|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Magdalena Ogórek wraca do dziennikarstwa mocnym tekstem w ,,Rzeczpospolitej". ,,Jest zawodowcem"
W czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ukazał się tekst śledczy Magdaleny Ogórek, w przeszłości dziennikarki TVN24 Biznes, a ostatnio kandydatki na urząd prezydenta. - Jesteśmy otwarci na współpracę - deklaruje Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
|
Polska branża o ,,wymieraniu agencji reklamowych": agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
Agencje reklamowe nie nadążają za zmianami, dlatego w dotychczasowym modelu nie przetrwają - uważa Brad Jakeman, CEO PepsiCo. Szefowie agencji w Polsce nie do końca podzielają jego pogląd. Słowa Jakemana komentują dla Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, Wojciech Putrzyński, Robesrt Sosnowski, Tomasz Dembiński i Kamila Ziober.
więcej
|
|
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
Zdaniem ekspertów rynku internetowego platforma YouTube Red będzie konkurentem głównie dla Spotify, Tidala czy Deezera, ale na razie nie zachęca oryginalnymi treściami do płacenia abonamentu. Z kolei youtuberzy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie dają serwisowi większych szans i kpią z jego nazwy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Player.pl wprowadza płatną ofertę. Pakiety od 4,99 zł miesięcznie
Należący do TVN serwis wideo na żądanie Player.pl wprowadza płatną ofertę, z której korzystać będą mogli wszyscy internauci, nie tylko posiadacze abonamentu w sieci T-Mobile. Znajdą się w niej cztery pakiety: Plus, Live, Sport i Kids. Specjalną ofertę cenową przygotowano dla klientów Samsunga.
więcej
|
Tomasz Marszałł żegna się z PKO BP. Zostanie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł, obecnie szef marketingu banku PKO BP, przechodzi do Grupy TVN. Od grudnia br. objąć ma w niej funkcję dyrektora marketingu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wprost" o 36 proc. w dół. ,,W Sieci" zwiększa sprzedaż, a ,,Do Rzeczy" traci
|
Debata Kopacz-Szydło nie rozstrzygnęła o wyniku wyborów, liderki grały defensywnie (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja najważniejszym źródłem newsów dla Polaków, polskie media cyfrowe najmocniejsze w regionie
Dla 56 procent Polaków podstawowym źródłem bieżących informacji są programy telewizyjne, 32 procent czerpie newsy głównie z internetu. Podstawowym narzędziem do przeglądania newsów online jest komputer biurkowy lub laptop, a polscy internauci chętnie płacą za dostęp do informacji w sieci - wynika z raportu Reuters Institute for the Study of Journalism (RISJ).
więcej
|
|
Kanał Polsat 1 ruszy dopiero w grudniu
Kierowany do Polaków mieszkających za granicą Polsat 1, którego start planowany był wstępnie na październik br., zacznie nadawanie w grudniu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Stacja ma zastąpić za granicą kanał Polsat 2.
więcej
|
|
,,Wszystko za 10 zł". UOKiK bierze pod lupę kampanię Vectry (wideo)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie, która ma wyjaśnić, czy informacje przekazywane przez sieć kablową Vectra w kampanii reklamowej z udziałem Wojciecha Mecwaldowskiego, mogą wprowadzać konsumentów w błąd.
więcej
|
|
TVN szykuje aplikację mobilną dla ,,Dzień dobry TVN"
Na początku listopada br. udostępniona zostanie aplikacja mobilna programu „Dzień dobry TVN”. - Pozwoli ona przybliżyć nam potrzeby i opinie naszych widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Baj, szefowa programu.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" zyskał 100 tys. widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją
Nowy sezon programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,15 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP1 w czasie jego emisji przegrywa jednak walkę o widza z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Ugotowani" z Maffashion i twórcami kanałów ,,Z Dupy", ,,AdBuster", ,,Mówiąc Inaczej"
Popularni twórcy internetowi: Julia Kuczyńska, Maciej Dąbrowski, Paulina Mikuła oraz Marek Hoffman będą uczestnikami specjalnego odcinka programu TVN „Ugotowani”. Stacja pokaże go w niedzielę 8 listopada br.
więcej
|
|
Tablet za złotówkę i 5 GB internetu w nowej ofercie nc+
Platforma nc+ wystartowała z nową ofertą promocyjną, obejmującą pakiety telewizyjne wraz z tabletem i internetem od Orange.
więcej
|
|
Tenisowe Mistrzostwa WTA w Singapurze w TVP Sport. Plan relacji
W niedzielę 25 października w Singapurze rozpoczną się Mistrzostwa WTA, czyli turniej kończący sezon tenisowy. Wszystkie mecze będą transmitowane na antenie TVP Sport oraz na portalu sport.tvp.pl.
więcej
|
|
,,Naturalnie Polska" w Planete+. Prowadzącym Paweł Paszek-Pietruch
25 października 2015 roku Planete+ rozpocznie emisję nowego programu „Naturalnie Polska”.
więcej
|
|
,,Słoniowa góra" w Nat Geo Wild
3 listopada 2015 roku Nat Geo Wild wyemituje film dokumentalny „Słoniowa góra”.
więcej
|
|
Serial ,,Blindspot: Mapa zbrodni" od 12 listopada w Canal+
W czwartek 12 listopada br. na antenie Canal+ zadebiutuje nowy sensacyjny serial „Blindspot: Mapa zbrodni”, opowiadający o kobiecie z tatuażami, które opisują popełnione przestępstwa.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska branża o ,,wymieraniu agencji reklamowych": agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
Agencje reklamowe nie nadążają za zmianami, dlatego w dotychczasowym modelu nie przetrwają - uważa Brad Jakeman, CEO PepsiCo. Szefowie agencji w Polsce nie do końca podzielają jego pogląd. Słowa Jakemana komentują dla Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, Wojciech Putrzyński, Robesrt Sosnowski, Tomasz Dembiński i Kamila Ziober.
więcej
|
|
Aflofarm z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Kino Świat i Procter & Gamble Polska (TOP 10)
W trzech kwartałach br. liderem wydatków reklamowych w tradycyjnych mediach pozostał niezmiennie Aflofarm Farmacja Polska. Marketer ten zanotował też najwyższy wzrost inwestycji w reklamę. Mniej w skali roku wydali m.in. Kino Świat i Procter & Gamble Polska.
więcej
|
|
,,Niech internetowa moc będzie z Tobą" w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozpoczęło kampanię pod hasłem „Niech internetowa moc będzie z Tobą” zachęcającą osoby wykluczone cyfrowo do korzystania z sieci. Akcję przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Pytania kandydatki do rekrutera w kampanii PZU ,,Przyciągamy najlepszych" (wideo)
PZU zaczął kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Przyciągamy najlepszych” promującej firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Akcję ubezpieczyciel przygotował i realizuje we współpracy z firmami marketingowymi VML Poland i Starlink.
więcej
|
|
Delikatesy Alma promują ,,wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości" na Boże Narodzenie
Sieć delikatesów Alma zaczęła już bożonarodzeniową kampanię reklamową, prowadzoną pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. Akcja obejmuje prasę, internet i sklepy Alma.
więcej
|
|
MEC: Wojciech Kowalczyk i Łukasz Owczarski zajmą się multimediami w Liquid
Wojciech Kowalczyk i Łukasz Owczarski dołączyli do zespołu Liquid, części kreatywnej domu mediowego MEC. Zajmują się projektami multimedialnymi.
więcej
|
|
Kobieca historia dorastania reklamuje rosół drobiowy Winiary (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa rosołu drobiowego Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska). Akcję, skierowaną głównie do kobiet, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Krakowska parafraza" - para z etykiet w reklamach piwa Żywiec
W województwie małopolskim trwa kampania reklamowa piwa Żywiec, której bohaterami jest para postaci z jego etykiet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Krakowska parafraza”, przygotowały i realizują firmy Just, Gong i Roots PR.
więcej
|
|
Ludowy rejs po polu rzepakowym reklamuje Olej Kujawski (wideo)
Nowa reklama Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) jest utrzymana w charakterystycznej dla komunikacji tej marki stylistyce ludowej. Kampanię przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom.
więcej
|
|
Marcin Jeziorski jako wiceprezes Mediacapu zajmie się jego firmami reklamowymi
Prezes agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa Marcin Jeziorski został wiceprezesem holdingu Mediacap, do którego oprócz tej agencji należą m.in. The Digitals i Em Lab. W zarządzie Mediacapu pozostają prezes Jacek Olechowski i wiceprezes ds. finansów Edyta Gurazdowska.
więcej
|
|
Volkswagen Group szuka agencji do opracowania globalnej strategii Škody
Volkswagen Group zaczął proces wyboru agencji, która zajmie się opracowaniem globalnej strategii marki Škoda.
więcej
|
|
Monika Machnowska nowym dyrektorem handlowym w Dax Cosmetics
Monika Machnowska dołączyła do zespołu Dax Cosmetics i objęła stanowisko dyrektora handlowego. Zastąpiła na tym stanowisku Macieja Stożka.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magdalena Ogórek wraca do dziennikarstwa mocnym tekstem w ,,Rzeczpospolitej". ,,Jest zawodowcem"
W czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ukazał się tekst śledczy Magdaleny Ogórek, w przeszłości dziennikarki TVN24 Biznes, a ostatnio kandydatki na urząd prezydenta. - Jesteśmy otwarci na współpracę - deklaruje Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" na czele. ,,Newsweek Historia" wyprzedził ,,W Sieci Historii"
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował „Newsweek Historia”.
więcej
|
|
,,Murator" wprowadza technologię Tap2C
Listopadowe wydanie „Muratora” (ZPR Media) zostało uzupełnione o technologię rozpoznawania obrazu Tap2C. Redakcja poszerzyła zawartość merytoryczną wydań drukowanych o multimedialne treści poradnikowe i edukacyjne.
więcej
|
|
Internet |
|
|
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
Zdaniem ekspertów rynku internetowego platforma YouTube Red będzie konkurentem głównie dla Spotify, Tidala czy Deezera, ale na razie nie zachęca oryginalnymi treściami do płacenia abonamentu. Z kolei youtuberzy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie dają serwisowi większych szans i kpią z jego nazwy.
więcej
|
|
Spór Pola i Kołodziejczyka o cytowanie się przez Wirtualną Polskę i ,,Przegląd Sportowy" bez podawania źródła
Redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Michał Pol i szef redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska Michał Kołodziejczyk zarzucają sobie, że ich media publikują wypowiedzi sportowców udzielone konkurencyjnej redakcji bez podania źródła. - Nikt nie robi tego na tak wielką skalę jak Wirtualna Polska - ocenia Pol. Natomiast Kołodziejczyk wytyka przytaczanie w „PS” jego wywiadu z Robertem Lewandowskim bez powołania się na WP.pl.
więcej
|
|
Telewizja najważniejszym źródłem newsów dla Polaków, polskie media cyfrowe najmocniejsze w regionie
Dla 56 procent Polaków podstawowym źródłem bieżących informacji są programy telewizyjne, 32 procent czerpie newsy głównie z internetu. Podstawowym narzędziem do przeglądania newsów online jest komputer biurkowy lub laptop, a polscy internauci chętnie płacą za dostęp do informacji w sieci - wynika z raportu Reuters Institute for the Study of Journalism (RISJ).
więcej
|
|
Google uruchamia fundusz Digital News Initative Innovation Fund, 150 milionów euro na innowacyjne projekty medialne
Koncern Google ogłosił nabór zgłoszeń do funduszu Digital News Initative Innovation Fund. Wsparcie finansowe mogą w nim uzyskać projekty medialne, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania. - Poszukujemy projektów, które odzwierciedlają nowy sposób myślenia w praktyce dziennikarstwa cyfrowego, propagują rozwój nowych modeli biznesowych lub nawet zmieniają sposób konsumpcji cyfrowych treści informacyjnych przez użytkowników - zapowiada Ludovic Blecher, szef DNI Innovation Fund.
więcej
|
|
TVP Info, Radosław Sikorski i Konrad Piasecki najbardziej obserwowani na Twitterze przez wyborcze ,,jedynki" (Top 150)
Spośród 390 polityków zajmujących pierwsze miejsca na listach wyborczych tylko 172 posiada konto na Twitterze. Najbardziej obserwowanym przez „jedynki” medium jest stacja TVP Info, wśród polityków największe zainteresowanie budzi Radosław Sikorski, a najpopularniejszym wśród wyborczych liderów dziennikarzem jest Konrad Piasecki - wynika z zestawienia H+K Strategies i Twiangulate.
więcej
|
|
Google: 18,7 mld USD przychodu i 4 mld USD zysku w III kw.
Holding Alphabet zaprezentował wyniki spółki Google za III kwartał 2015 roku, ostatni przed reorganizacją, która weszła w życie 2 października. Internetowy gigant zanotował wyraźny wzrost przychodu i zysku.
więcej
|
|
Wybory na Facebooku, serwis będzie zachęcał do głosowania
W dniu wyborów parlamentarnych 25 października Facebook będzie wysyłał do użytkowników specjalne powiadomienia informujące o możliwości głosowania. W ten sposób chce nakłonić Polaków do czynnego udziału w wyborach i zwiększyć frekwencję.
więcej
|
|
ASZdziennik.pl i ,,Faktoid" wspólnie zrelacjonują ogłoszenie wyników wyborów
W niedzielę 25 października br. serwisy satyryczne ASZdziennik.pl i „Faktoid” przeprowadzą wspólną relację z ogłoszenia wyników wyborów parlamentarnych.
więcej
|
|
Kobosko, Kopacz, Lisicki i Żakowski w wieczorze wyborczym Wirtualnej Polski
W niedzielę po zakończeniu głosowania w wyborach parlamentarnych Wirtualna Polska wyemituje na żywo wieczór wyborczy. Poprowadzą go Michał Kobosko i Agnieszka Kopacz, a gośćmi będą m.in. publicyści Paweł Lisicki i Jacek Żakowski oraz politolodzy dr Sergiusz Trzeciak i dr Norbert Maliszewski.
więcej
|
|
Yahoo! ze wzrostem przychodu w III kw., ale w dół zysk
Yahoo! zaprezentowało swoje wyniki finansowe za I kwartał bieżącego roku. Przychód firmy co prawda się zwiększył, ale wyraźnie spadł jej zysk.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|