|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Ministerstwo Skarbu Państwa chce ograniczyć publikację płatnych ogłoszeń w prasie
Ministerstwo Skarbu Państwa dąży do ograniczenia emisji płatnych ogłoszeń w prasie, a docelowo być może z nich zrezygnuje. Komunikaty mają być publikowane głównie na stronach internetowych poszczególnych spółek Skarbu Państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jan Pospieszalski nie zniknie z TVP Info? ,,Niewykluczona współpraca w innej formie"
Telewizja Polska nie wyklucza, że program Jana Pospieszalskiego pozostanie na antenie TVP Info, jeśli jego produkcję od firmy zewnętrznej przejmie bezpośrednio stacja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy w tej sprawie trwają.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię
Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,22 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 600 tys. widzów. TVP1 w czasie jej emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł. Trzecia seria formatu trafić ma na antenę za rok.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)
Polscy politycy od lat próbują postawić znak równości pomiędzy praktykami propagandowymi i public relations, podczas gdy te dwie dziedziny komunikacji publicznej są całkowicie przeciwstawne. Życiorys zawodowy Adama Hofmana wskazuje na jego wiedzę ekspercką w obszarze komunikacji partyjnej, propagandy i spinu - pomysł własnej agencji PR byłego polityka Adama Hofmana oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Szczepański, Sebastian Hejnowski, Piotr Czarnowski i Anna Garwolińska.
więcej |
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria
Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” miał średnio 3,71 mln widzów, o 560 tys. więcej niż „Blondynkę” emitowaną w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była liderem w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. - Takiego sukcesu serialowego nie było ostatnio w żadnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef Jedynki.
więcej |
|
Dorota Mazur: z G7 na dyrektora zarządzającą Havas Worldwide Warsaw
Dorota Mazur, w ostatnich latach dyrektor zarządzająca agencji G7 (należącej do Leo Burnett Group) z początkiem przyszłego roku obejmie funkcje partnera zarządzającego Havas Worldwide Group Poland i dyrektora zarządzającego agencji Havas Worldwide Warsaw.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jan Pospieszalski nie zniknie z TVP Info? ,,Niewykluczona współpraca w innej formie"
Telewizja Polska nie wyklucza, że program Jana Pospieszalskiego pozostanie na antenie TVP Info, jeśli jego produkcję od firmy zewnętrznej przejmie bezpośrednio stacja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy w tej sprawie trwają.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię
Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,22 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 600 tys. widzów. TVP1 w czasie jej emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł. Trzecia seria formatu trafić ma na antenę za rok.
więcej
|
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria
Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” miał średnio 3,71 mln widzów, o 560 tys. więcej niż „Blondynkę” emitowaną w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była liderem w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. - Takiego sukcesu serialowego nie było ostatnio w żadnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef Jedynki.
więcej
|
|
,,Mam talent!" stracił 410 tys. widzów, ale pozostał liderem. 42 mln zł z reklam
Ósma edycja „Mam talent!” miała średnio 2,97 mln widzów. To o 410 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej śledziło siódmą serię formatu. TVN w czasie emisji talent-show był jednak nadal liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 42,03 mln zł.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 6" zyskał 240 tys. widzów. 9,3 mln zł z reklam
Szósty sezon „The Voice of Poland” oglądało 2,17 mln widzów, o 230 tys. więcej niż piątą serię pokazywaną rok temu. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,27 mln zł. Kolejna edycja talent-show ma pojawić się w TVP2 jesienią 2016 roku.
więcej
|
|
Rusza stacja Top Kids z kultowymi kreskówkami
Firma Michał Winnicki Entertainment we wtorek 1 grudnia br. uruchamia kanał Top Kids, który emitować będzie zrekonstruowane cyfrowo kultowe seriale animowane z lat 80. i 90. XX wieku. Stacja kierowana będzie do dzieci i ich rodziców.
więcej
|
|
Ruszają castingi do ,,You Can Dance 9"
W środę 9 grudnia br. ruszą precastingi do dziewiątej edycji talent-show “You Can Dance. Po prostu tańcz!”, którą stacja TVN pokaże na antenie wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Urszula Rzepczak wraca do Polsatu. Będzie korespondentką w Rzymie
Urszula Rzepczak została korespondentką kanału Polsat News w Rzymie i Watykanie. To jej powrót do Telewizji Polsat, gdzie pracowała w przeszłości przez dziewięć lat.
więcej
|
|
Agata Krogulec: z ZPR Media na szefa biura zarządu Telewizji Puls
Agata Krogulec, dotąd związana z Grupą ZPR Media, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora biura zarządu Telewizji Puls.
więcej
|
|
TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu ,,Rolnik szuka żony"
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
AXN White, AXN Black i kolekcja AXN Now promocyjnie w nc+
Od 1 grudnia abonenci platformy nc+ mogą wypróbować kolekcję z wideo na życzenie AXN Now do dwóch miesięcy bez dodatkowych opłat. Do stycznia w oknie otwartym nadawane będą kanały AXN White i AXN Black.
więcej
|
|
Nagroda im. Jana Wejcherta zostanie przyznana po raz piąty
Wystartowała piąta edycja konkursu o Nagrodę Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta, zwanej „Biznesowym oskarem”. Jest ona przyznawana co roku wybitnym osobistościom w trzech kategoriach: „Sukces”, „Wizja i innowacje” oraz „Działalność społeczna”.
więcej
|
|
Stacja History dołącza do sieci Vectra
Kanał dokumentalny History od 1 grudnia br. dołączy do oferty sieci kablowej Vectra - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kraśko, Gawryluk, Szulim, Kret i Górniak wśród nominowanych do Telekamer ,,Tele Tygodnia" 2016
Ogłoszono nominowanych w plebiscycie Telekamery „Tele Tygodnia” 2016. Wśród nich znaleźli się m.in. Piotr Kraśko, Dorota Gawryluk, Jarosław Kret, Agnieszka Szulim, Martyna Wojciechowska i Edyta Górniak. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, którą w lutym 2016 roku pokaże TVP2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Jura zyskuje w Częstochowie. RMF FM na czele
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dorota Mazur: z G7 na dyrektora zarządzającą Havas Worldwide Warsaw
Dorota Mazur, w ostatnich latach dyrektor zarządzająca agencji G7 (należącej do Leo Burnett Group) z początkiem przyszłego roku obejmie funkcje partnera zarządzającego Havas Worldwide Group Poland i dyrektora zarządzającego agencji Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Puls Biznesu" więcej z reklam. W dół ,,Gazeta Wyborcza", ,,Polska", ,,Fakt" i ,,Metro" (Top 10)
W czołówce dzienników z największymi wpływami z reklam przez dziesięć miesięcy br. tylko trzy tytuły zarobiły więcej niż rok wcześniej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Pozostałe zanotowały spadki przychodów, największy - „Metro”.
więcej
|
|
Cinema City z nielimitowaną liczbą seansów za 42-49 zł miesięcznie
Sieć kin Cinema City wprowadziła do swojej oferty abonament, który pozwala na udział w nieograniczonej liczbie seansów. Ceny za program Unlimited wynoszą 42 lub 49 złotych miesięcznie.
więcej
|
|
Zarzut prokuratorski dla pracowniczki agencji, która zamieściła zdjęcie ofiary stanu wojennego na fanpage'u Żytniej Extra
Marta S., pracowniczka toruńskiej agencji reklamowej Project, która w sierpniu br. opublikowała na facebookowym fanpage’u wódki Żytnia Extra fotografię śmiertelnej ofiary demonstracji w stanie wojennym, usłyszała od prokuratorów w Legnicy zarzut pomówienia.
więcej
|
|
FoodCare wybierze agencję do reklamowania Gellwe przez Marylę Rodowicz
FoodCare w najbliższym czasie rozpocznie przetarg na agencję reklamową, która zajmie się obsługą marki Gellwe. Dotychczas działania dla niej we własnym zakresie realizował dział marketingu firmy.
więcej
|
|
Obcokrajowiec na polskiej Wigilii reklamuje margarynę Palma (video)
Zakłady Tłuszczowe Bielmar tradycyjnie już w okresie przedświątecznym promują margarynę Palma. Tym razem bohaterem spotu jest obcokrajowiec Ian, który poznaje polskie zwyczaje związane z pieczeniem ciast i polską gościnnością. Za kampanię odpowiada agencja S4.
więcej
|
|
Anna Grabińska: z Walk Creative do FCB Warsaw
Anna Grabińska zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej FCB Warsaw. Poprzednio była związana z Walk Creative.
więcej
|
|
Jeremy Clarkson reklamuje dostawy Prime Air i nowe drony Amazona
Amazon wystartował z promocją niedostępnego jeszcze systemu dostaw towarów Prime Air realizowanego przez drony. Reklama ma stanowić nacisk na Federalną Administrację Lotnictwa, a jej twarzą jest Jeremy Clarkson.
więcej
|
|
Aleksandra Potrykus-Wincza: Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.
W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 proc.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Ministerstwo Skarbu Państwa chce ograniczyć publikację płatnych ogłoszeń w prasie
Ministerstwo Skarbu Państwa dąży do ograniczenia emisji płatnych ogłoszeń w prasie, a docelowo być może z nich zrezygnuje. Komunikaty mają być publikowane głównie na stronach internetowych poszczególnych spółek Skarbu Państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Puls Biznesu" więcej z reklam. W dół ,,Gazeta Wyborcza", ,,Polska", ,,Fakt" i ,,Metro" (Top 10)
W czołówce dzienników z największymi wpływami z reklam przez dziesięć miesięcy br. tylko trzy tytuły zarobiły więcej niż rok wcześniej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Pozostałe zanotowały spadki przychodów, największy - „Metro”.
więcej
|
|
Ruszyła sprzedaż cegiełek na XVII Charytatywny Balu Dziennikarzy
Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy 1 grudnia br. rozpoczyna sprzedaż cegiełek uprawniających do udziału w XVII Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia 2016 roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najwięcej stracił w czołówce. Pisma yellow na wysokich miejscach (top 57 tygodników za trzy kwartały)
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 57 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|