Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 29 Listopada 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Krzysztof Czabański: silne media publiczne leżą w interesie każdego obywatela (wywiad)

Nowa ustawa medialna wprowadzi powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie, a wpływy na poziomie 1,5 mld zł rozdzieli nowy organ - Rada Mediów Narodowych. Jej członków na kilkuletnią kadencję wybiorą Sejm, Senat i prezydent - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pełnomocnik rządu ds. reformy medialnej. więcej

 
TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł

Biuro Reklamy TVN Media (pracujące dla stacji TVN i szeregu mniejszych nadawców) ogłosiło zasady polityki sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2016 roku. Wprowadza w niej nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych i zmienia wysokości rabatów wśród reklamodawców kluczowych. więcej

 
Reforma PiS: powszechna opłata audiowizualna 10 zł, abolicja dla niepłacących abonament rtv

Nowa ustawa medialna przygotowywana przez Prawo i Sprawiedliwości może wejść w życiu w styczniu 2016 roku. Projekt, który ma być procedowany szybko, wprowadza powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie i nowy organ regulujący rynek -  Radę Mediów Narodowych. Rozważana jest także abolicja dla zalegającymi z płatnością abonamentu rtv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

USP Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Staż w Multi-Redakcja TVN

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Specialist

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior / Project Sales Specialist

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

Muchas Gracias poszukuje osoby na stanowisko
new business manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Sezon jesienny na finiszu: Polsat pokonuje TVN w grupie 16-49

Po niemal trzech miesiącach jesiennej ramówki pierwsze miejsce w całym rynku zajmuje notująca spory wzrost TVP1. Zaś w grupie komercyjnej najlepszy okazał się Polsat, któremu udało się wyprzedzić TVN. - Polsatowi opłaciła się stabilność ramówki - uważa Piotr Bieńko, szef Codemedia. więcej

 
Marcin Walter po dziewięciu latach odchodzi z Radia ZET

Marcin Walter, zastępca dyrektora informacji Radia ZET, po niemal dziewięciu latach pracy odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To wyłącznie moje decyzja - mówi nam Marcin Walter. więcej

 
TVP nie pokaże spotu ,,HejtStop" z Jarosławem Kuźniarem, bo jest on twarzą TVN

Telewizja Polska odmówiła emisji spotu z kampanii „HejtStop”, w którym występuje Jarosław Kuźniar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dlaczego? Bo dziennikarz pracuje w konkurencyjnej stacji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Segregacja mediów przez polityków jest niedopuszczalna (opinie)

Niedopuszczalne jest jakiekolwiek segregowanie mediów, zwłaszcza przez osoby publiczne, w tym polityków, którzy mają obowiązek rozmawiania z dziennikarzami. Nie ma nieodpowiednich pytań, są tylko pytania, na które polityk jest nieprzygotowany - oceniają Bogusław Chrabota, Zbigniew Lazar, Tomasz Gackowski i Grzegorz Miecugow. więcej

Usunięcie flagi Unii Europejskiej z konferencji wpłynie tylko na wizerunek polskiego rządu wśród decydentów (opinie)

Czy usunięcie flag z miejsc, w których występować będzie prezes Rady Ministrów i przedstawiciele polskiego rządu negatywnie odbije się na wizerunku Polski na arenie międzynarodowej czy też nie ma większego znaczenia? - na to pytanie w rozmowach z Wirtualnemedia.pl odpowiadają Adam Łaszyn, Bartosz Czupryk, Zbigniew Lazar, Sebastian Hejnowski i Piotr Czarnowski. więcej

Spadki serwisów VoD. Na czele VoD.pl, najmocniej przyciąga Player.pl, VoD.TVP.pl dogonił Iplę
Gazeta.pl i Interia.pl niezainteresowane dłuższym wideo na żywo. ,,Ten format jest nieopłacalny"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Krzysztof Czabański: silne media publiczne leżą w interesie każdego obywatela (wywiad)

Nowa ustawa medialna wprowadzi powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie, a wpływy na poziomie 1,5 mld zł rozdzieli nowy organ - Rada Mediów Narodowych. Jej członków na kilkuletnią kadencję wybiorą Sejm, Senat i prezydent - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pełnomocnik rządu ds. reformy medialnej. więcej

 
TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł

Biuro Reklamy TVN Media (pracujące dla stacji TVN i szeregu mniejszych nadawców) ogłosiło zasady polityki sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2016 roku. Wprowadza w niej nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych i zmienia wysokości rabatów wśród reklamodawców kluczowych. więcej

 
Reforma PiS: powszechna opłata audiowizualna 10 zł, abolicja dla niepłacących abonament rtv

Nowa ustawa medialna przygotowywana przez Prawo i Sprawiedliwości może wejść w życiu w styczniu 2016 roku. Projekt, który ma być procedowany szybko, wprowadza powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie i nowy organ regulujący rynek -  Radę Mediów Narodowych. Rozważana jest także abolicja dla zalegającymi z płatnością abonamentu rtv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Sezon jesienny na finiszu: Polsat pokonuje TVN w grupie 16-49

Po niemal trzech miesiącach jesiennej ramówki pierwsze miejsce w całym rynku zajmuje notująca spory wzrost TVP1. Zaś w grupie komercyjnej najlepszy okazał się Polsat, któremu udało się wyprzedzić TVN. - Polsatowi opłaciła się stabilność ramówki - uważa Piotr Bieńko, szef Codemedia. więcej

 
TVP nie pokaże spotu ,,HejtStop" z Jarosławem Kuźniarem, bo jest on twarzą TVN

Telewizja Polska odmówiła emisji spotu z kampanii „HejtStop”, w którym występuje Jarosław Kuźniar - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dlaczego? Bo dziennikarz pracuje w konkurencyjnej stacji. więcej

 
Witold Jurasz poprowadzi ,,Prawy do lewego, lewy do prawego" w Polsat News 2

Od 1 grudnia br. Witold Jurasz dołączy do Mariusza Ziomeckiego w roli prowadzącego program „Prawy do lewego, lewy do prawego” emitowany w Polsat News 2. Zastąpi w tej roli Igora Janke, który rozstał się ze stacją. więcej

 
,,Przyjaciółki" straciły 210 tys. widzów, Polsat zarobił 19 mln zł z reklam

Szósty sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 2,02 mln osób. W porównaniu do czwartej serii nadawanej jesienią ub.r. produkcja straciła 210 tys. widzów, a Polsat w czasie jej emisji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,02 mln zł. Stacja nakręci siódmą serię produkcji. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" stracił 300 tys. widzów, ale i tak zdystansował konkurencję

Czternasty sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,31 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 12. serii, widownia produkcji spadła o 300 tys. oglądających. Serial dał jednak TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,98 mln zł. więcej

 
,,Policjantki i policjanci" hitem TV4. Ogromny wzrost widowni i wygrana z TVP2

Trzeci sezon docu-crime „Policjantki i policjanci” oglądało jesienią br. w TV4 o 640 tys. osób więcej niż emitowaną rok temu pierwszą serię produkcji. W czasie nadawania serialu Czwórka nie tylko znokautowała TV Puls i TVN7, ale wygrała też z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 5 mln zł. więcej

 
Ajgor Ignacy dostał program w stacji 4fun.tv

Youtuber Igor Leśniewski znany jako Ajgor Ignacy będzie miał swój program „Ajgor sam w domu” na antenie muzycznego kanału 4fun.tv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zadebiutuje on w ramówce w przyszłą sobotę. więcej

 
TVN przegrał w sądzie. Musi zapłacić 250 tys. zł kary za ,,Rozmowy w toku"

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie telewizji TVN od decyzji przewodniczącego KRRiT nakładającej na nadawcę karę w wysokości 250 tys. zł. Stacja została ukarana za emisję treści nieodpowiednich dla dzieci i młodzieży w programie „Rozmowy w toku”. więcej

 
TVP Regionalna pokaże wywiad z Ewą Wanat później i bez wypowiedzi o RDC, bo są nieobiektywne (wideo)

Odcinek „Kultowych rozmów” z wywiadem Tomasza Raczka z Ewą Wanat zostanie pokazany przez TVP Regionalną dwa tygodnie później niż planowano i bez końcowej części, w której Wanat mówi o okolicznościach jej zwolnienia z Polskiego Radia RDC. TVP tłumaczy to zachowaniem obiektywizmu i rzetelności, natomiast Rafał Betlejewski (współpracownik Ewy Wanat) nazywa autocenzurą i łączy z obecną sytuacją polityczną. więcej

 
Segregacja mediów przez polityków jest niedopuszczalna (opinie)

Niedopuszczalne jest jakiekolwiek segregowanie mediów, zwłaszcza przez osoby publiczne, w tym polityków, którzy mają obowiązek rozmawiania z dziennikarzami. Nie ma nieodpowiednich pytań, są tylko pytania, na które polityk jest nieprzygotowany - oceniają Bogusław Chrabota, Zbigniew Lazar, Tomasz Gackowski i Grzegorz Miecugow. więcej

 
Nowe władze mediów publicznych z doprecyzowaną misją wybierze Rada Mediów Narodowych, zmiany od wiosny

Przygotowywana przez rząd ustawa medialna trafi do Sejmu na przełomie br. i przyszłego roku. Będzie zakładać powszechną opłatę audiowizualną, która może wynieść ok. 10 zł, oraz nowy system wyboru władz mediów publicznych, przemianowanych na narodowe. Będzie je nadzorować Rada Mediów Narodowych, przy czym nie zostanie zlikwidowana Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
History i CI Polsat pokażą dokument o zamachach w Paryżu

Kanały History i CI Polsat (A+E Networks Polska) wyemitują dokument „Terroryzm: zamachy w Paryżu”, poświęcony ostatnim atakom terrorystycznym w stolicy Francji, w których życie straciło 130 osób. więcej

 
Eryk Mistewicz: brak dziś w mediach publicznych oddechu debaty publicznej

Brak dziś w mediach publicznych oddechu debaty publicznej. Nie ma przestrzeni dyskusji zrównoważonej, spokojnej, trwającej choćby - uwielbiam takie programy we Francji - nawet trzy lub cztery godziny - ocenia Eryk Mistewicz, prezes Instytutu Nowych Mediów. więcej

 
Tomasz Gackowski: rolą dziennikarza jest dopytywać gościa, jeśli nie chce odpowiadać na jasno postawione pytania

- Samo zniechęcanie do przyjmowania zaproszeń od mediów, które są nieprzychylne, z którymi się nie zgadzamy, może bardzo łatwo doprowadzić do odrealnienia obecnej władzy - oderwania od spraw, tematów i problemów, które są dla władzy najtrudniejsze - ocenia medioznawca z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

 
 
Radio  
 
Krzysztof Czabański: silne media publiczne leżą w interesie każdego obywatela (wywiad)

Nowa ustawa medialna wprowadzi powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie, a wpływy na poziomie 1,5 mld zł rozdzieli nowy organ - Rada Mediów Narodowych. Jej członków na kilkuletnią kadencję wybiorą Sejm, Senat i prezydent - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pełnomocnik rządu ds. reformy medialnej. więcej

 
Reforma PiS: powszechna opłata audiowizualna 10 zł, abolicja dla niepłacących abonament rtv

Nowa ustawa medialna przygotowywana przez Prawo i Sprawiedliwości może wejść w życiu w styczniu 2016 roku. Projekt, który ma być procedowany szybko, wprowadza powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie i nowy organ regulujący rynek -  Radę Mediów Narodowych. Rozważana jest także abolicja dla zalegającymi z płatnością abonamentu rtv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Marcin Walter po dziewięciu latach odchodzi z Radia ZET

Marcin Walter, zastępca dyrektora informacji Radia ZET, po niemal dziewięciu latach pracy odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To wyłącznie moje decyzja - mówi nam Marcin Walter. więcej

 
Reklama radiowa o jedną czwartą w górę. Vox i Tok FM z największymi wzrostami, na czele RMF FM i Radio ZET (top 10)

Przychody reklamowe stacji radiowych urosły od stycznia do października br. niemal czterokrotnie bardziej niż wpływy reklamowe całego rynku reklamowego (bez internetu). Największy wzrost zanotowały Vox FM i Tok FM, a najmniejszy zaś - Eska Warszawa i będące zdecydowanym liderem RMF FM. więcej

 
Krzysztof Czabański: cyfryzacja Polskiego Radia błędem. Środki publiczne są źle wydawane

Krzysztof Czabański, wiceminister kultury i pełnomocnik rządu ds. mediów publicznych, ocenia, że przeprowadzanie cyfryzacji Polskiego Radia w obecny sposób jest błędem. - Idą na to duże pieniądze, a odbiór społeczny jest bardzo mały, bo ludzie nie posiadają odbiorników cyfrowych - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sekretarz stanu w MKiDN. więcej

 
Polskie Radio Kielce wiceliderem. Radio ZET do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Andrzej Siezieniewski o mediach publicznych: formuła spółki akcyjnej mogłaby być zastąpioną inną formą

Kluczem to osiągnięcia pomyślnego funkcjonowania mediów publicznych w Polsce jest przede wszystkim długookresowa stabilizacja finansowa, umożliwiająca spokojną realizację misji. Największym zagrożeniem jest komercjalizacja i konieczność poszukiwania dodatkowego finasowania. Mogę sobie wyobrazić nadawców publicznych bez reklam na antenach - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes Polskiego Rada. więcej

 
Reklama  
 
TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł

Biuro Reklamy TVN Media (pracujące dla stacji TVN i szeregu mniejszych nadawców) ogłosiło zasady polityki sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2016 roku. Wprowadza w niej nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych i zmienia wysokości rabatów wśród reklamodawców kluczowych. więcej

 
Pracownicy polskich agencji Publicis Groupe też dostaną akcje koncernu

Pracownicy agencji należących do Publicis Groupe, m.in. Starcom Mediavest Group, Publicis, Saatchi & Saatchi, zostaną akcjonariuszami tej spółki. Wkrótce w ramach programu motywacyjnego odbiorą udziały o wartości ok. 2,8 tys. euro każdy. więcej

 
DDB & Tribal po 10 latach kończy obsługę reklamową PLL LOT, rusza konkurs na nową agencję

Polskie Linie Lotnicze LOT i agencja reklamowa DDB & Tribal rozwiązały za porozumieniem stron umowę o współpracy. Przewoźnik ogłasza konkurs na nową agencję reklamową. więcej

 
Reklama radiowa o jedną czwartą w górę. Vox i Tok FM z największymi wzrostami, na czele RMF FM i Radio ZET (top 10)

Przychody reklamowe stacji radiowych urosły od stycznia do października br. niemal czterokrotnie bardziej niż wpływy reklamowe całego rynku reklamowego (bez internetu). Największy wzrost zanotowały Vox FM i Tok FM, a najmniejszy zaś - Eska Warszawa i będące zdecydowanym liderem RMF FM. więcej

 
Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

Zaangażowanie działów marketingu czy PR polskich firm w sprzedaż jest nadal wysokie, ale nie dominuje już tak ich aktywności. Wciąż brakuje odwagi na eksperymenty czy stosowanie innowacyjnych rozwiązań, a ewentualna świadomość światowych trendów nie przekłada się na ich stosowanie. Zwiększa się natomiast liczba działów marketingu i PR niemierzących efektów swoich działań. Ciągle więc trwa ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing - wynika z badań PMR Research i ComPress Publishing. więcej

 
Tomasz Dębowski szefem marketingu Frisco.pl

Tomasz Dębowski został dyrektorem marketingu sklepu internetowego Frisco.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale marketingu Grupy Żywiec. więcej

 
Jogurt Piątuś promowany w trójpakach z matematycznym prezentem (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jogurtu typu greckiego Piątuś (produkowanego przez OSM Piątnica) oparta na telewizyjnych billboardach sponsorskich oraz okolicznościowym wariancie produktu: trójpaku z prezentem. więcej

 
Reklamy tygodnia: ,,HIVokryzja", PGE z Sebusiem, ,,Nie jestem zombie", o suplementach diety i GIS przeciw paleniu

Tym razem w gronie najlepszych minionego tygodnia znalazły się same polskie produkcje. Wśród nich jest jedna reklama komercyjna i aż cztery akcje społeczne. Są to: wizerunkowa kampania PGE SA oraz spoty z społecznych kampanii: „Co warto wiedzieć o suplementach diety”, „HIVokryzja. Wyleczmy się”, „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” i „Nie zawsze wędzone trzyma dłużej”. więcej

 
Piękny przerost formy - jakie reklamy stworzyli Bergman, Fellini, Lynch i Anderson (wideo)

Inwestycja w wizerunek poprzez zlecenie stworzenie dzieła znanemu artyście, to praktyka znana od starożytności. Dziś rolę mecenasów przejęły marki, a miejsce rzeźb, obrazów czy poematów zajęły spoty kręcone przez popularnych reżyserów. Przykłady z ostatnich 60 lat przypomina Radosław Dąbrowski z agencji Byss.pl. więcej

 
,,#ryjkuzniara" - Jarosław Kuźniar kontra internetowe obelgi w kampanii ,,HejtStop" (wideo)

Dziennikarz TVN Jarosław Kuźniar jest pierwszym bohaterem nowej odsłony akcji społecznej „HejtStop” przeciwko mowie nienawiści. Działania z jego udziałem są prowadzone pod hasłem „#ryjkuzniara”. Akcję organizuje stowarzyszenie Projekt: Polska, a przy produkcji reklam pracowały firmy DDB& Tribal i Shootme. więcej

 
Ibisz, Kondrat z Mecwaldowskim, Gessler i Lubaszenko - celebryckie hity i kiksy (wideo)

Reklamy z udziałem Bryana Millsa, Marka Kondrata z Wojciechem Mecwaldowskim i , Toma Hiddlestona jako jedne z najlepszych z udziałem celebrytów, a spoty z Magdą Gessler , Olafem Lubaszenko i Krzysztofem Ibiszem jako te pozostawiające wiele do życzenia wskazuje dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, creative director w agencji Ambasada nawiązując do tematu tegorocznej Nocy Reklamożerców. więcej

 
Jacek Barankiewicz: Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych

Organizacje i firmy z branży finansowej utworzyły grupę roboczą, która ma się zająć opracowaniem nowych standardów w reklamie. To o tyle istotne, że sprzedawane produkty i usługi finansowe stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich wybór przez konsumenta często ma przełożenie na jego przyszłość. więcej

 
Praktyka czyni mistrza!

Data, data, data – słowa te są powtarzane jak mantra w wielu biurach marketingu, na konferencjach branżowych czy przy burzach mózgów. Można by rzec, że mityczny rok mobile’u (wieszczony co roku, od lat) odchodzi do lamusa, ustępując miejsca trendowi związanemu ze zbieraniem i wykorzystaniem danych. Szumne hasła i wielkie liczby robią wrażenie podczas prezentacji. Ale gdyby tak zejść bardziej na ziemię, to czy nie jest tak, że od wielu lat korzystamy z dobrodziejstw wiedzy, na co dzień nie mając często o tym świadomości? więcej

 
Rada Reklamy szykuje standardy marketingowe dla branży finansowej

Rada Reklamy rozpoczęła prace nad określeniem standardów reklam usług i produktów finansowych w ramach Kodeksu Etyki Reklamy. Pierwszym zaangażowanym w to podmiotem z branży jest Provident Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Studio: Arrive first Norwegian: Norwegian knitwea MTV Classics Amazon Kindle: Read E-book Vodafone: Broken conversation
 
Prasa  
 
Pogłoski o wycofaniu państwowych reklam i prenumeraty ,,Gazety Wyborczej" ucieszyły polityków PiS

W internecie pojawiły się plotki, jakoby w najbliższym czasie z prenumeraty „Gazety Wyborczej” (Agora) i promowania się w tym dzienniku miały zrezygnować instytucje rządowe i spółki Skarbu Państwa. Niektórzy politycy PiS przyjęli to z zadowoleniem. więcej

 
Adam Michnik: zapraszamy Tomasza Lisa do ,,Gazety Wyborczej", trzeba przetrwać konfrontację z nową władzą (wideo)

Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik zadeklarował, że kierujący redakcją „Newsweeka” Tomasz Lis po tym, jak jego program zniknie z Telewizji Polskiej, może liczyć na pracę w „GW”. - Zobaczymy, czy uda nam się przetrwać zapowiadane skonfrontowanie się nowej władzy z mediami - zaznaczył. więcej

 
Rafał Woś po przejściu do ,,Polityki" nadal pisze dla ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Felietony dziennikarza gospodarczego Rafała Wosia, który w październiku przeszedł do tygodnika „Polityka”, nadal ukazują się w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Woś będzie też dalej współpracował z tytułem przy konkursie na najlepszą ekonomiczną książkę roku. więcej

 
,,Tele Świat" wyprzedził sprzedażowo ,,Przyjaciółkę" i ,,Party (top 23 dwutygodników)

W sierpniu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę” i „Party”. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michnik, Wellman, Sroczyński i Wojciechowska z MediaTorami 2015

Adam Michnik, Dorota Wellman, Grzegorz Sroczyński, Martyna Wojciechowska i Tomasz Patora znaleźli się wśród laureatów 9. edycji plebiscytu MediaTory, wyłonionych przez studentów dziennikarstwa z 21. polskich uczelni wyższych. Nagrody wręczono w sobotę w Krakowie. więcej

 
,,Paparuchy kontra ryje" - wicenaczelny ,,Życia na Gorąco" zdradza kulisy pracy paparazzich

W czwartek 3 grudnia br. w sprzedaży pojawi się nowa książka dziennikarza Tomasza Potkaja pt. „Paparuchy kontra ryje. Celebryci made in Poland”. Autor opowiada o kulisach pracy paparazzich, polujących na zdjęcia celebrytów. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-11-30 ABC - 2015-11-30 Wprost - 2015-11-30 Do Rzeczy - 2015-11-30 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-11-30
 
Internet  
 
Tomasz Zieliński przechodzi z TOK FM do Sport.pl

Dziennikarz sportowy Tomasz Zieliński przechodzi z radia TOK FM do serwisu Sport.pl (oba należą do Agory). Wcześniej pracował w „Gazecie Polskiej Codziennie” i Orange Sport. więcej

 
Na Sport.pl skróty rozgrywek piłkarskich, koszykarskich i tenisowych z kanałów Eleven Sports Network

W ramach nawiązanej właśnie współpracy portal Sport.pl (należący do Agory) będzie publikował bramki i skróty meczów zagranicznych rozgrywek piłkarskich, koszykarskich i tenisowych transmitowanych w kanałach Eleven Sports Network. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)

Zaangażowanie działów marketingu czy PR polskich firm w sprzedaż jest nadal wysokie, ale nie dominuje już tak ich aktywności. Wciąż brakuje odwagi na eksperymenty czy stosowanie innowacyjnych rozwiązań, a ewentualna świadomość światowych trendów nie przekłada się na ich stosowanie. Zwiększa się natomiast liczba działów marketingu i PR niemierzących efektów swoich działań. Ciągle więc trwa ułuda budowania wielkich strategii firm w oparciu o marketing - wynika z badań PMR Research i ComPress Publishing. więcej

 
Brytyjska gospodarka zyskuje 3,4 mld funtów rocznie dzięki Premier League

Działalność Premier League w sezonie 2013/14 odpowiadała za 3,4 mld funtów wartości dodanej w Wielkiej Brytanii. Dochody z samych podatków wygenerowane dzięki działalności ligi wyniosły 2,4 mld funtów - wynika z raportu firmy doradczej EY. więcej

 
Cena najważniejsza przy wyborze AGD

Zelmer, Philips, Amica i Whirlpool są najczęściej posiadanymi markami małego i dużego AGD w Polsce. Najważniejszym kryterium wyboru pozostaje wciąż cena - wynika z raportu PBS i Newspoint. więcej

 
Public Relations  
 
Coraz więcej polskich firm nie mierzy efektów działań pionów marketingu i PR (infografika)
 
Segregacja mediów przez polityków jest niedopuszczalna (opinie)
 
Gospodarka  
 
Brytyjska gospodarka zyskuje 3,4 mld funtów rocznie dzięki Premier League
 
Peter Knauer za Jacka Migrałę dyrektorem generalnym w Hochland Polska
 
Były przedsiębiorca ma prawo wynajmować majątek po firmie jako osoba prywatna
 
Najpewniejszą inwestycją są twarde aktywa. Przy inwestycjach w akcje trzeba zachować ostrożność
 
Jacek Barankiewicz: Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych
 
530 mln zł na innowacyjne badania w naszym kraju
 
Ceny wieprzowiny coraz niższe. Szansą dla producentów rynki azjatyckie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jennifer Aniston i Robert De Niro w filmie "The Comedian"
 
Głównie biali aktorzy w filmie "Bogowie Egiptu". Studio i reżyser przepraszają
 
"Słowa na otarcie łez" od Jana Borysewicza i Rafała Brzozowskiego (wideo)
 
Jim Carrey w Krakowie kręci film "True Crimes"
 
Maryla Rodowicz uzależniona od internetu. "Powinnam się chyba leczyć"
 
W przyszłym roku premiera filmu "Ostatnia rodzina". Grają Andrzej Seweryn i Dawid Ogrodnik
 
"Everglow" - Gwyneth Paltrow w piosence Coldplay
 
Adele podbija cały świat
 
Blog  
 
Monte Cassino,Wańkowicz i pani Ola - Andrzej Bober
 
Sojusz z tronem - ks. Artur Stopka
 
Merkel: albo przyjmiecie islamistów albo won z Schengen! - Ewaryst Fedorowicz
 
Paryż może wkurzać? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Prosty sposób na zwiększenie niezależności mediów - Łukasz Religa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl