Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 19 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Lis tylko do końca stycznia w TVP. Nowy program i bez Durczoka

Program „Tomasz Lis na żywo” zniknie z TVP2 na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku. Jak ujawnia Wirtualnemedia.pl prezes TVP Janusz Daszczyński, nowa audycja publicystyczna, który go zastąpi, najprawdopodobniej trafi do Jedynki. Na pewno nie poprowadzi jej Kamil Durczok. więcej

 
Zbigniew Ptaszyński i Monika Lech odchodzą z Grupy Onet-RASP

Z Grupą Onet-RASP na początku przyszłego roku pożegnają się członek zarządu Grupy Onet Zbigniew Ptaszyński i digital publishing director Monika Lech - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obowiązki Ptaszyńskiego przejmuje Joanna Kuzdak. więcej

 
Brand24 wesprze Biały Dom w kampanii promującej edukację. Michał Sadowski: znaleźli nas przez Google

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 będzie współpracować z biurem Pierwszej Damy USA w kampanii promującej edukację. Zapewni pomoc w śledzeniu efektów kampanii w sieci. - Scenariusz bardzo podobny do innych klientów - znaleźli nas przez Google - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, dyrektor wykonawczy Brand24. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. rozwoju produktów specjalnych mobile

Muchas Gracias poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk Danych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Marketing Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Specialist

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with English

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM/SEO Specialist with English and Dutch

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystent ds Planowania Promocji iTVN

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po trzech kwartałach. ,,Wprost" o 33 proc. w dół

Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
,,Kevin sam w domu" znów w Boże Narodzenie w Polsacie

Telewizja Polsat w tym roku tradycyjnie w Święta Bożego Narodzenia pokaże amerykańską komedię „Kevin sam w domu”. Natomiast już pod koniec tego miesiąca widzowie zobaczą film „Kevin sam w Nowym Jorku”. więcej

 
Jan Piński będzie redaktorem naczelnym ,,Gazety Finansowej". ,,Przyjąłem propozycję"

Jan Piński otrzymał propozycję pokierowania redakcją tygodnika „Gazeta Finansowa”, wydawanego przez wydawnictwo Federal Media Company FMC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie przebywa na miesięcznym wypowiedzeniu po odejściu z „Uważam Rze”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Newsweek" po dużym wzroście wyprzedził ,,Politykę" i ,,Gościa Niedzielnego", ,,Wprost" mocno w dół

We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii po dużym wzroście został „Newsweek Polska”, który zepchnął na drugie miejsce „Gościa Niedzielnego”. Największy spadek zanotował zaś tygodnik „Wprost”. więcej

Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści

Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi. więcej

Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż
Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Lis tylko do końca stycznia w TVP. Nowy program i bez Durczoka

Program „Tomasz Lis na żywo” zniknie z TVP2 na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku. Jak ujawnia Wirtualnemedia.pl prezes TVP Janusz Daszczyński, nowa audycja publicystyczna, który go zastąpi, najprawdopodobniej trafi do Jedynki. Na pewno nie poprowadzi jej Kamil Durczok. więcej

 
,,Kevin sam w domu" znów w Boże Narodzenie w Polsacie

Telewizja Polsat w tym roku tradycyjnie w Święta Bożego Narodzenia pokaże amerykańską komedię „Kevin sam w domu”. Natomiast już pod koniec tego miesiąca widzowie zobaczą film „Kevin sam w Nowym Jorku”. więcej

 
Nickelodeon na czele stacji dziecięcych. BBC Cbeebies z największym wzrostem

W październiku 2015 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych zajął Nickelodeon. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC Cbeebies, zaś najwięcej stracił Boomerang. więcej

 
12 zgłoszeń w konkursie na członków zarządu Telewizji Polskiej

W konkursie na dwóch członków zarządu Telewizji Polskiej wpłynęło 12 zgłoszeń od kandydatów. Otwarcie kopert z aplikacjami nastąpi w piątek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
BBC chce oszczędzić 150 mln funtów: obetnie wydatki na sport, rozrywkę i zwolni część pracowników

150 milionów funtów rocznie ma przynieść nowy plan oszczędnościowy ogłoszony przez BBC. Cięcia obejmą stanowiska pracy, ofertę programową i serwisy online. - Oszczędności w ramówce są nieuniknione, ale chcemy ocalić naszą misję publiczną - zapowiada Tony Hall, dyrektor generalny BBC. więcej

 
33 konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1. ,,Liczymy na przyzwyczajenie widzów"

Telewizja Polska pokaże w najbliższym sezonie 33 konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Zawody równolegle transmitowane będą w Eurosporcie, ale szef TVP Sport Włodzimierz Szaranowicz liczy, że widzowie postawią na tradycję oglądania ich w TVP. więcej

 
Polsat na organizację sylwestra w Katowicach wyda 3 mln zł

Telewizja Polsat oficjalnie potwierdziła, że w tym roku transmitować będzie koncert sylwestrowy z Katowic. Na organizację i produkcję wydarzenia nadawca planuje przeznaczyć między 2,5 a 3 mln zł. więcej

 
Wojciech Hoflik wraca do TVP. Stworzy Redakcję Filmową

Wojciech Hoflik, były dyrektor TVP1, został pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej ds. utworzenia Agencji-Redakcji Filmu, Serialu i Teatru TV. Ma ona ruszyć z początkiem przyszłego roku. więcej

 
Real Madryt kontra FC Barcelona w Eleven. Statystyki od Brand24

Stacja Eleven w sobotę 21 listopada br. transmitować będzie mecz El Clasico, czyli starcie Realu Madrytu z FC Barceloną, rozgrywane w ramach ligi hiszpańskiej. więcej

 
930 tys. abonentów Vectry, ponad pół miliona klientów internetu

Sieć kablowa Vectra na koniec III kwartału br. miała niemal 930 tys. abonentów, zaś liczba klientów usługi internetowej, rosnącej najdynamiczniej, przekroczyła już pół miliona. więcej

 
Katarzyna Mazurkiewicz wiceszefem TVP Polonia

Katarzyna Mazurkiewicz została nowym zastępcą dyrektora kanału TVP Polonia. więcej

 
W Polsacie w grudniu najdroższe reklamy w wigilijny wieczór

W grudniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy w paśmie filmowym w wigilijny wieczór, kiedy pokazany zostanie m.in. „Kevin sam w domu” oraz spoty przy transmisji z wyborów Miss Polski 2015. więcej

 
Polsat pokaże finały Miss Polski 2015 i Miss Supranational 2015

W piątek 4 grudnia br. Telewizja Polsat pokaże finał międzynarodowego konkursu piękności Miss Supranational 2015, a dwa dni później widzowie obejrzą finałowe widowisko Miss Polski 2015. więcej

 
,,Wojna smaków: Wschód kontra Zachód" w Nat Geo People

5 grudnia 2015 roku Nat Geo People rozpocznie emisję programu „Wojna smaków: Wschód kontra Zachód”. więcej

 
 
Radio  
 
Premier Beata Szydło w expose: media publiczne potrzebują środków na rzetelne wypełnianie misji

Wczoraj premier Beata Szydło wygłosiła w Sejmie expose, w którym zaprezentowała najważniejsze kwestie, którymi zajmie się jej rząd. Jednym punktów były media publiczne, które powinny zapewnić odbiorcom „rzetelną i obiektywną informację”. - Muszą dysponować środkami, które pozwolą im na wypełnianie ich misji - mówiła premier. więcej

 
Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)

Cyfrowe radio informacyjne Polskie Radio 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Walk Creative (należąca do Grupy Walk). więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Radio Maryja sporo zyskało

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Agnieszka Romaszewska-Guzy wyszła z programu TOK FM po uwagach Cezarego Michalskiego o jej ojcu

Agnieszka Romaszewska-Guzy wyszła ze studia w trakcie porannego programu Radia TOK FM, po tym jak Cezary Michalski zasugerował, że jej ojcu nie przeszkadzał w rządzie PiS komunistyczny sędzia Andrzej Kryże. Po przerwie publicysta przeprosił dziennikarkę, ale nie wycofał swojej tezy. więcej

 
Była przewodnicząca KRRiT Elżbieta Kruk na czele sejmowej komisji kultury i środków przekazu

Posłanka PiS Elżbieta Kruk, była przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, została wybrana na przewodniczącą komisji kultury i środków przekazu w nowej kadencji Sejmu. Wiceprzewodniczącymi zostali Anna Sobecka i Piotr Babinetz z PiS, Iwona Śledzińska-Katarasińska z PO i Krzysztof Mieszkowski z Nowoczesnej. więcej

 
Reklama  
 
Isobar Polska będzie reklamować Provident Polska

Agencja Isobar Polska (należąca do grupy Denstu Aegis Network Polska)  wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy pożyczkowej Provident Polska. Poprzednio zajmowały się tym agencje Opus B i AdHeads. więcej

 
Radosław Miklaszewski odpowiada za rozwój kategorii ,,360" w Human To Business

Radosław Miklaszewski, po ponad dwudziestu latach pracy w branży komunikacji marketingowej, zmienia obszar działań biznesowych i dołącza do Human To Business, firmy zajmującej się consultingiem i doradztwem personalnym. więcej

 
PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy

Bank PKO BP zakończył przetarg na obsługę w mediach społecznościowych bez wyboru zwycięskiej agencji. Nadal w tym zakresie współpracuje z Mint Media. więcej

 
W Polsacie w grudniu najdroższe reklamy w wigilijny wieczór

W grudniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy w paśmie filmowym w wigilijny wieczór, kiedy pokazany zostanie m.in. „Kevin sam w domu” oraz spoty przy transmisji z wyborów Miss Polski 2015. więcej

 
Reklama produktów BHP Tryton z rozebraną modelką skrytykowana za dyskryminację i instrumentalne traktowanie kobiet

Internetowa reklama artykułów BHP firmy Tryton dyskryminuje kobiety poprzez ich instrumentalne traktowanie, a przez to utrwala negatywne stereotypy - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Choinka z prezentów w bożonarodzeniowej reklamie Empiku (wideo)

Pod hasłem „Empik. Każdego inspiruje inaczej” startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Empik. Przygotowały ją firmy Change, Play Production i Starcom MediaVest Group. więcej

 
Życzenia cyfrowych informacji reklamują Polskie Radio 24 (wideo)

Cyfrowe radio informacyjne Polskie Radio 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiada wybrana w przetargu agencja Walk Creative (należąca do Grupy Walk). więcej

 
Los torturowanego bohatera w rękach widza w reklamie Netflixa (wideo)

W przewrotnej i przyprawiającej o dreszcz reklamie serwisu Netflix widzowie mogą zdecydować o losach bohatera znajdującego się w tarapatach. Niestety większość wybiera dla niego gorszą przyszłość. więcej

 
Ricci&Curl i Revolution w kampanii reklamowej marki Bellissima (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lokówki do włosów Ricci&Curl i suszarki Revolution marki Bellissima (należącej o firmy Imetec). W akcji bierze udział fryzjer Leszek Czajka, ambasador marketingowy Bellissimy. więcej

 
Maryla Maj-Wisoky nowym dyrektorem HR w Nivea Polska

Maryla Maj-Wisoky dołączyła do Nivea Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora HR. więcej

 
Maciej Potępa: z WhitePress do The Nets

Maciej Potępa objął funkcję content designera w agencji The Nets. Wcześniej pracował m.in. w WhitePress i Krakweb.pl. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Polskie Radio 24: 0 zakłóceń, 1 cyfrowe radio Volkswagen: Pizza DHL Express: Flag Sensodyne: For sensitive teeth. Tate Britain: Elizabeth I
 
Prasa  
 
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie po trzech kwartałach. ,,Wprost" o 33 proc. w dół

Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”. więcej

 
Jan Piński będzie redaktorem naczelnym ,,Gazety Finansowej". ,,Przyjąłem propozycję"

Jan Piński otrzymał propozycję pokierowania redakcją tygodnika „Gazeta Finansowa”, wydawanego przez wydawnictwo Federal Media Company FMC - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie przebywa na miesięcznym wypowiedzeniu po odejściu z „Uważam Rze”. więcej

 
Paweł Lisicki prawomocnie wygrał z wydawcą ,,Uważam Rze". Zwolniono go bezprawnie

W środę przed Okręgowym Sądem Pracy w Warszawie zapadł prawomocny wyrok w procesie jaki Paweł Lisicki wytoczył Grupie Gremi o bezpodstawne zwolnienie go ze stanowiska redaktora naczelnego „Uważam Rze” w listopadzie 2012 roku. Wydawca musi zapłacić dziennikarzowi odszkodowanie. więcej

 
Guardian chce lepiej sprofilowanymi reklamami walczyć z adblockerami

Szefostwo Guardiana chce ograniczyć popularność adblockerów wśród użytkowników poprzez lepsze dopasowanie reklam do odbiorców. - Nie wiemy jeszcze jak zastosować tę metodę, ale to może być bardzo obiecujący obszar - zaznacza Tim Gentry, dyrektor ds. przychodów Guardiana. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa od kwietnia do września

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostaje „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Newsweek" po dużym wzroście wyprzedził ,,Politykę" i ,,Gościa Niedzielnego", ,,Wprost" mocno w dół

We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii po dużym wzroście został „Newsweek Polska”, który zepchnął na drugie miejsce „Gościa Niedzielnego”. Największy spadek zanotował zaś tygodnik „Wprost”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sól i Pieprz - 2015-11-18 Olivia - 2015-11-18 Na Czasie - 2015-11-18 Życie na Gorąco - 2015-11-18 Automobilista - 2015-11-18
 
Internet  
 
Zbigniew Ptaszyński i Monika Lech odchodzą z Grupy Onet-RASP

Z Grupą Onet-RASP na początku przyszłego roku pożegnają się członek zarządu Grupy Onet Zbigniew Ptaszyński i digital publishing director Monika Lech - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obowiązki Ptaszyńskiego przejmuje Joanna Kuzdak. więcej

 
Brand24 wesprze Biały Dom w kampanii promującej edukację. Michał Sadowski: znaleźli nas przez Google

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 będzie współpracować z biurem Pierwszej Damy USA w kampanii promującej edukację. Zapewni pomoc w śledzeniu efektów kampanii w sieci. - Scenariusz bardzo podobny do innych klientów - znaleźli nas przez Google - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, dyrektor wykonawczy Brand24. więcej

 
Groupon znika ze Skandynawii. ,,Chcemy uprościć i usprawnić międzynarodową działalność"

Internetowa platforma sprzedażowa Groupon potwierdziła, że wycofuje się z działalności w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii. Powodem mogą być słabnące wyniki finansowe. - Planowane zmiany nie dotyczą Polski - zapewniają Wirtualnemedia.pl przedstawiciele Groupona. więcej

 
Guardian chce lepiej sprofilowanymi reklamami walczyć z adblockerami

Szefostwo Guardiana chce ograniczyć popularność adblockerów wśród użytkowników poprzez lepsze dopasowanie reklam do odbiorców. - Nie wiemy jeszcze jak zastosować tę metodę, ale to może być bardzo obiecujący obszar - zaznacza Tim Gentry, dyrektor ds. przychodów Guardiana. więcej

 
Instagram ogranicza dostęp do swojego API, bez strumieniowania zdjęć

Serwis Instagram poinformował o zmianach w dostępie do swojego API. Wielu producentów aplikacji zewnętrznych straciło możliwość strumieniowania zdjęć. Instagram zasłania się względami bezpieczeństwa. więcej

 
Spotify poprzez opcję Fan Insights pomoże artystom poznać ich fanów

Muzyczna platforma streamingowa Spotify udostępni próbną wersję narzędzia Fan Insights, które ma pomóc wykonawcom w zrozumieniu fanów, ich zachowań i muzycznych preferencji. więcej

 
Google zmienia Google+. Społeczności i Kolekcje najważniejsze

Koncern Google przebudował swój serwis społecznościowy Google+. Jego głównymi elementami mają być Społeczności i Kolekcje. - Chcemy uprościć platformę i skupić użytkowników wokół konkretnych spraw, którymi są wspólnie zainteresowani - podkreśla Google. więcej

 
BAN przejmuje zespoły sprzedażowe i obsługę reklamową stron NextWeb Media i Blomedia

Sieć reklamy internetowej Business Ad Network (BAN) przejmuje działy sprzedaży NextWeb Media i Blomedia (wszystkie podmioty należą do Grupy Wirtualna Polska) i od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż oferty reklamowej ich stron. więcej

 
Medonet.pl w zmienionej wersji: nowy układ, więcej wideo i grafik, RWD

Serwis o zdrowiu i medycynie Medonet.pl (należący do Grupy Onet.pl) został udostępniony w gruntownie przebudowanej wersji. Zmieniono m.in. układ treści i rozmieszczenie sekcji, a wersję mobilną przygotowano w wersji responsywnej (RWD). więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy nienawidzą czekać i są bez przerwy zajęci (raport)

Według 65 proc. Polaków ludzie będący w ciągłym ruchu mają ciekawsze życie. Niemal połowa z nich zajmuje się dwiema rzeczami naraz. Jednocześnie 74 proc. ankietowanych uważa, że szybkie tempo życia wpływa niekorzystnie na ich zdrowie. Choć 7 na 10 osób potwierdza, że dzięki odkrywaniu nowych miejsc i spotykaniu nowych ludzi mogą się więcej nauczyć, to prawie połowa nie odczuwa już tak silnej potrzeby podróżowania, a według 63 proc. w ciągu 20 lat nawet spotkania ze znajomymi będą się odbywać najczęściej online - wynika z badania Havas Worldwide i Market Probe International. więcej

 
Nielsen: sprzedaż wolumenowa produktów FMCG szósty kwartał z rzędu w górę

Wolumen sprzedanych w Europie produktów szybko zbywalnych (FMCG), takich jak napoje, środki czystości i jedzenie, wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku już szósty kwartał z rzędu - wynika z danych Nielsena. więcej

 
Technologie  
 
Nikon pracuje nad lustrzanką Nikon D5
 
Z170-WS - nowa płyta główna dla stacji roboczych od Asusa za 1799 zł
 
Gigabyte: nowe karty graficzne z serii Xtreme Gaming od 1729 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Nielsen: sprzedaż wolumenowa produktów FMCG szósty kwartał z rzędu w górę
 
Często kłamiemy w CV. Najczęściej zawyżamy swoje kompetencje i poziom znajomości języków obcych
 
Mniejsze zatory płatnicze w firmach. Wciąż ryzykowna branża budowlana, rolnictwo oraz górnictwo
 
Rośnie zapotrzebowanie na coaching. W Polsce jest już prawie 5 tys. profesjonalnych trenerów
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Kevin sam w domu" znów w Boże Narodzenie w Polsacie
 
Maciej Stuhr i Agnieszka Więdłocha w filmie "Planeta singli"
 
Scorpions zapraszają na marcowy koncert w Krakowie
 
Emmy Stone w filmie "Love May Fail"
 
Adam ,,Nergal" Darski ambasadorem akcji ,,Wąstopad". Namawia do zapuszczania wąsów
 
"Skilled Mechanics" - Tricky wydaje nowy album
 
Philippa Boyens odpowiada za film "The Merlin Saga"
 
Keith Richards pokazał "Long Overdue"
 
Blog  
 
TVN i Polsat - pobudka - Piotr Barełkowski
 
Zadanie z wyobraźni. Zanim sam zostaniesz uchodźcą - Marek Kacprzak
 
Skwieciński: sankcje przeciw Rosji za przyjęcie islamistów! - Ewaryst Fedorowicz
 
Cała para w gwizdek? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Komunikat Państwa Islamskiego - Jerzy Szygiel
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl