Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 22 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie

Należący do TVN serwis wideo na żądanie Player.pl wprowadza płatną ofertę, z której korzystać będą mogli wszyscy internauci, nie tylko posiadacze abonamentu w sieci T-Mobile. Znajdą się w niej cztery pakiety: Plus, Live, Sport i Kids. Specjalną ofertę cenową przygotowano dla klientów Samsunga. więcej

 
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie

Koncern Google ogłosił uruchomienie od 28 października płatnego, pozbawionego reklam serwisu YouTube Red. W ramach usługi dostępne będą klipy wideo, muzyka oraz oryginalne produkcje przygotowane dla YouTube Red. Platforma wystartuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę

Tradycyjne media w trzech kwartałach br. zarobiły cennikowo 6,3 proc. więcej niż przed rokiem. Największe wzrosty osiągnęły indoor, radio i magazyny, a tylko gazety zanotowały spadek. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Planner

Hill + Knowlton Strategies poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor praktyki Corporate / Public Affairs

Hill + Knowlton Strategies poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor praktyki Healthcare

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

K2 Media poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Średnio 60 tys. widzów Konkursu Chopinowskiego w TVP Kultura. 170 tys. oglądających finału

Trwające około 130 godzin transmisje z XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w TVP Kultura gromadziły średnio 60 tys. widzów. Z kolei wybrane relacje w TVP HD miały  26 tys. osób. więcej

 
Sztab PO za 8,5 tys. zł wynajął od TVP studio na debatę

Po zakończeniu wtorkowej „Debaty Liderów”, organizowanej w budynku Telewizji Polskiej, premier Ewa Kopacz podsumowała dyskusję w studiu TVP, które wynajęto na zasadach komercyjnych za ponad 8,5 tys. zł. Do studia prowadziło odrębne wejście. Z kolei sztab PiS bez zgody nadawcy zmontował scenę na drodze przeciwpożarowej. więcej

 
Marek Żołędziowski: konsulting i e-marketing Deloitte z Digital One to obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy

Przejęcie Digital One przez spółkę zależną Deloitte jest o tyle inne od wcześniejszych akwizycji i fuzji na polskim rynku marketingowym, że łączy świat consultingu ze światem contentu. To obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy, obejmujący co prawda komplementarne usługi, ale z dwóch różnych kategorii - debiut Deloitte Digital w Polsce komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, CEO Group One. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN

Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci

W sierpniu br. pięć z dziewięciu tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Wprost”. Z kolei najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”, a liderem zestawienia pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
RMF FM przeprosiło za użycie frazy ,,Nagłówki Nie Do Ogarnięcia"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Średnio 60 tys. widzów Konkursu Chopinowskiego w TVP Kultura. 170 tys. oglądających finału

Trwające około 130 godzin transmisje z XVII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina w TVP Kultura gromadziły średnio 60 tys. widzów. Z kolei wybrane relacje w TVP HD miały  26 tys. osób. więcej

 
Sztab PO za 8,5 tys. zł wynajął od TVP studio na debatę

Po zakończeniu wtorkowej „Debaty Liderów”, organizowanej w budynku Telewizji Polskiej, premier Ewa Kopacz podsumowała dyskusję w studiu TVP, które wynajęto na zasadach komercyjnych za ponad 8,5 tys. zł. Do studia prowadziło odrębne wejście. Z kolei sztab PiS bez zgody nadawcy zmontował scenę na drodze przeciwpożarowej. więcej

 
Staniały reklamy w TVN - najdroższe przy ,,Mam talent", ,,Masterchefie", ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"

W listopadzie br. w TVN najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finałowym odcinku „Mam talent”, niedzielnych „Faktach” , „Kuchennych rewolucjach” i „Masterchefie”. więcej

 
,,Nasz nowy dom", ,,Must be the music" i ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W ofercie reklamowej Polsatu na listopad najdroższe są spoty przy programach „Nasz nowy dom” i „Must be the music - Tylko muzyka”, wybranych filmach w paśmie „Mega Hit” oraz niedzielnych „Wydarzeniach”. więcej

 
TTV zapłaciła karę za przekroczenie limitu reklam

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na należącą do Grupy TVN spółkę Stavkę karę w wysokości 10 tys. zł za przekroczenie ustawowego limitu czasu emisji reklam na antenie TTV. Nadawca karę już zapłacił. więcej

 
Serial ,,Web Therapy" w całości do obejrzenia w Player.pl. ,,Pierwsza tak duża inwestycja do sieci"

W ofercie Player.pl zadebiutował nakręcony specjalnie dla serwisu serial komediowy „Web Therapy” . - To pierwsza tak wielka inwestycja do internetu - mówi Edward Miszczak, członek zarządu Grupy TVN ds. programowych. Kolejne odcinki będzie można oglądać za darmo co środę, całość produkcji od razu pojawiła się zaś w ofercie płatnej. więcej

 
TVP dogadała się ze związkowcami. Fundusz socjalny zostanie odblokowany

Zarząd Telewizji Polskiej porozumiał się z działającymi w TVP związkami zawodowymi w sprawie stworzenia planu rzeczowo-finansowego niezbędnego do rozpoczęcia wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. więcej

 
Platforma nc+ z prawami do rozgrywek NBA na kolejne dwa lata

Platforma nc+ pozyskała prawa telewizyjne i internetowe do pokazywania rozgrywek amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA na sezony 2015/2016 i 2016/2017. Mecze oglądać będzie można na kanałach własnych nc+ i w serwisie Canal+ Sport Online. więcej

 
Nina Cieślińska: z 4Fun.TV na prowadzącą ,,Najlepszy Program" w Eska TV

Nina Cieślińska dołączyła do grona prowadzących kanału muzycznego Eska TV i będzie współgospodarzem interaktywnego magazynu „Najlepszy Program”. Zastąpi Martę Laux, która rozstała się z nadawcą. więcej

 
Telewizja Polska odpowiada sztabowi PiS: każdy komitet dostał tyle samo wejściówek na debatę

We wtorek przed budynkiem Telewizji Polskiej doszło do przepychanek pracowników ochrony oraz przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości próbujących wejść na „Debatę Liderów”. PiS zarzucił nadawcy selekcję. - Trzy godziny przed debatą KW PiS zażądał podwojenia liczby identyfikatorów umożliwiających dostęp do garderoby i studia - tłumaczy centrum informacji TVP. więcej

 
Debata ośmiu liderów partyjnych mniej popularna od starcia Kopacz-Szydło

Średnio 6,7 mln widzów oglądało w siedmiu kanałach TVP, Polsatu i TVN wtorkową debatę liderów ośmiu komitetów wyborczych. To o 1,3 mln osób mniej niż zgromadziła przed telewizorami poniedziałkowa dyskusja Kopacz-Szydło. więcej

 
,,Safe House" w Ale Kino+

4 i 11 listopada 2015 roku Ale Kino+ pokaże miniserial „Safe House”. więcej

 
,,Solidarność" TVP: użycie siły przez ochroniarzy przed debatą to skandal. TVP: sztabowcy PiS przełamali linię ochrony

Komisja zakładowa NSZZ „Solidarność” w Telewizji Polskiej krytykuje użycie siły przez firmę ochroniarską zabezpieczającą środową „Debatę liderów” w siedzibie TVP. - Wbrew  wcześniej poczynionym uzgodnieniom pomiędzy komitetami i organizującymi stacjami telewizyjnymi, przedstawiciele PiS zdecydowali się na przełamanie linii kontroli i wymuszanie wejścia do strefy chronionej osób nie posiadających identyfikatorów - tłumaczy to TVP. więcej

 
,,Dzika Tajlandia" w Nat Geo Wild

8 listopada 2015 roku Nat Geo Wild rozpocznie emisję dokumentu „Dzika Tajlandia”. więcej

 
,,Dziewczyny z butiku DASH" w E!

25 października 2015 roku kanał E! rozpocznie emisję nowego serialu „Dziewczyny z butiku DASH". więcej

 
 
Radio  
 
Dariusz Staniak szefem Radia ZET Chilli, Natalia Gębska odchodzi

Dariusz Staniak został nowym dyrektorem programowym i muzycznym Radia ZET Chilli. Zastąpił Natalię Gębską, która odchodzi z Grupy Eurozet. więcej

 
,,Teraz Kpop!" o koreańskim popie w radiowej Czwórce

W czwartek 22 października br. na antenie Programu IV Polskiego Radia zadebiutuje nowa audycja „Teraz Kpop!”. Poprowadzi ją Klaudia Tyszkiewicz, która przedstawi najważniejsze wydarzenia związane z koreańską muzyką i subkulturą Kpop. więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Najchętniej słuchane stacje ze wzrostami

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę

Tradycyjne media w trzech kwartałach br. zarobiły cennikowo 6,3 proc. więcej niż przed rokiem. Największe wzrosty osiągnęły indoor, radio i magazyny, a tylko gazety zanotowały spadek. więcej

 
Marek Żołędziowski: konsulting i e-marketing Deloitte z Digital One to obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy

Przejęcie Digital One przez spółkę zależną Deloitte jest o tyle inne od wcześniejszych akwizycji i fuzji na polskim rynku marketingowym, że łączy świat consultingu ze światem contentu. To obiecujący, ale trudniejszy model biznesowy, obejmujący co prawda komplementarne usługi, ale z dwóch różnych kategorii - debiut Deloitte Digital w Polsce komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, CEO Group One. więcej

 
KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)

Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup. więcej

 
AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie

Firma reklamy zewnętrznej AMS poszerza portfolio nośników premium w wiatach przystankowych. Z paneli premium citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od teraz można korzystać także w Krakowie. więcej

 
Bohaterowie ,,Powrotu do przyszłości" reklamują Toyotę Mirai (wideo)

W nowym spocie Toyoty Christopher Lloyd i Michael J. Fox ponownie wcielają się w swoje role z filmu „Powrót do przyszłości”, by zareklamować Toyotę Mirai - pierwszy seryjny samochód napędzany wodorem. więcej

 
Dentsu Aegis Network tworzy agencję marketingu lifestyle'owego MKTG

Grupa Dentsu Aegis Network, do której w Polsce należą m.in. Carat, Isobar, Posterscope, Vizeum ogłosiła powstanie globalnej marki wchodzącej w skład tej sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku. więcej

 
3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed ,,wścibskim okiem" (wideo)

Koncern 3M zaczął kampanię reklamową pod hasłem „Wścibskie oko” promująca jego rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych. Akcję przygotowała agencja ArtGroup. więcej

 
Marlena Wieteska: z Gamfi na dyrektora sprzedaży w Novem

Marlena Wieteska objęła funkcję dyrektora sprzedaży w firmie Novem. Poprzednio pracowała w Gamfi, a wcześniej w działach marketingu Handlobanku, Citibanku i Raiffeisen Banku. więcej

 
Deloitte wchodzi na polski rynek e-marketingu, przejmując Digital One

Należąca do koncernu doradczego Deloitte globalna agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital kupiła polską agencję marketingu internetowego Digital One. Tym samym zaczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
McCafé: Wake up with McCafé Haribo: We work Minute Maid: Wake Up Worth Rent A Car: Make the journey worth it Mexico Torurism Board: One Race
 
Prasa  
 
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży. ,,Lokalna Gazeta Kutna i Regionu" najbardziej w dół

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciła „Lokalna Gazeta Kutna i Regionu”. więcej

 
Kluczowy dowód w sprawie Kamila Durczoka przeciw ,,Wprost" ma być w laptopie Sylwestra Latkowskiego

Obrońca dziennikarzy „Wprost” w procesie wytoczonym przez Kamila Durczoka poinformował sąd, że w komputerze Sylwestra Latkowskiego odnaleziono dokument mogący mieć kluczowe znaczenie w sprawie. Ma to zmniejszyć liczbę świadków pozostałych do przesłuchania. więcej

 
Ewa Kopacz pozywa ,,W Sieci" za okładkę z burką i dynamitem, chce przeprosin i 30 tys. zł na cel charytatywny

Premier Ewa Kopacz złożyła pozew przeciw tygodnikowi „W Sieci” (Fratria) za jego okładkę z końca września br., na której została przedstawiona w burce i z laskami dynamitu. Od wydawcy i redaktora naczelnego pisma domaga się przeprosin i wpłaty 30 tys. zł na cel charytatywny. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-10-22 Sens - 2015-10-22 Pani - 2015-10-22 Bravo - 2015-10-21 Czerwony Portfelik Senior - 2015-10-21
 
Internet  
 
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie

Należący do TVN serwis wideo na żądanie Player.pl wprowadza płatną ofertę, z której korzystać będą mogli wszyscy internauci, nie tylko posiadacze abonamentu w sieci T-Mobile. Znajdą się w niej cztery pakiety: Plus, Live, Sport i Kids. Specjalną ofertę cenową przygotowano dla klientów Samsunga. więcej

 
Google uruchamia serwis YouTube Red bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie

Koncern Google ogłosił uruchomienie od 28 października płatnego, pozbawionego reklam serwisu YouTube Red. W ramach usługi dostępne będą klipy wideo, muzyka oraz oryginalne produkcje przygotowane dla YouTube Red. Platforma wystartuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)

Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup. więcej

 
Player.pl pracuje nad programami ,,My lovestories", "Start u up!" i "Lip sync battle"

Nakręcono już ponad 30 odcinków formatu „My lovestories”, który dla serwisu wideo na żądanie Player.pl szykuje firma Rochstar. Odpowiada ona też za produkcję internetowego reality-show „Start u up”, z kolei Golden Media Polska przygotowuje dla Player.pl show „Lip sync battle”. więcej

 
Komputery i internet powszechne wśród Polaków, ponad 90 proc. firm z dostępem do sieci

W 2015 roku 77,9 procent gospodarstw domowych w Polsce miało przynajmniej jeden komputer, a 75,8 procent było połączonych z internetem. 92,7 procent firm posiada dostęp do sieci, a 65,4 procent prowadzi własną stronę internetową - podał Główny Urząd Statystyczny. więcej

 
W Google Photos najwięcej zdjęć jedzenia, psów, samochodów i wycieczek do Paryża

Z danych udostępnionych przez Google wynika, że w usłudze Google Photos użytkownicy najczęściej przechowują fotografie potraw, psy mają zdecydowaną przewagę nad innymi zwierzętami, wśród przedmiotów królują zdjęcia samochodów, a najchętniej fotografowanym miastem jest Paryż. więcej

 
Twitter wprowadza narzędzie Polls do tworzenia ankiet (wideo)

Twitter udostępni użytkownikom nowe narzędzie pozwalające na samodzielne tworzenie ankiet w serwisie. - To nowy sposób masowego anagażowania odbiorców i poznania ich opinii - zapowiada Twitter na swoim blogu. więcej

 
Yahoo porozumiał się z Google, będzie prezentować wyniki z jego wyszukiwarki

Koncerny Yahoo i Google zawarły porozumienie, zgodnie z którym w wynikach wyszukiwania Yahoo będą się pojawiały zarówno płatne, jak i organiczne linki pochodzące z Google. Umowa dotyczy wyszukiwarek stacjonarnych i mobilnych, nie obejmuje jednak rynku europejskiego. więcej

 
Public Relations  
 
S4 rozwija dział PR & social media: Kurowska-Loedl i Hycka awansowały, Odziemek dołączyła
 
Magdalena Wymazała: z Grupy EFI do Grupy Adweb
 
Technologie  
 
LG i General Motors wyprodukują własne auto z napędem elektrycznym
 
Orange Polska z niższymi przychodami i zyskiem netto, ale z większą liczbą abonentów
 
Cube LTE - nowy smartfon od myPhone za 499 zł
 
Play obniża ceny i zwiększa pakiety danych w Formule Rodzina
 
CFX700 - karty pamięci 16 GB i 32 GB od Transcend za 638 zł i 1289 zł
 
AMD: nowa generacja procesorów Serii R
 
Western Digital kupuje SanDisk za 19 mld dolarów
 
Gospodarka  
 
LG i General Motors wyprodukują własne auto z napędem elektrycznym
 
Orange Polska z niższymi przychodami i zyskiem netto, ale z większą liczbą abonentów
 
Ponowne wprowadzenie do działalności samochodu w pełni zamortyzowanego
 
Polska największym eksporterem usług na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej
 
Jak działa rynek walutowy Forex
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Delilah" od Florence And The Machine
 
One Direction pokazali teledysk do singla "Perfect"
 
Demi Moore, Alec Baldwin i Dylan McDermott w filmie "Blind"
 
Holt McCallany, Austin Hebert, Tom Cruise w filmie "Jack Reacher: Never Go Back"
 
Gwen Stefani: Used To Love You (wideo)
 
Diane Keaton i Brendan Gleeson zagrają w filmie "Hampstead"
 
,,Safe House" w Ale Kino+
 
Blog  
 
Gandhi-Pileckiego, skrzyżowanie wyborcze. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej - Małgorzata Bednarek
 
Cyrk zamiast debaty - Andrzej Bober
 
Lista najlepszych pracodawców wg Forbes i co ma do niej CX-Day? - Janusz Kamieński
 
Świat się chwieje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl