|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
Telewizyjne starcie Ewy Kopacz i Beaty Szydło nie zmieniło politycznych nastrojów w społeczeństwie, ale też nie wskazało, kto wygra wybory. Obie kandydatki opanował strach, skupiały się na defensywie, nie na konkretach - debatę liderek PO i PiS oceniają Hanna Lis, Sławomir Jastrzębowski, Michał Karnowski, Mikołaj Wójcik i Konrad Piasecki.
więcej
|
|
Katarzyna Sośnierz o Grand Prix w Golden Drum za spot J.A. Baczewski: klient dał nam wolną rękę
Sukces naszego spotu wódki J.A. Baczewski polega miedzy innymi na tym, że klient zostawił nam całkowicie wolną rękę, powiedział tylko „Róbcie tak, by było dobrze” - wrażeniami po uhonorowaniu nagrodą Grand Prix na Golden Drum dzieli się z serwisem Wirtualnemedia.pl Katarzyna Sośnierz, współzałożycielka agencji Lvov.
więcej
|
|
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile'u
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w polskim internecie wzrosły w skali roku o 15,7 proc. do kwoty 1,45 mld zł. Procentowo najbardziej urosły inwestycje marketingowe w mobile’u i social media, ale nadal dominującymi segmentami są reklamy graficzne i w wyszukiwarkach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat chce uruchomić trzy nowe kanały: Polsat Show, Polsat Evo i Polsat Vita
Polsat Show, Polsat Evo i Polsat Vita to kanały, które na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej chce uruchomić Telewizja Polsat. Nadawca zapowiada, że zaoferują one bardzo dużo produkcji polskich i wszystkie w pełni dostosowane będą do odbioru przez osoby niewidzące i niesłyszące.
więcej |
|
Martin Sorrell, szef WPP: Dla wydawców wyjściem w kryzysie są płatne treści
- W obliczu spadających dochodów z reklamy cyfrowej i czyhających na nią zagrożeń drogą wyjścia dla wydawców są płatne treści, a mocne tytuły w druku potrafią odpowiednio zaangażować swoich cyfrowych odbiorców - ocenia Martin Sorrell, szef holdingu WPP.
więcej |
|
RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"
Radio RMF FM przeprosiło za wykorzystanie na swojej stronie internetowej frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, pod którą na Facebooku funkcjonuje popularny profil, wytykający wpadki dziennikarskie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prawicowa blogerka atakuje rodzinę Lisów na Twitterze. Hanna Lis: zostały podjęte kroki prawne
W minioną sobotę kilku użytkowników Twittera, m.in. prawicowa blogerka Irena Szafrańska, komentując wywiad Tomasza Lisa w „Gazecie Wyborczej”, wysunęło zarzuty wobec prywatnego życia rodziny dziennikarza. - Sprawą zajmują się już prawnicy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Hanna Lis.
więcej
|
Rock Radio odpiera oskarżenia Jerzego Zelnika o ,,ubecką prowokację" i publikuje całą rozmowę z nim
W satyrycznej audycji Rock Radia przeprowadzono prowokację telefoniczną z Jerzym Zelnikiem sugerującą, że za nieprawomyślne poglądy chciałby on wysłać na wcześniejszą emeryturę m.in. Artura Barcisia. - Pytania, które słychać na nagraniu , powstały już po rozmowie ze mną. Ubecka prowokacja!!! - oburzył się Zelnik. W odpowiedzi rozgłośnia opublikowała całą rozmowę z aktorem. - Nic nie było dogrywane - zapewnia szef stacji Mikołaj Lizut.
więcej
|
Twórcy ,,Jak działa zdrowy człowiek" o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
|
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
Telewizyjne starcie Ewy Kopacz i Beaty Szydło nie zmieniło politycznych nastrojów w społeczeństwie, ale też nie wskazało, kto wygra wybory. Obie kandydatki opanował strach, skupiały się na defensywie, nie na konkretach - debatę liderek PO i PiS oceniają Hanna Lis, Sławomir Jastrzębowski, Michał Karnowski, Mikołaj Wójcik i Konrad Piasecki.
więcej
|
|
Polsat chce uruchomić trzy nowe kanały: Polsat Show, Polsat Evo i Polsat Vita
Polsat Show, Polsat Evo i Polsat Vita to kanały, które na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej chce uruchomić Telewizja Polsat. Nadawca zapowiada, że zaoferują one bardzo dużo produkcji polskich i wszystkie w pełni dostosowane będą do odbioru przez osoby niewidzące i niesłyszące.
więcej
|
|
,,Na sygnale" najchętniej oglądanym serialem paradokumentalnym
Wśród seriali paradokumentalnych największą popularnością w jesiennej ramówce cieszy się „Na sygnale”. Na podium znajdują się jeszcze takie produkcje, jak „Szpital” i „Zdrady” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Beata Polaczek szefem TVP Opole, pięciu dyrektorów z kolejną kadencją
Rada nadzorcza na poniedziałkowym posiedzeniu zatwierdziła nominację Beaty Polaczek na stanowisko dyrektora TVP Opole. Zdecydowała też o powołaniu na kolejną kadencje dyrektorów w pięciu innych oddziałach regionalnych Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
520 tys. widzów ,,Podróży z historią". TVP2 wygrywa tylko z TVP1
Program podróżniczo-historyczny Radosława Kotarskiego „Podróże z historią” po trzech odcinkach gromadzi średnio 520 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania cyklu przegrywa z TVN i Polsatem, ale notuje lepsze wyniki od TVP1.
więcej
|
|
,,Dzikie serce" oglądało 390 tys. widzów. TV4 pokonała TVN7 i TV Puls
Meksykańską telenowelę „Dzikie serce” w Czwórce oglądało średnio 387 tys. osób. Stacja w czasie emisji produkcji zdecydowanie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem, duży spadek Polsatu. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" znów na czele rozrywki, ,,Wiadomości" tuż za hitowymi serialami TVP2
W zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności polskiej telewizji powrócił serial „M jak miłość”, a trzecie miejsce zajęły „Wiadomości". Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, wyprzedzając „Taniec z Gwiazdami” i „Mam talent!”.
więcej
|
|
,,Córka inna niż wszystkie" w TLC
30 października 2015 roku TLC rozpocznie emisję nowego programu „Córka inna niż wszystkie”.
więcej
|
|
Serial ,,Flash" premierowo w TV Puls
W poniedziałek 2 listopada br. na antenie TV Puls zadebiutuje amerykański serial „Flash”, który opowiada o superbohaterze obdarzonym niesamowitą szybkością.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"
Radio RMF FM przeprosiło za wykorzystanie na swojej stronie internetowej frazy „Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”, pod którą na Facebooku funkcjonuje popularny profil, wytykający wpadki dziennikarskie.
więcej
|
|
RMF FM, Eska i Trójka zyskały w Łodzi, tracą Jedynka i Radio ZET
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Dziennikarze podzieleni ws. prowokacji Rock Radia z Zelnikiem. Powtórka z Mitera czy powinni go przeprosić?
Ludzie mediów różnie ocenili w mediach społecznościowych prowokację telefoniczną dziennikarzy Rock Radia z Jerzym Zelnikiem. Zdaniem niektórych stacja zdemaskowała rewanżystowskie skłonności zwolenników PiS, według innych wykorzystała niezrozumienie tematu rozmowy przez starszego aktora. - Sprawa jest kompromitująca nie dla Jerzego Zelnika, lecz dla ludzi z naszej strony barykady, którzy się tym zachwycają i kolportują - ocenia publicysta „Gazety Wyborczej” Grzegorz Sroczyński.
więcej
|
|
Antyradio zachęca do diagnostyki nowotworowej w akcji ,,Jedyne wiarygodne badania przedwyborcze"
Wystartowała akcja społeczna Antyradia pod hasłem „Jedyne wiarygodne badania przedwyborcze”, której celem jest propagowanie diagnostyki nowotworowej. Kampania potrwa do wyborów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Katarzyna Sośnierz o Grand Prix w Golden Drum za spot J.A. Baczewski: klient dał nam wolną rękę
Sukces naszego spotu wódki J.A. Baczewski polega miedzy innymi na tym, że klient zostawił nam całkowicie wolną rękę, powiedział tylko „Róbcie tak, by było dobrze” - wrażeniami po uhonorowaniu nagrodą Grand Prix na Golden Drum dzieli się z serwisem Wirtualnemedia.pl Katarzyna Sośnierz, współzałożycielka agencji Lvov.
więcej
|
|
Beata Sadowska reklamuje Cheerios Oats jako ,,prosty sposób, aby obniżyć cholesterol" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa płatków Cheerios Oats (produkowanych przez Nestlé Polska) z udziałem dziennikarki i prezenterki Beaty Sadowskiej. Akcja przebiega pod hasłem: „Prosty sposób, aby obniżyć cholesterol”.
więcej
|
|
Agnieszka Jaworska: z Samsung Electronics Polska do Hypermedia linked by Isobar
Agnieszka Jaworska objęła nowo utworzoną funkcję brand commerce consulting head w agencji Hypermedia linked by Isobar (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracowała m.in. w Samsung Electronics Polska i Acxiom.
więcej
|
|
Bartosz Niewiadomski na czele marketingu w Avivie, Andrzej Oślizło za Piotra Antkiewicza w zarządzie, Adrian Jarosz prezesem Expandera
Po tym, jak w lipcu br. nowym inwestorem Expandera została firma ubezpieczeniowa Aviva, w obu spółkach wprowadzono zmiany personalne, które zaczną obowiązywać od listopada. Nowe funkcje obejmą Andrzej Oślizło, Adrian Jarosz i Bartosz Niewiadomski.
więcej
|
|
,,Świat dla ciebie zatańczy" w reklamach czekolady Wawel (wideo)
Ruszyła kampania marketingowa czekolady Wawel pod hasłem „Świat dla ciebie zatańczy”. Akcję, obejmującą reklamy i konkurs konsumencki, przygotowały firmy Sugarfree i Primus GroupM Mets.
więcej
|
|
,,Żyj pełnią życia" w kampanii Biothermu opartej na expand video (wideo)
L’Oreal Polska prowadzi kampanię marki kosmetycznej Biotherm przygotowaną we współpracy z siecią reklamy wideo Sataku. Emisja rich mediowych reklam jest częścią szerszej kampanii wizerunkowej i emitowana jest w internecie przy wykorzystaniu formatu expand video. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia Group.
więcej
|
|
Życie wiejskiego gospodarstwa w kampanii sera NaTurek (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję sera NaTurek Nasz Camembert (produkowanego przez Bongrain Polska). Akcję przygotowały agencja FCB Warsaw i dom produkcyjny Papaya Films.
więcej
|
|
Media Group obsłuży mediowo kampanie Ministerstwa Ochrony Środowiska
Spółka Media Group zajmie się zaplanowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji i radiu do dwóch kampanii zleconych przez Ministerstwo Ochrony Środowiska: jednej dotyczącej ochrony powietrza, drugiej - oszczędzania energii cieplnej.
więcej
|
|
Krzysztof Skarbek: z Gothaer na dyrektora sprzedaży w Uniqa
Krzysztof Skarbek dołączył do zespołu spółki Uniqa i objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Zastąpił Andrzeja Zalegę, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Martin Sorrell, szef WPP: Dla wydawców wyjściem w kryzysie są płatne treści
- W obliczu spadających dochodów z reklamy cyfrowej i czyhających na nią zagrożeń drogą wyjścia dla wydawców są płatne treści, a mocne tytuły w druku potrafią odpowiednio zaangażować swoich cyfrowych odbiorców - ocenia Martin Sorrell, szef holdingu WPP.
więcej
|
|
Artnews w rękach Petera M. Branta za 64 mln zł. Wyda polską edycję ,,Interview Magazine"
Spółka Artnews, która została przejęta w tym miesiącu przez amerykańskiego miliardera Petera M.Branta za 64 mln zł, w przyszłym roku wprowadzi na rynek polską wersję luksusowego miesięcznika ”Interview”.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Skarb" i ,,Murator" najchętniej czytanymi miesięcznikami (top 82)
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Karnowski: debata bez wpływu na wynik wyborów, Kopacz i Szydło sparaliżowane strachem
Mam wrażenie, że w debacie Kopacz-Szydło obie strony sparaliżował strach, obie panie skupiały się na defensywie. A gdy braknie napastników głodnych bramek, gra robi się nudna. I taka była - ocenia Michał Karnowski, członek zarządu ds. redakcyjnych Grupy Fratria.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: Debata Kopacz-Szydło była nudna, niczego nie rozstrzygnie
Beata Szydło była typowana na wyraźnego zwycięzcę tej debaty. Publicyści zastanawiali się jaki wielki będzie rozmiar klęski Ewy Kopacz. Tak się nie stało z kilku powodów - ocenia Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
,,National Geographic" na czele pism podróżniczych. ,,Voyage" o 40 proc. w dół
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko „NG Traveler”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile'u
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w polskim internecie wzrosły w skali roku o 15,7 proc. do kwoty 1,45 mld zł. Procentowo najbardziej urosły inwestycje marketingowe w mobile’u i social media, ale nadal dominującymi segmentami są reklamy graficzne i w wyszukiwarkach.
więcej
|
|
Martin Sorrell, szef WPP: Dla wydawców wyjściem w kryzysie są płatne treści
- W obliczu spadających dochodów z reklamy cyfrowej i czyhających na nią zagrożeń drogą wyjścia dla wydawców są płatne treści, a mocne tytuły w druku potrafią odpowiednio zaangażować swoich cyfrowych odbiorców - ocenia Martin Sorrell, szef holdingu WPP.
więcej
|
|
E-wydawcy o Polsatnews.pl: spóźniony start, odważne wejście z wideo do mobile'u
Uruchomiony właśnie serwis Polsatnews.pl nie wyróżnia się oryginalnymi czy nowatorskimi rozwiązaniami, ale sprawnie prezentuje treści kanałów informacyjnych Polsatu, zwłaszcza wideo, które jest atrakcyjnym zasobem pod względem reklamowym. Strona startuje jednak wiele lat po uruchomieniu witryn innych głównych stacji newsowych, więc trudno jej będzie dogonić je pod względem zasięgu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie Grupy Onet.pl i Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
|
IAB uruchamia program L.E.A.N., będzie walczyć z blokowaniem reklam
Organizacja IAB ogłosiła rozpoczęcie programu L.E.A.N., którego celem jest opracowanie skutecznych sposobów na docieranie z reklamą do odbiorców w warunkach rosnącej popularności adblockerów. W programie uczestniczy także polski oddział IAB. - Powołaliśmy w IAB Polska zespoły zadaniowe, które pracują nad rozwiązaniem zjawiska blokowania reklam - wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
więcej
|
|
Startuje akcelerator Growth!, ma pomagać w rozwoju bardziej rozwiniętym startupom
Fundusz Innovation Nest oraz Campus Warsaw uruchamiają program akceleracyjny Growth!. Jego cel to pomoc startupom w zwiększeniu przychodów i oraz zdobyciu źródeł finansowania. - Chcemy wspierać w rozwoju konkretny rodzaj startupów rozwiązując ich najważniejsze problemy - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Komarnicki zarządzający projektem Growth!.
więcej
|
|
Kolejne kanały Viacomu i Comedy Central Extra w ofercie Ipli
Do oferty telewizji internetowej Ipla dołączyło 11 nowych kanałów, z tym osiem stacji z portfolio Viacom International Media Networks. Dodatkowo użytkownicy serwisu zyskali dostęp do materiałów pod marką Comedy Central Extra.
więcej
|
|
Joanna Stanisławska-Zdyb: z Wirtualnej Polski do Fakt24.pl
Joanna Stanisławska-Zdyb, dotąd związana z Wirtualną Polską, dołączyła do zespołu portalu informacyjnego Fakt24.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Zwolnienie lekarskie do biura lub ZUS-u będzie można wysłać przez internet
Przeziębiony Kowalski wkrótce nie będzie już musiał w trakcie choroby czy opieki np. nad chorym dzieckiem jeździć ze zwolnieniem do biura lub ZUS-u czy nawet prosić członka rodziny o podrzucenie zwolnienia w te miejsca. Lekarz wyśle je płatnikowi przez internet. Papierowy dokument możemy dostać natomiast podczas wizyty domowej.
więcej
|
|
Planero.pl - nowy system rezerwacji usług online od Eniro Polska
Firma Eniro Polska uruchomiła Planero.pl - system do zarządzania rezerwacjami usług online, który będzie zintegrowany z wyszukiwarką Panoramafirm.pl.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Etyka w biznesie bardzo ważna dla pokolenia Y (infografika)
Etyka w biznesie jest bardzo ważna dla najmłodszego pokolenia pracowników. Młodzi ludzie, tzw. pokolenie Y, od swoich pracodawców oczekują przede wszystkim szacunku dla pracowników i partnerów biznesowych, uczciwości oraz transparentności, a od bezpośredniego szefa - postępowania fair. Ważne są dla nich także stabilność zatrudnienia i dobre warunki finansowe. Przy tym wszystkim jest to pokolenie w większości wysoko oceniające siebie jako pracowników oraz zadowolone z wykonywanej pracy - wynika z badania 4P Research Mix.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|