|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 13 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Fakt" podnosi cenę. Będzie taka sama każdego dnia
Ringier Axel Springer Polska podniósł cenę czterech z sześciu wydań dziennych gazety „Fakt” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu dziennik każdego dnia będzie mieć taką samą cenę.
więcej
|
|
,,GW", ,,Polityka" i Lis na marszu KOD, Sakiewicz przemawiał na marszu dla rządu PiS. ,,To obciach i upadek"
Sobotni marsz Komitetu Obrony Demokracji wsparli i wzięli w nim udział m.in. dziennikarze „Gazety Wyborczej”, „Polityki” i Tomasz Lis. Natomiast podczas niedzielnego Marszu Wolności i Solidarności przemawiał „Tomasz Sakiewicz” z „Gazety Polskiej”. - Dla dziennikarzy to obciach i upadek - ocenili Michał Majewski i Mariusz Kowalewski.
więcej
|
|
RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało ZET Chilli - na przeciwnym biegunie Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Agent" wraca do TVN. Kinga Rusin poprowadzi edycję z gwiazdami, zdjęcia w RPA
TVN reaktywuje swój hitowy format sprzed lat. Wiosną 2016 roku widzowie zobaczą czwartą edycję programu „Agent”. W nowej odsłonie uczestnikami reality-show będą gwiazdy, jego gospodynią zostanie Kinga Rusin, a produkować go będzie firma Jake Vision.
więcej
|
,,Miasto kobiet" po 11 latach znika z TVN Style. Wellman i Młynarska z nowymi programami
Nadawany od 11 lat w TVN Style talk-show „Miasto kobiet” nie pojawi się już w wiosennej ramówce stacji. - Jego formuła się wyczerpała - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, wicedyrektor programowa TVN. Prowadzące talk-show Paulina Młynarska i Dorota Wellman mają poprowadzić w kanale nowe programy.
więcej
|
Reporter TVP Info zaatakowany podczas miesięcznicy smoleńskiej
|
Tobias Solorz prezesem Cyfrowego Polsatu. ,,Zaplanowana sukcesja"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika transmitowała marsz KOD tylko w internecie. ,,Niedzielny marsz nieco ważniejszy niż sobotni"
Widzowie Telewizji Republika w sobotę mogli oglądać transmisję z antyrządowego marszu Komitetu Obrony Demokracji tylko w otwartym oknie na stronie internetowej, a w kanale dystrybuowanym przez satelitę i kablówki pokazywano w tym czasie telezakupy. Dzień później prorządowy Marsz Wolności i Solidarności transmitowano w obu oknach.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej
12. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził średnio 2,21 mln osób, o 70 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,62 mln zł.
więcej
|
|
Janusz Daszczyński: serial ,,Artyści" to misyjna produkcja TVP
TVP2 kręci serial obyczajowy „Artyści”, który będzie pierwszą polską produkcją telewizyjną o kulisach współczesnego teatralnego świata. Zagrają w niej m.in. Edward Lubaszenko, Jerzy Trela, Tomasz Karolak i Dorota Segda.
więcej
|
|
TV Republika wezwała policję do dziennikarza Polsat News, bo przez błąd ochrony znalazł się pod jej redakcją
W piątek wieczorem dziennikarz Polsat News Piotr Witwicki z operatorem starał się pod siedzibą Telewizji Republika nagrać wypowiedź Jarosława Kaczyńskiego. Na teren budynku wpuściła ich ochrona, za to pracownicy TV Republiki wezwali policję. - Ci sami dziennikarze, sami stoją często przed Radiem Zet, Polsatem, TVN czy telewizją publiczną, by nagrać polityków - zwraca uwagę Witwicki. - Ekipa Polsat stanęła przed wejściem do budynku, blokowała je i nie chciała się przesunąć. Jej wpuszczenie to błąd ochroniarza - tłumaczy Tomasz Terlikowski.
więcej
|
|
Politycy w dziennikach tv: najczęściej Andrzej Duda i Beata Szydło, PiS przed PO, Petru przed Kaczyńskim i Kukizem (Top 108)
Prezydent Andrzej Duda i premier Beata Szydło to politycy, którzy w pierwszym tygodniu grudnia najczęściej pojawiali się w wieczornych programach informacyjnych największych stacji - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
|
,,Dziewczyny ze Lwowa" trafią na Ukrainę, a filmy TVP do Chin
Opowiadający o pracujących w Polsce Ukrainkach serial „Dziewczyny ze Lwowa” pokaże ukraińska telewizja. Z kolei wyprodukowane przez Telewizję Polskę filmy fabularne trafią do Chin, a dokument o Putinie - na Łotwę.
więcej
|
|
Zmarł Jerzy Biedrzycki, autor cyklu w Polsat Play
W sobotę 12 grudnia br. zmarł podróżnik i dziennikarz Jerzy Biedrzycki, przez ostatnie lata związany z kanałem Polsat Play
więcej
|
|
Dziennikarze o ataku na reportera TVP Info: agresja niedopuszczalna, zdarza się kolejny raz
Aktywni w social media dziennikarze dość zgodnie skrytykowali agresję uczestników miesięcznicy smoleńskiej wobec reportera TVP Info. Niektórzy przypomnieli podobne incydenty z ostatnich lat z udziałem dziennikarzy Telewizji Republiki i Ewy Stankiewicz.
więcej
|
|
"Ich czworo" - ostatnie dzieło Marcina Wrony w TVP1
28 grudnia TVP 1 pokaże ostatni projekt zmarłego we wrześniu reżysera Marcina Wrony - spektakl Teatru Telewizji "Ich czworo" według komedii Gabrieli Zapolskiej i w gwiazdorskiej obsadzie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Orange największym reklamodawcą wśród telekomów, Play najsilniej promowaną marką, mocno w górę T-Mobile i Virgin Mobile
Operatorzy telefonii komórkowej w pierwszych dziesięciu miesiącach br. zwiększyli wydatki na reklamy we wszystkich mediach tradycyjnych oprócz outdooru. Najwięcej inwestował w tym okresie Orange Polska, który mimo zredukowania budżetu utrzymał pozycję lidera. Najsilniej reklamowaną marką był jednak Play, którego operatorem jest P4.
więcej
|
|
Reklamy sklepów Małpka Express nieetyczne, ale nie podważają autorytetu rodziców
Plakaty sieci sklepów Małpka Express z hasłem „A w szkolnym sklepiku tego nie mają...” są niezgodne z branżowym kodeksem etycznym, jednak nie podważają autorytetu rodziców ani opiekunów prawnych dzieci - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Narciarski zjazd bez śniegu reklamuje Audi Quattro (wideo)
Zawodowy narciarz Candide Thovex udowadnia, że dla prawdziwego profesjonalisty ograniczeniem nie są warunki, ale własne umiejętności. Podobnie jest w przypadku nowego modelu Audi Quattro.
więcej
|
|
Dobre wiadomości pod choinkę reklamują Coca-Colę
Syn powracający z Afganistanu do ojca na święta, wiadomości dla babci o nadchodzącym wnuku i jedno słowo na butelce zamiast oświadczyn – to pomysł Coca-Coli na kolejną bożonarodzeniową reklamę.
więcej
|
|
Rodzinne historie kuchenne reklamują sprzęt Amica IN (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa urządzeń kuchennych Amica IN. Przygotowały ją firmy marketingowe ASPE, Value Media i Monday PR.
więcej
|
|
5 powodów, dla których warto reklamować się w galeriach handlowych, szczególnie przed świętami
Boże Narodzenie to czas zwiększonych wydatków związanych z prezentami dla najbliższych. Centra handlowe dosłownie „pękają w szwach” - każdy bowiem chce zakupić niebanalne upominki, produkty oraz świąteczne dekoracje. To również czas wzmożonej aktywności klientów biznesowych, którzy szukają sposobu na skuteczną reklamę w punktach sprzedaży. Jak w efektywny sposób wykorzystać potencjał sprzedażowy świąt? Co sprawia, że galerie handlowe są nieocenionym miejscem promocji w tym okresie?
więcej
|
|
Alma reklamowana jako ,,prawdziwie polskie delikatesy"
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci delikatesów Alma. Akcja, pod hasłem „Alma prawdziwie polskie delikatesy”, jest prowadzona w prasie, internecie, radiu oraz sklepach.
więcej
|
|
Group One przejęła agencję e-commerce'ową 2LM
Holding marketingowy Group One kupił większościowy pakiet udziałów spółki 2LM zajmującej się tworzeniem i realizacją internetowych systemów sprzedażowych. Szczegółów transakcji, w tym jej wartości, nie podano.
więcej
|
|
Kampania ,,Dear dad" po sukcesie w Skandynawii będzie prowadzona w innych krajach (wideo)
Po tym, jak realizowana przez fundację Care.no kampania społeczna pod hasłem „Dear dad” odniosła sukces w Norwegii i Szwecji, planowane jest przetłumaczenie jej na inne języki, m.in. arabski.
więcej
|
|
Clear Channel Poland z nowymi ekranami reklamowymi
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland powiększa sieć elektronicznych powierzchni reklamowych. Digitale są już dostępne w siedmiu galeriach handlowych - właśnie zamontowano jest w Centrum Riviera w Gdyni.
więcej
|
|
,,#doGreatThings" - polscy twórcy reklamują Microsoft Surface (wideo)
„Tablet, który zastąpi Twój komputer” - pod takim hasłem Microsoft Surface zadebiutował na rynku. Polski oddział Microsoft do kampanii Surface, prowadzonej pod hasłem „#doGreatThings”, zaangażował m.in. Tomasza Janiaka, Dawida Ryskiego, Zofię Strumiłło-Sukiennik, Lilly Hates Roses oraz Macaroni Tomato. Za akcję odpowiadają Dentsu Aegis Network Polska i Wunderman.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Żabka, Pornhub, Żywiec, College Humor (wideo)
W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam tym razem znalazły się trzy polskie i dwie zagraniczne. Są to lokalne spoty promujące Coca-Colę i Żabkę oraz plakaty piwa Żywiec, a także zagraniczne: reklama serwisu Pornhub i akcja College Humor.
więcej
|
|
Muhammad Ali, Maria Szarapowa i Magnus Carlsen walczą sami ze sobą w reklamie Porsche 911 (wideo)
Muhammad Ali na ringu z Muhammadem Alim, Maria Szarapowa odbijająca piłkę od Marii Szarapowej i szach mat od Magnusa Carlsena dla... Magnusa Carlsena - to pomysł na nową kampanię legendarnej marki Porsche 911.
więcej
|
|
Gra fair w otwarte karty - o dobrych praktykach w marketingu rekomendacji
Marketing rekomendacji sprawia wrażenie nietrudnego, jednak opiera się na jednej z najcenniejszych wartości biznesowych – zaufaniu, które poprzez niewłaściwe praktyki można utracić w ciągu jednego dnia, by następnie odbudowywać je kilka miesięcy, lat albo wcale - analizuje Emilia Sabat z agencji buzz.
więcej
|
|
Schulz Brand Friendly będzie reklamować wszystkie marki TBM Snacks
Agencja Schulz Brand Friendly pozyskała kompleksową obsługę marketingową wszystkich marek przekąsek TBM Snacks. Poprzednio pracowała już dla jej marek Tygryski i Non Stop, a teraz zajmie się także obsługą mediową.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" podnosi cenę. Będzie taka sama każdego dnia
Ringier Axel Springer Polska podniósł cenę czterech z sześciu wydań dziennych gazety „Fakt” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu dziennik każdego dnia będzie mieć taką samą cenę.
więcej
|
|
,,GW", ,,Polityka" i Lis na marszu KOD, Sakiewicz przemawiał na marszu dla rządu PiS. ,,To obciach i upadek"
Sobotni marsz Komitetu Obrony Demokracji wsparli i wzięli w nim udział m.in. dziennikarze „Gazety Wyborczej”, „Polityki” i Tomasz Lis. Natomiast podczas niedzielnego Marszu Wolności i Solidarności przemawiał „Tomasz Sakiewicz” z „Gazety Polskiej”. - Dla dziennikarzy to obciach i upadek - ocenili Michał Majewski i Mariusz Kowalewski.
więcej
|
|
Romuald Orzeł nowym prezesem Fratrii
Romuald Orzeł został nowym prezesem spółki Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci” i portalu wPolityce.pl. Tomasz Przybek, dotychczasowy prezes firmy, pozostanie członkiem jej zarządu.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami magazynów motoryzacyjnych. ,,Top Gear" o 24 proc. w dół (dane za III kwartały)
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”, a najwięcej stracił „Top Gear”.
więcej
|
|
Podejrzewany o szpiegostwo rosyjski dziennikarz Leonid Swiridow opuścił Polskę. ,,Decyzja wobec mnie niesprawiedliwa"
Po decyzji o wydaleniu z Polski podejrzewany o szpiegostwo dziennikarz Leonid Swiridow w sobotę wieczorem wyjechał z naszego kraju. - Decyzja wobec mnie jest absolutnie niesprawiedliwa zarówno z prawnego, jak i ludzkiego punktu widzenia. Będę się procesował do końca - zapowiada Swiridow.
więcej
|
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" piszą w ,,Die Zeit" bloga o sytuacji politycznej w Polsce
W serwisie Zeit Online, należącym do wydawcy niemieckiego dziennika „Die Zeit”, powstał blog o sytuacji politycznej w Polsce. Wpisy dodają dziennikarze „Gazety Wyborczej” - Michał Kokot, Roman Imielski i Paweł Wroński, opisując działania rządu po wygraniu wyborów parlamentarnych przez Prawo i Sprawiedliwość.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników. ,,Rzeczpospolita" straciła najwięcej
W okresie od stycznia do października br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|