w jego ofercie stacji przeszła też do szerszych pakietów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Komorowski i Wałęsa promujący Cinkciarz.pl: słuszny ruch czy strzelanie z armaty do muchy?
Jesteśmy przekonani, że warto mieć po swojej stronie ludzi, którzy są rozpoznawalni i kojarzeni z Polską - tak wiceprezes Cinkciarz.pl Piotr Kiciński tłumaczy udział byłych prezydentów Polski w poniedziałkowej konferencji firmy. Zdaniem ekspertów od marketingu sportowego zaproszenie do współpracy byłych prezydentów RP i wykorzystanie ich wizerunku to przejaw myślenia o sukcesie Polski i Polaków, jednak bezpośredni miks biznesu i polityki jest zbyt odważny z punktu widzenia polskiego odbiorcy.
więcej
|
|
Lokowanie produktów na YouTube skuteczne, Prymat, Sony, Samsung, L'Oreal i Nike najlepiej zapamiętywane
Internauci na YouTube mają pozytywny stosunek do prezentowanych w klipach produktów, marki najczęściej są dostrzegane w kategorii kulinarnej, a najmniej wyeksploatowaną tematyką są lifestyle i rozrywka - wynika z sondażu IRCenter.
więcej
|
|
W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo
Ruszyła kampania nowego wariantu kawy Tchibo - For Black ’N White. Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się kawy Tchibo. Akcję realizują agencje Initiative, Mediabrands Studios i Business Consulting Media Miejskie.
więcej
|
|
,,Polski kapitał buduje naszą przyszłość" w reklamach Kasy Stefczyka (wideo)
Kasa Stefczyka zaczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której podkreśla swój polski rodowód i stabilną pozycję rynkową. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”, przygotowała agencja Apella.
więcej
|
|
Michał Szczerba: z Socialyse do VML Poland
Michał Szczerba objął funkcję senior strategic plannera w agencji reklamowej VML Poland. Poprzednio pracował w Socialyse (należącej do Havas Media Group), a wcześniej m.in. w Lemon Sky, Wutees.pl, OS3 Group i Blomedia.pl.
więcej
|
|
Rainbow Tours stawia na markę Rainbow z nowym wizerunkiem
Biuro podróży Rainbow Tours w dalszej komunikacji będzie eksponować markę Rainbow z identyfikacją wizualną opartą na literze R. Firma zaczyna sprzedaż wycieczek z oferty Lato 2016, co będą wspierać działania reklamowe pod hasłem „Cały świat przeżyć”.
więcej
|
|
Kabarety K2 i Babeczki z rodzynkiem reklamują Krispol jako ,,gwarancję Twojego spokoju" (wideo)
W nowej kampanii reklamowej bram, okien i rolet Krispol występuję członkowie kabaretów K2 i Babeczki z rodzynkiem. Akcja, przygotowana przez firmy Kiwi Group, Motion Brand i Max Roy - przebiega pod hasłem „Krispol - gwarancja Twojego spokoju”.
więcej
|
|
Sonda z niemym zachwytem ,,multi multimilionerów" w kampanii reklamowej Multi Multi (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamującą grę losową Multi Multi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Fat Baby i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Tomasz Józefacki odpowiada za rozwój biznesu w Grupie Neuca
Tomasz Józefacki został wiceprezesem zarządu ds. rozwoju w Grupie Neuca, która zajmuje się hurtową dystrybucją farmaceutyków na polskim rynku. Ostatnio pracował w Benefit Systems.
więcej
|
|
Krzysztof Więckowski przeszedł z Agory do Liberty Ubezpieczenia
Krzysztof Więckowski dołączył do zespołu firmy Liberty Ubezpieczenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeszedł z Agory, w której pracował przez 15 lat.
więcej
|
|
PKP szuka agencji do obsługi fanpage'a Dworca Centralnego
Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.
więcej
|
|
MEC z narzędziem Amplifier do prognozowania popytu
Dom mediowy MEC wprowadził MEC Amplifier - narzędzie pozwalające prognozować popyt na bieżąco analizując dane m.in. o pogodzie, liczbie wątków w social mediach i wolumenie pytań w wyszukiwarkach. Dzięki temu agencja wie, kiedy zintensyfikować kampanie marek, których sprzedaż podlega silnym wahaniom.
więcej
|
|
Rafał Trzaskowski w spocie pytany przez Michała Rusinka z gwary krakowskiej (wideo)
Michał Rusinek, literaturoznawca, osobisty sekretarz Wisławy Szymborskiej w spocie wyborczym przepytuje Rafała Trzaskowskiego ze znajomości gwary krakowskiej.
więcej
|
|
Rozgadana Małgorzata Kożuchowska z ,,Rodzinki.pl" reklamuje Smart Plan z Neostradą w Orange (wideo)
W nowej kampanii Orange z aktorami z serialu „Rodzinka.pl” reklamowana jest promocja ze Smart Planem Multi dla użytkowników Neostrady. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis Poland, WiseFriends Lemon, Lunapark i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Raty leasingu nie muszą krępować!" w kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego
Europejski Fundusz Leasingowy zaczął kampanię reklamową, w której promuje ofertę ofercie Leasingu Swobodnego oraz dostępu mobilnego do serwisu KlientEFL. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Raty leasingu nie muszą krępować!”, przygotowały firmy Just i John Pitcher i Codemedia.
więcej
|
|
Ogródek Dziadunia z nowym logo i strategią od Veneo
Agencja Veneo opracowała nową strategię marketingową dla marki przetworów Ogródek Dziadunia (należącej do ZPHU Transrol). Zmieniono logotyp, etykiety oraz slogan reklamowy.
więcej
|
|
Kanał TNT ,,wchodzi do akcji" (wideo)
Pod hasłem „Wchodzimy do akcji” rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa promująca start kanału filmowego TNT, który 6 października br. zastąpił TCM. Działania przygotowały agencje FCB Warsaw, Biuro Podróży Reklamy i MediaOn.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Najwyższy Czas!" obchodzi 25-lecie istnienia. ,,Nie zmienił się główny przekaz i misja"
W sobotę 10 października br. redakcja tygodnika „Najwyższy Czas!” (3S Media) będzie świętować wraz z czytelnikami 25-lecie istnienia pisma na rynku. - Główny trzon publicystów pisze niemal od samego początku, nie zmienił się też główny przekaz i misja - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sommer, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". ,,Kurier Szczeciński" z największym spadkiem
W sierpniu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych awansowała „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Szczeciński”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W Polsce działa 2,4 tys. startupów, co piąty zwiększa roczne przychody o 100 proc. (raport)
Na polskim rynku działa obecnie 2,4 tysiąca startupów, 60 proc. z nich finansuje się z własnych środków, połowa liczy na wsparcie inwestora, a większość działa na rynku produktów i usług dla biznesu - wynika z raportu „Polskie startupy 2015”. - Raport stara się obiektywnie nakreślić środowisko startupów i potwierdza jego dynamikę, ale deklaratywna forma badania ma wpływ na jego wyniki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z polskiej sceny startupowej.
więcej
|
|
Wirtualna Polska i Domodi za 11,3 mln zł kupiły agregator odzieżowy Allani
Należąca do Wirtualna Polska Holding spółka Domodi zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów serwisu Allani agregującego oferty ze sklepów odzieżowych. To szósty podmiot przejęty przez wydawcę w ciągu ostatnich czterech miesięcy.
więcej
|
|
,,The ALS Ice Bucket Challenge" najlepszą kampanią w konkursie IAB MIXX Awards 2015
Kampania promująca wiedzę na temat choroby ALS, w której internauci oblewali się wodą została uznana za najlepszą przez jury konkursu IAB MIXX Awards 2015. W sumie nagrodzono 30 kampanii digitalowych z całego świata.
więcej
|
|
Przedwyborcze ,,Debaty Jedynek" na żywo dla czytelników Fakt24.pl i Onet.pl
Portale Fakt24.pl i Onet.pl (Grupa Onet-RASP) rozpoczęły transmisję cotygodniowych „Debat Jedynek” z udziałem przedstawicieli komitetów, które zarejestrowały listy wyborcze. Politycy rozmawiać będą na tematy poświęcone emeryturom, ochronie zdrowia oraz pracy i płacy, a zapis ich dyskusji wydrukuje „Fakt”.
więcej
|
|
Twitter udostępnia funkcję Moments do śledzenia aktualności
Twitter poinformował o wprowadzeniu nowej funkcji o nazwie Moments. Pozwala ona na śledzenie przez użytkownika najważniejszych wydarzeń z różnych dziedzin życia zamieszczonych na platformie.
więcej
|
|
Tomasz Józefacki odpowiada za rozwój biznesu w Grupie Neuca
Tomasz Józefacki został wiceprezesem zarządu ds. rozwoju w Grupie Neuca, która zajmuje się hurtową dystrybucją farmaceutyków na polskim rynku. Ostatnio pracował w Benefit Systems.
więcej
|
|
Trinity Mirror idzie w ślady ,,The Washingotn Post", chce blokować treści użytkownikom adblockerów
Według nieoficjalnych informacji brytyjskie wydawnictwo Trinity Mirror zamierza ograniczać dostęp do treści w swoich serwisach użytkownikom korzystającym z aplikacji służących do blokowania reklam. Wcześniej testowanie takiego systemu rozpoczął amerykański dziennik „The Washington Post”.
więcej
|
|
Po narzekaniach użytkowników Allegro przywraca wyszukiwanie zakończonych aukcji
Serwis Allegro poinformował, że przywróci wyłączoną pod koniec września możliwość wyszukiwania ofert wśród zakończonych aukcji. Na brak tej opcji skarżyli się w ostatnim czasie niektórzy użytkownicy portalu.
więcej
|
|
Portal Fakt24.PL z aplikacją na urządzenia mobilne
Grupa Onet-RASP udostępniła nową aplikację mobilną Fakt24, która towarzyszy portalowi Fakt24.pl. Aplikacja umożliwia dostęp do wybranych treści serwisu, m.in. galerii zdjęć i materiałów wideo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|