|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Publicis Groupe mocno zmienia model biznesowy, Jarosław Ziębiński na czele Publicis One
Zarząd holdingu Publicis Groupe, do którego należą firmy marketingowe jak Publicis, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, ZenithOptimedia Group, MSL Group, Saatchi & Saatchi, z początkiem 2016 roku wprowadza nowy model biznesowy. Na czele jednej ze struktur - Publicis One - stanie Jarosław Ziębiński, a Tomasz Pawlikowski odpowiada za Publicis, Leo Burnett Group i MSL.
więcej
|
|
,,Super Express" z największym spadkiem, zyskała ,,Gazeta Polska Codziennie" (sprzedaż dzienników w październiku)
W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowała spadki, a najwięcej stracił „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
IAB: w 2016 r. internet wyprzedzi w Europie telewizję na rynku reklamowym
Według prognoz IAB Europe w 2016 roku wydatki na reklamę online po raz pierwszy w historii będą wyższe niż na reklamę telewizyjną. - Internet dowiódł, że jest równorzędnym z telewizją kanałem komunikacji, dzięki któremu można budować markę i skutecznie sprzedawać - podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Gest Zuckerberga i jego żony to filantrokapitalizm, który świetnie wpłynie na wizerunek Facebooka (opinie)
- Przekazanie przez Marka Zuckerberga i Priscillę Chan 99 procent ich akcji Facebooka na dobroczynność wpisuje się w nurt „filantrokapitalizmu”, nie ma za zadanie promowania serwisu, ale mimo tego efekt PR-owy będzie porażający - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci PR: Piotr Czarnowski, Mariusz Pleban i Sebastian Hejnowski.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2015 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
TVP1 nowym liderem, TVN mocno w dół. ,,M jak miłość" hitem listopada
|
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na OTT. Ruszają aplikacje Playera dla operatorów płatnej telewizji
Serwis Player.pl przygotował ofertę wideo na żądanie z kontentem stacji Grupy TVN skierowaną do sieci kablowych oraz platform cyfrowych. Funkcjonować ona będzie w ramach aplikacji Player Box i Player Extra. Pojawiły się one już w Netii.
więcej
|
|
TVP Info wyprzedziło TVN24. TTV na podium (top 25 kanałów tematycznych)
W listopadzie br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN24. Ta ostatnia stacja była jednak pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dzień dobry TVN" liderem, ,,Pytanie na śniadanie" zyskuje widzów
W jesiennej ramówce największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, najwięcej zyskał „Nowy Dzień” nadawany w Polsacie, do góry poszła też oglądalność „Pytania na śniadanie”.
więcej
|
|
Magda Mołek, Patricia Kazadi, Marcin Prokop i Olivier Janiak poprowadzą sylwestra TVN w Krakowie
Justyna Steczkowska, Agnieszka Chylińska, Natalia Kukulska, Ania Wyszkoni, Afromental i Patrycja Markowska oraz finaliści programów „Mam Talent!” i „X Factor” wystąpią podczas tegorocznej imprezy sylwestrowej na krakowskim Rynku Głównym, którą transmitować będzie TVN.
więcej
|
|
TVN Style kręci ,,Polowanie na kuchnię" z biblioteki Scripps Networks Interactive
Stacja TVN Style rozpoczęła zdjęcia do programu „Polowanie na kuchnię”, polskiej wersji formatu „Kitchen Crashers” należącego do Scripps Networks Interactive. Trafi on na antenę stacji wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Sylwester ,,Europa bawi się we Wrocławiu" w TVP2. Wystąpią Rodowicz, Hey, Piaseczny i Podsiadło
W tym roku Dwójka po raz 10. będzie transmitować imprezę sylwestrową z Wrocławia, która zorganizowana zostanie pod hasłem „Europa bawi się we Wrocławiu”. Widzowie przez sześć godzin obejrzą występy m.in. Maryli Rodowicz, Ewy Farna, Margaret, Andrzeja Piasecznego, Lady Pank, Dawida Podsiadło oraz finalistów „The Voice of Poland”.
więcej
|
|
,,Firmowe ewolucje" oglądało 440 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Prowadzony przez Macieja Orłosia program „Firmowe ewolucje” oglądało średnio 437 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji cyklu przegrała walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 1,2 mln zł.
więcej
|
|
Dokument TVP1 ,,Obietnica dzieciństwa" z nagrodą na festiwalu w Katarze
Film dokumentalny „Obietnica dzieciństwa” w reżyserii Ryszarda Kaczyńskiego i Piotra Morawskiego otrzymał wyróżnienie „Child and Family Award” podczas 11. Al Jazeera International Documentary Film Festival. Dokument powstał w koprodukcji z Telewizją Polską.
więcej
|
|
,,Lip Sync Battle" w Comedy Central
7 grudnia 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję programu „Lip Sync Battle”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Publicis Groupe mocno zmienia model biznesowy, Jarosław Ziębiński na czele Publicis One
Zarząd holdingu Publicis Groupe, do którego należą firmy marketingowe jak Publicis, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, ZenithOptimedia Group, MSL Group, Saatchi & Saatchi, z początkiem 2016 roku wprowadza nowy model biznesowy. Na czele jednej ze struktur - Publicis One - stanie Jarosław Ziębiński, a Tomasz Pawlikowski odpowiada za Publicis, Leo Burnett Group i MSL.
więcej
|
|
Czterolatka za kierownicą reklamuje Volvo Trucks (wideo)
18-tonowa wywrotka prowadzona przez 4-letnie dziecko - to nowy pomysł marki Volvo na promocję jej samochodu. „Look who’s driving” to siódmy film wyprodukowany w ramach cyklu „Live Test”.
więcej
|
|
Dużo więcej reklam samochodów na outdoorze i w kinach, mniej w gazetach. Najmocniej promowane Skoda, Volkswagen i Toyota
Przez dziesięć pierwszych miesięcy br. branża motoryzacyjna wydała na reklamy w tradycyjnych mediach ponad miliard złotych. Znacząco w tym okresie zwiększyła inwestycje w reklamę zewnętrzną i kinową. Największy wzrost wydatków miał Volkswagen Group Polska, a Skoda była najmocniej reklamowaną w tym czasie marką.
więcej
|
|
Niestraszki uczące bezpieczeństwa reklamują PZU wśród dzieci i rodziców (wideo)
PZU zaczęło nowy cykl kampanii reklamowych, których bohaterami są zabawne pluszaki Niestraszki mające uczyć dzieci zasad bezpieczeństwa. Akcję przygotowały firmy DDB & Tribal, Platige Image i Starlink.
więcej
|
|
Nowy format reklam Google pozwoli wypróbować aplikację przed instalacją
Google testuje nowe formaty reklam mobilnych. Pierwszy z nich umożliwia użytkownikowi wypróbowanie aplikacji przed jej zainstalowaniem, drugi pozwala wejść w interakcję na przykład ze sklepem internetowym.
więcej
|
|
Marcin Mikucki dyrektorem marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie SA
Marcin Mikucki został dyrektorem sprzedaży i marketingu w spółce Ekstraklasa SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w spółkach VES, Ruch, Sony Ericsson.
więcej
|
|
Polsat na czele wpływów w listopadzie, Aflofarm najwięcej wydał na reklamę telewizyjną
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2015 roku były wyższe niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
|
Życzenia ,,prosto z serca" w bożonarodzeniowej kampanii Delecty (wideo)
W bożonarodzeniowych reklamach marki Delecta (należącej do firmy Bakalland) promowana jest świąteczna seria Pierniczków korzenny smak. Akcję przygotowały Lowe Warsaw, Banana Split, Starcom i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
Tomasz Hilt żegna się z Grupą Leo Burnett, zastąpi go Tomasz Pawlikowski
Tomasz Hilt kończy pracę jako CEO Grupy Leo Burnett (obejmującej agencje reklamowe Leo Burnett i G7) w Polsce. Przez najbliższy okres jego obowiązki będzie pełnił Tomasz Pawlikowski, CEO Leo Burnett w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Julia Krzemińska advertising sales managerem w Gameloft Poland
Julia Krzemińska dołączyła do zespołu firmy Gameloft SE, gdzie objęła stanowisko advertising sales managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Super Express" z największym spadkiem, zyskała ,,Gazeta Polska Codziennie" (sprzedaż dzienników w październiku)
W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowała spadki, a najwięcej stracił „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Książę Karol narzuca mediom drakońskie warunki: wszystkie wywiady pod dyktando
Biuro księcia Karola wyznaczyło restrykcyjne wymagania mediom chcącym przeprowadzić wywiad z członkiem brytyjskiej rodziny królewskiej. Specjalny kontrakt dopuszcza tylko ustalone wcześniej pytania i pozwala na pełną ingerencję Clarence House w materiał przed jego publikacją.
więcej
|
|
Pocztówka z wizerunkiem Władysława Bartoszewskiego dodatkiem do ,,Gazety Wyborczej"
W sobotę 5 grudnia br. do wydania „Gazety Wyborczej” (Agora) bezpłatnie dołączona zostanie kartka pocztowa z wizerunkiem Władysława Bartoszewskiego.
więcej
|
|
Grudniowe wydanie ,,Jamie" wsparte kampanią
Grudniowy numer miesięcznika kulinarnego „Jamie” (Marquard Media Polska) wsparty jest kampanią reklamową.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|