|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 12 Stycznia 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Piotr Kraśko po 25 latach żegna się z Telewizją Polską
Piotr Kraśko poinformował, że po 25 latach odchodzi z Telewizji Polskiej, w której ostatnio był szefem „Wiadomości” TVP1. - Szczęście pracy ze świetnym zespołem, 14 prezesów, piętnasty będzie ostatnim - napisał.
więcej
|
|
Cykl debat TVP1 ruszy później. Nowy szef chce dopracować formułę
Telewizyjna Jedynka przesuwa start cyklu debat, które mają być emitowane we wtorki po „Wiadomościach”. - Chcemy mieć możliwość dopracowania ich formuły - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, nowy dyrektor TVP1.
więcej
|
|
TVN rusza ze zdjęciami do show ,,Agent - Gwiazdy". Kto w obsadzie?
W tym tygodniu TVN rusza ze zdjęciami do programu „Agent - Gwiazdy”, który realizowany będzie w RPA. Uczestnikami reality-show, który trafi do wiosennej ramówki stacji, będzie 14 celebrytów.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Transmisje z WOŚP w TVP2 tracą widzów z roku na rok. 1,13 mln osób tzw. ,,Światełka do nieba"
Relacje z XXIV Finału WOŚP w TVP2 oglądało średnio 855 tys. widzów, czyli tylko o 10 tys. mniej niż rok temu. Największe audytorium zgromadziła transmisja, w której pokazano tzw. „Światełko do nieba”.
więcej |
|
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka
Przez jedenaście miesięcy ub.r. sieci handlowe wydały na reklamę w tradycyjnych mediach jedną piątą więcej niż w 2014 roku. Zwiększyły swoją obecność w radiu, wydając w nim niemal tyle samo co w telewizji. Największy wzrost wydatków dotyczy Carrefoura i Kauflanda, zaś Jeronimo Martins Polska (właściciel Biedronki) jako jedyny z czołówki zredukował budżety reklamowe.
więcej |
|
Karolina Lewicka odchodzi z Telewizji Polskiej
Dziennikarka Karolina Lewicka zrezygnowała z pracy w Telewizji Polskiej, w której prowadziła programy publicystyczne w TVP Info i przygotowywała materiały do „Wiadomości” TVP1.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Piotr Kraśko po 25 latach żegna się z Telewizją Polską
Piotr Kraśko poinformował, że po 25 latach odchodzi z Telewizji Polskiej, w której ostatnio był szefem „Wiadomości” TVP1. - Szczęście pracy ze świetnym zespołem, 14 prezesów, piętnasty będzie ostatnim - napisał.
więcej
|
|
Cykl debat TVP1 ruszy później. Nowy szef chce dopracować formułę
Telewizyjna Jedynka przesuwa start cyklu debat, które mają być emitowane we wtorki po „Wiadomościach”. - Chcemy mieć możliwość dopracowania ich formuły - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, nowy dyrektor TVP1.
więcej
|
|
TVN rusza ze zdjęciami do show ,,Agent - Gwiazdy". Kto w obsadzie?
W tym tygodniu TVN rusza ze zdjęciami do programu „Agent - Gwiazdy”, który realizowany będzie w RPA. Uczestnikami reality-show, który trafi do wiosennej ramówki stacji, będzie 14 celebrytów.
więcej
|
|
Transmisje z WOŚP w TVP2 tracą widzów z roku na rok. 1,13 mln osób tzw. ,,Światełka do nieba"
Relacje z XXIV Finału WOŚP w TVP2 oglądało średnio 855 tys. widzów, czyli tylko o 10 tys. mniej niż rok temu. Największe audytorium zgromadziła transmisja, w której pokazano tzw. „Światełko do nieba”.
więcej
|
|
Karolina Lewicka odchodzi z Telewizji Polskiej
Dziennikarka Karolina Lewicka zrezygnowała z pracy w Telewizji Polskiej, w której prowadziła programy publicystyczne w TVP Info i przygotowywała materiały do „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Adrian Klarenbach po trzech latach wraca do TVP Info
Adrian Klarenbach od dziś prowadzić będzie program „Minęła dwudziesta” w kanale TVP Info. To jego powrót do informacyjnej stacji po niemal trzech latach przerwy.
więcej
|
|
Ruszają Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej. Mecze na czterech antenach Polsatu
W najbliższy piątek 15 stycznia br. rozpoczną się odbywające się w Polsce Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn. Wszystkie mecze pokażą kanały sportowe Telewizji Polsat, a spotkania z udziałem Polaków znajdą się w otwartym Polsacie.
więcej
|
|
Nowa wersja nc+ GO dostępna dla wszystkich klientów nc+. Darmowy dostęp ograniczony czasowo
Od 11 stycznia br. usługa nc+ GO w nowej wersji jest dostępna dla wszystkich abonentów platformy nc+. To, jak długo będzie można korzystać z niej, będzie zależeć od wykupionego pakietu.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami oglądalności. Mecz Polska-Niemcy w czołówce hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Kanał Polo TV z nową oprawą graficzną i muzyczną (wideo)
Kanał muzyczny Polo TV otrzymał nową oprawę graficzną oraz muzyczną. W nowej odsłonie występują prezenterzy stacji, m.in. Edyta Folwarska i Jacek Mądrala.
więcej
|
|
Mecze NBA w sieci w serwisie Eurosport Player
Należąca do Discovery Communications Grupa Eurosport zawarła wieloletnią umowę na pokazywanie meczów amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA w ofercie internetowego serwisu Eurosport Player, dostępnego także na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Polsat Viasat Explore w sieci UPC Polska
Kanał Polsat Viasat Explore dołączył w poniedziałek 11 stycznia br. do oferty telewizji cyfrowej sieci UPC Polska.
więcej
|
|
,,Katastrofa Challengera" w National Geographic
24 stycznia 2016 roku National Geographic z okazji zbliżającej się 30. Rocznicy katastrofy wahadłowca Challenger wyemituje specjalny dokument na temat tragedii promu.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka
Przez jedenaście miesięcy ub.r. sieci handlowe wydały na reklamę w tradycyjnych mediach jedną piątą więcej niż w 2014 roku. Zwiększyły swoją obecność w radiu, wydając w nim niemal tyle samo co w telewizji. Największy wzrost wydatków dotyczy Carrefoura i Kauflanda, zaś Jeronimo Martins Polska (właściciel Biedronki) jako jedyny z czołówki zredukował budżety reklamowe.
więcej
|
|
,,Witalnego Nowego Roku" - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)
Startuje kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka pod hasłem „Witalnego Nowego Roku” zachęcająca do składania bliskim życzeń mobilizujących do aktywności. Akcję, z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz, przygotowały i realizują firmy My Place, MEC, Orka Film, 3M Project, 121 PR i Q&A Communications.
więcej
|
|
Dr. Oetker reklamuje Guseppe jako ,,pizzę, która wciąga" (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa pizzy Guseppe (produkowanej przez Dr. Oetker Polska). Akcję, pod hasłem „Guseppe - pizza, która wciąga”, przygotowały firmy GPD Agency i OMD Media Direction.
więcej
|
|
,,Kaskada pozytywnych zdarzeń" w kampanii zmienionej gry Kaskada (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął kampanię pod hasłem „Kaskada pozytywnych zdarzeń” promującą nową odsłonę gry losowej Kaskada. Za przygotowania i realizację akcji odpowiadają 2012 Agency i ZenithOpitmedia.
więcej
|
|
Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)
Szefowie kreatywnych działów największych belgijskich agencji reklamowych wystąpili w spocie promującym oddawanie spermy i komórek jajowych do specjalnego banku. Akcja ma na celu zachowanie genu kreatywności w belgijskim społeczeństwie.
więcej
|
|
Havas Media obsłuży mediowo Unipharm
Dom mediowy Havas Media (należący do Havas Media Group) zajmie się obsługą kampanii reklamowych firmy farmaceutycznej Unipharm, do której należą takie marki, jak Vitrum Calcium, Vitrum Cardio Omega 3, Arthron Complex.
więcej
|
|
Igor Zajda przeszedł z Kompanii Piwowarskiej do Grupy Żywiec
Igor Zajda został brand managerem marki piwa Specjał w Grupie Żywiec. Przeszedł z Kompanii Piwowarskiej, w której pracował od 2010 roku.
więcej
|
|
Przemysław Rosa: z Quisma do Value Media
Przemysław Rosa dołączył do zespołu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio pracował w agencji Quisma (GropuM), a wcześniej m.in. w TNS Polska i GfK Polonia.
więcej
|
|
Tomasz Zieliński: z Havas Worldwide Warsaw do Walk Creative
Tomasz Zieliński zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Walk Creative. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Sugarfree (Havas Worldwide Warsaw), Young & Rubicam Poland, TBWA, Mather Communications i Publicis Poland.
więcej
|
|
Marcin Szymkowiak: z Poczty Polskiej do mBanku
Marcin Szymkowiak dołączył do zespołu marketingu mBanku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wrócił tam blisko ośmiu latach, w czasie których kierował marketingiem Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.
więcej
|
|
Zabawne pomyłki reklamują Snickers Crisper (wideo)
W nowej kampanii reklamowej batonów Snickers Crisper zabawne sytuacje udowadniają, że w wypadku głodnego faceta nietrudno o pomyłkę.
więcej
|
|
,,I'm here to create" - spot adidasa z okazji piątej Złotej Piłki dla Leo Messiego (wideo)
adidas w dniu otrzymania przez Leo Messiego piątej Złotej Piłki w jego karierze udostępnił spot pod hasłem „I’m here to create” z argentyńskim piłkarzem w roli głównej. Z klipu wynika, że dla Messiego istotniejsze od kolejnych rekordów, trofeów i dowodów uznania jest to, by po prostu tworzyć grę.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora stawia na seniorów. Wydaje magazyn ,,Pogoda na życie"
We wtorek 12 stycznia br. na rynku ukaże się nowy miesięcznik Agory „Pogoda na życie”. Przygotowywany we współpracy z Radiem Pogoda tytuł będzie kierowany do czytelników po 50. roku życia.
więcej
|
|
Zdrożały ,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet" i ,,Puls Biznesu". Gremi: to techniczna korekta
Od początku roku wzrosły ceny wydawanych przez Gremi Business Communication dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. - To normalna techniczna korekta cen - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC. O złotówkę więcej płacą również czytelnicy „Pulsu Biznesu”, wydawanego przez Bonnier Business Polska.
więcej
|
|
Ministerstwo Sprawiedliwości zmienia katalog prasy dla sądów. Z listy znika ,,Newsweek" i ,,Gazeta Wyborcza"
Wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki uaktualnił listę tytułów prasowych, które mogą być kupowane przez sądy apelacyjne, skreślając z niej „Newsweek”, „Gazetę Wyborczą” i „Politykę”. Nowy katalog został rozesłany do dyrektorów sądów.
więcej
|
|
W Niemczech pojawiło się pismo redagowane przez uchodźców
„Abwab” to tytuł nowego magazynu, który zaczął ukazywać się w Niemczech. Pismo jest adresowane do społeczności arabskich uchodźców przebywających w tym kraju.
więcej
|
|
,,Gazeta Pomorska" znów przed ,,Dziennikiem Zachodnim" (dzienniki regionalne za listopad)
W listopadzie ub.r. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych awansowała „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dziennik „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski”.
więcej
|
|
Danuta Kubow szefem sprzedaży prasy bezpłatnej w Polska Press Grupie
Danuta Kubow została dyrektorem sprzedaży prasy bezpłatnej w Polska Press Grupie. To nowe stanowisko w strukturze firmy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rząd planuje podatek obrotowy dla sklepów internetowych. ,,Zdecydowanie zły pomysł"
Według nieoficjalnych informacji rząd przymierza się do nałożenia na e-sklepy podatku obrotowego. Pomysł poparły niektóre organizacje branżowe, ale krytykują go ekonomiści. - Jego podstawowym efektem będzie znaczne obniżenie konkurencyjności sklepów funkcjonujących w sieci na naszym rynku - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl dr Bohdan Wyżnikiewicz, wiceprezes Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową.
więcej
|
|
Operatorzy VPN reagują na ofensywę Netflixa, zapewniają dostęp do pełnej kolekcji filmów
Po wejściu Netflixa na 130 nowych rynków spada popularność sieci VPN pozwalających na transgraniczny dostęp do serwisu. Operatorzy VPN reagują proponując użytkownikom możliwość korzystania z pełnej biblioteki Netflixa.
więcej
|
|
Joanna Chlebna szefem działu eventów i projektów specjalnych w Grupie Onet-RASP
Joanna Chlebna została nowym dyrektorem działu eventów i projektów specjalnych w Grupie Onet-RASP. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Antoszczuk, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek nowymi prowadzącymi ,,#dziejesienazywo" w Wirtualnej Polsce
Publicyści Sławomir Sierakowski i Robert Mazurek dołączają do prowadzących porannego wydania programu „#dziejesienazywo” emitowanego na WP.pl. W programie wprowadzono część biznesową, której gospodarzami są Joanna Skrzypiec, Agata Kołodziej i Sebastian Ogórek.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|