|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 22 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
KRRiT ma własny model finansowania mediów publicznych - 8 zł miesięcznie od osób fizycznych, 167 zł od firm
KRRiT przedstawiła nowy model finansowania mediów publicznych, nad którym pracowała przed wyborami parlamentarnymi wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz przedstawicielami mediów publicznych. Model wprowadza powszechną składkę audiowizualną w wysokości miesięcznie 8,33 zł dla osób fizycznych, 166,66 zł dla firm i 33,33 zł dla organizacji.
więcej
|
|
Tomasz Lis zapowiada swój nowy program. ,,Więcej i częściej niż w TVP"
- Już wkrótce będzie można mnie oglądać więcej i częściej niż w TVP - zapowiedział Tomasz Lis. Na razie nie ujawnia, gdzie będzie emitowany jego nowy program, sprawy nie komentują też Grupa Onet-RASP i Grupa naTemat.pl. - Mam bardzo konkretne plany - zapewnia dziennikarz.
więcej
|
|
Maciej Florek i Ida Nowakowska w jury ,,You Can Dance". Znika Kinga Rusin
Maciej Florek i Ida Nowakowska zostaną nowymi jurorami w dziewiątej edycji talent-show „You Can Dance - Po prostu tańcz!”. Ze składu jurorskiego zniknie natomiast Kinga Rusin. Program trafi na antenę TVN wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podsumowanie 2015 roku w social media - prognozy na 2016 (wydawcy i agencje)
W ramach naszego podsumowania roku w mediach i marketingu zajmujemy się mediami społecznościowymi. Najważniejsze wydarzenia i trendy z ostatnich 12 miesięcy oraz prognozy na najbliższy rok przedstawiają menedżerowie z czołowych polskich nadawców i agencji, m.in. Michał Sławiński, Rafał Drzewiecki, Sebastian Umiński, Anna Robotycka, Szymon Ślipko i Jakub Kaliciński.
więcej |
|
Wiosna w TVN od połowy lutego, w Polsacie jak zwykle od marca
Telewizja TVN ruszy z wiosenną ofertą programową już w połowie lutego przyszłego roku, bo firmy coraz chętniej wykupują reklamy w tym okresie. Natomiast Polsat zamierza rozpocząć emisję nowości programowych tradycyjnie w marcu.
więcej |
|
Według marketingowców krytyka ING Banku Śląskiego z powodu Marka Kondrata to burza w łyżeczce wody
Odcięcie się przez ING Bank Śląski od uczestnictwa Marka Kondrata w demonstracji KOD wydaje się naturalne i słuszne, bo to nie jest firma, która powinna angażować się w politykę. To dziś niewątpliwie burza w łyżeczce wody, ale przy gorących nastrojach politycznych jej odłamki mogą zadrapać bank - komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Agata Laskowska i Marcin Kalkhoff.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Newsweek" liderem tygodników opinii. ,,Wprost" poniżej 30 tys.
W październiku br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii został „Newsweek Polska”, który wyprzedził „Politykę” i „Gościa Niedzielnego”. Tytuł ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, zyskały też „W Sieci” i „Do Rzeczy”, zaś sprzedaż „Wprost” spadła aż o 30 proc.
więcej
|
Tomasz Lis słusznie otrzymał Hienę Roku? Redaktorzy naczelni podzieleni (opinie)
Hiena Roku to tytuł od jednej grupy dla drugiej grupy, a jak się komuś wytyka uchybienie standardom dziennikarskim, to warto zacząć od siebie. Z drugiej strony, niechęć Tomasza Lisa do niektórych środowisk i ludzi zaczyna rzutować na całe środowisko dziennikarskie - tegoroczną decyzję SDP komentują Jarosław Kurski, Mariusz Staniszewski, Paweł Lisicki, Paweł Nowacki i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2015 roku, jaki będzie 2016 rok? (wydawcy, sieci, domy mediowe)
|
Koniec TVP Regionalna, wraca TVP3. iPhone'y i iPady dla reporterów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT ma własny model finansowania mediów publicznych - 8 zł miesięcznie od osób fizycznych, 167 zł od firm
KRRiT przedstawiła nowy model finansowania mediów publicznych, nad którym pracowała przed wyborami parlamentarnymi wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz przedstawicielami mediów publicznych. Model wprowadza powszechną składkę audiowizualną w wysokości miesięcznie 8,33 zł dla osób fizycznych, 166,66 zł dla firm i 33,33 zł dla organizacji.
więcej
|
|
Tomasz Lis zapowiada swój nowy program. ,,Więcej i częściej niż w TVP"
- Już wkrótce będzie można mnie oglądać więcej i częściej niż w TVP - zapowiedział Tomasz Lis. Na razie nie ujawnia, gdzie będzie emitowany jego nowy program, sprawy nie komentują też Grupa Onet-RASP i Grupa naTemat.pl. - Mam bardzo konkretne plany - zapewnia dziennikarz.
więcej
|
|
Maciej Florek i Ida Nowakowska w jury ,,You Can Dance". Znika Kinga Rusin
Maciej Florek i Ida Nowakowska zostaną nowymi jurorami w dziewiątej edycji talent-show „You Can Dance - Po prostu tańcz!”. Ze składu jurorskiego zniknie natomiast Kinga Rusin. Program trafi na antenę TVN wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Wiosna w TVN od połowy lutego, w Polsacie jak zwykle od marca
Telewizja TVN ruszy z wiosenną ofertą programową już w połowie lutego przyszłego roku, bo firmy coraz chętniej wykupują reklamy w tym okresie. Natomiast Polsat zamierza rozpocząć emisję nowości programowych tradycyjnie w marcu.
więcej
|
|
KRRiT chce ograniczyć do 4 minut czas emisji reklam w TVP i Polskim Radiu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji proponuje skrócenie czasu emisji bloków reklamowych w TVP i Polskim Radiu z dwunastu minut nadawanych obecnie do czterech. Zdaniem KRRiT, mniejszy udział mediów publicznych w rynku reklamy nie wpłynie na jakość programu.
więcej
|
|
KRRiT chwali ,,Wiadomości" i Polsat News. TV Trwam i TV Republika uznane za stronnicze
Serwisy informacyjne głównych nadawców mówiły w czasie parlamentarnej kampanii wyborczej głównie o PO i PIS, a najbardziej stronnicze były wiadomości TV Trwam i TV Republika - wskazała w raporcie KRRiT. Najlepsze programy publicystyczne miał Polsat News, najgorsze były te TV Trwam, zaś debata Kopacz-Szydło naruszyła wymóg równego traktowania komitetów.
więcej
|
|
3,2 mln widzów serialu ,,Blondynka". TVP1 liderem rynku
Pierwsze trzy odcinki czwartej serii „Blondynki” obejrzało średnio 3,18 mln osób, czyli mniej więcej tyle samo ile całą trzecią edycję, nadawaną jesienią ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera całego rynku, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
więcej
|
|
Tomasz Gwiazda przechodzi z Marquarda do HBO Polska
Tomasz Gwiazda, dotąd wiceprezes wydawnictwa Marquard Media Polska, od stycznia 2016 roku zostanie dyrektorem finansowym i członkiem zarządu HBO Polska. Zastąpi Dorotę Urban, która odchodzi z firmy.
więcej
|
|
TVN Media ogłasza gwarantowane ceny reklam na 2016 rok
Biuro reklamy TVN Media ogłosiło wczoraj gwarantowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2016 roku. Są one nieznacznie wyższe od tych, które obowiązywały w bieżącym roku.
więcej
|
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności, duży wzrost TVN7. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "The Knick"
Ulubiony serial Baracka Obamy, "The Knick", doczeka się kolejnego sezonu.
więcej
|
|
Serial ,,Mob City" w TNT
27 grudnia 2015 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „Mob City”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT ma własny model finansowania mediów publicznych - 8 zł miesięcznie od osób fizycznych, 167 zł od firm
KRRiT przedstawiła nowy model finansowania mediów publicznych, nad którym pracowała przed wyborami parlamentarnymi wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz przedstawicielami mediów publicznych. Model wprowadza powszechną składkę audiowizualną w wysokości miesięcznie 8,33 zł dla osób fizycznych, 166,66 zł dla firm i 33,33 zł dla organizacji.
więcej
|
|
KRRiT chce ograniczyć do 4 minut czas emisji reklam w TVP i Polskim Radiu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji proponuje skrócenie czasu emisji bloków reklamowych w TVP i Polskim Radiu z dwunastu minut nadawanych obecnie do czterech. Zdaniem KRRiT, mniejszy udział mediów publicznych w rynku reklamy nie wpłynie na jakość programu.
więcej
|
|
Przedstawiciele rządu nie konsultowali z KRRiT reformę mediów publicznych. ,,Zaproponowaliśmy ekspercką pomoc"
Przygotowany przez KRRiT projekt zmian w finansowaniu mediów publicznych trafił w listopadzie br. do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w którym Krzysztof Czabański pracuje nad reformą w mediach publicznych. Na razie nikt się z Radą nie konsultował. - Zaproponowaliśmy pomoc, nie mamy odpowiedzi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Jan Dworak o liście Europejskiej Unii Nadawców : nie widzę podstaw do interwencji KRRiT
W ubiegłym tygodniu Europejska Unia Nadawców wystosowała list otwarty do premier Beaty Szydło, w którym wyraża zaniepokojenie propozycjami zmian, mającymi dotknąć media publiczne w Polsce. - Nie widzę podstaw do formalnej interwencji KRRiT, nie znamy projektu ustawy - mówi Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Łodzi. Duży spadek Jedynki
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Według marketingowców krytyka ING Banku Śląskiego z powodu Marka Kondrata to burza w łyżeczce wody
Odcięcie się przez ING Bank Śląski od uczestnictwa Marka Kondrata w demonstracji KOD wydaje się naturalne i słuszne, bo to nie jest firma, która powinna angażować się w politykę. To dziś niewątpliwie burza w łyżeczce wody, ale przy gorących nastrojach politycznych jej odłamki mogą zadrapać bank - komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Agata Laskowska i Marcin Kalkhoff.
więcej
|
|
Współczesna opowieść wigilijna w kampanii ,,Oni też" o uchodźcach (wideo)
Instytut Spraw Publicznych, Fundacja Refugee.pl, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Polskie Forum Migracyjne, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej oraz Fundacja Agora, zajmujące się problematyką pomocy uchodźcom, wspólnie z agencjami K2, K2 Media i Task Force Consulting rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Oni też”.
więcej
|
|
Agnieszka Gozdek: z Grey Group Poland do Isobar Polska
Agnieszka Gozdek objęła funkcję brand strategy directora w dziale strategii agencji Isobar Polska (należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska). Wcześniej pracowała m.in. w Grey Group Poland, Millward Brown, Leo Burnett i Stratosfera Added Value.
więcej
|
|
TVN Media ogłasza gwarantowane ceny reklam na 2016 rok
Biuro reklamy TVN Media ogłosiło wczoraj gwarantowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2016 roku. Są one nieznacznie wyższe od tych, które obowiązywały w bieżącym roku.
więcej
|
|
Roszady w kierownictwie Maxus Polska: Mikołaj Zglenicki na czele tradingu, a Kamil Sikorski - rozwoju biznesu
W domu mediowym Maxus Polska nowe obowiązki przejęli dyrektor zarządzający Jaromir Sroga, dyrektor finansowy Mikołaj Zglenicki i dotychczasowy head of digital Kamil Sikorski.
więcej
|
|
Kampania przeciw narkotykom ze spotami z leniwcem wyśmiana przez nastolatki (wideo)
Przygotowana na zamówienie władz Nowej Południowej Walii w Australii kampania przeciwko zażywaniu przez młodzież marihuany wywołała odwrotny skutek od zamierzonego. Nietrafione spoty z leniwcem w roli głównej stały się pośmiewiskiem nastolatków w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Perypetie statystycznych Polaków reklamują ubezpieczenia w Aegonie (wideo)
Grupa kapitałowa Aegon rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową promującą jej różne usługi ubezpieczeniowe. Akcja został przygotowana przez firmy Cyber Kids on Real, Platige Image i Mets.
więcej
|
|
Snoop Dog gospodarzem specjalnego talk show na finał Super Bowl 2016 (wideo)
Znany amerykański raper i aktor Snoop Dog będzie gospodarzem przygotowanego przez Adidasa talk show przed Super Bowl 2016. Bohaterami programu będą gwiazdy ligi NFL oraz popularne postaci popkultury.
więcej
|
|
Magdalena Marzec, Olga Kochańska, Agnieszka Dymacz i Joanna Kierska awansowały w IQ Media
W domu mediowym IQ Media Magdalena Marzec i Olga Kochańska awansowały na stanowiska team managerów, a Agnieszka Dymacz i Joanna Kierska - senior media plannerów & buyerów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca ,,Newsweeka": Tomasz Lis demonstrował jako obywatel RP
Aktywny udział Tomasza Lisa, redaktora naczelnego „Newsweeka” w sobotniej demonstracji Komitetu Obrony Demokracji wzbudził kontrowersje. Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka”, podkreśla, że Lis był tam jako osoba prywatna, a nie jako szef tygodnika.
więcej
|
|
Krystyna Kurmanowska doradcą zarządu Edipresse, Joanna Matejczuk szefem platformy parentingowej
Krystyna Kurmanowska od stycznia 2016 roku obejmie nowo utworzone stanowisko doradcy zarządu Edipresse Polska ds. projektów fundacyjnych. Z kolei nowym dyrektorem biura reklamy multimedialnej platformy parentingowej wydawnictwa zostanie Joanna Matejczuk.
więcej
|
|
Robert Lewandowski był na chwilę naczelnym ,,Przeglądu Sportowego"
Robert Lewandowski w niedzielę 20 grudnia br. na jeden dzień wcielił się w rolę redaktora naczelnego „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Dziennik zamierza regularnie zapraszać sportowców, by przygotowywali wydania gazety.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży. ,,Życie Bytomskie" z największym spadkiem w październiku
W październiku br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|