Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 26 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Prezes TVP: podtrzymuję zastrzeżenia wobec Karoliny Lewickiej, ale od grudnia wraca do ,,Minęła dwudziesta"

Mimo pozytywnego dla Karoliny Lewickiej orzeczenia Komisji Etyki TVP prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński podtrzymuje swoje zastrzeżenia dotyczące jej niedzielnej rozmowy z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim. Dziennikarka wróci jednak 1 grudnia br. do prowadzenia programu „Minęła dwudziesta”. więcej

 
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. ,,Ten format jest nieopłacalny"

Przedstawiciele Grupy Gazeta.pl (Agora) i Grupy Interia.pl deklarują, że w przeciwieństwie do Onetu-RASP i Wirtualnej Polski nie zamierzają realizować regularnie dłuższych programów wideo na żywo. - Na ten moment internet to królestwo materiałów coraz krótszych. Generacja wychowana w sieci nigdy nie zaakceptuje linearnej transmisji telewizyjnej - uzasadnia Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. - Poza doraźnymi względami wizerunkowymi we wszystkich innych wymiarach ten format  jest nieopłacalny - dodaje Krzysztof Fijałek z Interii. więcej

 
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która jest liderem na polskim rynku pod względem nakładów na reklamę, deklasuje innych marketerów. Wydaje tyle, co Orange, Lidl i Kino Świat razem wzięte. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Edipresse poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager / Kierownik Produktu

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Content Coordinator

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Specialist

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior / Project Sales Specialist

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

Muchas Gracias poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
Agency Sales Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Programy regionalne Telewizji Polskiej znów pod nazwą TVP3

Programy oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej z początkiem przyszłego roku mają ponownie zacząć używać nazwy TVP3. Będzie to jeden z elementów zmian, które zostaną przeprowadzone w stacji TVP Regionalna. więcej

 
Koniec serialu ,,Aż po sufit!". Tylko 1,1 mln widzów

„Aż po sufit!” oglądało średnio 1,08 mln osób, o połowę mniej niż „Prawo Agaty” pokazywane w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 11,19 mln zł. więcej

 
KRRiT: wpłynęła skarga na tweet Tomasza Lisa, odpowiemy na nią

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajmuje się wpisem Tomasza Lisa na Twitterze o ministrze spraw zagranicznych Witoldzie Waszczykowskim, ponieważ otrzymała skargę na treść komentarza. - Nie zajmujemy się monitorowaniem wpisów w mediach społecznościowych - uspokaja Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowa KRRiT. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Prezes TVP powinien zdecydować: zawiesza Lewicką lub podpisuje list z żądaniem przeprosin (opinie)

Prezes Janusz Daszczyński powinien stanąć po jednej ze stron: albo zawiesić dziennikarkę Karolinę Lewicką i nie podpisywać listu otwartego TVP Info, albo podpisać list i nie zawieszać Lewickiej - decyzje prezesa TVP oceniają prof. Wiesław Godzic, Wojciech Krzyżaniak i Eryk Mistewicz. więcej

Piotr Gliński: mamy mandat społeczny do przekształceń w mediach publicznych (wywiad)

W mediach publicznych będzie znacznie więcej pozycji misyjnych. Trzeba odbudować funkcję edukacyjną telewizji publicznej i przywrócić pozycję Teatru Telewizji jako teatru dla każdego Polaka. Dostęp do kultury wyższej powinien być spopularyzowany - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl prof. Piotr Gliński, wicepremier i minister kultury i dziedzictwa narodowego. więcej

Koniec serialu ,,Aż po sufit!". Nie będzie drugiego sezonu
Mixx Awards pokazały siłę wideo, content marketingu i social media. Marki w sieci coraz bliżej konsumentów (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Prezes TVP: podtrzymuję zastrzeżenia wobec Karoliny Lewickiej, ale od grudnia wraca do ,,Minęła dwudziesta"

Mimo pozytywnego dla Karoliny Lewickiej orzeczenia Komisji Etyki TVP prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński podtrzymuje swoje zastrzeżenia dotyczące jej niedzielnej rozmowy z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim. Dziennikarka wróci jednak 1 grudnia br. do prowadzenia programu „Minęła dwudziesta”. więcej

 
Programy regionalne Telewizji Polskiej znów pod nazwą TVP3

Programy oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej z początkiem przyszłego roku mają ponownie zacząć używać nazwy TVP3. Będzie to jeden z elementów zmian, które zostaną przeprowadzone w stacji TVP Regionalna. więcej

 
Koniec serialu ,,Aż po sufit!". Tylko 1,1 mln widzów

„Aż po sufit!” oglądało średnio 1,08 mln osób, o połowę mniej niż „Prawo Agaty” pokazywane w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 11,19 mln zł. więcej

 
KRRiT: wpłynęła skarga na tweet Tomasza Lisa, odpowiemy na nią

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajmuje się wpisem Tomasza Lisa na Twitterze o ministrze spraw zagranicznych Witoldzie Waszczykowskim, ponieważ otrzymała skargę na treść komentarza. - Nie zajmujemy się monitorowaniem wpisów w mediach społecznościowych - uspokaja Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowa KRRiT. więcej

 
Polsat kręci szóstą edycję show ,,Top Chef"

Telewizja Polsat kilka dni temu rozpoczęła zdjęcia do szóstej serii programu „Top Chef”. Trafi on na antenę stacji wiosną przyszłego roku. więcej

 
Komisja Etyki TVP oficjalnie: Lewicka w zgodzie z zasadami etyki, wypowiedź Glińskiego krzywdząca

Komisja Etyki TVP uznała, że Karolina Lewicka w rozmowie z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim nie naruszyła żadnego z 16 punktów „Zasad etyki dziennikarskiej” obowiązujących w spółce. - Na nerwowy przebieg rozmowy wpłynęła wypowiedź gościa dotycząca funkcjonowania telewizji publicznej, która była krzywdząca - stwierdziła Komisja. więcej

 
,,Olimp" od 6 grudnia w TVN7

W niedzielę 6 grudnia br. na antenie TVN7 zadebiutuje serial fantasy „Olimp”. więcej

 
Kanały Eleven i Eleven Sports dalej poszerzają zasięg

Stacje Eleven i Eleven Sports dołączyły do oferty sieci kablowych Supermedia z Warszawy oraz Stowarzyszenia Telewizja „Teofilów B” z Łodzi. więcej

 
Sieć Multimedia Polska rusza z usługami we Władysławowie

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczyna świadczenie usług we Władysławowie (woj. pomorskie). W czwartek ruszy tam biuro obsługi klienta. więcej

 
Serial ,,Bez Zasad" w TNT

27 listopada 2015 roku kanał TNT rozpocznie emisję nowego kryminalnego serialu „Bez Zasad”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM na czele słuchalności w godzinach wieczornych. Trójka wyprzedziła Jedynkę (raport)

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października br. w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach wieczornych (18.00 - 21.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Święta bez granic" - świąteczna akcja charytatywna radiowej Trójki

W piątek 27 listopada br. na antenie Programu III Polskiego Radia zaprezentowana zostanie świąteczna piosenka „Karp”, którą zaśpiewają dziennikarze Trójki. Utwór znalazł się na płycie CD „Święta bez granic 2015”, będącej częścią akcji charytatywnej. więcej

 
Krzysztof Sendecki: z TVN Meteo Active do TOK FM

Dziennikarz sportowy Krzysztof Sendecki od początku grudnia będzie pracował w TOK FM (Grupa Radiowa Agory). Ostatnio był związany z TVN Meteo Active, a wcześniej m.in. z Orange Sport i Telewizją Polską. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, która jest liderem na polskim rynku pod względem nakładów na reklamę, deklasuje innych marketerów. Wydaje tyle, co Orange, Lidl i Kino Świat razem wzięte. więcej

 
12 instytucji we wspólnej akcji edukacyjnej o suplementach diety i ich reklamach

Dwanaście instytucji rozpoczęło wspólną akcję informacyjną pod hasłem „Co warto wiedzieć o suplementach diety”. Przypominają w niej o właściwościach tych produktów i ostrzegają przed ich reklamami. więcej

 
Marta Bartosiewicz dyrektorem marketingu w Generali

Marta Bartosiewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży bezpośredniej w firmie ubezpieczeniowej Generali - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w PKP SA, a wcześniej kierowała marketingiem mBanku. więcej

 
Spot ? la ,,Walking dead" w kampanii ,,Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta" (wideo)

Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych. więcej

 
Justyna Kowalczyk z głosem Mirosława Zbrojewicza promuje lokatę w Santander Consumer Banku (wideo)

W kolejnej reklamie Santander Consumer Banku z udziałem Justyny Kowalczyk promowana jest lokata Zysk+ Wzrost. Głos do spotu podłożył aktor Mirosław Zbrojewicz, a kampanię przygotowały firmy Grupa Eskadra, Tofi i ZenithOptimedia. więcej

 
Dwójka finalistów ,,Top Model" reklamuje biżuterię Apart

Jakob Kosel i Karolina Pisarek, dwójka finalistów programu „Top Model” w TVN, będą bohaterami nowej kampanii reklamowej biżuterii Apart. więcej

 
,,I po co ten ból?" - kobiece wyzwania reklamują Ibum Express (wideo)

Pod hasłem „I po co ten ból?” ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Express (z portfolio Hasco-Lek), której bohaterkami są kobiety podejmujące różnego rodzaju wyzwania. Akcję przygotowały Fog Content Agency i MEC. więcej

 
,,Jakość bez kompromisów" reklamuje wędliny marki Krakowski Kredens (wideo)

W telewizji i prasie startuje nowa odsłona kampanii reklamowej wędlin marki Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska. Akcję, pod hasłem „Jakość bez kompromisów”, producent przygotował wspólnie z Film Polska Productions. więcej

 
Stevie Wonder i Andra Day w świątecznej reklamie Apple (wideo)

Firma Apple zaprezentowała swój świąteczny spot reklamowy - "Someday At Christmas". więcej

 
Vienio w kulinarnym spocie z kampanii ,,HIVokryzja. Wyleczmy się" (wideo)

W nowym spocie z kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się” wspólnie z jej bohaterką Kasią, nosicielką wirusa HIV, występuje raper i dziennikarz muzyczny Piotr „Vienio” Więcławski. Akcję na zlecenie Fundacji Studio Psychologii Zdrowia przygotowały Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BIC Bond: Whatever life breaks up. Jeep: Sturdy Tam Airlines Airline: Signature Atomic Candy Store: Halloween Posters McDonald's: Egg
 
Prasa  
 
,,Życie na Gorąco" z najwyższą sprzedażą. Tylko ,,Na Żywo" na plusie po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, a jedyny wzrost zanotowało „Na Żywo”. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”. więcej

 
Lewandowski, Stoch, Kowalczyk i Radwańska walczą o tytuł Najlepszego Sportowca Polski

Rusza 81. edycja Plebiscytu “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) na 10 Najlepszych Sportowców Polski. Jego współorganizatorem jest Telewizja Polska, która pokaże na swojej antenie ceremonię wręczenia nagród. więcej

 
Jedynki  
 
 
Gala - 2015-11-26 Harper's Bazaar (świat) - 2015-11-25 VOGUE - 2015-11-25 Computerworld - 2015-11-25 Życie na Gorąco - 2015-11-25
 
Internet  
 
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. ,,Ten format jest nieopłacalny"

Przedstawiciele Grupy Gazeta.pl (Agora) i Grupy Interia.pl deklarują, że w przeciwieństwie do Onetu-RASP i Wirtualnej Polski nie zamierzają realizować regularnie dłuższych programów wideo na żywo. - Na ten moment internet to królestwo materiałów coraz krótszych. Generacja wychowana w sieci nigdy nie zaakceptuje linearnej transmisji telewizyjnej - uzasadnia Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. - Poza doraźnymi względami wizerunkowymi we wszystkich innych wymiarach ten format  jest nieopłacalny - dodaje Krzysztof Fijałek z Interii. więcej

 
Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?

- Omnicommerce, fluid commerce czy tez brand commerce to ostatnio modne słowa ale tak naprawdę co oznaczają z perspektywy budowania relacji z klientem marki? Jak to nowe słowotwórstwo wpisuje się w posiadane przez firmy systemy CRM/eCRM wykorzystywane do budowania relacji z klientami? Na co zwrócić uwagę budując skuteczną strategię omnicommerce, bazując na posiadanych platformach komunikacji - na te pytania odpowiada Agnieszka Jaworska z Hypermedia linked by Isobar. więcej

 
Najwięcej próśb o usunięcie linków z Google dotyczy Facebooka, dalej YouTube, Google+ i Twitter

Koncern Google ujawnił jakich stron i serwisów internetowych dotyczy największa liczba kierowanych do niego próśb o usunięcie linków w wyszukiwarce. W pierwszej dziesiątce są Facebook, YouTube, Google+ i Twitter. więcej

 
Platformy reklamowe będą partnerami Accelerated Mobile Pages

Koncern Google zapowiedział, że platforma Accelerated Mobile Pages (AMP) zyska partnerów w postaci sieci reklamowych ułatwiających wydawcom monetyzację ich treści. Wśród nich są Outbrain, AOL, OpenX, DoubleClick i AdSense. więcej

 
,,Myślisz, że świat stanął na głowie?" w kampanii SympatiaPlus.pl (wideo)

Grupa Onet zaczęła kampanię reklamową swojego serwisu randkowego SympatiaPlus.pl. Reklamy z akcji, obejmującej internet i prasę, pokazują, że dla zakochanych świat może stanąć na głowie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polscy internauci różnie oceniają wczesny start promocji bożonarodzeniowych (infografika)

Większości internautów (43,5 proc.) nie podoba się jesienna dostępność artykułów bożonarodzeniowych. Ma ona jednak także swoje dobre strony, jako że ponad połowa (55,1 proc.) deklaruje, że dzięki niej może lepiej zaplanować swoje świąteczne zakupy - wynika z badania SW Research. więcej

 
Public Relations  
 
Agencja Rynku Rolnego unieważnia przetarg na agencję PR, bo ,,zmieniła się koncepcja"
 
Karolina Tyniec-Margańska: z PGE na czele komunikacji w RWE Polska
 
Technologie  
 
Samsung Galaxy A7 będzie miał 5,5-calowy ekran i skaner linii papilarnych
 
LG Ray - nowy smartfon LG z 5,5-calowym ekranem
 
MultiSync X555UNS i MultiSync X555UNV - nowe monitory NEC z panelem S-IPS
 
DrivePro 520 - nowy wideorejestrator trasy z dwoma obiektywami od Transcend za 865 zł (wideo)
 
Stevie Wonder i Andra Day w świątecznej reklamie Apple (wideo)
 
Gospodarka  
 
Bezrobocie w naszym kraju coraz niższe
 
Faktura korygująca za prąd może wymusić ponowne rozliczenie roku
 
Rekordowy rok na rynku mieszkań. O jedną piątą wzrosła liczba pozwoleń na budowę i zgłoszeń inwestycji
 
Polska ma duże opóźnienia we wdrażaniu europejskiego systemu poboru opłat drogowych
 
Jak zwalczyć jesienną chandrę
 
Kultura/Rozrywka  
 
Beirut i Sigur Rós wystąpią na Open'er Festival 2016
 
Steve Carell, Brad Pitt i Ryan Gosling w filmie "The Big Short"
 
Adele podbija USA, Anglię jeszcze nie
 
Pierce Brosnan w filmie "The Foreigner"
 
1 kwietnia premiera animacji "Kung Fu Panda 3"
 
Serial ,,Bez Zasad" w TNT
 
Blog  
 
O dziennikarstwie, i nie tylko... - Andrzej Bober
 
Paryż może wkurzać? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Prosty sposób na zwiększenie niezależności mediów - Łukasz Religa
 
W kwestii kotleta i Mahometa - Wanda Konarzewska
 
Zollu, nasz ty kochany! - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl