|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 9 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sylwester TVP2 znów we Wrocławiu. Będzie inauguracja ESK 2016
Telewizyjna Dwójka kolejny raz transmitować będzie imprezę sylwestrową z Wrocławia. W tym roku zabawa będzie połączona z inauguracją miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
więcej
|
|
,,Strażacy" wracają na plan. Nowa seria wiosną w TVP1
W połowie października br. rozpoczną się zdjęcia do drugiego sezonu serialu TVP1 „Strażacy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki mają trafić na antenę Jedynki wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Małe miasta należą do Polsatu, duży spadek TVN (top 40 stacji)
Nowym liderem oglądalności wśród widzów mieszkających w miastach mających mniej niż 100 tys. mieszkańców został Polsat, który wyprzedził TVN. TVN24 notuje zaś lepszy wynik niż TVP Info - top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Program Tomasza Sekielskiego zyskał 270 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją
Program „Po prostu” w jesiennej ramówce ogląda średnio 969 tys. osób, o 272 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego przegrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Wszystkie mecze mistrzostw Europy w siatkówce w kanałach Polsatu i w Ipli
Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News pokażą ruszające w piątek mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn, w których weźmie udział reprezentacja Polski. Łącznie na ich antenach znajdzie się 48 spotkań rozgrywanych we Włoszech i w Bułgarii. Mecze dostępne będą też w Ipli.
więcej
|
|
Trzy główne stacje chcą pokazać debatę Kopacz - Szydło
TVP, TVN i Polsat oprócz debaty wszystkich komitetów wyborczych chcą też zorganizować wspólną debatę między premier i szefową PO Ewą Kopacz a kandydatką na premiera z ramienia PIS Beatą Szydło. Ma ona odbyć się w niedzielę 18 października br. w siedzibie Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Nowe programy jesienią w Da Vinci Learning
W jesiennej ramówce kanału Da Vinci Learning znajdą się nowe produkcje o charakterze edukacyjnym jak m.in. „Down to Earth”, „Tajemnice Gwiazd Da Vinci” i „Czy wiesz, że?”.
więcej
|
|
Miniserial ,,Śledztwo na cztery ręce" w Ale kino+
W niedzielne wieczory 18 i 25 października kanał filmowy Ale kino+ wyemituje brytyjski serial kryminalny „Śledztwo na cztery ręce”, który powstał na podstawie twórczości Agathy Christie.
więcej
|
|
TVP patronem medialnym Dnia Papieskiego
W niedzielę 11 października Telewizja Polska będzie transmitować uroczystości związane z Dniem Papieskim. W tym roku wydarzenie to obchodzone jest pod hasłem „Jan Paweł II - Patron Rodziny”.
więcej
|
|
Vectra udostępnia bezpłatnie transmisje sportowe
W weekend 10-11 października br. abonenci operatora kablowego Vectra będą mogli bezpłatnie oglądać transmisje meczy koszykówki, ekstraklasy rugby oraz II ligi piłki nożnej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały
Toyota Poland stwierdziła, że Polacy to skrajne durnie i trzeba im wytłumaczyć o czym jest reklama. W ślad za tą myślą przygotowano adaptację, która pozostawiła tylko obraz - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych o nowym spocie tej marki. - Branża ocenia tę reklamę zbyt powierzchownie i skupia się na kwestiach formalnych, a nie istocie tego przekazu - odpowiada im agencja Saatchi & Saatchi odpowiedzialna za nowy spot Toyoty.
więcej
|
|
,,Podróż w dobrym stylu" blogera Mr Vintage reklamuje Škodę Superb (wideo)
Wystartowała kampania nowej wersji samochodu Škoda Superb (Volkswagen Group Polska) z udziałem blogera modowego Michała Kędziory, znanego jako Mr Vintage. Akcję, pod hasłem „Podróż w dobrym stylu”, przygotował i realizuje zespół MediaCom Beyond Advertising domu mediowego MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Resort nauki ruszył z kolejnym przetargiem mediowym, tym razem dał więcej czasu
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprosiło domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego w stacjach radiowych na potrzeby nowej kampanii. Tym razem na przygotowanie ofert dano nieco więcej czasu niż w poprzednich konkursach.
więcej
|
|
Zjednoczona Lewica z logo i kampanią wyborczą od Konkret Studia (wideo)
Za przygotowanie identyfikacji wizualnej ugrupowania Zjednoczona Lewica oraz strategię i realizację jego działań marketingowych podczas kampanii wyborczej odpowiada agencja Konkret Studio.
więcej
|
|
,,Auto Magazyn" z Włodzimierzem Zientarskim znów reklamuje Toyotę (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej samochodów Toyota utrzymana w konwencji programu motoryzacyjnego „Auto Magazyn” prowadzonego przez Włodzimierza Zientarskiego. W akcji - przygotowanej przez Saatchi & Saatchi Poland i PHD Media Direction - promowany jest system Toyota Safety Sense.
więcej
|
|
,,Wszystkiego łaciatego" w jubileuszowej promocji mleka Łaciate (wideo)
Ruszyła kampania marketingowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) z okazji 20-lecia tej marki. Akcję, pod hasłem „Wszystkiego łaciatego”, przygotowały i realizują firmy V&P, Panoptiqm, Halo Productions i MEC.
więcej
|
|
Męskie jądra reklamują bieliznę Bonds
Dwaj mężczyźni zawieszeni w ciemnej przestrzeni odgrywający rolę męskich jąder udowadniają, jak ważnym elementem męskiego stroju mogą być bokserki. To pomysł firmy Bonds na promocję nowej linii bielizny dla panów.
więcej
|
|
,,Akademia Niechorowania" w kampanii syropów Pelavo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki syropów dla dzieci Pelavo (produkowanych przez USP Zdrowie). Akcję, opartą na koncepcji „Akademii Niechorowania”, przygotowały firmy FCB Warsaw, Selfish3 i Starcom.
więcej
|
|
,,Great Fightbacks - wielkie momenty sportu motorowego" we wspólnej kampanii Dunlop i Eurosportu (wideo)
Marka oponiarska Dunlop (należąca do Goodyear Dunlop) wspólnie z kanałem telewizyjnym Eurosport zrealizuje kampanię reklamową „Great Fightbacks - wielkie momenty sportu motorowego” opartą na programie przedstawiającym najbardziej emocjonujące wyścigi.
więcej
|
|
Lowe Warsaw reklamuje Knorr Delikat w Rumunii (wideo)
Agencja Lowe Warsaw przygotowała spot do telewizyjnej kampanii reklamowej nowej przyprawy marki Knorr Delikat (produkowanej przez Unilever) na rynku rumuńskim.
więcej
|
|
Największe ekrany LED od IMS instalowane w Galerii Kazimierz
Krakowska Galeria Kazimierz w Krakowie wprowadza nowe niestandardowe ekrany LED. To pierwszy taki format w Polsce i największe nośniki informacyjno-reklamowe znajdujące się w galerii handlowej.
więcej
|
|
Energizer grami mobilnymi promuje baterie Alkaline Power i Max wśród dzieci i rodziców
Firma Energizer rozpoczęła promocję swoich baterii Alkaline Power i Max opartą na serwisie Energizer100games.com z grami mobilnymi. Akcja, przygotowana i obsługiwana przez agencję Pro-Creation, jest prowadzona w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Stars TV w ofercie Polsat Media
Od 1 listopada 2015 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale muzycznym Stars TV. Dotychczasowym brokerem reklamowym stacji był IDMnet.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Woman's Flow" nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień
Z początkiem października br. na rynku pojawił się nowy kwartalnik kierowany do przedsiębiorczych kobiet „Woman’s Flow” (WorkPress).
więcej
|
|
Anna Zasiadczyk wraca do ,,Faktu", Ewa Lankiewicz odeszła do TVN Style
Anna Zasiadczyk została zastępcą szefa zespołu show-biznes w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Lankiewicz, która przeszła do TVN Style.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" na czele sprzedaży w lipcu. ,,Pani Domu" o 30 proc. w dół
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet utrzymała się „Przyjaciółka”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Tina”, zaś najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google z Accelerated Mobile Pages szybciej uruchamia strony, ale może sprawiać problemy wydawcom (opinie)
Wprowadzony przez Google projekt Accelerated Mobile Pages pozwala na szybsze uruchamianie stron mobilnych, odsiewając niektóre elementy HTML. W rezultacie trudniejsze może być tworzenie i publikowanie niektórych treści. Michał Brański i Paweł Nowacki chwalą jednak inicjatywę Google: „Pomogą w szczególności mniejszym wydawcom, którzy nie mają działów R&D”.
więcej
|
|
Coraz więcej artykułów pisanych przez roboty, cyfrowi asystenci zamiast aplikacji i ludzie zarządzani przez automaty
Według firmy analitycznej Gartner w 2018 roku 20 proc. artykułów o tematyce biznesowej będą przygotowywały roboty, a 3 mln pracowników będzie kierowanych przez automaty. Do roku 2020 za 40 proc. działań mobilnych będą odpowiadali cyfrowi asystenci, a nie aplikacje.
więcej
|
|
Onet.pl rusza z kampanią #wyboryikropka. Onetobus odwiedzi 30 miast (wideo)
Portal Onet.pl wystartował z przedwyborczą kampanią #wyboryikropka, w ramach której Onetobus z mobilnym studiem odwiedzi 30 miast w całym kraju. Akcja potrwa do 22 października.
więcej
|
|
Google przejmuje domenę ze wszystkimi literami dla holdingu Alphabet
Na potrzeby powołanego w sierpniu holdingu Alphabet koncern Google przejął domenę abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.com. Adres prawdopodobnie nie zostanie nigdy użyty do prowadzenia strony i ma służyć jedynie do zabezpieczenia interesów Alphabet w internecie.
więcej
|
|
Facebook testuje opcję Reakcje jako alternatywę dla przycisku Lubię to
Serwis Facebook zaczyna testować nową funkcję o nazwie Reactions (Reakcje), która ma być uzupełnieniem przycisku Lubię to i pozwolić użytkownikom na wyrażanie większej palety emocji wobec treści.
więcej
|
|
Medium z nowym logo, odświeżoną aplikacją i powiadomieniami (wideo)
Platforma do publikowania treści w internecie Medium wprowadziła kilka nowości. Jest wśród nich nowa wersja aplikacji mobilnej, możliwość umieszczania w tekście powiadomień i dodatkowe narzędzia edytorskie. Medium występuje też pod zmienionym logo.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|