|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 14 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
GG Network negocjuje sprzedaż komunikatora GG
Spółka GG Network SA została postawiona w stan likwidacji. W związku z tym pojawiły się pytania o przyszłość komunikatora GG. - GG jest jednym z aktywów GG Network i z pewnością jego przejęcie przez nowego właściciela nastąpi przed formalną likwidacją samej spółki, a rozmowy z zainteresowanymi toczą się cały czas. Intencją jest sprzedaż aktywów (w tym komunikatora GG) poza grupę Naspers - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Jażdżyński, prezesa GG Network.
więcej
|
|
Pochanke, Gugała i Kraśko gospodarzami debaty Ewa Kopacz - Beata Szydło
W poniedziałek 19 października br. na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News transmitowana będzie przedwyborcza debata Ewy Kopacz z Beatą Szydło. Poprowadzą ją Justyna Pochanke, Jarosław Gugała i Piotr Kraśko, co wzbudziło już kontrowersje wśród konserwatywnych dziennikarzy.
więcej
|
|
Małgorzata Rozenek poprowadzi program ,,Damą być" w TVN. Zdjęcia ruszą w listopadzie
W listopadzie br. mają ruszyć zdjęcia do nowego programu TVN „Damą być”, w którym Małgorzata Rozenek pomoże zmienić zachowanie niegrzecznych kobiet. Nie zdecydowano jeszcze kiedy reality-show trafi na antenę TVN.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak.
więcej |
|
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"
Magazyn „Playboy” rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma.
więcej |
|
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą
Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild” użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pochanke, Gugała i Kraśko gospodarzami debaty Ewa Kopacz - Beata Szydło
W poniedziałek 19 października br. na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News transmitowana będzie przedwyborcza debata Ewy Kopacz z Beatą Szydło. Poprowadzą ją Justyna Pochanke, Jarosław Gugała i Piotr Kraśko, co wzbudziło już kontrowersje wśród konserwatywnych dziennikarzy.
więcej
|
|
Małgorzata Rozenek poprowadzi program ,,Damą być" w TVN. Zdjęcia ruszą w listopadzie
W listopadzie br. mają ruszyć zdjęcia do nowego programu TVN „Damą być”, w którym Małgorzata Rozenek pomoże zmienić zachowanie niegrzecznych kobiet. Nie zdecydowano jeszcze kiedy reality-show trafi na antenę TVN.
więcej
|
|
6,8 mln widzów śledziło mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2016
Wszystkie 10 eliminacyjnych meczów do Euro 2016 z udziałem Polski w Polsacie i Polsacie Sport śledziło średnio 6,77 mln widzów. Najwięcej widzów zgromadziło spotkanie Polska-Irlandia, które oglądało na obu antenach ponad 10 mln widzów.
więcej
|
|
Szef telewizji BBC Danny Cohen po ośmiu latach pracy odchodzi
Danny Cohen, który od 2013 roku był szefem pionu telewizyjnego w BBC, postanowił odejść z firmy. Według nieoficjalnych informacji otrzymał lukratywne propozycje od konkurencji, a jego najbardziej prawdopodobnym następcą jest Mark Linsey odpowiedzialny za rozrywkę w BBC TV.
więcej
|
|
Piotr Szmidt dołączył do Endemol Shine Polska
Piotr Szmidt został koordynatorem postprodukcji w firmie producenckiej Endemol Shine Polska.
więcej
|
|
Serial ,,Zaginiona" od 18 października na antenie 13 Ulica
W niedzielę 18 października br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisję francuskiego serialu kryminalnego pt. „Zaginiona”. Widzowie co tydzień obejrzą dwa premierowe odcinki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak.
więcej
|
|
KUPS szuka realizatorów piątej edycji kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na przygotowanie i realizację piątej edycji ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Przeznaczy na nią blisko 600 tys. zł.
więcej
|
|
Jakub Ratajczak: z Grupy Integer.pl na szefa RTB House w Azji i Pacyfiku
Firma technologiczna RTB House specjalizujaca się w targetowaniu reklam internetowych rozpoczyna działalność na rynkach Azji i Pacyfiku. Spółką w tym regionie będzie kierował Jakub Ratajczak, wcześniej związany m.in. z Grupą Integer.pl, Grupą Gefco i Telekomunikacją Polską.
więcej
|
|
Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii ,,Jak działa zdrowy człowiek" (wideo)
Nowa odsłona kampanii społecznej Ministerstwa Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek” jest oparta na klipie pokazującym śpiewające wesoło organy. Akcję przygotowały i realizują agencje VML Poland i Task Force Consulting.
więcej
|
|
Dawid Wnuk na czele działu reklamy kreatywnej w agencji Performante
Agencja Performante rozpoczyna działalność na rynku polskim i powiększa się o dział Creative Communication Division odpowiadający za kreatywne działania w internecie, którym pokieruje nim Dawid Wnuk.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"
Magazyn „Playboy” rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma.
więcej
|
|
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą
Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild” użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie.
więcej
|
|
,,Playboy": rezygnując z nagości ryzykujemy, ale czasy się zmieniają
Magazyn „Playboy” wystosował do czytelników list, w którym wyjaśnia przyczyny rezygnacji z publikowania nagich zdjęć modelek na swoich łamach. - Pewnie każdy chce zapytać: Dlaczego? Przecież „Playboy” zawsze był przyjazny nagości, a nagość przyjazna „Playboyowi”. Krótka odpowiedź brzmi: Czasy się zmieniają - pisze redakcja.
więcej
|
|
Senator Bierecki do mediów: ,,afery SKOK" nie było, poinformujcie o tym odbiorców
Senator Grzegorz Bierecki zaapelował do mediów, opisujących nieprawidłowości w funkcjonowaniu fundacji SKOK, aby poinformowały o stanowisku wydawcy „Wprost”, który wycofał się z zarzutów wobec polityka.
więcej
|
|
Marquard wydał ,,The Big Black Book" pod marką ,,Esquire"
W poniedziałek 12 października br. ukazał się magazyn “The Big Black Book” - pierwsze wydanie specjalne dwumiesięcznika “Esquire” (Marquard Media Polska). Jest ono poświęcone m.in. trendom modowym na sezon jesień-zima.
więcej
|
|
,,Men's Health" najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, ,,Playboy" stracił najwięcej
W lipcu 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
,,Playboy" rezygnuje z nagich zdjęć, stawia na jakościowe dziennikarstwo
Magazyn „Playboy” zapowiedział, że od marca 2016 roku z jego łamów znikną fotografie nagich modelek. Redakcja zamierza postawić wyłącznie na wysokiej jakości teksty dziennikarskie i literackie.
więcej
|
|
Urodzinowa ,,Grazia" z Katarzyną Bujakiewicz na okładce
W środę 14 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie miesięcznika „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Z okazji trzecich urodzin dla czytelniczek przygotowano m.in. rozmowy z Krystyną Jandą, Małgorzatą Kożuchowską i Melą Koteluk, a na okładce pojawiła się Katarzyna Bujakiewicz.
więcej
|
|
,,Trendy 2015/16" wydaniem specjalnym ,,M jak mieszkanie"
W środę 14 października br. ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „M jak mieszkanie” (ZPR Media) pod tytułem „Trendy 2015/16”, poświęcone najważniejszym trendom w aranżacji wnętrz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
GG Network negocjuje sprzedaż komunikatora GG
Spółka GG Network SA została postawiona w stan likwidacji. W związku z tym pojawiły się pytania o przyszłość komunikatora GG. - GG jest jednym z aktywów GG Network i z pewnością jego przejęcie przez nowego właściciela nastąpi przed formalną likwidacją samej spółki, a rozmowy z zainteresowanymi toczą się cały czas. Intencją jest sprzedaż aktywów (w tym komunikatora GG) poza grupę Naspers - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Jażdżyński, prezesa GG Network.
więcej
|
|
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą
Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild” użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie.
więcej
|
|
Prześmiewczy profil twitterowy TVN48 zmienił nazwę i logo po interwencji TVN
Profil twitterowy TVN48, wyśmiewający głównie polityków obozu rządzącego i sprzyjające im opinie mediów, został usunięty z Twittera po interwencji przedstawicieli Grupy TVN, ponieważ wykorzystywał nazwę, logo i hasło główne TVN24. - Nie wolno wykorzystywać bezprawnie logo innych firm. Do tego hejterskie treści - stwierdził Mikołaj Nowak, new media manager „Faktów” TVN. Zablokowany profil szybko odrodził się jako Depesche48.
więcej
|
|
Dla Polaków internet to głównie narzędzie pracy i wyszukiwania informacji
Według 26 proc. Polaków internet służy przede wszystkim do pracy, 17 proc. nie wyobraża sobie życia bez dostępu do sieci, a ponad połowie internet służy do wyszukiwania informacji i poszerzania wiedzy - wynika z badań firmy IBRiS dla Fundacji Orange.
więcej
|
|
Snapchat likwiduje Snap Channel i zwalnia pracowników
Snapchat zdecydował się na zamknięcie Snap Channel, sekcji mającej tworzyć oryginalne treści dla serwisu. Tłumaczy to względami finansowymi i zapowiada, że na razie będzie się opierał na treściach od zewnętrznych wydawców na platformie Discover.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|