Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 18 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)

W trzech kwartałach br. wydatki netto na polskim rynku reklamowym wyniosły 5,37 mld zł netto, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków agencji SMG. O prawie 10 proc. wzrosły nakłady na reklamy w internecie i radiu, a o kilkanaście proc. zmalały w prasie. więcej

 
Małgorzata Węgierek: dom mediowy to partner, czasem lider, a nie dostawca mediów

Nie jesteśmy poddostawcą kalkulacji w excelu, jesteśmy partnerem, a czasami liderem w przygotowaniu pełnej ekspertyzy na temat komunikacji marki - podkreśla w rozmowie z  Wirtualnemedia.pl na temat przyszłości komunikacji marketingowej Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group więcej

 
TVN bez decyzji w sprawie sylwestra w Krakowie. ,,Cały czas trwają rozmowy"

Telewizja TVN dotąd nie podjęła decyzji, czy w tym roku będzie transmitować koncert sylwestrowy z Krakowa. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nadal trwają rozmowy z miastem w tej sprawie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Muchas Gracias poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk Danych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Specialist

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with English

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM/SEO Specialist with English and Dutch

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds Planowania Promocji iTVN

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Torbicka, Ibisz i Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, cegiełki w cenach 180-700 zł

Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia przyszłego roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. 1 grudnia ruszy sprzedaż biletów-cegiełek w cenach od 180 zł do 700 zł. więcej

 
,,Uważam Rze" staje się pismem o gospodarce. Paweł Jabłoński naczelnym

Jan Piński przestał być redaktorem naczelnym miesięczników „Uważam Rze” i „Uważam Rze Historia” (Uważam Rze). Nowym szefem „Uważam Rze” został Paweł Jabłoński, a tytuł przekształca się w pismo ekonomiczne. Z kolei miesięcznikiem historycznym pokieruje Paweł Łepkowski. więcej

 
Więcej reklam napojów w magazynach i radiu, mniej w gazetach. Liderem Coca-Cola, w dół Zbyszko

Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały br. o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ub. Blisko pięciokrotnie zwiększyli wydatki reklamowe w magazynach, nie szczędzili też nakładów na radio. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi, znacznie swoje wydatki ograniczyła firma Zbyszko. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż

- Nie planujemy sprzedaży naszych marek radiowych, a Polska jest bardzo ważna w naszym portfolio - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Daniel Galinski, szef rady nadzorczej Eurozetu. Zapowiada rozwój spółki w internecie, w tym postawienie na e-commerce. więcej

Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)

Zatrudnienie Tomasza Marszałła na stanowisku szefa marketingu TVN to zapowiedź znaczących zmian na rynku telewizyjnym. Łączy on umiejętność dbałości o szczegóły ze zrozumieniem biznesu i strategicznym skupieniem na rzeczach najważniejszych, do tego potrafi z każdej złotówki i za każdego człowieka wycisnąć więcej. O tym, co dla PKO BP i TVN oznacza transfer Tomasza Marszałła mówią, dla Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, Marcin Kalkhoff i Szymon Gutkowski. więcej

Adam Michnik AuTORytetem w studenckim plebiscycie MediaTory
Eurosport zmienia się w Eurosport 1. Nowe logo i oprawa
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN bez decyzji w sprawie sylwestra w Krakowie. ,,Cały czas trwają rozmowy"

Telewizja TVN dotąd nie podjęła decyzji, czy w tym roku będzie transmitować koncert sylwestrowy z Krakowa. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nadal trwają rozmowy z miastem w tej sprawie. więcej

 
Adam Małysz komentatorem skoków narciarskich w Eurosporcie

Adam Małysz jako ekspert ponownie będzie komentował zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich na antenie Eurosportu w sezonie 2015/2016. Stacja jako jedyna w Polsce będzie pokazywać także kwalifikacje poprzedzające konkursy. więcej

 
4fun Media ze wzrostem wpływów i zyskiem, liczy na więcej ze Screen Network i Brigde2Fun

Firma 4fun Media w trzecim kwartale br. zanotowała wzrost przychodów w skali roku o 31 proc. do 4,81 mln zł i 8 tys. zł zysku netto. Spółka osiągnęła pierwsze przychody z uruchomionej niedawno agencji reklamowej Brigde2Fun oraz liczy na synergie z przejętą miesiąc temu firmą Screen Network. więcej

 
Wzrost przychodów i zysku ATM Grupy po trzech kwartałach

Spółka producencka ATM Grupa zanotowała w pierwszych trzech kwartałach br. wzrost przychodów o 16 proc., zaś zysk netto poszedł do góry o 36 proc. Najbardziej wzrosły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej, a mocno zmalał zysk kanału ATM Rozrywka. więcej

 
,,Matka jest tylko jedna" w HBO Comedy

We wtorek 1 grudnia br. kanał HBO Comedy rozpocznie emisję komediowej produkcji „Matka jest tylko jedna". więcej

 
Meksykański serial ,,Pan Avila" w Cinemax

W środę 18 listopada br. kanał Cinemax rozpocznie emisję meksykańskiego serialu „Pan Avila”, wyprodukowanego przez HBO Latin America. więcej

 
 
Radio  
 
Paweł Kwieciński dyrektorem Biura Programowego Polskiego Radia

Piotr Kwieciński został nowym dyrektorem Biura Programowego i Rozwoju Korporacyjnego Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemeda.pl Zastąpił odwołanego niedawno przez zarząd Piotra Lignara. więcej

 
Krzysztof Czabański i Jarosław Sellin wiceministrami kultury

Posłowie PiS Krzysztof Czabański i Jarosław Sellin będą sekretarzami stanu w Ministerstwie Kultury. Zajmą się nadzorem nad reformą mediów publicznych i dziedzictwem narodowym. więcej

 
Trójka wyprzedziła Radio ZET w Krakowie. TOK FM z dużym wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)

W trzech kwartałach br. wydatki netto na polskim rynku reklamowym wyniosły 5,37 mld zł netto, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z szacunków agencji SMG. O prawie 10 proc. wzrosły nakłady na reklamy w internecie i radiu, a o kilkanaście proc. zmalały w prasie. więcej

 
Małgorzata Węgierek: dom mediowy to partner, czasem lider, a nie dostawca mediów

Nie jesteśmy poddostawcą kalkulacji w excelu, jesteśmy partnerem, a czasami liderem w przygotowaniu pełnej ekspertyzy na temat komunikacji marki - podkreśla w rozmowie z  Wirtualnemedia.pl na temat przyszłości komunikacji marketingowej Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group więcej

 
Więcej reklam napojów w magazynach i radiu, mniej w gazetach. Liderem Coca-Cola, w dół Zbyszko

Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały br. o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ub. Blisko pięciokrotnie zwiększyli wydatki reklamowe w magazynach, nie szczędzili też nakładów na radio. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi, znacznie swoje wydatki ograniczyła firma Zbyszko. więcej

 
Spot Procto-Hemolanu Comfort nieetyczny, bo zawiera tezy niepoparte badaniami (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjny spot promujący Procto-Hemolan Comfort (Aflofarm Farmacja Polska) wprowadza w błąd, bo użyto w nim stwierdzeń, których nie poparto badaniami. więcej

 
Najlepsze zagraniczne kampanie reklamowe ostatniego roku

Które globalne kampanie ostatniego roku były dla jurorów Mixx Awards najbardziej inspirujące? Kilkoro z nich nie tylko głosowało na najlepsze polskie projekty digitalowe ostatniego roku, ale także wytypowało przykłady najlepszych światowych case studies łączących kreatywność i efektywność. więcej

 
Apple, KFC i Sprint z najbardziej wpływowymi szefami marketingu (top 10)

Phil Schiller, dyrektor marketingu koncernu Apple, został uznany za najbardziej wpływowego marketingowca w rankingu „Forbesa”. Za nim uplasowali się Kevin Hochman z KFC oraz Kevin Crull z firmy Sprint. więcej

 
Wzrosły przychody i zysk Mediacapu. Więcej wpływów z reklamy i badań, mniej z internetu

Holding Mediacap (do którego należą agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firma badawcza IQS) w trzech kwartałach br. zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży o 4 proc. do 47,82 mln zł i zysku netto o 6,4 proc. do 2,56 mln zł. Firma zapowiada dalsze przejęcia w nowych dla niej sektorach marketingowych. więcej

 
Trudne wybory z Ashtonem Kutcherem w reklamie Motoroli (wideo)

W nowej kampanii promującej smartfony Motoroli znany aktor Ashton Kutcher prowadzi eksperymenty, które dowodzą, że użytkownicy telefonów z powodu miłości i przywiązania do nich są w stanie zrezygnować z bardzo wielu rzeczy. więcej

 
Adam Smereczyński: z Scholz & Friends Warszawa do 180heartbeats + Jung v. Matt

Adam Smereczyński zaczął pracę jako senior art director w dziale kreacji agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w Scholz & Friends Warszawa, Change Integrated, The Digitals i Leo Burnett Group. więcej

 
Michał Kidała: z Havas Media Group do TMS Brokers

Michał Kidała zaczął pracę jako dyrektor departamentu marketingu w domu maklerskim TMS Brokers. Poprzednio był szefem agencji Ecselis w Havas Media Group, a wcześniej pracował m.in. w Hypermedia i Grupie ClickAd. więcej

 
BGŻ BNP Paribas musicalowo reklamuje świąteczny kredyt gotówkowy (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez bank BGŻ BNP Paribas. Akcję - obejmującą telewizję, kina, radio, internet oraz BTL - przygotowały Publicis Poland i Havas Media. więcej

 
,,To był dobry dzień" - kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa promująca elektronarzędzia marki Graphite. Spoty będą pokazywane w telewizji do 29 listopada. więcej

 
Great Open House z nowym wizerunkiem i pozycjonowaniem

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) odświeża swój wizerunek zmieniając logo i całą identyfikację wizualną. Zmienia też pozycjonowane i hasło oraz uruchamia nową stronę internetową przygotowaną przez agencję hyperCrew. więcej

 
IMS zainstalował ekrany digital signage w Galerii Kazimierz

W Galerii Kazimierz w Krakowie zakończyła się instalacja systemu digital signage. Ledowe ekrany informacyjno-reklamowe, których dostawcą jest firma IMS mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Viking: Opera Tulip adult: Find the spot Diabetes Association of Sri Lanka: Not as sweet Katia: Run resist pantyhose Audi: RS 3 Sportback
 
Prasa  
 
Torbicka, Ibisz i Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, cegiełki w cenach 180-700 zł

Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop poprowadzą XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia przyszłego roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. 1 grudnia ruszy sprzedaż biletów-cegiełek w cenach od 180 zł do 700 zł. więcej

 
,,Uważam Rze" staje się pismem o gospodarce. Paweł Jabłoński naczelnym

Jan Piński przestał być redaktorem naczelnym miesięczników „Uważam Rze” i „Uważam Rze Historia” (Uważam Rze). Nowym szefem „Uważam Rze” został Paweł Jabłoński, a tytuł przekształca się w pismo ekonomiczne. Z kolei miesięcznikiem historycznym pokieruje Paweł Łepkowski. więcej

 
,,Charlie Hebdo" odpowiada okładką na zamachy w Paryżu. ,,To wygląda na efekt strachu"

Satyryczny magazyn „Charlie Hebdo” komentuje ostatnie zamachy w Paryżu okładką nowego numeru z tytułem: „Oni mają broń. Pieprzyć ich, my mamy szampana”. - Okładka wygląda na efekt strachu i rozmija się z wcześniejszą poetyką pisma, ale jest naprawdę dobra - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy Super Express. więcej

 
Bauer zamyka męskie magazyny ,,FHM" i ,,Zoo", powodem coraz słabsza sprzedaż

Wydawnictwo Bauer Media zapowiedziało, że z początkiem 2016 z rynku znikną drukowane wydania magazynów „FHM” oraz „Zoo” oraz ich strony internetowe. Oba tytuły szybko tracą czytelników, a wydania cyfrowe nie rekompensują tych spadków. więcej

 
,,Fakt" przed ,,Gazetą Wyborczą", ,,Przegląd Sportowy" na podium (dane o czytelnictwie dzienników)

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszej fali badania PBC. więcej

 
Twórcy i dziennikarze sprzeciwiają się wypowiedziom ministrów o uchodźcach

Przedstawiciele środowisk twórczych i dziennikarze podpisują się pod listem otwartym, w którym wyrażają swój sprzeciw wobec wypowiedziom ministrów w rządzie Beaty Szydło na temat uchodźców. - Nie rozumieją zjawisk zachodzących na świecie i mylą uchodźców z terrorystami - piszą w liście. więcej

 
,,Świat Wiedzy" deklasuje konkurencję wśród miesięczników popularnonaukowych. ,,W Sieci Historii" na czele pism historycznych

W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował „Newsweek Historia”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sens - 2015-11-18 Tygodnik Powszechny - 2015-11-18 Polityka - 2015-11-18 Moje Gotowanie - 2015-11-17 Rewia - 2015-11-17
 
Internet  
 
Aero2 wprowadza darmowy komunikator internetowy Katz OUT

Katz OUT to nowy komunikator VoIP wprowadzony przez firmę Aero2. Platforma pozwala na darmowe połączenia pomiędzy jej użytkownikami, za rozmowy z zewnętrznymi numerami trzeba zapłacić w Polsce 10 groszy za minutę. więcej

 
Edward Snowden: korzystanie z adblocka jest waszym obowiązkiem

Edward Snowden, były pracownik NSA i sprawca największego wycieku tajnych danych w historii USA uważa, że każdy internauta powinien korzystać z aplikacji do blokowania reklam. - Macie nie tylko prawo, ale obowiązek zrobić wszystko by chronić swoją prywatność - podkreśla Snowden. więcej

 
Grupa K2 z wyższymi wpływami i zyskiem operacyjnym, mocno w górę Oktawave

W trzech kwartałach br. Grupa K2 zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 14,5 proc. do 61,81 mln zł, wzrost zysku operacyjnego EBIT z -225 tys. zł do 104 tys. zł oraz spadek zysku netto z 4,37 mln zł do 101 tys. zł. Firma podkreśla, że wpływy jej spółki zależnej Oktawave w skali roku podwoiły się. więcej

 
Robert Schütze przeszedł z Zalando do Happycar

Robert Schütze, poprzednio country manager Zalando na rynek polski i brytyjski, od początku października jest dyrektorem zarządzającym Happycar - wyszukiwarki cen wynajmu samochodów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
1282 zł planuje wydać na święta polska rodzina

Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi w okresie świąt Bożego Narodzenia polska rodzina zamierza w tym roku wydać średnio 1282 zł, czyli o ok. 11 proc. więcej niż deklarowaliśmy rok temu. W Polsce najbardziej pożądanym prezentem pozostają książki, natomiast w większości krajów europejskich jest to gotówka. Upominki coraz chętniej kupujemy przez internet, a zakupy spożywcze robimy przede wszystkim w dyskontach. 43 proc. Polaków po prezenty wybierze się pomiędzy 1 a 15 grudnia - wynika z badania Deloitte. więcej

 
Public Relations  
 
Agata Förster odchodzi, L'Oreal Polska bez dyrektor komunikacji korporacyjnej
 
Agnieszka Staniszewska PR managerem w Grupie OS3
 
MagnifiCo wypromuje Floral Moral
 
Brave Brain obsłuży Polskie Towarzystwo Cynkownicze i Novisa Development
 
Technologie  
 
Smartfon Vibe X3 od Lenovo w trzech wersjach, ceny od 300 do 470 dolarów
 
Chromebit - komputer w pendrivie od Google i Asusa za 85 dolarów
 
78 proc. Polaków w zasięgu LTE sieci Play
 
Microsoft: nowe funkcje w aplikacjach Power Point (wideo)
 
Exynos 8 Octa - nowy procesor mobilny od Samsunga
 
Shield K1 - nowy tablet od Nvidii dla graczy za 849 zł
 
HyperX Savage USB - nowy pendrive od HyperX
 
"Filmy i TV Google Play" - nowa usługa w telewizorach LG
 
Gospodarka  
 
1282 zł planuje wydać na święta polska rodzina
 
Jak inwestować w poprawę bezpieczeństwa pracy? "W tym roku do złożono do ZUS już ponad 2 tys. wniosków"
 
Pracownicy coraz chętniej zmieniają pracę. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych
 
Większość roszczeń wobec Volkswagena uderzy w dilerów samochodów. ,,Kilkaset roszczeń"
 
Co wpływa na spłatę długów w terminie? Pięć charakterystycznych grup osób zadłużonych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Charlie Sheen nosicielem wirusa HIV. "Nie wiem od kogo się zaraziłem"
 
Adele: When We Were Young (wideo)
 
Matthew McConaughey zagra w filmie "Mroczna wieża"
 
Denzel Washington otrzyma honorowego Złotego Globa
 
6 października 2017 premiera filmu "Alien: Covenant"
 
Pierce Brosnan: Nowy Bond za długi. Daniel Craig jest fantastyczny
 
Brodka, Grzeszczak i Podsiadło na płycie z okazji 10 lat ,,Dzień Dobry TVN"
 
,,Matka jest tylko jedna" w HBO Comedy
 
Meksykański serial ,,Pan Avila" w Cinemax
 
Blog  
 
Zadanie z wyobraźni. Zanim sam zostaniesz uchodźcą - Marek Kacprzak
 
Skwieciński: sankcje przeciw Rosji za przyjęcie islamistów! - Ewaryst Fedorowicz
 
Cała para w gwizdek? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Komunikat Państwa Islamskiego - Jerzy Szygiel
 
Diabeł i stereotypy - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl