|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wieczór wyborczy 2015: Rudnik, Pochanke, Gawryluk, Kraśko i Gugała wśród gospodarzy
W dniu wyborów parlamentarnych 25 października na antenach TVP1, TVP Info, TVN24, TVN24 Biznes i Świat oraz Polsat News i Polsat News 2 pojawią się wieczory wyborcze. O godz. 21.00 wszystkie stacje zaprezentują wyniki badania exit poll przeprowadzanego przez Ipsos.
więcej |
|
Mało dobrego smaku, dużo emocji - eksperci o atakowaniu się PO i PiS-u spotami (wideo)
Kampania wyborcza już dawno straciła dobry smak i podstawy etyki marketingu politycznego. Zaczęto oddziaływać na emocje, skłócając Polaków między sobą. Na jej finiszu poziom agresji i prymitywizmu w przekazach politycznych rośnie - ostatnie spoty Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej komentują dla Wirtualnemedia.pl Eryk Mistewicz, Bartosz Czupryk i Zbigniew Lazar.
więcej |
|
Polsat nowym liderem w prime-time, duży wzrost TV4 i TVN24 (top 30 stacji)
Nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w prime-time został Polsat. Drugie miejsce ex aequo zajęły: TVN i TVP2, a TVP Info dogania TVN24 - top 30 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz-Puacz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”.
więcej
|
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak.
więcej
|
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"
|
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prawicowa blogerka atakuje rodzinę Lisów na Twitterze. Hanna Lis: zostały podjęte kroki prawne
W minioną sobotę użytkownicy Twittera komentowali wywiad Tomasza Lisa, jaki udzielił „Gazecie Wyborczej”. Niektórzy swoją krytykę rozciągali na jego dzieci i żonę. - Zostały już podjęte kroki prawne, sprawą zajmują się prawnicy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Hanna Lis.
więcej
|
|
Wieczór wyborczy 2015: Rudnik, Pochanke, Gawryluk, Kraśko i Gugała wśród gospodarzy
W dniu wyborów parlamentarnych 25 października na antenach TVP1, TVP Info, TVN24, TVN24 Biznes i Świat oraz Polsat News i Polsat News 2 pojawią się wieczory wyborcze. O godz. 21.00 wszystkie stacje zaprezentują wyniki badania exit poll przeprowadzanego przez Ipsos.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem w prime-time, duży wzrost TV4 i TVN24 (top 30 stacji)
Nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w prime-time został Polsat. Drugie miejsce ex aequo zajęły: TVN i TVP2, a TVP Info dogania TVN24 - top 30 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W TVP najdroższe reklamowo ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarzy
W cenniku Telewizji Polskiej na listopad br. najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”, „Wiadomościach” i nadawanych po nim „Sporcie” oraz spoty przy transmisjach z towarzyskich spotkań polskich piłkarzy z Islandią i Czechami.
więcej
|
|
Byli dziennikarze ,,Wprost" ujawnili raport TVN wskazujący Kamila Durczoka jako sprawcę mobbingu i molestowania w ,,Faktach"
Serwis Kulisy24.com prowadzony przez byłych dziennikarzy „Wprost” opublikował fragmenty raportu komisji TVN opisujące przypadki mobbingu i molestowania, których dopuścił się Kamil Durczok, będąc szefem „Faktów”, oraz to, dlaczego z dziennikarzem rozstano się za porozumieniem stron.
więcej
|
|
Marek Falenta: Tomasz Lis proponował mi zainwestowanie w jego nowy program telewizyjny. Lis: Falenta to kłamczuch
Marek Falenta twierdzi, że kilka lat temu Tomasz Lis zaproponował mu inwestycję w jego nowy program telewizyjny, na co się się nie zgodził. - Uznałem, że projekt nie ma szans na powodzenie - opisuje. - Nie nagrał tego ten kłamczuch Falenta? - drwi Tomasz Lis.
więcej
|
|
Jarosław Kuźniar krytykowany za nazwanie Andrzeja Dudy marionetką. ,,Brak kindersztuby"
Dziennikarz „Dzień dobry TVN” Jarosław Kuźniar na Twitterze określił prezydenta Andrzeja Dudę mianem marionetki. Skrytykowali to niektórzy ludzie mediów obecni na portalu, m.in. Przemysław Wenerski z TVN24. - Odwieczny problem obiektywizmu, szczerze czy grzecznie? - tłumaczy swój wpis Kuźniar.
więcej
|
|
Megarodzinka i jej sąsiedzi w nowym spocie UPC (wideo)
Sieć UPC Polska ruszyła z kolejnym etapem kampanii promującej ofertę telewizji i internetu pod hasłem „Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie”. W nowym spocie znów występuje Megarodzinka oraz jej sąsiedzi, w których wcielają się Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.
więcej
|
|
Grupa TVP na czele całego rynku, stacje Polsatu liderem w grupie komercyjnej
Telewizja Polska we wrześniu 2015 roku zanotowała najwyższy łączny udział swoich kanałów w całym rynku telewizyjnym. Zaś na czele grupy komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat.
więcej
|
|
20 października ,,Debata Liderów" w TVP1, TVP Info, Polsat News i TVN24
We wtorek 20 października w siedzibie Telewizji Polskiej odbędzie się przedwyborcza debata z udziałem liderów wszystkich zarejestrowanych komitetów wyborczych. Audycja będzie transmitowana równolegle przez TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News.
więcej
|
|
,,Współczesna rodzina 6" od listopada w FOX Comedy
W środę 4 listopada br. kanał FOX Comedy rozpocznie emisję szóstego sezonu amerykańskiego serialu komediowego „Współczesna rodzina”.
więcej
|
|
Wskutek awarii prądu Telewizja Republika przerwała nadawanie na żywo
W piątek po południu Telewizja Republika na około godzinę przerwała nadawanie programu na żywo. Powodem była awaria prądu.
więcej
|
|
31 października 2015 gala KSW 32: Road To Wembley w Cyfrowym Polsacie i Ipli
31 października 2015 roku odbędzie się gala KSW 32: Road To Wembley. Dostęp do gali będą mieli abonenci i użytkownicy Cyfrowego Polsatu oraz Ipli.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mało dobrego smaku, dużo emocji - eksperci o atakowaniu się PO i PiS-u spotami (wideo)
Kampania wyborcza już dawno straciła dobry smak i podstawy etyki marketingu politycznego. Zaczęto oddziaływać na emocje, skłócając Polaków między sobą. Na jej finiszu poziom agresji i prymitywizmu w przekazach politycznych rośnie - ostatnie spoty Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej komentują dla Wirtualnemedia.pl Eryk Mistewicz, Bartosz Czupryk i Zbigniew Lazar.
więcej
|
|
Polskie nagrody w Golden Drum 2015: Grand Prix dla Lvov, Złote Bębny dla DDB & Tribal, Isobar i Saatchi & Saatchi
Na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum Grand Prix zdobyła agencja Lvov, Złote Bębny - agencje DDB & Tribal, Isobar Polska i Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland, a Srebrne Bębny - Scholz & Friends Warszawa i Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
W TVP najdroższe reklamowo ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarzy
W cenniku Telewizji Polskiej na listopad br. najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość”, „Wiadomościach” i nadawanych po nim „Sporcie” oraz spoty przy transmisjach z towarzyskich spotkań polskich piłkarzy z Islandią i Czechami.
więcej
|
|
Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka reklamują biuro podróży Itaka (wideo)
Pod hasłem „I... taki świat jest piękny” ruszyła kampania reklamowa oferty biura podróży Itaka na lato 2016 roku. W reklamach występują aktorzy Joanna Orleańska i Wojciech Błach oraz modelka Marcelina Zawadzka.
więcej
|
|
Radosław Kotarski z historią croissantów reklamuje konto oszczędnościowe w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującą promocję konta oszczędnościowego. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Jamie Foxx prezentuje 3D Touch w nowej reklamie iPhone'a 6s (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę promującą smartfona iPhone 6s.
więcej
|
|
Monica Bellucci będzie reklamować Cisowiankę Perlage przy ,,Spectre" (wideo)
W związku z premierą „Spectre”, nowego filmu o Jamesie Bondzie, w którym jedną z głównych ról gra Monica Bellucci, ponownie będzie emitowana reklama wody mineralnej Cisowianka Perlage z udziałem tej włoskiej aktorki.
więcej
|
|
Google w reklamach pomaga odkryć na nowo Paryż (wideo)
Kierowana do użytkowników mobilnych nowa kampania Google zachęca do udziału w specjalnych wydarzeniach, dzięki którym mogą oni w specyficzny sposób przekonać się o niezwykłości Paryża.
więcej
|
|
Michał Szynal i Piotr Kazimierczuk założyli agencję content performance'ową Form Up
Michał Szynal i Piotr Kazimierczuk, wcześniej pracujący m.in. w Isobar Polska, Acxiom i Novem, założyli własną agencję Form Up specjalizującą się w działaniach content performance.
więcej
|
|
Robert Górski na deskorolce w kampanii internetu za darmo w Orange na Kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza reklamowana jest promocja „Internet za darmo”. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Platige Image, Lunapark i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
OMD będzie pracować dla Beiersdorf
Dom mediowy OMD (Macroscope) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy kosmetycznej Beiersdorf w Polsce oraz w krajach bałtyckich. Dotąd przez 18 lat odpowiadał za to w naszym kraju dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: ,,Alkohol i kluczyki? Wykluczone", ,,Jak działa zdrowy człowiek", Barbie, Wrigley i Teatr Wielki (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się dwie kampanie społeczne, akcja edukacyjna oraz dwa spoty zagraniczne. Są to kampanie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Ministerstwa Zdrowia oraz edukacyjna akcja Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, a także zagraniczne reklamy lalek Barbie i gumy do żucia Wrigley.
więcej
|
|
Megarodzinka i jej sąsiedzi w nowym spocie UPC (wideo)
Sieć UPC Polska ruszyła z kolejnym etapem kampanii promującej ofertę telewizji i internetu pod hasłem „Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie”. W nowym spocie znów występuje Megarodzinka oraz jej sąsiedzi, w których wcielają się Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.
więcej
|
|
Platforma Obywatelska tłumaczy: fotografia Roberta Lewandowskiego to nie agitacja, ale go przepraszamy
Komitet wyborczy Platformy Obywatelskiej tłumaczy, że zamieszczone na fanpage’u partii zdjęcie Roberta Lewandowskiego kupił z bazy Shutterstock.com i wykorzystał zgodnie z prawami licencyjnymi. Ponadto jego publikacja nie miała zachęcać do popierania PO, tylko w ogóle wzięcia udziału w wyborach.
więcej
|
|
PZPN oburzony zdjęciem Roberta Lewandowskiego na fanpage'u Platformy Obywatelskiej. ,,Wykorzystano je bez naszej zgody"
Polski Związek Piłki Nożnej wystosował do Platformy Obywatelskiej list z żądaniem natychmiastowego usunięcia z jej fanpage'a facebookowego zdjęcia Roberta Lewandowskiego. „Tego rodzaju korzystanie bez upoważnienia z wizerunku członka kadry narodowej w stroju reprezentacji kraju stanowi naruszenie ustawowych praw wyłącznych PZPN” - stwierdza federacja.
więcej
|
|
Platige Image nagrodzone za klip dla Europejskiej Agencji Kosmicznej (wideo)
Platige Image otrzymało nagrodę Animago w kategorii Best Visualisation za „Ambition” - krótkometrażowy film promujący misję Rosetta Europejskiej Agencji Kosmicznej.
więcej
|
|
Purple Day 2015: Smart Data - Big Opportunities (zapowiedź konferencji)
Wielkimi krokami zbliża się Purple Day 2015 – coroczna konferencja branżowa, organizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Temat przewodni piątej edycji spotkania to "Smart Data - Big Opportunities. Przekuj dane w sukces marki!". Tradycyjnie już Purple Day będzie miejscem spotkań i dyskusji w gronie ekspertów rynku mediów. W tym roku również nie zabraknie znamienitych gości i inspirujących prelekcji. Wydarzenie odbędzie się we wtorek 20 października br. w Cinema City Arkadia. Szczegóły na purpleday.pl.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet-RASP: część naszych treści będzie niedostępna dla użytkowników blokujących reklamy
Po decyzji Axel Springer o zablokowaniu dostępu do serwisu Bild.de użytkownikom aplikacji blokujących reklamy podobne rozwiązanie planuje Grupa Onet-RASP. - W przyszłości część treści będzie niedostępna dla użytkowników, którzy nie wprowadzili serwisów naszej Grupy do whitelisty adblocka. Pierwsze próby whitelistowania zostały już przeprowadzone w serwisie VoD - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Zarębski, dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego w Grupie Onet-RASP.
więcej
|
|
Rusza polsatnews.pl. Celuje w użytkowników smartfonów
Wystartował portal informacyjny polsatnews.pl. - Grupą docelową serwisu będą przede wszystkim użytkownicy urządzeń mobilnych - mówi Beata Drozdowska-Wolska, redaktor naczelna polsatnews.pl.
więcej
|
|
Aneta Sawicka przeszła z Agory do Onet-RASP, Marcin Jędrasiewicz w nowej funkcji
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Agorą, objęła stanowisko video programming managera Onet.tv w Grupie Onet-RASP. Poprzednio zajmujący tę funkcję Marcin Jędrasiewicz będzie teraz video news programming managerem.
więcej
|
|
Zmiany w sklepie Google Play, będą dwie główne sekcje oraz promowane treści
Google zapowiada nieoficjalnie, że sklep Google Play czekają zmiany. Zamiast wielu kategorii pojawią się tylko dwa działy, a na głównej stronie promowane będą wybrane treści i aplikacje.
więcej
|
|
Amazon pozywa autorów fałszywych recenzji produktów
Serwis Amazon skierował do sądu pozew w sprawie ponad tysiąca fałszywych recenzji produktów oferowanych na platformie. Według Amazona takie praktyki niszczą jego wiarygodność, bo wprowadzają klientów w błąd.
więcej
|
|
Ana Kołyga, Mariusz Piotrowski i Hubert Choroszewski przechodzą do Fly4free
Z początkiem października do zespołu serwisu o podróżach lotniczych Fly4free dołączyła product manager Ana Kołyga, a w najbliższym czasie pracę w nim zaczną dziennikarz Mariusz Piotrowski i product manager Hubert Choroszewski.
więcej
|
|
Twitter z nowym narzędziem analitycznym Conversion Lift dla marek
Twitter wprowadził do swojej oferty nowe rozwiązanie o nazwie Conversion Lift. Ma ono pomagać reklamodawcom i markom w ocenie efektywności kampanii prowadzonych w serwisie mierząc reakcje na promowane posty.
więcej
|
|
Krytyka wynika z wiedzy, hejt to same wściekłe emocje (opinie)
Hejt stał się elementem modelu ekonomicznego działania współczesnych mediów oraz celebrytów. Jest on oparty na emocjach i pozbawiony konkretów, tym odróżnia się od nastawionej na dialog krytyki oraz inteligentnej ironii - powszechne zjawisko hejtu komentują Monika Czaplicka, Eryk Mistewicz i Marcin Makowski.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|