|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 27 Grudnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ostatni sezon ,,Rancza" w TVP1 dopiero jesienią. Wiosną serial ,,Bodo"
Dziesiąty i zarazem ostatni sezon „Rancza” TVP1 pokaże najprawdopodobniej dopiero jesienią przyszłego roku. Wiosną w niedzielnym paśmie po „Wiadomościach” ma się pojawić historyczny serial „Bodo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Serwisy gazet: liderem Fakt.pl, Wyborcza.pl wyprzedziła SE.pl, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Dziennik.pl
Wśród gazet ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy ma „Fakt”, liderujący pod względem liczby użytkowników o odsłon. W ciągu roku duży wzrost odwiedzalności osiągnęła Wyborcza.pl, która wyprzedziła witrynę „Super Expressu”. Spore spadki ruchu oprócz SE.pl zanotowały natomiast Wyborcza.biz i PB.pl.
więcej |
|
Anna Guzik znika z programu Polsat Cafe
Anna Guzik nie będzie prowadzić kolejnej edycji programu „Grzeszki na widelcu” w Polsat Cafe. Możliwe, że zastąpi ją aktorka Elżbieta Romanowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ostatni sezon ,,Rancza" w TVP1 dopiero jesienią. Wiosną serial ,,Bodo"
Dziesiąty i zarazem ostatni sezon „Rancza” TVP1 pokaże najprawdopodobniej dopiero jesienią przyszłego roku. Wiosną w niedzielnym paśmie po „Wiadomościach” ma się pojawić historyczny serial „Bodo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Guzik znika z programu Polsat Cafe
Anna Guzik nie będzie prowadzić kolejnej edycji programu „Grzeszki na widelcu” w Polsat Cafe. Możliwe, że zastąpi ją aktorka Elżbieta Romanowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Figurski zapowiada powrót do pracy. ,,Gigantyczna lekcja pokory"
Michał Figurski, który we wrześniu po wylewie trafił do szpitala, w świątecznym wywiadzie dla Polsat News 2, zapowiedział powrót do pracy w stacji.
więcej
|
|
Fokus TV przed Discovery Channel. Discovery Turbo Xtra o 42 proc. w dół
W listopadzie br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explore, a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Turbo Xtra.
więcej
|
|
"Ulica Sezamkowa" od stycznia w HBO (wideo)
Zaprezentowano zwiastun nowego sezonu "Ulicy Sezamkowej". Popularny cykl będzie emitowany przez telewizję HBO.
więcej
|
|
,,Wiem, co jem na diecie" wiosną w TVN Style
Kanał TVN Style wiosną przyszłego roku zmieni formułę programu poradnikowego Katarzyny Bosackiej „Wiem, co jem”. W nowej odsłonie autorka cyklu będzie się odchudzać.
więcej
|
|
Media komercyjne będą płaciły na TVP i PR? ,,Odradzam, to zachęta do omijania systemu"
PiS planuje zmienić ustawę o sposobie finansowania mediów publicznych. Jednym z założeń ma być obowiązkowa opłata na media publiczne, która zapłacą nadawcy prywatni. - Skomplikowany system zachęca podmioty gospodarcze do jego omijania, odradzam takie pomysły - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Lis i Karolak spierają się o błąd z fałszywym tweetem córki Andrzeja Dudy
Tomasz Karolak twierdzi w „Gazecie Wyborczej”, że nie wiedział, że w „Tomasz Lis na żywo” przed drugą turą wyborów prezydenckich będzie komentował wpis z fałszywego jak się potem okazało profilu twitterowego córki Andrzeja Dudy. - Tomaszu Karolaku, kłamiesz i to wiesz. To Ty powiedziałeś mojej producentce, że musisz powiedzieć o tym tweecie - skomentował to Lis.
więcej
|
|
Święta w telewizji: ,,Kevin sam w domu", ,,Listy do M." i koncerty kolęd
Podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia w największych stacjach dominować tradycyjnie będą filmy fabularne, w tym liczne pozycje świąteczne. Poza tym na antenach niektórych stacji pojawią się też m.in. koncerty kolęd. Najbardziej zróżnicowaną ofertę na Święta przygotowała Telewizja Polska.
więcej
|
|
Turniej Czterech Skoczni w TVP1 i Eurosporcie 1
Organizowany od 29 grudnia do 6 stycznia tegoroczny, 64. Turniej Czterech Skoczni transmitowany będzie na antenach TVP1 i Eurosportu 1. W rywalizacji wezmą udział polscy skoczkowie, m.in. Kamil Stoch.
więcej
|
|
23. edycja akcji ,,Reklama Dzieciom" w pierwszy dzień świąt w TVP1
25 grudnia br. po „Wiadomościach” TVP1 wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Telewizja Polska po raz 23. zorganizuje akcję „Reklama Dzieciom”.
więcej
|
|
TVP pokaże siatkarskie turnieje kwalifikacyjne do igrzysk w Rio de Janeiro
Europejski kwalifikacyjny turniej w siatkówce mężczyzn do igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro będzie pokazywany na antenach TVP1, TVP2 i TVP Sport. Dodatkowo sportowa stacja Telewizji Polskiej nada zawody z udziałem kobiet. Wszystkie mecze znajdą się też w internecie.
więcej
|
|
Nowa seria ,,Katastrofy w przestworzach" od 18 stycznia w National Geographic Channel
W poniedziałek 18 stycznia 2016 roku kanał National Geographic Channel rozpocznie emisje dokumentalnej serii „Katastrofa w przestworzach”. W programie przeanalizowane zostaną wybrane wypadki lotnicze.
więcej
|
|
,,Poniedziałki na chirurgii" w TNT
4 stycznia 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu medycznego „Poniedziałki na chirurgii”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jan Dworak: Abolicja zaległości abonamentowych niemożliwa do wprowadzenia
Umorzenie zaległych należności z tytułu abonamentu radiowo-telewizyjnego nie jest możliwe do przeprowadzenia - uważa Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. To stanowisko przeciwne do zapowiedzi nowego rządu o możliwej abolicji dla zalegających z płatnościami abonamentowymi.
więcej
|
|
,,Dzień dobry bardzo" z wyższą słuchalnością. Radio ZET przegrywa z RMF FM
Zwiększył się udział porannego magazynu „Dzień dobry bardzo” po zmianie prowadzących. Radio ZET w trakcie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku radiowym, przegrywając z RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka do góry w Bydgoszczy. RMF FM liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Więcej kolęd w audycjach autorskich RDC, playlista nadal bez utworów świątecznych
W okresie bożonarodzeniowym Polskie Radio RDC - tak jak w latach poprzednich - będzie grało utwory świąteczne tylko w audycjach autorskich. W tym roku polskich kolęd i pastorałek będzie jednak więcej. - Poprosiłam o zestawienie utworów żeby mieć pewność, jak będzie wyglądała ramówka w całości - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jolanta Kaczmarek, prezes RDC.
więcej
|
|
Święta w czołowych stacjach radiowych
Świąteczne opowieści gwiazd, specjalne występy muzyczne, w tym koncerty kolęd, znajdą się w bożonarodzeniowych ramówkach największych stacji radiowych.
więcej
|
|
Didżej radiowy ukarany za "Last Christmas"
Austriacki didżej radiowy Joe Kohlhofer został ukarany przez swoich przełożonych. Za to, że za bardzo lubi słynną piosenkę duetu Wham! "Last Christmas".
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET zyskały w Białymstoku. W dół Radio Białystok i Radio Jard
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ryszard Petru zdobywa poparcie dla Nowoczesnej, bo pozuje na partnera wyborców przeciwnych PiS-owi
To nowa jakość polityczna, bardziej spójna i znacznie mniej kontrowersyjna, niż Kukiz ‘15. A konsumenci lubią nowości dobrze skonstruowane i jeszcze nie porysowane. Ryszard Petru nie używa strasznej mowy polityków, tylko normalnego języka i co najważniejsze generalnie komunikuje się nie jak polityk, ale partner zwykłego obywatela, wczuwając się w jego sytuację - o sukcesie wizerunkowym Ryszarda Petru i Nowoczesnej mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci od public relations i marketingu politycznego.
więcej
|
|
Krzysztof Ibisz z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą w sylwestrowych reklamach Lidla (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl wspólnie z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą występuje prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Pomorskie zapłaci 406 tys. zł za promocję w nowym filmie Filipa Bajona
Na ponad 406 tys. zł netto opiewa wartość kontraktu, jaki władze województwa pomorskiego podpisali z producentami filmu „Kamerdyner”, w którym chcą promować ten region.
więcej
|
|
Hołowczyc i Marszałek w reklamach Lotto dziękują graczom za wsparcie polskiego sportu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Lotto (Totalizator Sportowy) kierowcy Krzysztof Hołowczyc i Bartłomiej Marszałek dziękują graczom za wspieranie polskiego sportu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Fat Baby i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
W content marketingu coraz więcej internetowego wideo i efektów sprzedażowych
Content marketing jest nadal bardzo interesujący dla wielu marketerów, a niektórzy zaczynają w nim widzieć nie tylko narzędzie służące do angażowania obecnych klientów, lecz także możliwości generowania sprzedaży. Warunkiem jest takie stworzenie treści, aby wywołana przez nią potrzeba zakupowa jednoznacznie podpowiadała, jakiej marki produkt sprawdzi się w tej roli najlepiej - analizuje Krzysztof Dębski z DDB & tribal.
więcej
|
|
Allegro, Tyskie, Lidl, T-Mobile i Duracell z najlepszymi reklamami na Boże Narodzenie (wideo)
Kampania „Czego szukasz?” Allegro została uznana przez ekspertów z agencji reklamowych za najlepszą tegoroczną reklamę bożonarodzeniową. Bezapelacyjnie pokonała takich konkurentów jak m.in. John Lewis, Lidl, Duracell, Sainsbury’s, Lidl, T-Mobile i Macy’s.
więcej
|
|
Bożonarodzeniowe majstersztyki reklamowe: John Lewis, LOT, Apple, UNICEF, Coca-Cola (wideo)
„Monty the penguin” brytyjskiego domu handlowego John Lewis została uznana za najlepszą reklamę świąteczną z ostatnich kilku lat. W zestawieniu, które przygotowaliśmy w oparciu o nominacje ekspertów z polskich agencji reklamowych, znalazły się jeszcze m.in. kampanie Sainsbury, WestJet, Coca-Coli, UNICEF-u i PLL LOT.
więcej
|
|
Content marketing napędzany zmianami w SEO, a ograniczany barierą sztuczności i fałszu
Z pewnością trend związany z content marketingiem przyczyni się do popularyzacji SEO. Wyszukiwarki już dziś premiują jakościowe treści, co oznacza, że pożądane będzie wszystko, co sprawi, że użytkownicy będą zadowoleni i zaangażowani. Współcześni odbiorcy są jednak bardzo wyczuleni na fałsz i jeśli zobaczą, że treści, które opowiadamy, są sztuczne i nieatrakcyjne, to może to wręcz obniżyć wiarygodność marki - uważa Joanna Szwilling z K2.
więcej
|
|
Aflofarm i Lidl więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble, Kino Świat i Orange Polska (TOP 10)
Aflofarm Farmacja Polska, który niezmiennie jest liderem wydatków reklamowych w tradycyjnych mediach, przez jedenaście miesięcy br. przeznaczył na to ponad jedną trzecią więcej niż rok temu. Nakłady reklamowe zwiększył też Lidl Polska, a ograniczyły je m.in. takie firmy, jak Procter&Gamble Polska, Kino Świat i Orange Polska.
więcej
|
|
LPP za salon Reserved przy Oxford Street w Londynie zapłaci 675 mln zł przez 25 lat
Firma odzieżowa LPP zawarła przedwstępną umowę najmu lokalu handlowego przy londyńskiej ulicy Oxford Street pod salon sprzedaży swojej marki Reserved. Przez 25 lat ma za to zapłacić ok. 675 mln zł.
więcej
|
|
,,Chce się Ż" - apetyt na życie w kampanii piwa Żywiec (wideo)
Ruszyła nowa kampania piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na koncepcji kreatywnej pod hasłem „Chce się Ż”. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Gong, Just, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
|
Hasło widoczne tylko dla daltonistów reklamuje Coca-Colę (wideo)
W nowej kampanii promującej napój Coca-Cola Life wykorzystano grafikę, w której zostało ukryte hasło. Mogą je jednak odczytać wyłącznie osoby nie rozróżniające kolorów.
więcej
|
|
Piłkarze FC Barcelona w kuchni i na boisku reklamują sprzęt Beko (wideo)
Firma Beko zaczęła nową odsłonę kampanii swojego sprzętu kuchennego z udziałem słynnych piłkarzy klubu FC Barcelona. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Jung von Matt, 4All, ClikAd i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Koszykarz Adam Waczyński będzie reklamował odzież Under Armour
Zawodnik koszykarskiej reprezentacji Polski Adam Waczyński został ambasadorem reklamowym marki odzieżowej Under Armour (jej dystrybutorem w Polsce jest firma MMSport). Umowę podpisano na pół roku z możliwością przedłużenia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Byli dziennikarze ,,Wprost" twierdzą, że byli inwigilowani przez policję z powodu afery podsłuchowej
Sylwester Latkowski i Michał Majewski podali na Kulisy24.com, że w drugiej połowie ub.r. telefony ich i dwóch innych ówczesnych dziennikarzy „Wprost” (Cezarego Bielakowskiego i Piotra Nisztora) były bezprawnie inwigilowane, po tym jak w tygodniku ujawniono podsłuchane rozmowy czołowych polityków.
więcej
|
|
Maria Peltz-Orlińska przeszła z Agory do Burdy
Maria Peltz-Orlińska objęła nowo utworzone stanowisko content and product directora w spółce Burda International Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio związana była z Agorą.
więcej
|
|
Niewiadomski zapłaci Gremi Media 2 mln zł mniej za ,,Przekrój", bo nie wznowił jego wydawania
Tomasz Niewiadomski zapłaci Gremi Media za prawa do tygodnika „Przekrój” 5 mln zł, a nie jak pierwotnie zakładano 7 mln zł, ponieważ przez ponad dwa lata od zawarcia umowy wydawanie tytułu nie zostało wznowione.
więcej
|
|
Magazyny młodzieżowe o ponad 40 proc. w dół. ,,Fun Club" stracił najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Polska Press i Agora będą publikować ogłoszenia łódzkiego magistratu
Wydawnictwa Polska Press i Agora będą w pierwszym kwartale 2016 roku publikować ogłoszenia zlecane przez Urząd Miasta Łodzi.
więcej
|
|
Duże zmiany czytelnictwa dzienników w województwach. Siedem regionów ma nowego lidera
W siedmiu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od maja do października 2015 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. ,,Tele Tydzień" poniżej 800 tys. egz.
W październiku 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był niezmiennie „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
Wszystkie pisma podróżnicze na minusie po trzech kwartałach. ,,Voyage" o 38 proc. w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Podsumowanie 2015 roku w branży e-commerce - prognozy na 2016 rok
Kolejna odsłona naszego podsumowania 2015 roku w mediach i marketingu jest poświęcona branży handlu internetowego. Analizują ją menedżerowie z czołowych polskich wydawców, sklepów internetowych i agencji marketingowych.
więcej
|
|
Serwisy gazet: liderem Fakt.pl, Wyborcza.pl wyprzedziła SE.pl, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Dziennik.pl
Wśród gazet ogólnopolskich zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy ma „Fakt”, liderujący pod względem liczby użytkowników o odsłon. W ciągu roku duży wzrost odwiedzalności osiągnęła Wyborcza.pl, która wyprzedziła witrynę „Super Expressu”. Spore spadki ruchu oprócz SE.pl zanotowały natomiast Wyborcza.biz i PB.pl.
więcej
|
|
Strony główne: wzrosła przewaga Onetu nad WP, w górę Interia, mocno w dół Gazeta.pl
Stronę główną Onetu odwiedza miesięcznie prawie 11 mln internautów, a WP.pl - prawie 10 mln. W skali roku znacząco zwiększyła się przewaga zasięgowa pierwszej na drugą. Spory wzrost liczby użytkowników zanotowała strona główna Interii, a znaczący spadek - strona Gazety.pl.
więcej
|
|
Marketing w wyszukiwarkach: podsumowanie 2015 roku, prognozy na 2016
W ramach naszego podsumowania roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą marketingu w wyszukiwarkach. O najważniejszych wydarzeniach minionych 12 miesięcy i prognozach na najbliższy rok opowiadają przedstawiciele czołowych agencji SEO/SEM.
więcej
|
|
Google testuje nowy sposób logowania: smartfon zamiast hasła
Według nieoficjalnych doniesień Google prowadzi testy nowego rozwiązania, które ma pozwolić na logowanie się do serwisów bez użycia hasła. Jego rolę ma przejąć smartfon użytkownika.
więcej
|
|
Inteligentny komunikator Google'a będzie odpowiadał na pytania internautów
Według nieoficjalnych informacji koncern Google pracuje nad nowym komunikatorem, który będzie pozwalał nie tylko na rozmowy ze znajomymi, ale także na zadawanie programowi pytań. Odpowiedziami na nie zajmą się specjalne chatboty.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|