|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 18 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
W trzech kwartałach br. wydatki netto na polskim rynku reklamowym wyniosły 5,37 mld zł netto, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków agencji SMG. O prawie 10 proc. wzrosły nakłady na reklamy w internecie i radiu, a o kilkanaście proc. zmalały w prasie.
więcej
|
|
Małgorzata Węgierek: dom mediowy to partner, czasem lider, a nie dostawca mediów
Nie jesteśmy poddostawcą kalkulacji w excelu, jesteśmy partnerem, a czasami liderem w przygotowaniu pełnej ekspertyzy na temat komunikacji marki - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl na temat przyszłości komunikacji marketingowej Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group
więcej
|
|
TVN bez decyzji w sprawie sylwestra w Krakowie. ,,Cały czas trwają rozmowy"
Telewizja TVN dotąd nie podjęła decyzji, czy w tym roku będzie transmitować koncert sylwestrowy z Krakowa. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nadal trwają rozmowy z miastem w tej sprawie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Torbicka, Ibisz i Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, cegiełki w cenach 180-700 zł
Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia przyszłego roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. 1 grudnia ruszy sprzedaż biletów-cegiełek w cenach od 180 zł do 700 zł.
więcej |
|
,,Uważam Rze" staje się pismem o gospodarce. Paweł Jabłoński naczelnym
Jan Piński przestał być redaktorem naczelnym miesięczników „Uważam Rze” i „Uważam Rze Historia” (Uważam Rze). Nowym szefem „Uważam Rze” został Paweł Jabłoński, a tytuł przekształca się w pismo ekonomiczne. Z kolei miesięcznikiem historycznym pokieruje Paweł Łepkowski.
więcej |
|
Więcej reklam napojów w magazynach i radiu, mniej w gazetach. Liderem Coca-Cola, w dół Zbyszko
Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały br. o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ub. Blisko pięciokrotnie zwiększyli wydatki reklamowe w magazynach, nie szczędzili też nakładów na radio. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi, znacznie swoje wydatki ograniczyła firma Zbyszko.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN bez decyzji w sprawie sylwestra w Krakowie. ,,Cały czas trwają rozmowy"
Telewizja TVN dotąd nie podjęła decyzji, czy w tym roku będzie transmitować koncert sylwestrowy z Krakowa. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nadal trwają rozmowy z miastem w tej sprawie.
więcej
|
|
Adam Małysz komentatorem skoków narciarskich w Eurosporcie
Adam Małysz jako ekspert ponownie będzie komentował zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich na antenie Eurosportu w sezonie 2015/2016. Stacja jako jedyna w Polsce będzie pokazywać także kwalifikacje poprzedzające konkursy.
więcej
|
|
4fun Media ze wzrostem wpływów i zyskiem, liczy na więcej ze Screen Network i Brigde2Fun
Firma 4fun Media w trzecim kwartale br. zanotowała wzrost przychodów w skali roku o 31 proc. do 4,81 mln zł i 8 tys. zł zysku netto. Spółka osiągnęła pierwsze przychody z uruchomionej niedawno agencji reklamowej Brigde2Fun oraz liczy na synergie z przejętą miesiąc temu firmą Screen Network.
więcej
|
|
Wzrost przychodów i zysku ATM Grupy po trzech kwartałach
Spółka producencka ATM Grupa zanotowała w pierwszych trzech kwartałach br. wzrost przychodów o 16 proc., zaś zysk netto poszedł do góry o 36 proc. Najbardziej wzrosły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej, a mocno zmalał zysk kanału ATM Rozrywka.
więcej
|
|
,,Matka jest tylko jedna" w HBO Comedy
We wtorek 1 grudnia br. kanał HBO Comedy rozpocznie emisję komediowej produkcji „Matka jest tylko jedna".
więcej
|
|
Meksykański serial ,,Pan Avila" w Cinemax
W środę 18 listopada br. kanał Cinemax rozpocznie emisję meksykańskiego serialu „Pan Avila”, wyprodukowanego przez HBO Latin America.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
W trzech kwartałach br. wydatki netto na polskim rynku reklamowym wyniosły 5,37 mld zł netto, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków agencji SMG. O prawie 10 proc. wzrosły nakłady na reklamy w internecie i radiu, a o kilkanaście proc. zmalały w prasie.
więcej
|
|
Małgorzata Węgierek: dom mediowy to partner, czasem lider, a nie dostawca mediów
Nie jesteśmy poddostawcą kalkulacji w excelu, jesteśmy partnerem, a czasami liderem w przygotowaniu pełnej ekspertyzy na temat komunikacji marki - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl na temat przyszłości komunikacji marketingowej Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group
więcej
|
|
Więcej reklam napojów w magazynach i radiu, mniej w gazetach. Liderem Coca-Cola, w dół Zbyszko
Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały br. o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ub. Blisko pięciokrotnie zwiększyli wydatki reklamowe w magazynach, nie szczędzili też nakładów na radio. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi, znacznie swoje wydatki ograniczyła firma Zbyszko.
więcej
|
|
Spot Procto-Hemolanu Comfort nieetyczny, bo zawiera tezy niepoparte badaniami (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjny spot promujący Procto-Hemolan Comfort (Aflofarm Farmacja Polska) wprowadza w błąd, bo użyto w nim stwierdzeń, których nie poparto badaniami.
więcej
|
|
Najlepsze zagraniczne kampanie reklamowe ostatniego roku
Które globalne kampanie ostatniego roku były dla jurorów Mixx Awards najbardziej inspirujące? Kilkoro z nich nie tylko głosowało na najlepsze polskie projekty digitalowe ostatniego roku, ale także wytypowało przykłady najlepszych światowych case studies łączących kreatywność i efektywność.
więcej
|
|
Apple, KFC i Sprint z najbardziej wpływowymi szefami marketingu (top 10)
Phil Schiller, dyrektor marketingu koncernu Apple, został uznany za najbardziej wpływowego marketingowca w rankingu „Forbesa”. Za nim uplasowali się Kevin Hochman z KFC oraz Kevin Crull z firmy Sprint.
więcej
|
|
Wzrosły przychody i zysk Mediacapu. Więcej wpływów z reklamy i badań, mniej z internetu
Holding Mediacap (do którego należą agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firma badawcza IQS) w trzech kwartałach br. zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 4 proc. do 47,82 mln zł i zysku netto o 6,4 proc. do 2,56 mln zł. Firma zapowiada dalsze przejęcia w nowych dla niej sektorach marketingowych.
więcej
|
|
Trudne wybory z Ashtonem Kutcherem w reklamie Motoroli (wideo)
W nowej kampanii promującej smartfony Motoroli znany aktor Ashton Kutcher prowadzi eksperymenty, które dowodzą, że użytkownicy telefonów z powodu miłości i przywiązania do nich są w stanie zrezygnować z bardzo wielu rzeczy.
więcej
|
|
Adam Smereczyński: z Scholz & Friends Warszawa do 180heartbeats + Jung v. Matt
Adam Smereczyński zaczął pracę jako senior art director w dziale kreacji agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w Scholz & Friends Warszawa, Change Integrated, The Digitals i Leo Burnett Group.
więcej
|
|
Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers
Michał Kidała zaczął pracę jako dyrektor departamentu marketingu w domu maklerskim TMS Brokers. Poprzednio był szefem agencji Ecselis w Havas Media Group, a wcześniej pracował m.in. w Hypermedia i Grupie ClickAd.
więcej
|
|
BGŻ BNP Paribas musicalowo reklamuje świąteczny kredyt gotówkowy (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez bank BGŻ BNP Paribas. Akcję - obejmującą telewizję, kina, radio, internet oraz BTL - przygotowały Publicis Poland i Havas Media.
więcej
|
|
,,To był dobry dzień" - kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa promująca elektronarzędzia marki Graphite. Spoty będą pokazywane w telewizji do 29 listopada.
więcej
|
|
Great Open House z nowym wizerunkiem i pozycjonowaniem
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) odświeża swój wizerunek zmieniając logo i całą identyfikację wizualną. Zmienia też pozycjonowane i hasło oraz uruchamia nową stronę internetową przygotowaną przez agencję hyperCrew.
więcej
|
|
IMS zainstalował ekrany digital signage w Galerii Kazimierz
W Galerii Kazimierz w Krakowie zakończyła się instalacja systemu digital signage. Ledowe ekrany informacyjno-reklamowe, których dostawcą jest firma IMS mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Torbicka, Ibisz i Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, cegiełki w cenach 180-700 zł
Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia przyszłego roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. 1 grudnia ruszy sprzedaż biletów-cegiełek w cenach od 180 zł do 700 zł.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" staje się pismem o gospodarce. Paweł Jabłoński naczelnym
Jan Piński przestał być redaktorem naczelnym miesięczników „Uważam Rze” i „Uważam Rze Historia” (Uważam Rze). Nowym szefem „Uważam Rze” został Paweł Jabłoński, a tytuł przekształca się w pismo ekonomiczne. Z kolei miesięcznikiem historycznym pokieruje Paweł Łepkowski.
więcej
|
|
,,Charlie Hebdo" odpowiada okładką na zamachy w Paryżu. ,,To wygląda na efekt strachu"
Satyryczny magazyn „Charlie Hebdo” komentuje ostatnie zamachy w Paryżu okładką nowego numeru z tytułem: „Oni mają broń. Pieprzyć ich, my mamy szampana”. - Okładka wygląda na efekt strachu i rozmija się z wcześniejszą poetyką pisma, ale jest naprawdę dobra - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express.
więcej
|
|
Bauer zamyka męskie magazyny ,,FHM" i ,,Zoo", powodem coraz słabsza sprzedaż
Wydawnictwo Bauer Media zapowiedziało, że z początkiem 2016 z rynku znikną drukowane wydania magazynów „FHM” oraz „Zoo” oraz ich strony internetowe. Oba tytuły szybko tracą czytelników, a wydania cyfrowe nie rekompensują tych spadków.
więcej
|
|
,,Fakt" przed ,,Gazetą Wyborczą", ,,Przegląd Sportowy" na podium (dane o czytelnictwie dzienników)
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Twórcy i dziennikarze sprzeciwiają się wypowiedziom ministrów o uchodźcach
Przedstawiciele środowisk twórczych i dziennikarze podpisują się pod listem otwartym, w którym wyrażają swój sprzeciw wobec wypowiedziom ministrów w rządzie Beaty Szydło na temat uchodźców. - Nie rozumieją zjawisk zachodzących na świecie i mylą uchodźców z terrorystami - piszą w liście.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" deklasuje konkurencję wśród miesięczników popularnonaukowych. ,,W Sieci Historii" na czele pism historycznych
W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował „Newsweek Historia”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Aero2 wprowadza darmowy komunikator internetowy Katz OUT
Katz OUT to nowy komunikator VoIP wprowadzony przez firmę Aero2. Platforma pozwala na darmowe połączenia pomiędzy jej użytkownikami, za rozmowy z zewnętrznymi numerami trzeba zapłacić w Polsce 10 groszy za minutę.
więcej
|
|
Edward Snowden: korzystanie z adblocka jest waszym obowiązkiem
Edward Snowden, były pracownik NSA i sprawca największego wycieku tajnych danych w historii USA uważa, że każdy internauta powinien korzystać z aplikacji do blokowania reklam. - Macie nie tylko prawo, ale obowiązek zrobić wszystko by chronić swoją prywatność - podkreśla Snowden.
więcej
|
|
Grupa K2 z wyższymi wpływami i zyskiem operacyjnym, mocno w górę Oktawave
W trzech kwartałach br. Grupa K2 zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 14,5 proc. do 61,81 mln zł, wzrost zysku operacyjnego EBIT z -225 tys. zł do 104 tys. zł oraz spadek zysku netto z 4,37 mln zł do 101 tys. zł. Firma podkreśla, że wpływy jej spółki zależnej Oktawave w skali roku podwoiły się.
więcej
|
|
Robert Schütze przeszedł z Zalando do Happycar
Robert Schütze, poprzednio country manager Zalando na rynek polski i brytyjski, od początku października jest dyrektorem zarządzającym Happycar - wyszukiwarki cen wynajmu samochodów.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
1282 zł planuje wydać na święta polska rodzina
Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi w okresie świąt Bożego Narodzenia polska rodzina zamierza w tym roku wydać średnio 1282 zł, czyli o ok. 11 proc. więcej niż deklarowaliśmy rok temu. W Polsce najbardziej pożądanym prezentem pozostają książki, natomiast w większości krajów europejskich jest to gotówka. Upominki coraz chętniej kupujemy przez internet, a zakupy spożywcze robimy przede wszystkim w dyskontach. 43 proc. Polaków po prezenty wybierze się pomiędzy 1 a 15 grudnia - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|