|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"
Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat. - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady.
więcej
|
|
TVP Info wyprzedziło TVN24. Tylko TV Republika na minusie w październiku
W październiku 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a jedyny spadek odnotowała TV Republika.
więcej
|
|
Gmyz i Wróblewski pozwą ,,Rzeczpospolitą" o bezprawne zwolnienie za tekst o trotylu
Wczoraj Sąd Gospodarczy w Warszawie orzekł bezpodstawne zwolnienie dziennikarza Mariusza Staniszewskiego z redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), do którego doszło w listopadzie 2012 roku. Zwolnieni w taki sam sposób Tomasz Wróblewski i Cezary Gmyz nie wykluczają, że pozwą wydawcę dziennika o zaległe wynagrodzenie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Axel Springer wygrywa z adblockerami: dwie trzecie użytkowników Bild.de wyłącza blokowanie reklam
Po trzech tygodniach od wprowadzenia ograniczeń dla użytkowników adblockerów w serwisie Bild.de dwie trzecie z nich wyłącza aplikacje blokujące reklamy, aby dostać się do treści na stronie – poinformował koncern Axel Springer. - Warto pamiętać, że Bild.de ma niski, jak na polskie standardy, udział ruchu z Google, a bardzo wysoki odwiedzin bezpośrednich. To być może był czynnik kluczowy dla takiego a nie innego zachowania użytkowników z AdBlockiem - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, zastępca „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online.
więcej |
|
Marta Konopka za Tomasza Marszałła na czele marketingu PKO BP
Marta Konopka z początkiem grudnia obejmie funkcję dyrektora marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi na niej Tomasza Marszałła, który przechodzi do Grupy TVN. Konopka wcześniej pracowała m.in. w Xelion Doradcy Finansowi i Pekao SA.
więcej |
|
Wszystkie dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w trzech kwartałach, najwięcej stracił ,,Kurier Poranny"
W pierwszych trzech kwartałach br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Janusz Daszczyński: zostałem wybrany na cztery lata. Lis i Pospieszalski znikną z TVP
- Byłoby całkowicie nieodpowiedzialne, gdybym zachowywał się tak, że zaraz nastąpi potop i trzeba uciekać na arkę - mówił w środę prezes TVP Janusz Daszczyński, komentując zapowiedzi zmian, jakie w Telewizji Polskiej chce wprowadzić PiS. Dał też do zrozumienia, że programy Tomasza Lisa i Jana Pospieszalskiego znikną z anteny.
więcej
|
RASP zamknął tygodnik ,,Od A do Z". ,,To był projekt testowy"
Wydawany przez Ringier Axel Springer Polska tygodnik „Od A do Z” po pół roku został zamknięty - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnie wydanie tytułu, który konkurował z wydawanym przez Fratrię tygodnikiem „ABC”, ukazało się w środę 28 października br.
więcej
|
"Przegląd Sportowy" i "Wyborcza" z największymi spadkami, "Gazeta Wyborcza" poniżej 150 tys. egz.
|
,,Fakty" straciły 380 tys. widzów, ,,Wiadomości" na czele, ,,Teleexpress" z największym wzrostem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"
Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat. - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady.
więcej
|
|
TVP Info wyprzedziło TVN24. Tylko TV Republika na minusie w październiku
W październiku 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News 2, a jedyny spadek odnotowała TV Republika.
więcej
|
|
W kanale WP1 będą codzienna publicystyka i reportaże od Wirtualnej Polski oraz filmy i seriale
Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej swojego kanału WP1, podała pierwsze informacje o jego ofercie programowej. Złożą się na nią m.in. codzienny magazyn publicystyczny „Dzieje się w Polsce” i reportażowo-interwencyjny „Interakcja” oraz pasma z filmami i serialami.
więcej
|
|
Tomasz Marszałł dyrektorem marketingu i komunikacji TVN Media
Grupa TVN oficjalnie potwierdziła, że Tomasz Marszałł, poprzednio szef marketingu PKO BP, od grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji TVN Media.
więcej
|
|
Igor Janke odchodzi z Polsat News 2
Igor Janke zakończył współpracę z kanałem Polsat News 2, gdzie od prawie półtora roku był jednym z dwóch prowadzących program „Prawy do lewego, lewy do prawego”. Stacja nie podaje jeszcze, kto go zastąpi.
więcej
|
|
Filmy ,,Mały maratończyk" i ,,Polański - moje życie" w cyklu TVP1 ,,Oglądaj z Andrzejem Fidykiem"
W czwartek 12 listopada br. w cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” na antenie TVP1 wyemitowany zostanie premierowo film dokumentalny „Mały maratończyk”. Tydzień później stacja pokaże w tym paśmie dokument „Polański - moje życie”.
więcej
|
|
MUX-8 dla Wirtualnej Polski, Agory, ZPR Media i PIKE
Grupa Wirtualna Polska, Agora, Grupa ZPR Media i spółka związana z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji - zdecydowała w czwartek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Mural na warszawskim Powiślu promuje program ,,Pasja - sposób na życie" w Canal+ Discovery
Wystartowała akcja promocyjna programu Canal+ Discovery „Pasja - sposób na życie”, w ramach której na ul. Przemysłowej w Warszawie powstał mural inspirowany ludzkimi pasjami. Jego autorem jest Niebieski, bohater jednego z odcinków programu.
więcej
|
|
Scripps szykuje Dom i Styl. Ruszyła strona internetowa (wideo)
Scripps Networks Polska uruchomił stronę internetową kanału Dom i Styl, który zgłosił do konkursu na nadawanie na ósmym multipleksie. Lifestylowa stacja emitować ma m.in. produkcje z amerykańskiej biblioteki Scripps jak i z oferty TVN Style.
więcej
|
|
,,Warto na dłużej" - nowa promocja dla abonentów sieci Toya
Operator kablowy Toya wprowadził promocję „Warto na dłużej”, która umożliwia zamówienie usług telewizji cyfrowej, internetu i telefonii stacjonarnej w obniżonej cenie.
więcej
|
|
Widzowie Canal+ Sport wybiorą transmisje NBA
W ciągu najbliższych dwóch tygodni kanały sportowe platformy nc+ wyemitują 10 meczów koszykarskich z parkietów NBA. Dwa z nich wybiorą widzowie w głosowaniu internetowym.
więcej
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy laureatką nagrody wolności słowa
Związek Dziennikarzy Ukrainy przyznał dyrektor TV Biełsat i wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Agnieszce Romaszewskiej-Guzy nagrodę wolności słowa im. Ihora Łubczenki.
więcej
|
|
,,Bibliotekarze 2" w Universal Channel
W niedzielę 8 listopada br. kanał Universal Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Bibliotekarze”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marta Konopka za Tomasza Marszałła na czele marketingu PKO BP
Marta Konopka z początkiem grudnia obejmie funkcję dyrektora marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi na niej Tomasza Marszałła, który przechodzi do Grupy TVN. Konopka wcześniej pracowała m.in. w Xelion Doradcy Finansowi i Pekao SA.
więcej
|
|
Fundacja Dzieci Niczyje przestrzega w kampanii przed niekontrolowanym korzystaniem przez dzieci z elektroniki (wideo)
Fundacja Dzieci Niczyje zaczęła kampanię pod hasłem „Mama, Tata, tablet” ostrzegającą przed zbyt wczesnym i niekontrolowanym korzystaniem z urządzeń elektronicznych przez małe dzieci. Materiały do akcji przygotowały firma Astro i Ewa Brejnakowska-Jończyk.
więcej
|
|
Tomasz Bagiński wyreżyseruje film ,,Wiedźmin", premiera w 2017 roku
Tomasz Bagiński, twórca nominowanej do Oscara „Katedry”, wspólnie z firmą produkcyjną Sean Daniel Company (SDC) i Platige Films przygotowują ekranizację „Wiedźmina” według prozy Andrzeja Sapkowskiego. Film fabularny ma być pierwszą częścią większego cyklu, a jego premiera jest przewidziana na 2017 rok.
więcej
|
|
Tomasz Marszałł dyrektorem marketingu i komunikacji TVN Media
Grupa TVN oficjalnie potwierdziła, że Tomasz Marszałł, poprzednio szef marketingu PKO BP, od grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji TVN Media.
więcej
|
|
Justyna Steczkowska znów będzie reklamować markę Gatta
Piosenkarka Justyna Steczkowska po kilku latach przerwy ponownie wystąpi w kampanii reklamowej rajstop i bielizny Gatta (produkowanych przez Ferax). Współpracę z marką zaczęła 15 lat temu.
więcej
|
|
Business Sport Solutions poszuka kontraktów reklamowych dla Adama Nawałki
Agencja marketingu sportowego Business Sport Solutions rozpoczęła współpracę z Adamem Nawałką, trenerem piłkarskiej reprezentacji Polski w zakresie pozyskiwania partnerów biznesowych i marketingowych.
więcej
|
|
Reklamy na Super Bowl 2016 prawie wyprzedane mimo wyższych cen
Stacja CBS poinformowała, że sprzedała już prawie cały czas reklamowy przy transmisji przyszłorocznego finału Super Bowl w USA. - Pozostało nam zaledwie kilka wolnych miejsc, walka o nie będzie zapewne ostra - zapowiada Les Moonves, CEO CBS.
więcej
|
|
Podarunki radości i czerwone ciężarówki reklamują Coca-Colę na Boże Narodzenie (wideo)
Tegoroczna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli będzie prowadzona pod hasłem „Podaruj radość w te Święta”. Akcja oprócz reklam obejmuje eventy z charakterystycznymi czerwonymi ciężarówkami tej marki.
więcej
|
|
Value Media zamiast Sales & More obsłuży mediowo Idea Bank i Lions Bank w internecie
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową w internecie Idea Banku i należącego do niego Lions Banku. Pracę dla nowego klienta zacznie w styczniu 2016 roku.
więcej
|
|
,,Podatki są beeeee!" - owce strzyżone przez fiskusa w reklamach Union Investment TFI (wideo)
Union Investment TFI zaczął kampanię reklamującą oferowane przez firmę indywidualne konta zabezpieczenia emerytalnego (IKZE). Motywem przewodnim reklam, przygotowanych przez S4 i Lowe Media, są owce strzyżone przez fiskusa i mówiące: „Podatki są beeeee!”.
więcej
|
|
Mural na warszawskim Powiślu promuje program ,,Pasja - sposób na życie" w Canal+ Discovery
Wystartowała akcja promocyjna programu Canal+ Discovery „Pasja - sposób na życie”, w ramach której na ul. Przemysłowej w Warszawie powstał mural inspirowany ludzkimi pasjami. Jego autorem jest Niebieski, bohater jednego z odcinków programu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gmyz i Wróblewski pozwą ,,Rzeczpospolitą" o bezprawne zwolnienie za tekst o trotylu
Wczoraj Sąd Gospodarczy w Warszawie orzekł bezpodstawne zwolnienie dziennikarza Mariusza Staniszewskiego z redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), do którego doszło w listopadzie 2012 roku. Zwolnieni w taki sam sposób Tomasz Wróblewski i Cezary Gmyz nie wykluczają, że pozwą wydawcę dziennika o zaległe wynagrodzenie.
więcej
|
|
Axel Springer wygrywa z adblockerami: dwie trzecie użytkowników Bild.de wyłącza blokowanie reklam
Po trzech tygodniach od wprowadzenia ograniczeń dla użytkowników adblockerów w serwisie Bild.de dwie trzecie z nich wyłącza aplikacje blokujące reklamy, aby dostać się do treści na stronie – poinformował koncern Axel Springer. - Warto pamiętać, że Bild.de ma niski, jak na polskie standardy, udział ruchu z Google, a bardzo wysoki odwiedzin bezpośrednich. To być może był czynnik kluczowy dla takiego a nie innego zachowania użytkowników z AdBlockiem - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, zastępca „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w trzech kwartałach, najwięcej stracił ,,Kurier Poranny"
W pierwszych trzech kwartałach br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Tanit Koch nową naczelną ,,Bilda". Kai Diekmann tylko do końca roku
Tanit Koch została pierwszym redaktorem naczelnym - kobietą w historii niemieckiego dziennika „Bild”. Na nowym stanowisku zastąpi Kaia Diekmanna, który będzie nadzorował wszystkie wydawnictwa związane z marką Bild.
więcej
|
|
Dorota Szostek-Rejowska: z Onetu na dyrektora Wizaz.pl
Dorota Szostek-Rejowska objęła stanowisko dyrektora produktu Wizaz.pl w spółce Edipresse Polska. Zastąpiła na nim Annę Rucińską, która odeszła z wydawnictwa.
więcej
|
|
Mariusz Staniszewski wygrał z ,,Rzeczpospolitą". ,,Artykuł o trotylu rzetelny, Hajdarowicz złamał przepisy"
W czwartek przed Sądem Gospodarczym w Warszawie zapadł wyrok w procesie o bezpodstawne zwolnienie, jaki były dziennikarz „Rzeczpospolitej” Mariusz Staniszewski wytoczył wydawcy dziennika Gremi Business Communication. Firma musi mu zapłacić pensję za okres wypowiedzenia. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
Marquard Media Polska przejmuje serwisy Grupy Papilot
Wydawnictwo Marquard Media Polska zakupiło od G7 Media 80 proc. udziałów w spółce Papilot, która jest właścicielem kierowanych do kobiet serwisów internetowych Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
13. edycja konkursu Nagrody Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich 2015
Wystartowała 13. edycja konkursu dla dziennikarzy i fotoreporterów Nagrody Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, w którym nagradzane są najlepsze prace w polskiej prasie, radiu, telewizji i internecie. Nagrody zostaną wręczone w dwunastu kategoriach, a termin składania prac mija 30 listopada.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Axel Springer wygrywa z adblockerami: dwie trzecie użytkowników Bild.de wyłącza blokowanie reklam
Po trzech tygodniach od wprowadzenia ograniczeń dla użytkowników adblockerów w serwisie Bild.de dwie trzecie z nich wyłącza aplikacje blokujące reklamy, aby dostać się do treści na stronie – poinformował koncern Axel Springer. - Warto pamiętać, że Bild.de ma niski, jak na polskie standardy, udział ruchu z Google, a bardzo wysoki odwiedzin bezpośrednich. To być może był czynnik kluczowy dla takiego a nie innego zachowania użytkowników z AdBlockiem - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, zastępca „Dziennika Gazety Prawnej” ds. online.
więcej
|
|
Dorota Szostek-Rejowska: z Onetu na dyrektora Wizaz.pl
Dorota Szostek-Rejowska objęła stanowisko dyrektora produktu Wizaz.pl w spółce Edipresse Polska. Zastąpiła na nim Annę Rucińską, która odeszła z wydawnictwa.
więcej
|
|
Marquard Media Polska przejmuje serwisy Grupy Papilot
Wydawnictwo Marquard Media Polska zakupiło od G7 Media 80 proc. udziałów w spółce Papilot, która jest właścicielem kierowanych do kobiet serwisów internetowych Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
mBank z responsywną stroną internetową: nowy układ, sekcje i wyszukiwarka
Z końcem listopada mBank udostępni swoją stronę internetową w nowej wersji. Według zapowiedzi ma być przystosowana do pracy na różnych urządzeniach, oferować wygodny dostęp do najpopularniejszych narzędzi oraz precyzyjną wyszukiwarkę produktów.
więcej
|
|
Facebook kończy przygotowywać newsową aplikację mobilną Notify
Według nieoficjalnych informacji serwis Facebook zamierza w niedługim czasie wprowadzić na rynek mobilną aplikację Notify. Będzie ona pokazywać newsy pochodzące z takich źródeł jak „Vogue”, Mashable, „The Washington Post” i CNN.
więcej
|
|
MCI Management ze 106 milionami złotych zysku i 18,15 złotego aktywów netto na akcję
W trzech kwartałach 2015 roku grupa MCI Management zanotowała zysk netto na poziomie 106 mln zł, a wartość certyfikatów inwestycyjnych funduszy posiadanych przez firmę wyniosła 1,49 mld zł. - Najistotniejszy z naszego punktu widzenia jest potencjał dalszego wzrostu spółek oraz nowych inwestycji - podkreśla Tomasz Czechowicz, prezes zarządu MCI Management.
więcej
|
|
Marcin Socha: z Grupy Adweb do Veneo
Pracujący w agencji interaktywnej Veneo od września br. Marcin Socha awansował na stanowisko art directora, zastępując na nim Krzysztofa Łabno. Wcześniej był związany z firmami Grupa Adweb i Comarch.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|