|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 29 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska" krytykowana za okładkę chwalącą wygraną PiS. ,,Wygrała nasza ocena rzeczywistości"
Na okładce bieżącego wydania tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) umieszczono fotografię z przedwyborczej konwencji Prawa i Sprawiedliwości i podpisano je hasłem „Wybory 2015 - wygraliśmy”. Redakcja została skrytykowana za sprzyjanie PiS. - Póki co nadal rządzi Platforma Obywatelska - odpowiada Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.
więcej
|
|
Mniejsza przewaga Wirtualnej Polski nad Onetem, mocno w górę Interia i nadawcy telewizyjni (Megapanel z września)
We wrześniu br. przewaga Grupy Wirtualna Polska nad Grupą Onet-RASP zmalała do 89,9 tys. użytkowników, natomiast Grupa Interia.pl zyskała z miesiąca na miesiąc ponad 600 tys. użytkowników. Na czele są niezmiennie strony Google, Facebook i YouTube, które zanotowały jednak spadki w skali miesiąca.
więcej
|
|
ME w piłce ręcznej: mecze Polaków na otwartej antenie, specjalne kamery i do 300 osób obsługi
Mecze polskiej reprezentacji, które rozegrane zostaną podczas odbywających się w naszym kraju w 2016 roku Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn, pokażą naziemne Polsat lub Polsat Sport News. Nadawca liczy, że przyciągną one kilka milionów widzów. W transmisjach pojawią się nowinki techniczne, a nad ich przygotowaniem pracować będzie do 300 osób.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
Monika Olejnik przegrała proces z ,,W Sieci" o okładkę z Wojciechem Jaruzelskim
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił pozew dziennikarki Moniki Olejnik przeciwko redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika „W Sieci” za okładkę z grudnia 2013 roku, na której została przedstawiona obok gen. Wojciecha Jaruzelskiego. Przerobione zdjęcie podpisano „Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach”.
więcej |
|
,,Rzeczpospolita", ,,Nasze Miasto" i ,,Puls Biznesu" dużo więcej z reklam - mocno w dół ,,Metro" (TOP 10)
W trzech kwartałach br. większość dzienników zanotowała spadki wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku. Najbardziej spadły przychody „Metra”, za to duże wzrosty osiągnęły „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Sondaże przedwyborcze trafne, bo nie było dużych zwrotów w kampanii i zaczęto odpowiednio je interpretować
Należy pamiętać, że sondaże oddają rezultaty preferencji wyborczych z tego momentu kampanii, w którym są realizowane. Odbiorcy sondaży przedwyborczych są coraz bardziej świadomi ograniczeń tych metod pomiaru, nie wynikających z zaniedbań, czy złej woli, ale ze specyfiki badań społecznych - trafność sondaży przed wyborami parlamentarnymi komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z instytutów badawczych.
więcej
|
Media publiczne łupem wojennym i dziewką codziennego użytku dla polityków (opinie)
Reforma w mediach publicznych jest potrzebna. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości może ją przyspieszyć, ale będzie się wiązać z roszadą pracowników. Media publiczne są łupem politycznym, więc nie należy się dziwić zmianom personalnym - oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski, prof. Wiesław Godzic i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
Dziennikarze na twitterowym ,,bazarku wyborczym" aluzyjnie podawali wyniki głosowania
|
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
ME w piłce ręcznej: mecze Polaków na otwartej antenie, specjalne kamery i do 300 osób obsługi
Mecze polskiej reprezentacji, które rozegrane zostaną podczas odbywających się w naszym kraju w 2016 roku Mistrzostw Europy w piłce ręcznej mężczyzn, pokażą naziemne Polsat lub Polsat Sport News. Nadawca liczy, że przyciągną one kilka milionów widzów. W transmisjach pojawią się nowinki techniczne, a nad ich przygotowaniem pracować będzie do 300 osób.
więcej
|
|
,,Dziś wieczorem" ma więcej widzów niż ,,Kropka nad i"
Wśród codziennych programów publicystycznych największą popularnością cieszy się magazyn „Dziś wieczorem”, a na drugim miejscu plasuje się „Kropka nad i” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Dumanowski przechodzi z PZPN do Eleven Sports Network
Piotr Dumanowski, dotąd związany z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, przechodzi do Grupy Eleven Sports Network. Będzie tam komentował mecze włoskiej ligi piłkarskiej Serie A.
więcej
|
|
Natalia Szewczak: z TVN24 Biznes i Świat do Grupy Onet-RASP
Natalia Szewczak, dziennikarka kanału TVN24 Biznes i Świat, po siedmiu latach pracy w Grupie TVN, odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wkrótce zacznie pracę w Grupie Onet-RASP.
więcej
|
|
Telewizja cyfrowa z pakietem Canal+ od 49 zł w Multimedia Polska
Sieć kablowa Multimedia Polska przygotowała ofertę promocyjną w ramach której klienci mogą zakupić pakiet cyfrowy StartBox wraz z ośmioma kanałami Canal+ za 49 zł miesięcznie.
więcej
|
|
,,Ekipa z Newcastle 11" w MTV Polska
1 listopada 2015 roku MTV Polska rozpocznie emisje jedenastego sezonu programu „Ekipa z Newcastle 11”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Rzeczpospolita", ,,Nasze Miasto" i ,,Puls Biznesu" dużo więcej z reklam - mocno w dół ,,Metro" (TOP 10)
W trzech kwartałach br. większość dzienników zanotowała spadki wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku. Najbardziej spadły przychody „Metra”, za to duże wzrosty osiągnęły „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Stewardessy Emirates instruowały na stadionie Benfiki Lizbona, jak kibicować (wideo)
Podczas ostatniego derbowego meczu na stadionie Estádio da Luz w Portugalii członkinie załogi pokładowej linii Emirates udzieliły fanom sponsorowanego przez firmę klubu Benfica Lizbona kilku wskazówek, jak prawidłowo kibicować.
więcej
|
|
Radosław Miklaszewski odchodzi z Grupy Walk i branży marketingowej
Radosław Miklaszewski, CEO i partner w Grupie Walk, z końcem października żegna się z firmą, odchodzi też z branży marketingowej. Motywuje to chęcią rozwoju, konkretnych planów zawodowych na razie nie ujawnia.
więcej
|
|
Aston Martin, Belvedere, Omega i Sony wśród 17 marek promowanych w ,,Spectre"
W „Spectre”, najnowszym filmie o przygodach Jamesa Bonda, promowanych na zasadzie product placementu będzie 17 różnych marek. To rekord w historii filmów o agencie 007.
więcej
|
|
Tomasz Kolanowski awansował w międzynarodowych strukturach MEC
Tomasz Kolanowski, który od czterech lat związany jest z polskim oddziałem domu mediowego MEC (należącego do GroupM) awansował w międzynarodowych strukturach firmy. Objął nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.
więcej
|
|
Memy w telewizyjnej reklamie Twittera dla młodych internautów (wideo)
Serwis Twitter rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, w której chce przyciągnąć do swojej platformy Moments młode pokolenie użytkowników. W nowym spocie główną rolę odgrywają popularni sportowcy stanowiący podstawę internetowych memów.
więcej
|
|
Comperia szuka agencji do kompleksowej obsługi reklamowej
Firma Comperia, wydawca m.in. porównywarki finansowej Comperia.pl, szuka agencji, która zajmie się dla spółki kompleksową obsługą reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bill Hader w nowej reklamie iPhone'a 6s (wideo)
Komik Bill Hader występuje w nowej, humorystycznej reklamie smartfona iPhone 6s.
więcej
|
|
Karty Visa promowane 10-procentowym rabatem w sklepach Praktiker
Zaczęła się promocja kart płatniczych Visa, w ramach której jej użytkownicy mogą zdobyć Złotą Kartę uprawniającą do 10-procentowego rabatu na zakupy w marketach budowlanych Praktiker. Jest to część kampanii reklamującej karty Visa Business wśród przedsiębiorców.
więcej
|
|
Biovital Zdrowie wraca z reklamą telewizyjną jako ,,moc serca każdego dnia"
Po kilkuletniej przerwie suplement diety Biovital Zdrowie (produkowany przez EGIS Pharmaceuticals PLC) znów jest reklamowany w telewizji. Kreację kampanii, prowadzonej pod hasłem „Moc serca każdego dnia”, przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która tym samym rozpoczyna obsługę marki.
więcej
|
|
Fumi Studio uruchomiło dział postprodukcji na czele z Arturem Koppem
Zajmujące się animacją Fumi Studio utworzyło dział Fumi Works oferujący postprodukcję reklam, animatików oraz czołówek filmów i seriali. Nową strukturą kieruje Artur Kopp, który wcześniej pracował m.in. w firmach Rosenbot, D35, Platige Image i Chimney.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska" krytykowana za okładkę chwalącą wygraną PiS. ,,Wygrała nasza ocena rzeczywistości"
Na okładce bieżącego wydania tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) umieszczono fotografię z przedwyborczej konwencji Prawa i Sprawiedliwości i podpisano je hasłem „Wybory 2015 - wygraliśmy”. Redakcja została skrytykowana za sprzyjanie PiS. - Póki co nadal rządzi Platforma Obywatelska - odpowiada Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.
więcej
|
|
Monika Olejnik przegrała proces z ,,W Sieci" o okładkę z Wojciechem Jaruzelskim
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił pozew dziennikarki Moniki Olejnik przeciwko redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika „W Sieci” za okładkę z grudnia 2013 roku, na której została przedstawiona obok gen. Wojciecha Jaruzelskiego. Przerobione zdjęcie podpisano „Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach”.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita", ,,Nasze Miasto" i ,,Puls Biznesu" dużo więcej z reklam - mocno w dół ,,Metro" (TOP 10)
W trzech kwartałach br. większość dzienników zanotowała spadki wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku. Najbardziej spadły przychody „Metra”, za to duże wzrosty osiągnęły „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Dziennikarze śledczy Piotr Nisztor i Cezary Bielakowski autorami biografii Jana Kulczyka
4 listopada br. ukaże się książka „Jan Kulczyk. Biografia niezwykła”, autorstwa dziennikarzy śledczych Piotra Nisztora i Cezarego Bielakowskiego. W publikacji czytelnicy znajdą m.in. opis prowadzonych przez biznesmena interesów oraz historię rodziny Kulczyków. - Udało nam się zgromadzić obszerny materiał i wybrać to, co najistotniejsze - opisuje Wirtualnemedia.pl Nisztor.
więcej
|
|
,,Super Express" zażartował z Moniki Olejnik, publikując artykuł bez tekstu
W środowym wydaniu „Super Expressu” (ZPR Media) znalazł się materiał o zakupach dziennikarki TVN24 i Radia ZET Moniki Olejnik. Składa się on wyłącznie ze zdjęć i podpisów do nich. - To żart - komentuje Sławomir Jastrzębowski, szef dziennika.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. ,,Rewia" najbardziej w dół
W sierpniu 2015 roku prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Na pozycji lidera umocniło się „Życie na Gorąco”, które odnotowało jedyny wzrost sprzedaży.
więcej
|
|
Spadają zarobki brytyjskich dziennikarzy, w najgorszej sytuacji freelancerzy
Jeden na pięciu dziennikarzy w Wielkiej Brytanii zarabia poniżej 20 tysięcy funtów rocznie, zarobki nie nadążają za rosnącymi kosztami utrzymania, a 40 procent wolnych strzelców boryka się na co dzień z kłopotami finansowymi - wynika z raportu organizacji National Union of Journalists (NUJ).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mniejsza przewaga Wirtualnej Polski nad Onetem, mocno w górę Interia i nadawcy telewizyjni (Megapanel z września)
We wrześniu br. przewaga Grupy Wirtualna Polska nad Grupą Onet-RASP zmalała do 89,9 tys. użytkowników, natomiast Grupa Interia.pl zyskała z miesiąca na miesiąc ponad 600 tys. użytkowników. Na czele są niezmiennie strony Google, Facebook i YouTube, które zanotowały jednak spadki w skali miesiąca.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne we wrześniu 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Paweł Kukiz po interwencji Interii przeprasza za obrażenie dziennikarki portalu
Niezadowolony z artykułu dziennikarki Interii Paweł Kukiz w wulgarny sposób przeinaczył na Facebooku jej nazwisko. Redakcja portalu zażądała od polityka przeprosin za znieważenie. - Tym, co Pan zrobił, przekroczył Pan granice buractwa - ocenił redaktor naczelny Krzysztof Fijałek. Kukiz szybko przeprosił dziennikarkę, ale podtrzymał zastrzeżenia do jej tekstu.
więcej
|
|
Facebook usunie zakładkę Inne, wiadomości od nieznajomych w skrzynce odbiorczej
Facebook postanowił zlikwidować w swoim serwisie zakładkę o nazwie Inne, do której trafiają wiadomości od osób spoza grona znajomych każdego użytkownika. Wiadomości od obcych będą się pojawiać wraz z innymi w skrzynce odbiorczej, zostaną jednak specjalnie oznaczone.
więcej
|
|
Memy w telewizyjnej reklamie Twittera dla młodych internautów (wideo)
Serwis Twitter rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, w której chce przyciągnąć do swojej platformy Moments młode pokolenie użytkowników. W nowym spocie główną rolę odgrywają popularni sportowcy stanowiący podstawę internetowych memów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|