|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Artyści" nowym serialem TVP2
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu „Artyści”, który ma trafić na antenę TVP2 wiosną przyszłego roku. Za jego realizację odpowiadają krakowscy twórcy teatralni Monika Strzępka i Paweł Demirski.
więcej
|
|
Rodzinne reklamy Tesco bez Roberta Makłowicza mało wyraziste, w cieniu celebryckich kampanii Lidla (opinie)
Hasło „Ciesz się tym co ważne” jest niezłe, ale konwencji rodzinnej sielanki brzmi strasznie generycznie i nic nie wnosi. Tu brakuje jakiegoś wyraźnego formatu, bo oczywiste jest, że pokazanie samej rodziny nie wystarczy. Tesco niebezpiecznie zbliża się do tradycyjnych form reklamowych - nowy cykl spotów Tesco, już bez udziału Roberta Makłowicza, oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży reklamowej.
więcej
|
|
Reklamy kawy głównie w telewizji. Nestle największym reklamodawcą, Jacobs i Nescafe najbardziej promowane
Wydatki na reklamy kawy w mediach pozainternetowych od stycznia do października br. wyniosły 139,8 mln zł, o 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród producentów zdecydowanie największy budżet miało Nestle, a wśród marek najmocniej reklamowane były Jacobs i Nescafe.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
Według ZenithOptimedia Group w całym br. wydatki reklamowe w Polsce będą o 2,8 proc. wyższe niż w ub.r., a w przyszłym roku zwiększą się o 3,2 proc. Na całym świecie analogiczne wzrosty wyniosą 3,9 proc. i 4,7 proc.
więcej
|
Ustawa o mediach narodowych nie wyznacza sposobu wyboru zarządów, zdecyduje o tym 5-osobowa rada
Ustawa o mediach narodowych, wprowadzająca w życie zapowiadaną przez PiS reformę mediów publicznych, może obowiązywać już od 1 stycznia 2016 roku. Jej projekt, który zostanie złożony w Sejmie w tym tygodniu, nie wyznacza sposobu wyboru zarządów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zdecydują o tym członkowie Rady Mediów Narodowych - wyjaśnia Krzysztof Czabański, wiceminister kultury.
więcej
|
,,Super Express" z największym spadkiem, zyskała ,,Gazeta Polska Codziennie" (sprzedaż dzienników w październiku)
|
Gest Zuckerberga i jego żony to filantrokapitalizm, który świetnie wpłynie na wizerunek Facebooka (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Artyści" nowym serialem TVP2
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu „Artyści”, który ma trafić na antenę TVP2 wiosną przyszłego roku. Za jego realizację odpowiadają krakowscy twórcy teatralni Monika Strzępka i Paweł Demirski.
więcej
|
|
Pilot programu ,,Hit Racer" w Polsat Play
Kanał Polsat Play w sobotę 12 grudnia br. nada pilotażowy odcinek nowego programu „Hit Racer”. Cała jego seria może trafić na antenę stacji w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv
W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad telewizją Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
więcej
|
|
Relacje z Rajdu Dakar w TV Republika i ,,Gazecie Polskiej". ,,Umowa z Orlenem"
Telewizja Republika i „Gazeta Polska” informują o przygotowaniach Orlen Teamu do Rajdu Dakar 2016, który wystartuje 3 stycznia w Buenos Aires. Później będą relacjonować przebieg samego wyścigu. - Nawiązaliśmy z Orlenem taką samą współpracę, jaką spółka nawiązuje z innymi mediami - tłumaczy Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny TV Republika.
więcej
|
|
Zielone światło dla kolejnych zmian w TVP
Rada nadzorcza TVP zgodziła się na kolejne zmiany organizacyjne w spółce o których zdecydował prezes Janusz Daszczyński. Zakładają one m.in. połączenie Biura Kontrolingu i Restrukturyzacji z Biurem Rachunkowości.
więcej
|
|
Leszek Dawidowicz wrócił do TVN24
Leszek Dawidowicz, przez dwa ostatnie lata związany z Telewizją Polską, z początkiem grudnia br. powrócił do stacji TVN24. Ponownie jest reporterem magazynu „Czarno na białym”.
więcej
|
|
Danuta Stenka i Robert Gonera w odcinku niemieckiego serialu ARD ,,Telefon 110". Emisja w TVP1
W niedzielę 20 grudnia br. TVP1 wyemituje odcinek serialu niemieckiej stacji ARD Das Erste „Telefon 110. Na granicy”, w którym zagrali polscy aktorzy, m.in. Danuta Stenka i Robert Gonera. Przy produkcji współpracowali Telewizja Polska i niemiecki nadawca publiczny Rundfunk Berlin Brandenburg.
więcej
|
|
CNN, ,,Washington Post" i ARD krytykują zmiany w Polsce przez pryzmat mediów - MSZ protestuje
W reportażu stacji CNN, artykule „The Washington Post” i materiale ARD z udziałem Tomasza Lisa krytycznie oceniono sytuację polityczną i społeczną w Polsce po wyborach, m.in. zapowiadane zmiany w mediach. - Prezentują one nieprawdziwy oraz jednostronny przekaz na temat sytuacji w Polsce, niemający pokrycia w faktach - napisał o materiałach CNN i „Washington Post” rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
więcej
|
|
FilmBox Arthouse HD w sieci Vectra
W środę 9 grudnia br. sieć kablowa Vectra dołączy do oferty telewizji cyfrowej kanał FilmBox Arthouse w wersji HD.
więcej
|
|
80 bajek w pakiecie Kids przez miesiąc za darmo w Player.pl
Wystartowała świąteczna promocja, w ramach której użytkownicy serwisu Player.pl przy zakupie dostępu do pakietu Kids otrzymają kolejny miesiąc bez dodatkowych opłat.
więcej
|
|
Kanały nc+ pokażą zawody jeździeckie Cavaliada Tour
Platforma nc+ pozyskała na trzy lata wyłączne prawa do transmitowania na antenach swoich kanałów cyklu zawodów jeździeckich Cavaliada Tour. Ich widzowie będą mogli śledzić turnieje odbywające się kolejno w Poznaniu, Lublinie i Warszawie.
więcej
|
|
15 lutego premiera serialu "Vinyl" (wideo)
W sieci pojawił się klip promujący serial "Vinyl", którego twórcami są Martin Scorsese, Mick Jagger i Terence Winter.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rodzinne reklamy Tesco bez Roberta Makłowicza mało wyraziste, w cieniu celebryckich kampanii Lidla (opinie)
Hasło „Ciesz się tym co ważne” jest niezłe, ale konwencji rodzinnej sielanki brzmi strasznie generycznie i nic nie wnosi. Tu brakuje jakiegoś wyraźnego formatu, bo oczywiste jest, że pokazanie samej rodziny nie wystarczy. Tesco niebezpiecznie zbliża się do tradycyjnych form reklamowych - nowy cykl spotów Tesco, już bez udziału Roberta Makłowicza, oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży reklamowej.
więcej
|
|
Reklamy kawy głównie w telewizji. Nestle największym reklamodawcą, Jacobs i Nescafe najbardziej promowane
Wydatki na reklamy kawy w mediach pozainternetowych od stycznia do października br. wyniosły 139,8 mln zł, o 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród producentów zdecydowanie największy budżet miało Nestle, a wśród marek najmocniej reklamowane były Jacobs i Nescafe.
więcej
|
|
Butelki z kokardą reklamują bożonarodzeniowo Coca-Colę (wideo)
Coca-Cola wprowadziła do sprzedaży w Wielkiej Brytanii nowe butelki, których naklejkę w kilku ruchach można zmienić w kokardę. To pomysł koncernu na choinkowy prezent.
więcej
|
|
LeBron James z dożywotnim kontraktem z Nike wartym 500 mln dolarów
Koszykarz amerykańskiej ligi NBA podpisał dożywotni kontrakt reklamowy z koncernem Nike. Według szacunków sportowiec może zarobić na tej umowie nawet 500 milionów dolarów.
więcej
|
|
,,Fertich", ,,klyng" i ,,kali sie" - Żywiec reklamowany w gwarze śląskiej
W regionie śląskim ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec oparta na hasłach w gwarze śląskiej. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Gong i Roots PR.
więcej
|
|
,,Świąteczne inspiracje" w loterii promującej Winiary na Boże Narodzenie (wideo)
Z początkiem grudnia wystartowała bożonarodzeniowa akcja reklamująca markę Winiary (Nestlé Polska), oparta na loterii z nagrodami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Albedo, Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, Artcore i MEC.
więcej
|
|
Tomasz Sawicki: z Isobar Poland do DDB & Tribal
Tomasz Sawicki zaczął pracę jako senior campaign architect w dziale brand innovation agencji reklamowej DDB & Tribal. Poprzednio pracował w Isobar Poland, a wcześniej m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.
więcej
|
|
Agnieszka Drucis dyrektorem marketingu i PR w Real2B
Agnieszka Drucis została dyrektorem marketingu i PR w Real2B. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Bartosz Kozłowski: z Result Media do NuOrder
Bartosz Kozłowski dołączył do zespołu agencji NuOrder, obejmując stanowisko strategy & client service executive. Ostatnio pracował w Result Media.
więcej
|
|
Ewa Sętowska: z Brand Support do Shake Hands
Ewa Sętowska po pół roku pracy w agencji reklamowej Brand Support przeszła do agencji social mediowej Shake Hands. Objęła tam funkcję account managera. Do Brand Support wróciła Katarzyna Zegarowska-Strzelczyk, a nowe stanowisko objęła Karolina Parol.
więcej
|
|
Poczta Polska wybrała Imagine do stałej obsługi reklamowej Envelo
Agencja Imagine wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową platformy internetowej Envelo (należącej do spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe). Poprzednio pracowała dla niej przy pojedynczych projektach marketingowych.
więcej
|
|
Michał Chudzik dyrektora marketingu i sprzedaży w Alphabet Polska
Michał Chudzik został dyrektorem marketingu i sprzedaży w Alphabet Polska. Zastąpił na tym stanowisku Martę Bielecką-Gozdek.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W 2016 roku Netflix podwoi liczbę własnych seriali, szykuje 10 filmów fabularnych
Serwis Netflix planuje zaoferować w 2016 roku 31 oryginalnych seriali, prawie dwa razy więcej niż obecnie. Platforma przygotowuje też 10 filmów pełnometrażowych oraz 30 produkcji dla młodszej widowni, natomiast nie jest zainteresowana tematyką sportową ani informacyjną.
więcej
|
|
Pendolino nadal bez Wi-Fi, PKP Intercity zmienia plany
PKP Intercity zapowiada, że dostęp do internetu w pociągach Pendolino pojawi się za kilka miesięcy. - Więcej na temat tego, jakie rozwiązanie zostanie zastosowane będziemy mogli powiedzieć za kilka tygodni - zapowiada Beata Czemerajda z biura prasowego spółki.
więcej
|
|
Twitter w 2015 r.: #iPad, #jobs i #ArianaGrande najpopularniejszymi tagami, najwięcej retweetów dla One Direction
W 2015 roku użytkowników Twittera najbardziej angażowały informacje o zamachach na „Charlie Hebdo” i strzelaninach w USA, wśród dominujących hashtagów znalazły się te dotyczące iPada oraz Ariany Grande, a najwięcej retweetów zebrały wpisy członków zespołu One Direction.
więcej
|
|
Mozilla wprowadza opcję Focus by Firefox blokującą śledzenie internautów przez reklamy
Firma Mozilla, producent Firefoksa wprowadził darmową odmianę adblocka o nazwie Focus by Firefox. W odróżnieniu od podobnych rozwiązań aplikacja blokuje jedynie przepływ danych o użytkownikach zbieranych przez reklamy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|