|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Koniec TVP Regionalna, wraca TVP3. iPhone'y i iPady dla reporterów
Telewizja Polska wprowadza rewolucję w programach oddziałów regionalnych. W styczniu TVP Regionalna zmieni się w TVP3, a ośrodki regionalne mają nadawać po 16 godzin dziennie. Dziennikarze do prowadzenia relacji na żywo dostaną iPhone’y 6s i iPady Pro.
więcej
|
|
MSP rezygnuje z publikacji ogłoszeń państwowych spółek w prasie. ,,6-8 mln zł oszczędności"
Ministerstwo Skarbu Państwa przygotowało projekty przepisów, które znoszą obowiązkową publikację komunikatów i ogłoszeń w ogólnopolskiej prasie przez resort i spółki z udziałem Skarbu Państwa. Resort liczy, że dzięki nowelizacji zaoszczędzi od 6 do 8 mln zł rocznie.
więcej
|
|
Polskie agencje interaktywne podsumowują 2015 rok i prognozują, co wydarzy się w 2016 roku
Jaki był mijający rok w branży marketingu internetowego? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji reklamy internetowej, m.in. Olgierd Cygan, Łukasz Wołek, Marcin Michalski, Maciej Skrzypczak, Magdalena Szmidt i Robert Sosnowski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes TVP napisał do ministra skarbu. ,,Do diabła! Chyba trudno o bardziej telewizyjny życiorys niż mój"
Prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński w liście do ministra skarbu zapowiedział, że chętnie skonsultuje założenia nowego prawa dotyczącego mediów publicznych, które szykuje Prawo i Sprawiedliwość. - Na razie nic nie wiemy - mówi, pytany o zapowiedzi zmian w TVP.
więcej |
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z 4 stronami więcej bez podwyżki ceny. ,,Finansujemy to z reklam"
Od piątku objętość każdego wydania „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) będzie większa o cztery strony, nie zmieni się natomiast cena egzemplarzowa dziennika. - Dodatkowe strony finansujemy z reklam - poinformował Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”.
więcej |
|
KRRiT potępia agresję wobec dziennikarzy po ataku na reportera TVP Info. ,,Grozi powrotem cenzury"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w specjalnym oświadczeniu potępiła agresywne zachowania wobec dziennikarzy. - Ataki na dziennikarzy wywołują w mediach „efekt mrożący”, co może być pierwszym krokiem do powrotu cenzury prewencyjnej - pisze Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rynek reklamowy: jaki był w 2015 roku, co wydarzy się w 2016? (agencje)
O kończącym się roku w polskiej branży reklamowej i prognozach na 2016 rok opowiadają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji i firm producenckich, m.in. Wojciech Borowski, Jakub Korolczuk, Mateusz Kirstein, Paweł Loedl, Bartek Hanus, Monika Bierwagen i Ireneusz Stankiewicz.
więcej
|
PiS chce wprowadzić opłaty dla nadawców prywatnych na rzecz mediów publicznych
Posłowie Prawa i Sprawiedliwości pracują nad projektem ustawy zmieniającej sposób finansowania mediów publicznych. Zgodnie z założeniami obowiązkową opłatą na media publiczne mają zostać obłożeni nie tylko obywatele, ale również nadawcy prywatni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W 2016 roku content marketing bogatszy w treści, odbiorcy bardziej wymagający, a pomiar efektów coraz ważniejszy
|
Naczelni o pierwszym miesiącu rządu Szydło: nadrabianie straconego czasu, nerwowość, brak pokory
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec TVP Regionalna, wraca TVP3. iPhone'y i iPady dla reporterów
Telewizja Polska wprowadza rewolucję w programach oddziałów regionalnych. W styczniu TVP Regionalna zmieni się w TVP3, a ośrodki regionalne mają nadawać po 16 godzin dziennie. Dziennikarze do prowadzenia relacji na żywo dostaną iPhone’y 6s i iPady Pro.
więcej
|
|
Prezes TVP napisał do ministra skarbu. ,,Do diabła! Chyba trudno o bardziej telewizyjny życiorys niż mój"
Prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński w liście do ministra skarbu zapowiedział, że chętnie skonsultuje założenia nowego prawa dotyczącego mediów publicznych, które szykuje Prawo i Sprawiedliwość. - Na razie nic nie wiemy - mówi, pytany o zapowiedzi zmian w TVP.
więcej
|
|
KRRiT potępia agresję wobec dziennikarzy po ataku na reportera TVP Info. ,,Grozi powrotem cenzury"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w specjalnym oświadczeniu potępiła agresywne zachowania wobec dziennikarzy. - Ataki na dziennikarzy wywołują w mediach „efekt mrożący”, co może być pierwszym krokiem do powrotu cenzury prewencyjnej - pisze Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Richard Pembroke odszedł z Discovery Networks
Richard Pembroke, dotąd head of channels na Europę Środkową w Discovery Networks, z końcem listopada br. odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat 1 rusza w Stanach Zjednoczonych i w Wielkiej Brytanii
W piątek 18 grudnia br. Grupa Polsat uruchomi stację Polsat 1, która adresowana będzie do Polaków mieszkających za granicą. Kanał zastąpi tam Polsat 2 i będzie emitować różnorodne produkcje z biblioteki Polsatu, TV4, Polsat Cafe oraz Polsat Play.
więcej
|
|
Prezes TVP spotka się z Tomaszem Lisem i Janem Pospieszalskim
Prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński zamierza spotkać się z Tomaszem Lisem i Janem Pospieszalskim, których obecne programy nadawane będą na antenach TVP do końca stycznia 2016 roku.
więcej
|
|
BBC najważniejszym źródłem krajowych i lokalnych informacji dla połowy Brytyjczyków
Dla 50 proc. mieszkańców Wysp Brytyjskich stacja BBC jest podstawowym dostawcą codziennych informacji, a radio pozostaje lepszym źródłem newsów niż drukowane gazety - wynika z danych opublikowanych przez Ofcom.
więcej
|
|
W styczniu w TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Na Wspólnej"
W opublikowanym przez TVN Media cenniku na styczeń 2016 roku cenniku najdroższą pozycją jest reklama przy niedzielnym wydaniu „Faktów”. Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Sport, pogoda i ,,Mega Hit" z najwyższymi cenami reklam w styczniu w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2016 roku stawki są nieznacznie wyższe od tych w styczniu br. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serwisie sportowym, prognozie pogody, niektórych wydaniach „Wydarzeń” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
|
100 tys. klientów usługi Horizon w UPC
Z oferowanej przez sieć UPC Polska platformy Horizon - po niemal roku od jej wprowadzenia - korzysta ponad 100 tys. abonentów.
więcej
|
|
Youtuberzy recenzują filmy w kampanii treści na żądanie w UPC (wideo)
Dem 3000, Jakbyniepaczeć i Sfilmowani w ramach współpracy z UPC Polska będą recenzować filmy oraz seriale dostępne w bibliotekach UPC na żądanie oraz MyPrime, m.in. treści udostępnione w ramach okna otwartego w MyPrime dla klientów telewizji cyfrowej UPC.
więcej
|
|
Telenowela ,,Odmienić los" od 11 stycznia w TV Puls
W poniedziałek 11 stycznia 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję kolumbijskiej telenoweli pt. „Odmienić los” produkcji Telemundo Internacional.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Pod kopułą" w Canal+ Seriale
10 stycznia 2016 roku Canal+ Seriale rozpocznie emisję trzeciego - finałowego sezonu serialu „Pod kopułą”.
więcej
|
|
HBO GO dla klientów internetu LTE Cyfrowego Polsatu za 20 zł
Cyfrowy Polsat umożliwił abonentom internetu LTE zakup usługi HBO GO bez dodatkowej umowy terminowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ING Bank Śląski, Bank Millennium i PKO BP z mniejszymi wydatkami reklamowymi - w górę mBank
Banki przez pierwsze dziesięć miesięcy tego roku wydały na reklamy w mediach tradycyjnych nieznacznie mniej niż przed rokiem. Zredukowały wydatki na wszystkie media oprócz radia i indooru. Reklamowym liderem w branży pozostaje ING Bank Śląski, a wydatki mocno zwiększył mBank.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" walczy o demokrację i wolność słowa
Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” (Agora), w której redakcja przypomina o wartościach, które są dla dziennika i tworzącego go zespołu najważniejsze - demokracji i wolności słowa.
więcej
|
|
,,Magia istnieje" w animowanym spocie promującym Samsung Galaxy S2 w Sferis (wideo)
Sieć sklepów Sferis wspólnie z Samsung Polska rozpoczęły świąteczną kampanię promującą tablet Samsung Galaxy S2. Bohaterami animowanego spotu są pies, renifer i mała dziewczynka. Za kampanię odpowiadają agencje Mediacore, 23heroes i f25 we współpracy z Chimney.
więcej
|
|
Homer Simpson w spocie YouTube'a rozwija biznes dzięki reklamom wideo
W nowym spocie promującym serwis YouTube ojciec rodziny Simpsonów udowadnia, że dzięki reklamie w serwisie nawet niewielki biznes może szybko pozyskać klientów.
więcej
|
|
W styczniu w TVN reklamy najdroższe przy ,,Faktach" i ,,Na Wspólnej"
W opublikowanym przez TVN Media cenniku na styczeń 2016 roku cenniku najdroższą pozycją jest reklama przy niedzielnym wydaniu „Faktów”. Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Sport, pogoda i ,,Mega Hit" z najwyższymi cenami reklam w styczniu w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2016 roku stawki są nieznacznie wyższe od tych w styczniu br. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy serwisie sportowym, prognozie pogody, niektórych wydaniach „Wydarzeń” i w paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
|
Szef Publicis Groupe w świątecznym klipie parodiuje reklamy (wideo)
Maurice Lévy, prezes holdingu Publicis Groupe w swoim dorocznym przesłaniu do pracowników wciela się w dwie role. W jednej jest oficjalnym i nudnym gadułą, w drugiej pełnym werwy parodystą kpiącym z reklam jogurtu, proszku do prania czy pasty do zębów.
więcej
|
|
Mitsubishi L200 reklamowany jako ,,po prostu najlepszy pickup na rynku"
W internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego modeli pickupa Mitsubishi - L200. Akcję, pod hasłem „L200 Premiere Edition. Po prostu najlepszy pickup na rynku”, przygotowała agencja Imagine.
więcej
|
|
Pedro Avery na czele Havas Sports & Entertainment
Z początkiem stycznia 2016 roku Pedro Avery obejmie stanowisko CEO agencji Havas Sports & Entertainment. Zastąpi na nim Luciena Boyera, który przechodzi do Vivendi.
więcej
|
|
,,Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!" - mBank ostrzega przed zagrożeniami w internecie (wideo)
mBank zaczął kampanię pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, pierwszą w jego historii akcję społeczną dotyczącą bezpieczeństwa bankowości internetowej. Akcję przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Brand New Heaven, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Wspólnie zbudujemy więcej" - Skanska reklamuje się pracownikom
Grupa Skanska zaczęła wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do partnerów biznesowych i potencjalnych pracowników. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wspólnie zbudujemy więcej”, przygotował dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
Youtuberzy recenzują filmy w kampanii treści na żądanie w UPC (wideo)
Dem 3000, Jakbyniepaczeć i Sfilmowani w ramach współpracy z UPC Polska będą recenzować filmy oraz seriale dostępne w bibliotekach UPC na żądanie oraz MyPrime, m.in. treści udostępnione w ramach okna otwartego w MyPrime dla klientów telewizji cyfrowej UPC.
więcej
|
|
Wellbeing Network w ofercie Polsat Media
Od 21 grudnia br. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w nowym kanale o zdrowiu Wellbeing Network.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
MSP rezygnuje z publikacji ogłoszeń państwowych spółek w prasie. ,,6-8 mln zł oszczędności"
Ministerstwo Skarbu Państwa przygotowało projekty przepisów, które znoszą obowiązkową publikację komunikatów i ogłoszeń w ogólnopolskiej prasie przez resort i spółki z udziałem Skarbu Państwa. Resort liczy, że dzięki nowelizacji zaoszczędzi od 6 do 8 mln zł rocznie.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z 4 stronami więcej bez podwyżki ceny. ,,Finansujemy to z reklam"
Od piątku objętość każdego wydania „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) będzie większa o cztery strony, nie zmieni się natomiast cena egzemplarzowa dziennika. - Dodatkowe strony finansujemy z reklam - poinformował Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GPC”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" walczy o demokrację i wolność słowa
Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” (Agora), w której redakcja przypomina o wartościach, które są dla dziennika i tworzącego go zespołu najważniejsze - demokracji i wolności słowa.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita", ,,Gazeta Wyborcza" i RMF FM najczęściej cytowane. W internecie liderem wPolityce.pl, wysoko Wirtualnemedia.pl
W listopadzie br. najczęściej cytowanym polskim medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był wPolityce.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Jubileuszowe wydanie ,,Computerworld Polska" z odświeżonym layoutem
W środę 23 grudnia br. w sprzedaży ukaże się jubileuszowe wydanie miesięcznika „Computerworld Polska” (IDG Poland), które z okazji 25-lecia pisma będzie miało podwyższony nakład i zmieniony layout.
więcej
|
|
,,Twój Styl" i ,,Samo Zdrowie" z najwyższym czytelnictwem wśród miesięczników i dwumiesięczników
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" na czele pism popularnonaukowych i historycznych w trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce należało do magazynu „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
,,Nowa Sprzedaż" - nowy dwumiesięcznik o sprzedaży i obsłudze klienta
Na rynku zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż”, kierowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta. Wydawcą pisma jest Grupa Marketer.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polskie agencje interaktywne podsumowują 2015 rok i prognozują, co wydarzy się w 2016 roku
Jaki był mijający rok w branży marketingu internetowego? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji reklamy internetowej, m.in. Olgierd Cygan, Łukasz Wołek, Marcin Michalski, Maciej Skrzypczak, Magdalena Szmidt i Robert Sosnowski.
więcej
|
|
Agora sprzedała serwis Polygamia.pl, Paweł Olszewski nowym redaktorem naczelnym
Serwis o grach wideo Polygamia.pl został sprzedany przez Agorę spółce Cronix. Na stanowisku jego redaktora naczelnego Marcina Kosmana zastąpił Paweł Olszewski.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita", ,,Gazeta Wyborcza" i RMF FM najczęściej cytowane. W internecie liderem wPolityce.pl, wysoko Wirtualnemedia.pl
W listopadzie br. najczęściej cytowanym polskim medium była „Rzeczpospolita”. Wśród serwisów internetowych liderem był wPolityce.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Homer Simpson w spocie YouTube'a rozwija biznes dzięki reklamom wideo
W nowym spocie promującym serwis YouTube ojciec rodziny Simpsonów udowadnia, że dzięki reklamie w serwisie nawet niewielki biznes może szybko pozyskać klientów.
więcej
|
|
Ponad 30 mln rachunków bankowych z dostępem przez internet
Po III kwartale 2015 r. liczba rachunków umożliwiających klientom korzystanie z bankowości przez internet przekroczyła poziom 30 mln - wynika z raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
więcej
|
|
Interia zmieniła Światseriali.pl: nowy wygląd, więcej multimediów i z RWD
Serwis Światseriali.pl (należący do Grupy Interia.pl) został udostępniony w całkowicie zmodyfikowanej wersji. Ma nowy wygląd i identyfikację wizualną, bardziej wyeksponowane zdjęcia i treści wideo oraz działa w oparciu o technologię responsywną (RWD).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|