|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 28 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Singielka" wygrywa tylko z TVP2. ,,Jest lokomotywą Playera"
Nowa telenowela „Singielka” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio milion widzów. TVN w czasie jej emisji wygrywa z TVP2, ale wypada słabiej od TVP1 i Polsatu. - To nie jest jeszcze poziom na który liczymy - przyznaje Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN, dodając, że produkcja jest hitem w sieci.
więcej
|
|
UOKiK i PIS piszą do producentów suplementów diety ws. nadużyć w reklamach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna wysłały do producentów i dystrybutorów suplementów diety list z prośbą o wyjaśnienia dotyczące materiałów promujących te produkty. Zdaniem obu instytucji reklamy suplementów diety nie mogą przypisywać im właściwości leczniczych czy sugerować, że są remedium na liczne dolegliwości.
więcej
|
|
Michał Karnowski: PiS musiał przebijać się przez kordon ochronny wokół PO tworzony przez media
Gdyby nie media, a precyzyjnie mówiąc ich zdecydowana większość nazywana czasem mainstreamem, Prawo i Sprawiedliwość nie zdobywałoby w minionych kampaniach wyborczych władzy, ale by jej broniło - pisze dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu ds. redakcyjnych Grupy Fratria.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Twój Styl", ,,Viva" i ,,Party" z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko ,,Newsweek" (TOP 10)
W trzech kwartałach br. przychody reklamowe „Twojego Stylu” i „Vivy” wzrosły dwukrotnie bardziej niż cały segment reklamowy magazynów. Do czołówki najwięcej zarabiających tytułów trafiły „Kropka TV” i „Przyjaciółka”, a „Newsweek Polska” jako jedyny zanotował spadek.
więcej |
|
Gmyz i Karnowski kłócą się o podsłuchane rozmowy, których nie opublikowało ,,W Sieci"
Dziennikarz „Do Rzeczy” Cezary Gmyz zarzucił redakcji „W Sieci”, że dysponowała wcześniej nagraniami podsłuchanych rozmów polityków i biznesmenów, m.in. zamieszczonych przez „Wprost”, ale nie zdecydowała się ich opublikować. - Nie mieliśmy żadnych taśm z waszej szafy, więc i tej nie mieliśmy - odpowiedział mu redaktor naczelny „W Sieci” Jacek Karnowski.
więcej |
|
Justyna Kowalczyk będzie reklamować sponsorujący ją Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank zostanie głównym sponsorem biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk, która będzie występować w jego kampaniach reklamowych. Przez ostatnie lata Kowalczyk reklamowała Polbank i Raiffeisen Polbank, przy czym w mijającym roku w ograniczonym zakresie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sondaże przedwyborcze trafne, bo nie było dużych zwrotów w kampanii i zaczęto odpowiednio je interpretować
Należy pamiętać, że sondaże oddają rezultaty preferencji wyborczych z tego momentu kampanii, w którym są realizowane. Odbiorcy sondaży przedwyborczych są coraz bardziej świadomi ograniczeń tych metod pomiaru, nie wynikających z zaniedbań, czy złej woli, ale ze specyfiki badań społecznych - trafność sondaży przed wyborami parlamentarnymi komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z instytutów badawczych.
więcej
|
Media publiczne łupem wojennym i dziewką codziennego użytku dla polityków (opinie)
Reforma w mediach publicznych jest potrzebna. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości może ją przyspieszyć, ale będzie się wiązać z roszadą pracowników. Media publiczne są łupem politycznym, więc nie należy się dziwić zmianom personalnym - oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski, prof. Wiesław Godzic i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
Dziennikarze na twitterowym ,,bazarku wyborczym" aluzyjnie podawali wyniki głosowania
|
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Singielka" wygrywa tylko z TVP2. ,,Jest lokomotywą Playera"
Nowa telenowela „Singielka” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio milion widzów. TVN w czasie jej emisji wygrywa z TVP2, ale wypada słabiej od TVP1 i Polsatu. - To nie jest jeszcze poziom na który liczymy - przyznaje Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN, dodając, że produkcja jest hitem w sieci.
więcej
|
|
,,Młodzi doktorzy" trafią na antenę TVP1 dopiero wiosną
Telewizyjna Jedynka w zimowej ramówce nie pokaże serialu dokumentalnego „Młodzi doktorzy”, opartego na formacie BBC. Stacja planuje, że trafi on dopiero do najbliższej wiosennej ramówki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" nie znika z Polsatu. Wiosną stacja pokaże jedenastą edycję
Telewizja Polsat planuje, że wiosną przyszłego roku wyemituje już 11. edycję muzycznego programu „Tylko muzyka. Must be the music”. W listopadzie br. ruszą precastingi.
więcej
|
|
TVP będzie transmitować paraolimpiadę w Rio de Janeiro. Także w TVP1 i TVP2
Telewizja Polska będzie pokazywać transmisje z igrzysk paraolimpijskich w Rio de Janeiro - znajdą się one m.in. na antenach TVP1 i TVP2. Poinformowali o tym organizatorzy akcji #TakdlaRio, którzy zabiegali o takie rozwiązanie.
więcej
|
|
Wojciech Pawlak: telewizja publiczna bez widzów to wyrzucone w błoto pieniądze na projekty misyjne
Dotychczasowa formuła mediów publicznych się wyczerpała. Kiedy ja byłem dyrektorem w TVP to Jedynka była na pierwszym miejscu udziału w rynku, a Dwójka - na drugim. W ciągu kilku lat główne kanały straciły ponad połowę widowni. Ten model się wyczerpał, choć przez lata był skuteczny - ocenia Wojciech Pawlak, były dyrektor TVP2.
więcej
|
|
Aleksandra Gieros-Brzezińska: z Polkomtela na rzeczniczkę prasową Telewizji Polskiej
Aleksandra Gieros-Brzezińska objęła funkcję kierownika działu centrum informacji i rzecznika prasowego Telewizji Polskiej, poprzednio pełnioną przez Jacka Rakowieckiego. W ostatnich latach pracowała w Polkomtelu, a wcześniej m.in. jako rzeczniczka Ministerstwa Finansów oraz dziennikarka.
więcej
|
|
,,Tygodnik.pl" wraca do TVP Polonia. Grzegorz Nawrocki ponownie prowadzącym
W sobotę 31 października br. na antenę TVP Polonia powróci po przerwie program publicystyczny „Tygodnik.pl”, w którym prowadzący Grzegorz Nawrocki podsumowuje najważniejsze wydarzenia tygodnia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
UOKiK i PIS piszą do producentów suplementów diety ws. nadużyć w reklamach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Państwowa Inspekcja Sanitarna wysłały do producentów i dystrybutorów suplementów diety list z prośbą o wyjaśnienia dotyczące materiałów promujących te produkty. Zdaniem obu instytucji reklamy suplementów diety nie mogą przypisywać im właściwości leczniczych czy sugerować, że są remedium na liczne dolegliwości.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk będzie reklamować sponsorujący ją Santander Consumer Bank
Santander Consumer Bank zostanie głównym sponsorem biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk, która będzie występować w jego kampaniach reklamowych. Przez ostatnie lata Kowalczyk reklamowała Polbank i Raiffeisen Polbank, przy czym w mijającym roku w ograniczonym zakresie.
więcej
|
|
Dworzec jak z ,,Lokomotywy" Tuwima reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)
W kolejnym spocie z kampanii PKP i PKP Intercity opartej na parafrazie wiersza „Lokomotywa” Juliana Tuwima przedstawiany jest nowoczesny dworzec kolejowy. Reklamę, z udziałem Piotra Fronczewskiego, przygotowała agencja PZL.
więcej
|
|
IKEA w dobroczynnej akcji zmieniła dziecięce rysunki w zabawki (wideo)
W ramach charytatywnej akcji zorganizowanej przez sieć IKEA rysunki wykonane przez dzieci stały się wzorem dla prawdziwych pluszowych zabawek sprzedawanych w sklepach koncernu. Od każdego sprzedanego pluszaka IKEA przeznacza 1 euro na pomoc dzieciom.
więcej
|
|
Rafał Lampasiak: z Havas Worldwide Warsaw do Walk Creative
Rafał Lampasiak dołączył do zespołu agencji reklamowej Walk Creative obejmując stanowisko strategy directora. Ostatnio pracował w dziale strategii Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM Lab zacieśniają współpracę w ramach grupy S/F
Agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM Lab (należące do holdingu Mediacap) łączą się w grupę komunikacyjną S/F, w ramach której będą stopniowo integrować część swoich zasobów. Szefem grupy został Marcin Jeziorski, prezes Scholz & Friends Warszawa i wiceprezes Mediacapu.
więcej
|
|
Wedel reklamuje Ptasie Mleczko jako ,,dzienną i nocną dawkę relaksu" (wideo)
Nowa kampania reklamowa Ptasiego Mleczka (produkowanego przez Lotte Wedel) przekonuje, że może ono stanowić „dzienną i nocną dawkę relaksu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, 24/7 Communication i Cosmo.
więcej
|
|
Alex Wicka: z własnej agencji House of Fun do Red8 Events
Alex Wicka zaczął pracę jako senior account manager w agencji eventowej Red8 Events. Wcześniej zarządzał własną agencją House of Fun oraz pracował jako dziennikarz radiowy i telewizyjny.
więcej
|
|
Paweł Kalinowski kierownikiem działu IT w Spicy Mobile
Paweł Kalinowski dołączył do zespołu Spicy Mobile, gdzie objął stanowisko head of IT department.
więcej
|
|
Dawid Duda specjalistą SEO w Grupie Adweb
Dawid Duda dołączył do zespołu agencji Adseo, gdzie objął stanowisko specjalisty SEO.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Karnowski: PiS musiał przebijać się przez kordon ochronny wokół PO tworzony przez media
Gdyby nie media, a precyzyjnie mówiąc ich zdecydowana większość nazywana czasem mainstreamem, Prawo i Sprawiedliwość nie zdobywałoby w minionych kampaniach wyborczych władzy, ale by jej broniło - pisze dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu ds. redakcyjnych Grupy Fratria.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Viva" i ,,Party" z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko ,,Newsweek" (TOP 10)
W trzech kwartałach br. przychody reklamowe „Twojego Stylu” i „Vivy” wzrosły dwukrotnie bardziej niż cały segment reklamowy magazynów. Do czołówki najwięcej zarabiających tytułów trafiły „Kropka TV” i „Przyjaciółka”, a „Newsweek Polska” jako jedyny zanotował spadek.
więcej
|
|
Gmyz i Karnowski kłócą się o podsłuchane rozmowy, których nie opublikowało ,,W Sieci"
Dziennikarz „Do Rzeczy” Cezary Gmyz zarzucił redakcji „W Sieci”, że dysponowała wcześniej nagraniami podsłuchanych rozmów polityków i biznesmenów, m.in. zamieszczonych przez „Wprost”, ale nie zdecydowała się ich opublikować. - Nie mieliśmy żadnych taśm z waszej szafy, więc i tej nie mieliśmy - odpowiedział mu redaktor naczelny „W Sieci” Jacek Karnowski.
więcej
|
|
Bauer bez szefa wydawniczego pism młodzieżowych. Odeszła Beata Mikulska-Kwiek
Beata Mikulska-Kwiek, dyrektor wydawnicza pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer, odeszła z firmy, a piastowane przez nią stanowisko zostało zlikwidowane - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,W Sieci" odpowiada Telewizji Polskiej i Tomaszowi Lisowi: jeśli podaliśmy fałszywe dane, ujawnijcie prawdziwe
Dziennikarz „W Sieci” Marek Pyza, współautor artykułu o szczegółach umowy Telewizji Polskiej z firmą Tomasza Lisa produkującą jego program publicystyczny, nie zgadza się z zarzutami wobec tekstu wysuniętymi przez TVP i dziennikarza. - Skoro podajemy nieprawdziwe dane, pokażcie te, które rzekomo w umowach zawarliście - zwraca się do władz publicznej telewizji.
więcej
|
|
Joanna Niedziela-Dąbrowska i Piotr Bugajski odchodzą z Ringier Axel Springer Polska
Joanna Niedziela-Dąbrowska i Piotr Bugajski, do niedawna wicenaczelni „Faktu”, rozstają się z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Lego Ninjago" na czele pism dziecięcych. ,,Auta" z największym spadkiem
W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mogło pismo „Lego Friends”, z kolei najwięcej straciły „Auta”.
więcej
|
|
Nick Rockwell szefem technologicznym ,,New York Timesa"
Od połowy listopada Nick Rockwell obejmie w redakcji „The New York Timesa” stanowisko dyrektora ds. technologicznych. Nowy szef ma głównie wspierać od strony technicznej rozwój dziennika w segmencie cyfrowym.
więcej
|
|
,,Uroda i Zdrowie" - wydanie specjalne ,,Zwierciadła"
W sprzedaży ukazało się wydanie specjalne magazynu „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) - „Uroda i Zdrowie”, w którym redakcja przedstawiła metody zadbania o siebie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro, Brand24, Prowly, Transenter i Audioteka.pl współtworzą inicjatywę European Tech Allinace
Pięć polskich firm z sektora technologicznego - Allegro, Brand24, Prowly, Transenter i Audioteka.pl - znalazło się wśród partnerów European Tech Allinace (EUTA) - nowej inicjatywy, która ma pomagać w rozwoju branży nowych technologii w Unii Europejskiej. - Zadaniem EUTA jest wzmocnienie interakcji między europejskimi spółkami technologicznymi - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.
więcej
|
|
Motoryzacja i handel najlepiej w Polsce wykorzystują internet mobilny, strony górują nad aplikacjami
Polskie firmy działające w branżach motoryzacyjnej i handlowej dobrze wykorzystują możliwości dotarcia z ofertą do użytkowników za pomocą mobilnych stron internetowych. Słabiej wypadają jednak w segmencie aplikacji mobilnych - wynika z raportu IAB Polska i firmy Mindshare.
więcej
|
|
Twitter: w III kw. przychód w górę, ale 132 mln USD straty. 320 mln użytkowników
132 miliony dolarów straty i 569 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w III kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników popularnego mikrobloga sięgnęła 320 milionów.
więcej
|
|
Google testuje sztuczną inteligencję w wyszukiwarce przy 15 proc. zapytań
Koncern Google ujawnił, że od kilku miesięcy testuje w swojej wyszukiwarce RankBrain. Chodzi o rozwiązanie oparte na technologii sztucznej inteligencji, które pozwala trafnie wyszukiwać źródła na podstawie skomplikowanych zapytań użytkowników. - Osiągnięty dotąd wynik jest dużo lepszy od spodziewanego - podkreśla Greg Corrado, starszy specjalista do spraw wyszukiwania w Google.
więcej
|
|
Facebook spowalnia pracownikom internet, żeby sprawdzili, jak działa w ubogich krajach
Facebook wprowadził w swoich biurach „wtorki 2G”, w których pracownicy muszą korzystać z dużo wolniejszego niż zwykle połączenia internetowego. Taki zabieg ma im uświadomić, w jaki sposób pracuje sieć oraz sam Facebook w krajach ubogich i technologicznie zacofanych. - Nasza aplikacja działa w tych warunkach jakby była popsuta - opisuje Tom Alison, szef inżynierów portalu.
więcej
|
|
Opera 33 z nowym logo do pobrania
Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Opera na komputery.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|