|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 8 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Błażewicz, Konrad Pawlus i Rafał Brzoska we wspólnym funduszu Borubar Ventures chcą wspierać startupy
Na polskim rynku pojawił się nowy fundusz VC o nazwie Borubar Ventures, który zamierza inwestować w obiecujące startupy. - Zamiast mentoringu i ogólnego gadania o przyszłości będziemy w razie potrzeby pomagać ułożyć spółki i procesy w spółkach, w szczególności w obszarze sprzedaży, gdzie mamy w miarę sensowne doświadczenie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, współtwórca i koinwestor w Borubar Ventures.
więcej |
|
Powstanie drugi sezon programu ,,Kryptonim szef"
TVP1 jest zadowolona z nowego programu „Kryptonim szef” i chce realizacji jego drugiej serii. Prowadzone są już rozmowy z firmami, które mogłyby zostać zaprezentowane w nowych odcinkach- ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Mistrz Zgazu Tanoga uczy młodego kierowcę w kampanii ,,Włącz myślenie" (wideo)
Bohaterem nowej odsłony kampanii społecznej „Włącz myślenie” jest mistrz wschodnich sztuk walki Zgazu Tanoga. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy John Pitcher i Panato.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Komorowski i Wałęsa promujący Cinkciarz.pl: słuszny ruch czy strzelanie z armaty do muchy?
Jesteśmy przekonani, że warto mieć po swojej stronie ludzi, którzy są rozpoznawalni i kojarzeni z Polską - tak wiceprezes Cinkciarz.pl Piotr Kiciński tłumaczy udział byłych prezydentów Polski w poniedziałkowej konferencji firmy. Zdaniem ekspertów od marketingu sportowego zaproszenie do współpracy byłych prezydentów RP i wykorzystanie ich wizerunku to przejaw myślenia o sukcesie Polski i Polaków, jednak bezpośredni miks biznesu i polityki jest zbyt odważny z punktu widzenia polskiego odbiorcy.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" ze studiem w stylu lat 70. Nowa oprawa i logo (foto)
Od poniedziałku 5 października br. „Pytanie na śniadanie” TVP2 nadawane jest z nowego studia, które nawiązuje do wzornictwa z lat 70. XX wieku. Magazyn zyskał też nowe logo i oprawę graficzną, a czołówka została odświeżona.
więcej
|
,,Teleexpress" wyprzedził ,,Fakty". ,,Wiadomości" liderem
|
Nowe o2.pl chwalone za odważne zmiany na plus, może spodobać się młodym internautom
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje
W środę 21 października w ofercie należącego do TVN serwisu wideo na żądanie Player.pl zadebiutuje internetowy serial „Web Therapy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Player.pl w najbliższych miesiącach chce wprowadzić do swojej oferty też trzy kolejne własne programy.
więcej
|
|
Powstanie drugi sezon programu ,,Kryptonim szef"
TVP1 jest zadowolona z nowego programu „Kryptonim szef” i chce realizacji jego drugiej serii. Prowadzone są już rozmowy z firmami, które mogłyby zostać zaprezentowane w nowych odcinkach- ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Drwale", ,,Wymuszacz" i ,,Selekcja" nowościami Polsat Play
Kanał Polsat Play jesienią wprowadzi na antenę trzy nowe programy: serię „Drwale” Ireny i Jerzego Morawskich, cykl „Wymuszacz” Patryka Vegi oraz kultową już „Selekcję”. W sumie w jesiennej ramówce znajdzie się aż 10 polskich programów.
więcej
|
|
Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
więcej
|
|
Trzech dziennikarzy poprowadzi debatę wyborczą w stacjach TVP, Polsatu, TVN
Kanały TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News będą wtorek 20 października br. wspólnie transmitować debatę ośmiu komitetów wyborczych. Ma ją poprowadzić trójka dziennikarzy - po jednym od każdego z nadawców.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego
Serial „Pierwsza miłość” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 1,9 mln widzów, o 240 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest liderem w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
TVN z pierwszym formatem od Scripps. Dorota Szelągowska gospodarzem ,,Polowania na kuchnię"
Grupa TVN wyprodukuje lokalną wersję amerykańskiego programu „Kitchen Crashers” z portfolio Scripps Networks Interactive. Reality-show pod tytułem „Polowanie na kuchnie” poprowadzi Dorota Szelągowska, a trafi on wiosną 2016 roku na antenę TVN Style.
więcej
|
|
Mecze Polska - Szkocja i Polska - Irlandia w Polsacie
Polsat i Polsat Sport pokażą dwa ostatnie mecze reprezentacji Polski w eliminacjach do Euro 2016. W czwartek 8 października br. nasza drużyna zagra ze Szkocją, zaś w niedzielę 11 października br. zmierzy się z Irlandią.
więcej
|
|
Polsat Media wprowadza nowy cennik reklamowy Ipli
Biuro reklamy Polsat Media wprowadziło zmiany w cenniku reklamowym telewizyjnej aplikacji internetowej Ipla. Ceny ujednolicono, wprowadzono dopłaty i nowe formaty reklamowe.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mistrz Zgazu Tanoga uczy młodego kierowcę w kampanii ,,Włącz myślenie" (wideo)
Bohaterem nowej odsłony kampanii społecznej „Włącz myślenie” jest mistrz wschodnich sztuk walki Zgazu Tanoga. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy John Pitcher i Panato.pl.
więcej
|
|
,,Udział w promocji Cinkciarz.pl kontrowersyjny dla byłych prezydentów, Komorowski ryzykuje więcej niż Wałęsa"
To ciekawe posunięcie nie tylko z perspektywy marki, ale także obu prezydentów. Zaskoczeniem była obecność Bronisława Komorowskiego, niosąca też znaczne ryzyko wizerunkowe dla byłego prezydenta. Zaangażowanie tej rangi polityków w promocję Cinkciarz.pl jest kontrowersyjne - nie licuje z powagą urzędu prezydenta - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jędrzej Hugo-Bader, account manager w agencji Havas Sports & Entertainment.
więcej
|
|
,,Więcej dobrego" - McDonald's reklamuje Grand Bic Maca (wideo)
McDonald’s Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego burgera Grand Big Mac. Działania, pod hasłem „Więcej dobrego”, przygotowały i realizują dla marketera DDB & tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Rodzinna bliskość reklamuje krem Nivea z polską nazwą (wideo)
Firma Nivea Polska przywraca polskie określenie na opakowaniach swojego sztandarowego kremu Nivea. Wspiera to kampania reklamowa podkreślająca bogatą tradycję i rodzinny wizerunek tej marki.
więcej
|
|
Niesłyszący klienci w kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „Liczą się ludzie”, w której prezentuje m.in. usługi dla osób niesłyszących. Akcję przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
więcej
|
|
BGŻ BNP Paribas z chińską kuchnią reklamuje kredyt Biznes Lider
Bank BGŻ BNP Paribas prowadzi kampanię reklamową skierowanego do przedsiębiorców kredytu Biznes Lider. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis Poland i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
,,Dzień bez kaszlu, noc przespana" w reklamie syropu DexaPico (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa syropu na kaszel DexaPico (produkowanego przez Polpharmę). Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B, Dynamo i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Mediacap kupuje resztę udziałów The Digitals w zamian za udziały Edge Technology
Grupa marketingowa Mediacap zawarła umowę kupna od Bartosza Aninowskiego pozostałych 24,5 proc. udziałów agencji interaktywnej The Digitals, w efekcie czego stanie się jej jedynym właścicielem. W zamian Aninowski przejmie 49 proc. udziałów w podwyższonym kapitale należącej do The Digitals firmy Edge Technology.
więcej
|
|
Anna Piwońska: z Westwing Home & Living Poland do Social WiFi
Anna Piwońska zaczęła pracę jako special projects manager w startupie Social WiFi. Poprzednio pracowała w Westwing Home & Living Poland, a wcześniej m.in. w Grouponie, Polkomtelu i McKinsey & Company.
więcej
|
|
,,Cieszę się, że to zrobiłem" - Nationale-Nederlanden promuje profilaktyczne badania onkologiczne (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden zaczęła kampanię reklamową zachęcającą do profilaktycznych badań lekarskich związanych z chorobami nowotworowymi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Prime Time i MEC.
więcej
|
|
Anna Maria Jopek, Tomasz Stańko i Radzimir Dębski reklamują apartamentowiec Cosmopolitan Twarda 4
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa warszawskiego budynku apartamentowego Cosmopolitan Twarda 4 (należącego do Tacit Investment). Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy VA Very Advertising, Change, Central Park i Starcom - są muzycy Anna Maria Jopek, Tomasz Stańko i Radzimir Dębski.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Piotr Bugajski i Joanna Niedziela-Dąbrowska nie są już wicenaczelnymi ,,Faktu"
Piotr Bugajski i Joanna Niedziela-Dąbrowska nie będą już pełnić funkcji zastępców redaktora naczelnego dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Zaproponowano im jednak pozostanie w redakcji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W 2020 roku ,,New York Times" chce mieć 800 mln dolarów z płatnych treści cyfrowych
Dziennik „New York Times” planuje, że w 2020 roku z cyfrowych subskrypcji treści osiągnie przychody na poziomie 800 milionów dolarów. To dwukrotnie więcej niż obecnie. - Musimy przyciągnąć do siebie młodych i międzynarodowych odbiorców - podkreślają szefowie „NYT”.
więcej
|
|
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o prawie autorskim. ,,Sukces wydawców"
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, której głównym celem jest wdrożenie do polskiego porządku prawnego regulacji prawa europejskiego, m.in. zmian w zakresie dozwolonego użytku publicznego. Nowelizacja wzmacnia potrzebę uzyskania zgody autorów do wykorzystania ich utworów.
więcej
|
|
,,Poradnik Domowy" na 25. urodziny z trzema okładkami
W czwartek 8 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie miesięcznika „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Numer będzie mieć trzy okładki, których bohaterkami będą: Katarzyna Glinka, Katarzyna Skrzynecka oraz Katarzyna Dowbor.
więcej
|
|
,,Akademia Designu. 101 ikon" - specjalne wydanie magazynu ,,Dom&Wnętrze"
8 października br. na rynku ukaże się „Akademia Designu. 101 ikon” - drugie z cyklu specjalnych wydań magazynu „Dom&Wnętrze” (Agora).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google udostępnia Accelerated Mobile Pages: strony mobilne mają otwierać się szybciej (wideo)
Koncern Google ogłosił udostępnienie platformy Accelerated Mobile Pages, która ma poprawić wydajność mobilnej sieci i sprawić, żeby bogate w treści strony otwierały się szybciej niż dotąd w smartfonach i tabletach. Do inicjatywy dołączyło już 30 wydawców z całego świata.
więcej
|
|
Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje
W środę 21 października w ofercie należącego do TVN serwisu wideo na żądanie Player.pl zadebiutuje internetowy serial „Web Therapy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Player.pl w najbliższych miesiącach chce wprowadzić do swojej oferty też trzy kolejne własne programy.
więcej
|
|
Grzegorz Błażewicz, Konrad Pawlus i Rafał Brzoska we wspólnym funduszu Borubar Ventures chcą wspierać startupy
Na polskim rynku pojawił się nowy fundusz VC o nazwie Borubar Ventures, który zamierza inwestować w obiecujące startupy. - Zamiast mentoringu i ogólnego gadania o przyszłości będziemy w razie potrzeby pomagać ułożyć spółki i procesy w spółkach, w szczególności w obszarze sprzedaży, gdzie mamy w miarę sensowne doświadczenie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, współtwórca i koinwestor w Borubar Ventures.
więcej
|
|
Byli dziennikarze ,,Przeglądu Sportowego" założyli serwis Futbolfejs.pl
Marcin Kalita, Piotr Wierzbicki, Krzysztof Budka i Konrada Siuda, związani wcześniej z „Przeglądem Sportowym”, uruchomili serwis piłkarski Futbolfejs.pl. Witryna ma wyróżniać się autorskimi, wyważonymi artykułami oraz materiałami wideo.
więcej
|
|
LinkedIn zapłaci 13 mln dolarów kary za spamowanie zaproszeniami do serwisu
Serwis LinkedIn został uznany winnym rozsyłania uporczywych zaproszeń do kontaktu bez zgody użytkowników. Według orzeczenia sądu platforma ma zapłacić 13 milionów dolarów grzywny.
więcej
|
|
Nowy adblocker Been Choice blokuje reklamy także w aplikacjach mobilnych
W internecie pojawiła się aplikacja o nazwie Been Choice, która pozwala na blokowanie reklam nie tylko w przeglądarce Safari, ale także w obrębie mobilnych aplikacji. To może oznaczać nowy etap w walce między reklamodawcami i wydawcami a twórcami adblockerów.
więcej
|
|
Player.pl ze specjalną ofertą dla urządzeń Samsunga
W urządzeniach mobilnych i telewizorach Smart TV marki Samsung pojawi się specjalnie przygotowana oferta serwisu wideo na żądanie Player.pl należącego do Grupy TVN.
więcej
|
|
Grupa Interia.pl przejęła Okazjum.pl z ofertami sieci handlowych
Grupa Interia.pl kupiła serwis Okazjum.pl prezentujący gazetki i katalogi sieci handlowych od jego założycieli i funduszu ze SpeedUp Venture Capital Group. To kolejna witryna tego typu, po Promocenach.pl, przejęta ostatnio przez wydawcę.
więcej
|
|
Google Maps z asystentem pasa ruchu także w Polsce
W polskiej wersji mobilnej aplikacji Google Maps pojawiła się nowa funkcja asystenta pasa ruchu. Dzięki temu rozwiązaniu prowadzący auto kierowca jest na bieżąco informowany o tym jaki pas ruchu powinien zająć podczas jazdy na konkretnych odcinkach ulic.
więcej
|
|
Legia Warszawa z darmowym WiFi na stadionie w zamian za promowanie Ericssona
Firma Ericsson uruchomiła na stadionie Legii Warszawa darmową sieć WiFi z szybkim internetem oraz dodatkowymi usługami dla kibiców. W zamian będzie promowana na stadionie, m.in. podczas meczów Legii. Umowa została podpisana na siedem lat.
więcej
|
|
ZPR Media z pakietem reklamowym 6+ dla branży zdrowotnej opartym na Poradnikzdrowie.pl
Grupa ZPR Media wprowadza do sprzedaży ofertą reklamową 6+ skierowaną do firm z sektora zdrowotnego. Jest ona oparta na serwisie Poradnikzdrowie.pl.
więcej
|
|
Fragmenty ,,Top Gear" po polsku w Onet.tv
Serwisy Onet.tv i Topgear.com.pl (Grupa Onet-RASP) udostępniły swoim użytkownikom fragmenty najlepszych odcinków kultowego programu „Top Gear”. Talk-show można oglądać z polskim tłumaczeniem.
więcej
|
|
,,Wbijaj do Onetu!" - nowy konkurs Onet.pl dla licealistów
Portal Onet.pl wystartował z konkursem dla uczniów szkół średnich „Wbijaj do Onetu!”, w którym nagrodą główną jest tygodniowy staż w Onecie i możliwość publikacji swojego materiału na stronie głównej portalu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|