|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 11 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wydawca ,,Wprost" zgodził się przeprosić szefów fundacji SKOK. Autorka tekstu zdumiona, Latkowski poinformowany SMS-em
Spółka AWR „Wprost”, wydająca tygodnik „Wprost”, zawarła ugodę przedprocesową z senatorem Grzegorzem Biereckim, Jarosławem Biereckim i Adamem Jedlińskim za sporny tekst „SKOK bez przeszkód”. - Ugoda wyczerpuje roszczenia pozywających zarówno wobec wydawnictwa, jak i wobec autorki tekstu i redaktora naczelnego - wyjaśnia Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG Polskie Media. - Jako autorka jestem zdumiona - ocenia Anna Gielewska z „Wprost”.
więcej
|
|
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją.
więcej
|
|
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna przeciwne debacie Kopacz - Szydło. KRRiT: taka debata jest zgodna z prawem
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna zaprotestowały przeciw mającej się odbyć 18 października br. debacie z udziałem Ewy Kopacz i Beaty Szydło, którą ma transmitować m.in. TVP. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznaje jednak, że - zgodnie z prawem - na antenie telewizji publicznej taka debata może zostać pokazana.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych, "Be Active" na trzecim miejscu
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu.
więcej |
|
Dziennikarze bezkarnie mordowani na całym świecie, najczęściej w Somalii, Iraku i Syrii
Według listy Komitetu Obrony Dziennikarzy w ciągu ostatniej dekady na całym świecie doszło do 270 morderstw dziennikarzy, których sprawców do tej pory nie wykryto. W przeliczeniu na liczbę mieszkańców najgorzej jest pod tym względem w Somalii, Iraku i Syrii.
więcej |
|
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)
W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna przeciwne debacie Kopacz - Szydło. KRRiT: taka debata jest zgodna z prawem
Zjednoczona Lewica i Nowoczesna zaprotestowały przeciw mającej się odbyć 18 października br. debacie z udziałem Ewy Kopacz i Beaty Szydło, którą ma transmitować m.in. TVP. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznaje jednak, że - zgodnie z prawem - na antenie telewizji publicznej taka debata może zostać pokazana.
więcej
|
|
TVP1 najchętniej oglądana na wsi, TVN za Polsatem i TVP2 (top 40 stacji)
Liderem oglądalności wśród widzów mieszkających na wsi jest TVP1, a na podium plasują się: Polsat i TVP2. TVN jest czwarty, a TVN24 znajduje się poza pierwszą dziesiątką stacji - top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Player.pl jak Netflix - udostępni za opłatą cały sezon ,,Web Therapy" z Agatą Kuleszą (wideo)
W środę 21 października serwis Player.pl udostępni w ofercie płatnej wszystkie odcinki nowego serialu komediowego „Web Therapy”, wyprodukowanego specjalnie dla tej platformy. Główną rolę w serialu zagrała Agata Kulesza, a w obsadzie znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Edyta Olszówka czy Jan Peszek.
więcej
|
|
ZPP: koszty cyfryzacji telewizji zostały zawyżone o 477 mln złotych
Przy przetargu na częstotliwości telewizji mobilnej doszło do antykonkurencyjnej zmowy, a koszty cyfryzacji telewizji naziemnej zostały zawyżone o ok. 477 mln zł - pisze w raporcie Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Chce on z jego pomocą doprowadzić do zmiany polityki państwa w zakresie zapobiegania monopolom.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 370 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,6 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z TVP2 i TVN.
więcej
|
|
Andrzej Meller poprowadzi cykl ,,Prepersi" w Fokus TV
Podróżnik i dziennikarz Andrzej Meller będzie gospodarzem cyklu dokumentalnego „Prepersi - gotowi na wszystko”. Od listopada br. emitować go będzie stacja Fokus TV.
więcej
|
|
TVP odpowiada episkopatowi: programy katolickie mają stałe miejsce w ramówkach oddziałów terenowych
Telewizja Polska nie zgadza się z zarzutami Konferencji Episkopatu Polski o stopniowej eliminacji z ramówek oddziałów terenowych TVP programów o tematyce religijnej. - W jesiennej ramówce OTV emitowanych jest 26 takich audycji - odpowiada TVP.
więcej
|
|
TVP Info na czele stacji informacyjnych, traci Telewizja Republika
We wrześniu br. liderem wśród kanałów informacyjnych zostało TVP Info, które pochwalić się mogło największym wzrostem. W całym rynku jedyny spadek odnotowała Telewizja Republika, ale zyskała ona najwięcej w grupie 16-49.
więcej
|
|
Polsat dementuje pogłoski o rękoczynach w studiu meczu Szkocja - Polska. ,,Nic się nie stało"
Według szkockiego wydania „The Sun” w czasie czwartkowego meczu Szkocja - Polska w stadionowym studiu Polsatu doszło do scysji byłego piłkarza Dariusza Dziekanowskiego z dziennikarzem Bożydarem Iwanowem. - Nic się nie stało i Dariusz Dziekanowski będzie dzisiaj w studiu meczowym - informuje Wirtualnemedia.pl rzecznik stacji.
więcej
|
|
TVN bez ,,Aplauz, aplauz!" i ,,MasterChefa" w czasie meczu Polska-Irlandia w Polsacie. Będzie rekordowa oglądalność?
Stacja TVN w niedzielę wieczorem nie pokaże kolejnych odcinków programów „Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”, bo w tym czasie Polsat będzie emitować decydujący mecz eliminacji do Euro 2016: Polska - Irlandia. Zdaniem eksperta, transmisja ma szansę pobić tegoroczny rekord oglądalności.
więcej
|
|
Telewizja Polska domaga się od ,,Do Rzeczy" sprostowania artykułu Rafała Ziemkiewicza ,,Dudahejt"
Telewizja Polska zażądała do redaktora naczelnego tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) sprostowania informacji m.in. o sposobie transmisji przez TVP Info wystąpienia prezydenta Andrzeja Dudy, które w swoim artykule w bieżącym numerze pisma podał Rafał A. Ziemkiewicz.
więcej
|
|
Puchar Świata w skokach i biegach przez trzy lata na otwartych antenach TVP
Telewizja Polska nabyła od Eurosportu sublicencję na pokazywanie zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn i biegach narciarskich kobiet na trzy najbliższe sezony: 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018. Dzięki temu zawody te oglądać będzie można nadal w telewizji otwartej.
więcej
|
|
7,6 mln widzów meczu Polska-Szkocja
Średnio 7,6 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport czwartkowy mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska zremisowała ze Szkocją 2:2. To był najlepszy wynik oglądalności spośród trzech spotkań naszej reprezentacji rozegranych tej jesieni.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją.
więcej
|
|
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota
Dlaczego polski marketing uważa polskiego konsumenta za idiotę? Przecież można bez końca mnożyć przykłady kampanii, które temu przeczą. Jak to się, kurde, dzieje, że dajemy się traktować jak idioci? Mówi do nas taki brand za pośrednictwem reklam, np. telewizyjnych, tak: „Ty głupku, pokażemy ci teraz spot reklamowy, zrobiony dla inteligentnych mieszkańców np. Wysp Brytyjskich, albo cwanych Amerykańców, albo błyskotliwych Niemców, którego ty byś oczywiście nie zrozumiał; ale nie martw się, wytłumaczymy ci, o co tam się rozchodzi” - ocenia Michał Nowosielski z BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kolejną odsłonę kampanii programu SmartDom, w której występują jego ambasadorzy, czyli Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz reprezentanci Polski w siatkówce mężczyzn. Działania obejmują telewizję, radio, internet i outdoor.
więcej
|
|
Markowy top na Instagramie: Costa, IKEA Starbucks, Redbull, Air France, H&M, Mercedes-Benz
Marki z Polski i zagranicy prowadzące najciekawszą i najskuteczniejszą komunikację w mediach społecznościowych typuje dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Bryks, digital creative strategist z agencji Lowe Warsaw. Wskazuje głównie profile instagramowe: pięć globalnych (Starbucks, Redbull, Air France, H&M i Mercedes-Benz) oraz dwa rodzime (IKEA i Costa).
więcej
|
|
Top10 reklam na YouTubie: ,,FIFA 16", iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)
We wrześniu najpopularniejszym spotem marketingowym na YouTubie była reklama gry „FIFA 16”. W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze klipy promujące m.in. Google, H&M, Samsunga i Hondę oraz dwa spoty iPhone’a 6s.
więcej
|
|
IMS opracował zapach ,,Effie Awards" oraz wręczy na Gali nagrodę specjalną: ,,Zapach Zwycięstwa"
Jak pachnie zwycięstwo? Czy współczesne możliwości technologiczne w połączeniu z wiedzą pozwalają na stworzenie uniwersalnego zapachu odzwierciadlającego stan emocjonalny lub markę? Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR Effie Awards, najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej. IMS, który na co dzień specjalizuje się w brandingu sensorycznym, przygotował dla konkursu unikatowy projekt – „Zapach Effie”, a na potrzeby tegorocznej Gali SKM SAR Effie Awards powstała nagroda specjalna od IMS: „Zapach Zwycięstwa”.
więcej
|
|
Ponad 1,1 mln zł zapłaci Małopolska za promocję podczas Euro 2016 piłkarzy ręcznych
Władze województwa małopolskiego zawarły ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce umowę, na mocy której region ten będzie promowany w związku z przyszłorocznymi mistrzostwami Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Wartość kontraktu opiewa na ponad 1,1 mln zł netto.
więcej
|
|
,,Ja+ Mistrzowska SmartFirma" reklamowana przez siatkarzy na lotnisku (wideo)
Nową wersję SmartFirmy, programu rabatowego sieci telekomunikacyjnej Plus skierowanego do przedsiębiorców, wspiera kampania reklamowa z udziałem zawodników siatkarskiej reprezentacji Polski. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji na opracowanie strategii i realizację kampanii społecznej propagującej korzystanie z internetu w życiu codziennym. Pokonała w nim trzech konkurentów.
więcej
|
|
Małe dziewczynki odgrywają dorosłych w reklamie Barbie
W nowej reklamie lalek Barbie kilkuletnie dziewczynki wcielają się w role dorosłych wykonujących różne zawody. I radzą sobie świetnie, bowiem kluczem do sukcesu jest w tym wypadku nieograniczona wyobraźnia.
więcej
|
|
Schulz Brand Friendly po wygranym przetargu reklamuje tran Möller's (wideo)
Agencja Schulz Brand Friendly rozpoczęła współpracę z firmą Orkla Health w zakresie obsługi reklamowej tranu marki Möller’s. Jego nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Mądrzy, zdrowi i odporni”.
więcej
|
|
Okocim i Carlsberg już promowane biletami na Euro 2016
Trwają już loterie promocyjne marek piwnych Okocim i Carlsberg (należących do Carlsberg Polska) związane z Euro 2016. W obu akcjach, realizowanych przez agencję Smolar, do wygrana są bilety na mecze tego turnieju.
więcej
|
|
,,Delektuj się podwójną przyjemnością" w reklamach słodyczy Goplana i Solidarność (wideo)
Wystartowała wspólna kampania reklamowa słodyczy marek Goplana i Solidarność (produkowanych przez Grupę Colian). Akcję, prowadzoną na razie w telewizji, przygotowały agencja PZL i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Škoda Superb, Tchibo, Bonds, ING Bank Śląski, ,,Włącz myślenie" (wideo)
Tym razem do zestawienia najciekawszych reklam tygodnia wytypowaliśmy cztery produkcje polskie oraz jedną zagraniczną. Są to komercyjne spoty promujące Škodę Superb i ING Bank Śląski, akcja Tchibo Warszawa i społeczna kampania „Włącz myślenie” oraz zagraniczna reklama bielizny Bonds.
więcej
|
|
Historia miłości i papierki od gumy do żucia w reklamie Wrigley Extra
Miłość, która potrafi przetrwać próbę czasu oraz opakowania od gumy do żucia w roli materiału dla artysty to główne elementy nastrojowej kampanii marki Wrigley Extra.
więcej
|
|
Maciej Seliński na czele pionu środków czystości i kosmetyków w Unilever Polska
Maciej Seliński objął w Unilever Polska funkcję dyrektora pionu środków czystości i kosmetyków w Polsce, krajach bałtyckich i Europie Środkowo-Wschodniej oraz dołączył do zarządu firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca ,,Wprost" zgodził się przeprosić szefów fundacji SKOK. Autorka tekstu zdumiona, Latkowski poinformowany SMS-em
Spółka AWR „Wprost”, wydająca tygodnik „Wprost”, zawarła ugodę przedprocesową z senatorem Grzegorzem Biereckim, Jarosławem Biereckim i Adamem Jedlińskim za sporny tekst „SKOK bez przeszkód”. - Ugoda wyczerpuje roszczenia pozywających zarówno wobec wydawnictwa, jak i wobec autorki tekstu i redaktora naczelnego - wyjaśnia Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG Polskie Media. - Jako autorka jestem zdumiona - ocenia Anna Gielewska z „Wprost”.
więcej
|
|
Maciej Samcik wyśmiał zarzuty o promowanie ING Banku Śląskiego i usunął wzmiankę o lokowaniu produktu
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz Maciej Samcik zdecydowanie zaprzeczył sugestiom, jakoby w tworzonym przez siebie cyklu edukacyjnym „Od oszczędzania do inwestowania”, sponsorowanym przez ING Bank Śląski, reklamował ten bank. Przyznał jednak, że wzmianka w materiałach informująca, że zawierają lokowanie produktów ING, jest błędna, więc usunięto ją.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych, "Be Active" na trzecim miejscu
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu.
więcej
|
|
Dziennikarze bezkarnie mordowani na całym świecie, najczęściej w Somalii, Iraku i Syrii
Według listy Komitetu Obrony Dziennikarzy w ciągu ostatniej dekady na całym świecie doszło do 270 morderstw dziennikarzy, których sprawców do tej pory nie wykryto. W przeliczeniu na liczbę mieszkańców najgorzej jest pod tym względem w Somalii, Iraku i Syrii.
więcej
|
|
Pieńkowska, Kot, Więckiewicz, Rodowicz, Sarsa z nominacjami do ,,Róż Gali". Ceremonię pokaże TVP2
Jolanta Pieńkowska, Tomasz Kot, Robert Więckiewicz, Maryla Rodowicz i Sarsa znaleźli się wśród nominowanych w tegorocznej edycji plebiscytu „Róże Gali” organizowanego przez dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda). Ceremonia wręczenia nagród retransmitowana będzie w TVP2.
więcej
|
|
Pisma plotkarskie zdominowały czołówkę tygodników. ,,Tele Tydzień" liderem przed ,,Życiem na Gorąco" (top 57)
W lipcu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 57 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Listopadowy ,,Twój Styl" z kalendarzem na 2016 rok
We wtorek 13 października w sprzedaży pojawi się listopadowe wydanie miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z aktorką Edytą Olszówką na okładce. Do całego nakładu dołączony został kalendarz na 2016 rok.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)
W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media.
więcej
|
|
Player.pl jak Netflix - udostępni za opłatą cały sezon ,,Web Therapy" z Agatą Kuleszą (wideo)
W środę 21 października serwis Player.pl udostępni w ofercie płatnej wszystkie odcinki nowego serialu komediowego „Web Therapy”, wyprodukowanego specjalnie dla tej platformy. Główną rolę w serialu zagrała Agata Kulesza, a w obsadzie znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Edyta Olszówka czy Jan Peszek.
więcej
|
|
Facebook testuje przyciski z emocjami. Będzie nowy rodzaj targetowania reklam?
Dzięki nowym przyciskom przy wpisach na Facebooku użytkownicy mogą mieć lepsze możliwości wyrażania swoich emocji na temat prezentowanego contentu, portal - lepszą filtrację treści, a reklamodawcy - targetowanie reklam. Ciekawe może być ewentualne targetowanie reklam po emocjach użytkowników, które zahacza o neuromarketing - analizuje Marcin Michalski z Cube Group.
więcej
|
|
Apple usuwa adblockera Been Choice, tłumaczy to względami bezpieczeństwa
Koncern Apple wycofał ze swojego sklepu internetowego aplikację do blokowania reklam Been Choice oraz kilka innych programów. Oficjalnym powodem jest to, że aplikacje zbierają zbyt wiele danych o użytkownikach i są zagrożeniem dla ich bezpieczeństwa.
więcej
|
|
Twitter zapowiada zwolnienia, najbardziej zagrożone stanowiska programistów
Według nieoficjalnych informacji serwis Twitter zamierza przeprowadzić w najbliższym czasie znaczące zwolnienia swoich pracowników. Na razie nie wiadomo dokładnie, ile osób straci pracę, jednak najbardziej zagrożone tym są działy inżynierów i programistów.
więcej
|
|
Anna Lasmanowicz: jak polscy sprzedawcy mogą przygotować się na wejście Amazona
Pojawienie się na rynku takiego gracza jak Amazon to ważne decyzje do podjęcia w zakresie strategii sprzedażowej i wyboru partnerów. Z którymi sklepami kontynuować współpracę? Jak rozdzielić budżety reklamowe? W którym momencie i czy przełożyć środek ciężkości na Amazon? Jedno jest pewne: Do tej rewolucji można i trzeba się przygotować - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Anna Lasmanowicz, e-commerce consultant w Hypermedia, Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: hejterzy są hodowani przez wydawców portali, przynoszą im ruch i pieniądze
- Hejt stał się elementem modelu ekonomicznego działania portali, stacji telewizyjnych oraz celebrytów medialnych - ocenia Eryk Mistewicz, szef kwartalnika opinii „Nowe Media”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|