|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UPC Polska i sieć Play połączą się? Marek Sowa: taka fuzja miałaby sens
Właściciele sieci kablowej UPC Polska i spółki P4, operatora sieci komórkowej Play, myślą o fuzji obu firm. - Mogłyby one stworzyć rynkową ofertę konkurencyjną dla grupy Zygmunta Solorza-Żaka - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów.
więcej |
|
RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Newsweek" o okładkowym tekście: wiemy, że raport powstał w kancelarii Giertycha
W bieżącym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się artykuł, w którym - powołując się na „poufny raport” - zasugerowano, że za aferą podsłuchową mogli stać „ludzie związani z PiS”. - Redakcja wie, że raport powstał w kancelarii Romana Giertycha - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl „Newsweek”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota
Dlaczego polski marketing uważa polskiego konsumenta za idiotę? Przecież można bez końca mnożyć przykłady kampanii, które temu przeczą. Jak to się, kurde, dzieje, że dajemy się traktować jak idioci? Mówi do nas taki brand za pośrednictwem reklam, np. telewizyjnych, tak: „Ty głupku, pokażemy ci teraz spot reklamowy, zrobiony dla inteligentnych mieszkańców np. Wysp Brytyjskich, albo cwanych Amerykańców, albo błyskotliwych Niemców, którego ty byś oczywiście nie zrozumiał; ale nie martw się, wytłumaczymy ci, o co tam się rozchodzi” - ocenia Michał Nowosielski z BBDO Warszawa.
więcej
|
Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały
Toyota Poland stwierdziła, że Polacy to skrajne durnie i trzeba im wytłumaczyć o czym jest reklama. W ślad za tą myślą przygotowano adaptację, która pozostawiła tylko obraz - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych o nowym spocie tej marki. - Branża ocenia tę reklamę zbyt powierzchownie i skupia się na kwestiach formalnych, a nie istocie tego przekazu - odpowiada im agencja Saatchi & Saatchi odpowiedzialna za nowy spot Toyoty.
więcej
|
Google z Accelerated Mobile Pages szybciej uruchamia strony, ale może sprawiać problemy wydawcom (opinie)
|
Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
UPC Polska i sieć Play połączą się? Marek Sowa: taka fuzja miałaby sens
Właściciele sieci kablowej UPC Polska i spółki P4, operatora sieci komórkowej Play, myślą o fuzji obu firm. - Mogłyby one stworzyć rynkową ofertę konkurencyjną dla grupy Zygmunta Solorza-Żaka - uważa Marek Sowa, ekspert rynku mediów.
więcej
|
|
TVN pokaże fragmenty odcinków ,,Web Therapy"
Stacja TVN w ramach promocji internetowego serialu „Web Therapy”, który trafi do Player.pl, pokazywać będzie teaserowe fragmenty tej produkcji.
więcej
|
|
,,Kobieta na krańcu świata" zyskała widzów, TVN liderem rynku
Najnowszy sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” gromadzi o 200 tys. widzów więcej od serii programu pokazywanej rok temu. TVN w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień Polsatu i Polsatu Sport. Mecze eliminacyjne do Euro 2016 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej umocnił się Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Rekord eliminacji do Euro 2016. Ponad 10 mln widzów meczu Polska-Irlandia
Średnio 10,3 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport niedzielny mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska pokonała Irlandię 2:1. To był najlepszy wynik oglądalności spośród wszystkich spotkań naszej reprezentacji w eliminacjach do Euro 2016.
więcej
|
|
Kamil Durczok gospodarzem debaty na Kongresie w Katowicach
Kamil Durczok, były szef „Faktów” TVN, poprowadził debatę w ramach organizowanego w Katowicach V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Dobrze państwa widzieć po przerwie - tak przywitał się z jego uczestnikami. To jego pierwsze pojawienie się w takiej roli od czasu rozstania z TVN.
więcej
|
|
Mecze hitami tygodnia. ,,Mam talent!" na czele rozrywki, ,,Rolnik" spadł na trzecie miejsce
Mecze eliminacji do Euro 2016 zdominowały w zeszłym tygodniu podium najpopularniejszych programów w telewizji. Ogromna oglądalność spotkania Polska-Irlandia sprawiła, że „Rolnik szuka żony” spadł na trzecie miejsce w kategorii programów rozrywkowych, a liderem w niej był tym razem „Mam talent!”.
więcej
|
|
UPC otwiera punkt sprzedaży w Nowym Sączu
Operator kablowy UPC Polska uruchomił stanowisko obsługi klienta w Nowym Sączu, gdzie pod koniec tego miesiąca zacznie świadczyć swoje usługi.
więcej
|
|
Pojedynek Andrzej Fonfara kontra Nathan Cleverly w TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl
W nocy z 16 na 17 października br. kanały TVP1 i TVP Sport transmitować będą galę bokserską w UIC Pavilion w Chicago, podczas której Andrzej Fonfara zmierzy się z Nathanem Cleverlym. Pojedynek pokaże również portal sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Grand Prix przyznano za kampanię nowej odsłony portalu Wirtualna Polska. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach, rozdając dziewięć 9 Złotych Effie. Najbardziej nagrodzoną agencją została DDB & Tribal, a domem mediowym - Starcom.
więcej
|
|
Menedżerki z K2 i 180heartbeats skarżą się SAR-owi na dyskryminację kobiet w polskich konkursach reklamowych
Zofia Smełkówna z K2 Internet i Małgorzata Adamczyk z 180heartbeats + Jung v. Matt napisały do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR list otwarty z apelem, by nie dyskryminowało kobiet i dopuszczało je do komisji jurorskich. W odpowiedzi na ich apel z obrad w jury zrezygnował Mateusz Żdanko. - W SAR bardzo zależy nam na obecności kobiet we wszystkich gremiach. Co roku zwracamy na to uwagę naszym członkom. Również w ramach konkursu KTR - podkreśla Szymon Gutkowski, prezes SAR.
więcej
|
|
Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową
Robert Lewandowski dotychczas prowadził działania marketingowe, ale dość reaktywnie. Teraz przeskoczył półkę marketingową wyżej, stał się katalogowo jeszcze lepszym i bardziej rozpoznawalnym produktem. To już nie tylko piłkarz, ale historia pewnej kariery, uporu i dążenia do celu - tak potencjał marketingowy Roberta Lewandowskiego oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego.
więcej
|
|
Nowa ,,Lokomotywa" z Piotrem Fronczewskim reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)
Firmy PKP i PKP Intercity rozpoczęły dalszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. W spotach Piotr Fronczewski przedstawia wierszowaną historię inspirowaną „Lokomotywą” Juliana Tuwima. Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL.
więcej
|
|
Mumio w kampanii ,,Wystarczy Chwila" zachęca do wspierania osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)
Aktorzy z grupy teatralnej Mumio zostali ambasadorami kampanii społecznej „Wystarczy Chwila”, organizowanej przez Fundację L’Arche. Celem akcji jest rozpowszechnianie wiedzy na temat działalności Fundacji i zachęcanie społeczeństwa do wspierania osób z niepełnosprawnością intelektualną.
więcej
|
|
Radosław Wierzbiński i Ewa Schreiber na czele działów Media Impact Polska
W Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska, Radosław Wierzbiński awansował na stanowisko szefa działu strategii i jakości, a Ewa Schreiber - na szefową działu ofert i zarządzania projektami.
więcej
|
|
Plushak z Fifi zamiast WiFi reklamuje 10 GB internetu gratis w Plush na Kartę (wideo)
W taryfie Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) wprowadzono promocję, w której można otrzymać za darmo dodatkowe 10 GB pakietu internetowego. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Poranna kawa za darmo kolejny raz promuje McDonald's (wideo)
W McDonald’s ruszyła kolejna edycja promocji, w ramach której rano kawa jest serwowana za darmo. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
San Markos będzie reklamować kawę Inka
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę reklamową marki kawy zbożowej Inka (należącej do Grupy Cafea). Wcześniej zajmowały się tym agencje Hand Made, Marketing+ i G7.
więcej
|
|
Współcześni Wikingowie reklamują kabanosy Tarczyński w większych opakowaniach (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa kabanosów Tarczyński oparta na koncepcji „Cudze chwalimy, swoje odkrywajmy”. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie oraz kinach.
więcej
|
|
Kucharz Tomasz Jakubiak reklamuje dżemy Herbapol (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa dżemów Herbapol z udziałem ich ambasadora marketingowego - kucharza i dziennikarza kulinarnego Tomasza Jakubiaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Lowe Warsaw, Mediacom Warszawa, Platige Image i BrandLab.
więcej
|
|
Robert Michalik wrócił z S4 do Schulz Brand Friendly jako szef strategii
Robert Michalik objął funkcję szefa działu strategii w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly w której pracował już kilka lat temu. Wcześniej był związany z agencjami Demo Effective Launching i S4.
więcej
|
|
Citi Handlowy z chłopcem-menedżerem reklamuje kartę kredytową Citi Simplicity (wideo)
Citi Simplicity rozpoczął kampanię reklamową karty kredytowej Citi Simplicity. Akcja - przygotowana przez firmy Springpoint i MediaVest - obejmuje telewizję, radio, internet oraz prasę.
więcej
|
|
Aleksandra Pająk account directorem w ZenithOptimedia Group
Aleksandra Pająk awansowała w domu mediowym ZenithOptimedia Group na funkcję account directora. Pracuje w nim od 11 lat.
więcej
|
|
Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski w Grupie Onet-RASP
Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski objęli nowo utworzone stanowiska w Grupie Onet-RASP.
więcej
|
|
,,Samo najlepsze" w kampanii sosów egzotycznych Łowicz
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa sosów egzotycznych marki Łowicz (produkowanych przez spółkę Agros-Nova). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Łowicz. Samo najlepsze”, przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Katarzyna Nowak: z Re-Akcji do El Padre
Katarzyna Nowak po pozytywnym przejściu okresu próbnego objęła w agencji eventowo-BTLowej El Padre funkcję event managera. Wcześniej pracowała m.in. w agencji reklamowej Re-Akcja i warszawskim klubie Powiększenie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Newsweek" o okładkowym tekście: wiemy, że raport powstał w kancelarii Giertycha
W bieżącym wydaniu „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się artykuł, w którym - powołując się na „poufny raport” - zasugerowano, że za aferą podsłuchową mogli stać „ludzie związani z PiS”. - Redakcja wie, że raport powstał w kancelarii Romana Giertycha - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl „Newsweek”.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. ,,Poradnik Domowy" stracił 60 tys. egz.
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|