|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Prezes TVP: podtrzymuję zastrzeżenia wobec Karoliny Lewickiej, ale od grudnia wraca do ,,Minęła dwudziesta"
Mimo pozytywnego dla Karoliny Lewickiej orzeczenia Komisji Etyki TVP prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński podtrzymuje swoje zastrzeżenia dotyczące jej niedzielnej rozmowy z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim. Dziennikarka wróci jednak 1 grudnia br. do prowadzenia programu „Minęła dwudziesta”.
więcej
|
|
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. ,,Ten format jest nieopłacalny"
Przedstawiciele Grupy Gazeta.pl (Agora) i Grupy Interia.pl deklarują, że w przeciwieństwie do Onetu-RASP i Wirtualnej Polski nie zamierzają realizować regularnie dłuższych programów wideo na żywo. - Na ten moment internet to królestwo materiałów coraz krótszych. Generacja wychowana w sieci nigdy nie zaakceptuje linearnej transmisji telewizyjnej - uzasadnia Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. - Poza doraźnymi względami wizerunkowymi we wszystkich innych wymiarach ten format jest nieopłacalny - dodaje Krzysztof Fijałek z Interii.
więcej
|
|
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która jest liderem na polskim rynku pod względem nakładów na reklamę, deklasuje innych marketerów. Wydaje tyle, co Orange, Lidl i Kino Świat razem wzięte.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Programy regionalne Telewizji Polskiej znów pod nazwą TVP3
Programy oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej z początkiem przyszłego roku mają ponownie zacząć używać nazwy TVP3. Będzie to jeden z elementów zmian, które zostaną przeprowadzone w stacji TVP Regionalna.
więcej |
|
Koniec serialu ,,Aż po sufit!". Tylko 1,1 mln widzów
„Aż po sufit!” oglądało średnio 1,08 mln osób, o połowę mniej niż „Prawo Agaty” pokazywane w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 11,19 mln zł.
więcej |
|
KRRiT: wpłynęła skarga na tweet Tomasza Lisa, odpowiemy na nią
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajmuje się wpisem Tomasza Lisa na Twitterze o ministrze spraw zagranicznych Witoldzie Waszczykowskim, ponieważ otrzymała skargę na treść komentarza. - Nie zajmujemy się monitorowaniem wpisów w mediach społecznościowych - uspokaja Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prezes TVP: podtrzymuję zastrzeżenia wobec Karoliny Lewickiej, ale od grudnia wraca do ,,Minęła dwudziesta"
Mimo pozytywnego dla Karoliny Lewickiej orzeczenia Komisji Etyki TVP prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński podtrzymuje swoje zastrzeżenia dotyczące jej niedzielnej rozmowy z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim. Dziennikarka wróci jednak 1 grudnia br. do prowadzenia programu „Minęła dwudziesta”.
więcej
|
|
Programy regionalne Telewizji Polskiej znów pod nazwą TVP3
Programy oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej z początkiem przyszłego roku mają ponownie zacząć używać nazwy TVP3. Będzie to jeden z elementów zmian, które zostaną przeprowadzone w stacji TVP Regionalna.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Aż po sufit!". Tylko 1,1 mln widzów
„Aż po sufit!” oglądało średnio 1,08 mln osób, o połowę mniej niż „Prawo Agaty” pokazywane w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 11,19 mln zł.
więcej
|
|
KRRiT: wpłynęła skarga na tweet Tomasza Lisa, odpowiemy na nią
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajmuje się wpisem Tomasza Lisa na Twitterze o ministrze spraw zagranicznych Witoldzie Waszczykowskim, ponieważ otrzymała skargę na treść komentarza. - Nie zajmujemy się monitorowaniem wpisów w mediach społecznościowych - uspokaja Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowa KRRiT.
więcej
|
|
Polsat kręci szóstą edycję show ,,Top Chef"
Telewizja Polsat kilka dni temu rozpoczęła zdjęcia do szóstej serii programu „Top Chef”. Trafi on na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP oficjalnie: Lewicka w zgodzie z zasadami etyki, wypowiedź Glińskiego krzywdząca
Komisja Etyki TVP uznała, że Karolina Lewicka w rozmowie z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim nie naruszyła żadnego z 16 punktów „Zasad etyki dziennikarskiej” obowiązujących w spółce. - Na nerwowy przebieg rozmowy wpłynęła wypowiedź gościa dotycząca funkcjonowania telewizji publicznej, która była krzywdząca - stwierdziła Komisja.
więcej
|
|
,,Olimp" od 6 grudnia w TVN7
W niedzielę 6 grudnia br. na antenie TVN7 zadebiutuje serial fantasy „Olimp”.
więcej
|
|
Kanały Eleven i Eleven Sports dalej poszerzają zasięg
Stacje Eleven i Eleven Sports dołączyły do oferty sieci kablowych Supermedia z Warszawy oraz Stowarzyszenia Telewizja „Teofilów B” z Łodzi.
więcej
|
|
Sieć Multimedia Polska rusza z usługami we Władysławowie
Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczyna świadczenie usług we Władysławowie (woj. pomorskie). W czwartek ruszy tam biuro obsługi klienta.
więcej
|
|
Serial ,,Bez Zasad" w TNT
27 listopada 2015 roku kanał TNT rozpocznie emisję nowego kryminalnego serialu „Bez Zasad”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która jest liderem na polskim rynku pod względem nakładów na reklamę, deklasuje innych marketerów. Wydaje tyle, co Orange, Lidl i Kino Świat razem wzięte.
więcej
|
|
12 instytucji we wspólnej akcji edukacyjnej o suplementach diety i ich reklamach
Dwanaście instytucji rozpoczęło wspólną akcję informacyjną pod hasłem „Co warto wiedzieć o suplementach diety”. Przypominają w niej o właściwościach tych produktów i ostrzegają przed ich reklamami.
więcej
|
|
Marta Bartosiewicz dyrektorem marketingu w Generali
Marta Bartosiewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży bezpośredniej w firmie ubezpieczeniowej Generali - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w PKP SA, a wcześniej kierowała marketingiem mBanku.
więcej
|
|
Spot ? la ,,Walking dead" w kampanii ,,Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta" (wideo)
Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk z głosem Mirosława Zbrojewicza promuje lokatę w Santander Consumer Banku (wideo)
W kolejnej reklamie Santander Consumer Banku z udziałem Justyny Kowalczyk promowana jest lokata Zysk+ Wzrost. Głos do spotu podłożył aktor Mirosław Zbrojewicz, a kampanię przygotowały firmy Grupa Eskadra, Tofi i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Dwójka finalistów ,,Top Model" reklamuje biżuterię Apart
Jakob Kosel i Karolina Pisarek, dwójka finalistów programu „Top Model” w TVN, będą bohaterami nowej kampanii reklamowej biżuterii Apart.
więcej
|
|
,,I po co ten ból?" - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)
Pod hasłem „I po co ten ból?” ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Express (z portfolio Hasco-Lek), której bohaterkami są kobiety podejmujące różnego rodzaju wyzwania. Akcję przygotowały Fog Content Agency i MEC.
więcej
|
|
,,Jakość bez kompromisów" reklamuje wędliny marki Krakowski Kredens (wideo)
W telewizji i prasie startuje nowa odsłona kampanii reklamowej wędlin marki Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska. Akcję, pod hasłem „Jakość bez kompromisów”, producent przygotował wspólnie z Film Polska Productions.
więcej
|
|
Stevie Wonder i Andra Day w świątecznej reklamie Apple (wideo)
Firma Apple zaprezentowała swój świąteczny spot reklamowy - "Someday At Christmas".
więcej
|
|
Vienio w kulinarnym spocie z kampanii ,,HIVokryzja. Wyleczmy się" (wideo)
W nowym spocie z kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się” wspólnie z jej bohaterką Kasią, nosicielką wirusa HIV, występuje raper i dziennikarz muzyczny Piotr „Vienio” Więcławski. Akcję na zlecenie Fundacji Studio Psychologii Zdrowia przygotowały Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. ,,Ten format jest nieopłacalny"
Przedstawiciele Grupy Gazeta.pl (Agora) i Grupy Interia.pl deklarują, że w przeciwieństwie do Onetu-RASP i Wirtualnej Polski nie zamierzają realizować regularnie dłuższych programów wideo na żywo. - Na ten moment internet to królestwo materiałów coraz krótszych. Generacja wychowana w sieci nigdy nie zaakceptuje linearnej transmisji telewizyjnej - uzasadnia Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. - Poza doraźnymi względami wizerunkowymi we wszystkich innych wymiarach ten format jest nieopłacalny - dodaje Krzysztof Fijałek z Interii.
więcej
|
|
Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?
- Omnicommerce, fluid commerce czy tez brand commerce to ostatnio modne słowa ale tak naprawdę co oznaczają z perspektywy budowania relacji z klientem marki? Jak to nowe słowotwórstwo wpisuje się w posiadane przez firmy systemy CRM/eCRM wykorzystywane do budowania relacji z klientami? Na co zwrócić uwagę budując skuteczną strategię omnicommerce, bazując na posiadanych platformach komunikacji - na te pytania odpowiada Agnieszka Jaworska z Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
|
Najwięcej próśb o usunięcie linków z Google dotyczy Facebooka, dalej YouTube, Google+ i Twitter
Koncern Google ujawnił jakich stron i serwisów internetowych dotyczy największa liczba kierowanych do niego próśb o usunięcie linków w wyszukiwarce. W pierwszej dziesiątce są Facebook, YouTube, Google+ i Twitter.
więcej
|
|
Platformy reklamowe będą partnerami Accelerated Mobile Pages
Koncern Google zapowiedział, że platforma Accelerated Mobile Pages (AMP) zyska partnerów w postaci sieci reklamowych ułatwiających wydawcom monetyzację ich treści. Wśród nich są Outbrain, AOL, OpenX, DoubleClick i AdSense.
więcej
|
|
,,Myślisz, że świat stanął na głowie?" w kampanii SympatiaPlus.pl (wideo)
Grupa Onet zaczęła kampanię reklamową swojego serwisu randkowego SympatiaPlus.pl. Reklamy z akcji, obejmującej internet i prasę, pokazują, że dla zakochanych świat może stanąć na głowie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|