|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
PiS chce wprowadzić opłaty dla nadawców prywatnych na rzecz mediów publicznych
Posłowie Prawa i Sprawiedliwości pracują nad projektem ustawy zmieniającej sposób finansowania mediów publicznych. Zgodnie z założeniami obowiązkową opłatą na media publiczne mając zostać obłożeni nie tylko obywatele, ale również nadawcy prywatni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W 2016 roku content marketing bogatszy w treści, odbiorcy bardziej wymagający, a pomiar efektów coraz ważniejszy
- 2016 rok przyniesie lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców, których wymagania są coraz wyższe, a przyciągnięcie ich uwagi - coraz trudniejsze. W content marketingu na znaczeniu będzie też zyskiwał element dotyczący pomiarów i oceny skuteczności przekazu. Wygrają ci, którzy zaoferują najlepsze metody - prognozują dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego.
więcej
|
|
Naczelni o pierwszym miesiącu rządu Szydło: nadrabianie straconego czasu, nerwowość, brak pokory
Premier Beata Szydło mówiła w expose o pokorze, ale pierwszy miesiąc działania jej rządu nie ma nic z tym wspólnego, zarówno w stosunku do mediów, jak i do każdego innego środowiska. Czuć nerwowość i nadrabianie straconego czasu, ale nie przewidziano tak silnego uderzenia środowisk lewicowych - pierwszy miesiąc rządu PiS oceniają Jadwiga Sztabińska, Robert Feluś i Tomasz Wróblewski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
PiS chce wprowadzić opłaty dla nadawców prywatnych na rzecz mediów publicznych
Posłowie Prawa i Sprawiedliwości pracują nad projektem ustawy zmieniającej sposób finansowania mediów publicznych. Zgodnie z założeniami obowiązkową opłatą na media publiczne mając zostać obłożeni nie tylko obywatele, ale również nadawcy prywatni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
PiS dzieli reformę mediów publicznych na dwie ustawy, ta o finansach wiosną 2016 r.
Posłowie Prawa i Sprawiedliwości projekt ustawy o mediach publicznych, która przekształci Telewizję Polską i Polskie Radio w instytucje kultury, złoży w Sejmie do końca grudnia. Partia zdecydowała, że powszechną opłatę audiowizualną ustanowi oddzielna ustawa, planowana na początek 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nie będzie drugiej edycji show ,,Celebrity Splash"
Telewizja Polsat wiosną nie pokaże drugiej edycji programu „Celebrity Splash” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja chce postawić na inne projekty.
więcej
|
|
Grupa ZPR Media szykuje kanał Hip Hop TV
Hip Hop TV - tak ma się nazywać nowy kanał muzyczny, który uruchomi Grupa ZPR Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wniosek o koncesję satelitarną dla tej stacji wpłynął niedawno do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
TVP chce interwencji KRRiT ws. reformy mediów publicznych. Boi się o wpływy z reklam
Rada nadzorcza TVP zaapelowała do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o ustalenie, jakie są plany nowych władz względem telewizji publicznej. TVP twierdzi, że niejasna przyszłość spółki wstrzymuje jej klientów w planowaniu wydatków reklamowych na przyszły rok.
więcej
|
|
Więcej erotyki w Multimedia Polska. Sieć dołącza Reality Kings TV
Sieć kablowa Multimedia Polska 15 grudnia br. włączyła do oferty erotyczny kanał Reality Kings TV. Znalazł się on w pakiecie FunClub.
więcej
|
|
VOX Music TV i dziewięć kanałów HD w sieci Inea
Wielkopolska sieć kablowa Inea 15 grudnia br. włączyła do oferty kanał muzyczny VOX Music TV oraz dziewięć kanałów HD, które zastąpiły ich odpowiedniki w jakości SD dostępne dotąd w ofercie operatora.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka
Przez dziesięć miesięcy br. producenci piwa wydali na reklamy nieco mniej niż rok temu. Ograniczyli nakłady na wszystkie tradycyjne media oprócz magazynów. Największym marketerem niezmiennie jest Grupa Żywiec, a jej flagowe piwo Żywiec to najsilniej reklamowana marka. Z kolei Lech zanotował największy wzrost wydatków reklamowych, a Warka - największy spadek.
więcej
|
|
"Twardowsky" Tomasza Bagińskiego promuje Allegro
Film „Twardowsky” w reżyserii Tomasza Bagińskiego z Robertem Więckiewiczem w roli głównej to kolejna odsłona projektu Allegro „Legendy polskie”, w którym na nowo opowiadane są dobrze znane historie. Za projekt odpowiada Platige Image.
więcej
|
|
,,Przejmij kontrolę" - Bogusław Linda reklamuje Renault Talisman
W styczniu 2016 roku do sprzedaży trafi nowy samochód marki Renault - Talisman Wprowadzeniu auta na rynek towarzyszy m.in. ogólnopolska kampania radiowa z udziałem ambasadora marki Bogusławem Lindą. Za jej realizację odpowiadają agencje Publicis Poland i OMD.
więcej
|
|
Branża finansowa wydała 34 mln zł mniej na reklamę w III kw. 2015 r.
W III kwartale 2015 roku wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 mln zł. To o 34 mln zł mniej niż we wcześniejszych trzech miesiącach oraz o 7% mniej w porównaniu do III kwartału poprzedniego roku. Również na tle innych branż, sektor finansowy uszczuplił wydatki na media o największą kwotę (ponad 8 mln zł) - wynika z danych Codemedia.
więcej
|
|
Will Swayne za Douga Raya na czele sieci Carat
Z początkiem stycznia 2016 roku nowym CEO globalnej sieci domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network) zostanie Will Swayne. Zastąpi na tym stanowisku Douga Raya.
więcej
|
|
Po przejęciu przez Carlsberga piwo Guinness znów reklamowane w Polsce
Po wieloletniej przerwie w Polsce znów pojawiły się reklamy piwa Guinness. Jego nowy dystrybutor Carlsberg Polska chce ogólnopolskimi działaniami przypomnieć o tej marce konsumentom.
więcej
|
|
,,Bo jak się czuję, tak się noszę" w kampanii Pewex.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Pewex.pl (należącego do Monster Media Group). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bo jak się czuję, tak się noszę”, wydawca przygotował wspólnie z agencją Studio PRL.
więcej
|
|
Sokołów z wiejską kolacją reklamuje wędliny Naturrino (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa linii wędlin Naturrino wprowadzonej niedawno do sprzedaży przez firmę Sokołów. Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji, prasie, radiu, internecie oraz sklepach.
więcej
|
|
Point of View po wygranym przetargu przygotowała internetową kampanię Banku Millennium
Agencja kreatywna Point of View wygrała przetarg Banku Millennium na dwuletnią obsługę w zakresie przygotowywania reklam do kampanii performance. Właśnie startuje pierwsza kampania jej autorstwa.
więcej
|
|
Marcin Koziak i Katarzyna Patucha w Great Open House
Marcin Koziak zaczął pracę w agencji reklamowej Great Open House jako new business manager, a Katarzyna Patucha - jako junior account executive.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Naczelni o pierwszym miesiącu rządu Szydło: nadrabianie straconego czasu, nerwowość, brak pokory
Premier Beata Szydło mówiła w expose o pokorze, ale pierwszy miesiąc działania jej rządu nie ma nic z tym wspólnego, zarówno w stosunku do mediów, jak i do każdego innego środowiska. Czuć nerwowość i nadrabianie straconego czasu, ale nie przewidziano tak silnego uderzenia środowisk lewicowych - pierwszy miesiąc rządu PiS oceniają Jadwiga Sztabińska, Robert Feluś i Tomasz Wróblewski.
więcej
|
|
Paweł Zielewski zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika ,,Forbes", odszedł Grzegorz Cydejko
Paweł Zielewski został zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie łączyć to stanowisko z funkcją naczelnego miesięcznika „Pierwszy Milion”. Z „Forbesem” pożegnał się natomiast Grzegorz Cydejko.
więcej
|
|
Kmh media group stawia na sprzedaż aut. Rafał Markiewicz w zarządzie
Rafał Markiewicz został członkiem zarządu w kmh media group. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sprzedaży oraz za prowadzenie nowego projektu kmp automotive.
więcej
|
|
,,CD-Action" na czele sprzedaży magazynów komputerowych po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD-Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”, zaś najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Ziemkiewicz, Pospieszalski, Stankiewicz wśród nowych ekspertów Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Polski Instytut Sztuki Filmowej podał listę ekspertów zatwierdzonych do współpracy z nim w przyszłym roku przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego. Pojawili się na niej publicyści „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazety Polskiej”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" dogania ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" na podium w grupie komercyjnej (czytelnictwo dzienników)
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, który zanotował spory spadek czytelnictwa. Na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
W 2015 roku więzionych 199 dziennikarzy, najwięcej w Chinach, Egipcie i Iranie
Według danych Komitetu Obrony Dziennikarzy w 2015 roku w więzieniach na całym świecie z powodu wykonywania swojej pracy przebywało 199 dziennikarzy. Jedna czwarta z nich została uwięziona w Chinach.
więcej
|
|
Prokuratura wszczęła śledztwo ws. inwigilowania prawicowych dziennikarzy przez służby
Prokuratura Okręgowa w Warszawie zaczęła śledztwo w sprawie obserwowania grupy dziennikarzy, m.in. tygodników określanych jako prawicowe, przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego. To efekt artykułu „Wprost” i „Gazety Polskiej” oraz zeznań złożonych przez Cezarego Gmyza.
więcej
|
|
Tomasz Wróblewski: rząd PiS powinien był przewidzieć histerię lewicowych formacji
Sprzymierzeńcy i wyborcy PiS nadal chcą, żeby zapowiadane w kampanii ustawy wchodziły w życie. Nie rozumieją jednak, dlaczego Trybunał Konstytucyjny stał się taki ważny. To nie zostało dobrze wyjaśnione, a wyjaśnienia przychodzą za późno i są niespójne - ocenia Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Wprost”.
więcej
|
|
Jadwiga Sztabińska: działania rządu Szydło nie mają nic wspólnego z pokorą, o której mówiła w expose
Beata Szydło w expose mówiła o pokorze, a działania jej rządu nie mają nic wspólnego z pokorą, zarówno w stosunku do mediów, jak i do każdego innego środowiska, a zwłaszcza Trybunału Konstytucyjnego - ocenia Jadwiga Sztabińska, redaktor naczelna „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Podwójne styczniowo-lutowe wydanie magazynu ,,Ładny Dom"
W sprzedaży ukazał się podwójny numer magazynu „Ładny Dom” (Agora), w którym znalazły się porady dotyczące budowy i remontu domu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
W 2016 roku content marketing bogatszy w treści, odbiorcy bardziej wymagający, a pomiar efektów coraz ważniejszy
- 2016 rok przyniesie lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców, których wymagania są coraz wyższe, a przyciągnięcie ich uwagi - coraz trudniejsze. W content marketingu na znaczeniu będzie też zyskiwał element dotyczący pomiarów i oceny skuteczności przekazu. Wygrają ci, którzy zaoferują najlepsze metody - prognozują dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku reklamowego.
więcej
|
|
Facebook, Google i Twitter będą usuwać w Niemczech hejterskie wpisy w ciągu doby
Ułatwienia w zgłaszaniu rasistowskich i hejterskich wypowiedzi w internecie oraz usuwanie takich treści w ciągu 24 godzin - to wynik porozumienia zawartego pomiędzy niemieckim resortem sprawiedliwości a firmami Facebook, Google i Twitter.
więcej
|
|
Pierwsze wyniki nowego badania polskiego internetu Planet PBI/GfK dopiero w lutym
Pierwsze miesięczne statystyki z Planet PBI/GfK, nowego badania polskiego internetu, które zastąpi Megapanel, będą dotyczyć stycznia przyszłego roku i zostaną podane w drugim tygodniu lutego.
więcej
|
|
Fundusz Inovo.vc inwestuje ponad milion złotych w portal isivi.pl
Ponad milion złotych to kwota, którą fundusz Inovo.vc zainwestował w inteligentny portal pracy isivi.pl. - Portal nie jest tylko ciekawym konceptem, ale ma trakcję biznesową - przyciągnął do siebie zarówno przedstawicieli pokolenia Y, jak i pracodawców szukających zdolnych kandydatów - tłumaczy w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Małysz, menedżer inwestycyjny funduszu Inovo.vc.
więcej
|
|
Od stycznia 2016 YouTube bez klipów z kamer internetowych
Google zapowiada, że od 16 stycznia 2016 roku z YouTube’a zniknie funkcja automatycznego publikowania wideo z kamerek internetowych. Powodem ma być mała popularność rozwiązania i wykorzystywana w nim technologia Flash.
więcej
|
|
2,9-3,5 mld zł na reklamy internetowe w Polsce, najszybciej rosną mobile, social media i wideo
Według prognoz IAB Polska w br. wydatki na reklamy internetowe w naszym kraju mogą wynieść 3 mld zł, a w przyszłym roku wzrosnąć do 3,54 mld zł. Najbardziej rosną nakłady na reklamy mobilne (trzykrotnie w skali roku) i w social media (dwukrotnie), a największy udział w rynku ma nadal display.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|