Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 18 Stycznia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zmiany w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu na razie bez wpływu na ich pozycję reklamową

Dotychczasowe decyzje programowe i personalne w Telewizji Polskiej oraz Polskim Radia to gwałtowna dekonstrukcja zastanego porządku. W pierwszej kolejności zmiany ocenią widzowie. Z punktu widzenia biznesu reklamodawców ta krótkoterminowa perspektywa nie jest aż tak istotna. O tym, czy obecne roszady personalne w Telewizji Polskiej wpłyną na jej pozycję na rynku reklamowym, mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska i Piotr Piętka. więcej

 
,,Wiatr zmian" w TVP Jacka Kurskiego. Kto odszedł, kto przyszedł?

Od przyjścia do Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w spółce zatrudniono nowych dyrektorów poszczególnych anten, zmieniło się też całe kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Największa rewolucja kadrowa dosięgła - jak na razie - „Wiadomości”, a z TVP pożegnało się kilku wieloletnich dziennikarzy. więcej

 
Wiosna w TVN już od połowy lutego. Co i kiedy widzowie zobaczą?

Telewizja TVN ujawniła dni i godziny emisji programów w wiosennej ramówce, która rusza już w połowie lutego br. W poniedziałki widzowie zobaczą serial „Druga szansa”, we wtorki - reality-show „Agent Gwiazdy”, a w niedziele - talent-show „MasterChef Junior”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

AMC Networks Zone Poland poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Executive

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Specjalista SEO

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży DOOH

4FRAME poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Bonnier Business poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Starry Televizor poszukuje osoby na stanowisko
reporter / wydawca programów informacyjnych

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive (print)

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. zakupu treści

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Plejada.pl przed Gwiazdy.wp.pl na czele serwisów plotkarskich, w dół Pudelek

Wśród serwisów internetowych o tematyce show-biznesowej najwięcej, po ponad 3 mln użytkowników miesięcznie, mają Plejada.pl i Gwiazdy.wp.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas spędzany przez internautów notuje Pudelek.pl, mimo spadku odwiedzalności w ciągu roku. więcej

 
Prezes Kurski spotka się z pracownikami TVP i nakreśli wizję zmian

Dzisiaj nowy prezes TVP Jacek Kurski spotka się z pracownikami spółki. W kolejnych dniach ma rozmawiać z dyrektorami anten o ich strategii na rozwój kanałów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Ziemiec poprowadzi nowy program ,,Debata" w TVP1

To Krzysztof Ziemiec, a nie Małgorzata Serafin zostanie prowadzącym nowego programu publicystycznego „Debata”, który w przyszłym tygodniu zadebiutuje na antenie TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja będzie nadawana we wtorki po „Wiadomościach”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Gotowanie, taniec, śpiew i formaty dziecięce nadal będą przyciągać widzów (trendy telewizji na 2016 rok)

W 2016 roku nie będzie wielkich zmian w ramówkach telewizyjnych: wrócą formaty o gotowaniu, tańcu i śpiewie, zobaczymy programy z udziałem dzieci. Kurczy się oferta teleturniejów, ale nadawcy coraz chętniej odświeżają stare formaty - trendy w telewizji na ten rok przedstawiają Ryszard Sibilski, Rafał Baran, Marcin Perzyna i Jarosław Burdek. więcej

Polsat Sport liderem, w dół Eurosport, Canal+ Sport i TVP Sport (ranking kanałów sportowych w 2015 r.)

W 2015 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport News, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Beata Tadla zwolniona z Telewizji Polskiej, bo zmienia się koncepcja ,,Wiadomości"
Paulina Sykut-Jeżyna nową prowadzącą show ,,Taniec z gwiazdami"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Wiatr zmian" w TVP Jacka Kurskiego. Kto odszedł, kto przyszedł?

Od przyjścia do Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w spółce zatrudniono nowych dyrektorów poszczególnych anten, zmieniło się też całe kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Największa rewolucja kadrowa dosięgła - jak na razie - „Wiadomości”, a z TVP pożegnało się kilku wieloletnich dziennikarzy. więcej

 
Wiosna w TVN już od połowy lutego. Co i kiedy widzowie zobaczą?

Telewizja TVN ujawniła dni i godziny emisji programów w wiosennej ramówce, która rusza już w połowie lutego br. W poniedziałki widzowie zobaczą serial „Druga szansa”, we wtorki - reality-show „Agent Gwiazdy”, a w niedziele - talent-show „MasterChef Junior”. więcej

 
Prezes Kurski spotka się z pracownikami TVP i nakreśli wizję zmian

Dzisiaj nowy prezes TVP Jacek Kurski spotka się z pracownikami spółki. W kolejnych dniach ma rozmawiać z dyrektorami anten o ich strategii na rozwój kanałów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Ziemiec poprowadzi nowy program ,,Debata" w TVP1

To Krzysztof Ziemiec, a nie Małgorzata Serafin zostanie prowadzącym nowego programu publicystycznego „Debata”, który w przyszłym tygodniu zadebiutuje na antenie TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja będzie nadawana we wtorki po „Wiadomościach”. więcej

 
Magda Tadeusiak dyrektorem TVP Polonia

Magda Tadeusiak zostanie nowym dyrektorem kanału TVP Polonia, zastępując na tym stanowisku Łukasza Kardasa. Wiceszefem stacji będzie Filip Frąckowiak.   więcej

 
Piotr Gursztyn dyrektorem TVP Historia, odchodzi z Superstacji i RDC

Piotr Gursztyn został w piątek powołany przez prezesa Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora TVP Historia. W związku z nowymi obowiązkami odchodzi z Superstacji i Polskiego Radia RDC, ale nadal współpracować z tygodnikiem „Do Rzeczy”, którego był wicenaczelnym. więcej

 
Marcin Pieńkowski: z ,,Rzeczpospolitej" na szefa publicystyki TVP1

Marcin Pieńkowski, poprzednio dziennikarz „Rzeczpospolitej” (Gremi Media Communications), w poniedziałek obejmie funkcję szefa publicystyki w TVP1. więcej

 
Wydawca ,,Panoramy" Ewa Godlewska-Jeneralska po 30 latach zwolniona z Telewizji Polskiej

Ewa Godlewska-Jeneralska po 30 latach pracy odchodzi z Telewizji Polskiej. Przez 25 lat pracowała w redakcji „Panoramy”, pełniąc funkcję producentki i wydawcy. więcej

 
,,Hala odlotów" miała 36 tys. widzów. Produkcja obniżyła oglądalność TVP Kultura

Ostatni sezon talk-show „Hala odlotów” w TVP Kultura oglądało średnio 36 tys. widzów. Misyjna produkcja, zakończona w zeszły czwartek, notowała słabsze udziały od średnich dobowych wyników stacji. więcej

 
W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy ,,Masterchef Junior" i ,,Małych gigantach"

Do najdroższych reklamowo pozycji programowych w TVN w lutym należą „Masterchef Junior”, „Mali giganci” i „Fakty”. Stacja jako pierwsza spośród ogólnopolskich nadawców już w lutym wprowadza wiosenną ramówkę, w której pojawi się kilka nowości oraz premierowe odcinki już nadawanych programów. więcej

 
Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na luty br. większość cen reklam przy sztandarowych programach jest o kilka procent wyższa niż rok temu. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

 
Grupa ZPR Media buduje własną agencję telewizyjną

Grupa ZPR Media uruchomi agencję telewizyjną która będzie pracować na potrzeby jej kanałów telewizyjnych, głównie nowej stacji TV#, która trafi na ósmy multipleks. Jej podwaliny stanowi zespół 40 dziennikarzy, który od listopada ub.r. produkują już lokalne serwisy informacyjne. więcej

 
Wirtualna Polska ma już koncesję dla WP1

Wszyscy zwycięzcy konkursów na emisję kanałów na ósmym multipleksie otrzymali już od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesje. Jako ostatnia dostała ją Grupa Wirtualna Polska, która planuje uruchomienie stacji WP1.   więcej

 
TVP Sport z nową oprawą (foto)

Kanał sportowy TVP Sport wprowadził nową oprawę graficzną i muzyczną. Jest ona utrzymana w ciemnoszarych odcieniach i nawiązuje do pomarańczowego koloru logo. więcej

 
Cyfrowy Polsat z nowym dekoderem Evobox PVR (foto)

Jeszcze w tym miesiącu do oferty Cyfrowego Polsatu trafi nowy dekoder satelitarny z funkcją nagrywania. Evobox PVR to najbardziej zaawansowany technologicznie sprzęt, który powstał w fabryce Cyfrowego Polsatu w Mielcu. więcej

 
Eurosport 2 rusza z emisją reklam

Od poniedziałku 18 stycznia br. kanał Eurosport 2 zacznie emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy Polsat Media, obsługujące także Eurosport 1. więcej

 
Michał Adamczyk wraca do głównego wydania ,,Wiadomości" TVP1

Michał Adamczyk w sobotę poprowadził „Wiadomości” TVP1 o godz. 19.30. To powrót dziennikarza do głównego wydania serwisu Jedynki po kilku latach. więcej

 
Joanna Osińska po 23 latach kończy pracę w Telewizji Polskiej

Joanna Osińska, dziennikarka TVP Info, po 23 latach pracy żegna się z Telewizją Polską. - Z wielkim żalem rozstaję się z firmą, ale nie z dziennikarstwem - podkreśla Osińska. To kolejna osoba, która znika z anteny TVP po zmianie kierownictwa spółki. więcej

 
Gotowanie, taniec, śpiew i formaty dziecięce nadal będą przyciągać widzów (trendy telewizji na 2016 rok)

W 2016 roku nie będzie wielkich zmian w ramówkach telewizyjnych: wrócą formaty o gotowaniu, tańcu i śpiewie, zobaczymy programy z udziałem dzieci. Kurczy się oferta teleturniejów, ale nadawcy coraz chętniej odświeżają stare formaty - trendy w telewizji na ten rok przedstawiają Ryszard Sibilski, Rafał Baran, Marcin Perzyna i Jarosław Burdek. więcej

 
Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)

Najchętniej oglądany blok reklamowy w tym roku pokazany został w trakcie meczu Polska-Irlandia. Na drugim miejscu uplasował się charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy - top 5 przerw reklamowych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polacy najczęściej czerpią informacje z telewizji, z internetu korzystają młodzi i wykształceni

Telewizja to medium, z którego Polacy - głównie starsi - najczęściej czerpią wiedzę i wiadomości, ale jej udział spada wraz ze wzrostem wykształcenia. Odwrotnie jest z internetem, z którego korzystają najwięcej osoby młode i wykształcone - wynika z raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na temat różnorodności treści informacyjnych. więcej

 
Dominika Wielowieyska kończy ,,Puentę" w TVP Info w solidarności z dziennikarzami zwolnionymi z TVP

Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Dominika Wielowieyska będzie prowadzić program „Puenta” w TVP Info tylko do końca stycznia. - Dostałam propozycję od nowych władz stacji, by dalej prowadzić tę audycję. Uznałam jednak, że nie mogę tego zrobić, ponieważ z TVP, z „Wiadomości” i z TVP Info odeszło wielu ludzi, których cenię - tłumaczy. więcej

 
Piotr Kraśko: w ,,Wiadomościach" przestrzegaliśmy standardów BBC, zarzuty manipulacji bez dowodów

Odwołany szef „Wiadomości” TVP1 Piotr Kraśko stwierdził, że zarzuty manipulacji i kłamstw kierowane wobec redakcji programu nigdy nie poparto dowodami. Zaznaczył jednak, że po mocno krytycznych wypowiedziach polityków PiS-u spodziewał się dużych zmian w programie. więcej

 
,,Bombowe dziewczyny" w Fokus TV

18 stycznia 2016 roku Fokus TV rozpocznie emisję fabularnego serialu „Bombowe dziewczyny”. więcej

 
 
Radio  
 
Zmiany w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu na razie bez wpływu na ich pozycję reklamową

Dotychczasowe decyzje programowe i personalne w Telewizji Polskiej oraz Polskim Radia to gwałtowna dekonstrukcja zastanego porządku. W pierwszej kolejności zmiany ocenią widzowie. Z punktu widzenia biznesu reklamodawców ta krótkoterminowa perspektywa nie jest aż tak istotna. O tym, czy obecne roszady personalne w Telewizji Polskiej wpłyną na jej pozycję na rynku reklamowym, mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska i Piotr Piętka. więcej

 
Paweł Sito zostanie szefem radiowej Trójki? TOK FM zdejmuje jego audycje z ramówki

Dziennikarz radiowy Paweł Sito dowiedział się w piątek, że nie poprowadzi już audycji w Radiu TOK FM (Agora), po tym jak do kierownictwa rozgłośni dotarły pogłoski o jego powołaniu na dyrektora Programu III Polskiego Radia - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Nie komentuję tych informacji - mówi nam Sito. więcej

 
Rafał Porzeziński nowym dyrektorem radiowej Jedynki, Tomasz Kowalczewski odpowiada za IAR

W piątek zarząd Polskiego Radia powołał Rafała Porzezińskego na stanowisko redaktora naczelnego i dyrektora programowego Programu I. Redaktorem naczelnym Polskiego Radia dla Zagranicy został Tomasz Wybranowski a Informacyjnej Agencji Radiowej - Tomasz Kowalczewski.   więcej

 
Rynek radiowy w Trójmieście: RMF FM, Trójka i Radio Gdańsk

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Powołano nowe rady nadzorcze Telewizji Polskiej i Polskiego Radia

Przemysław Tejkowski, Radosław Włoszek i Dariusz Lasocki zostali powołani przez ministra skarbu państwa Dawida Jackiewicza do rady nadzorczej Telewizji Polskiej, a Artur Kubaj, Zbigniew Hajłasz i Maciej Jankiewicz do rady nadzorczej Polskiego Radia. więcej

 
Jakub Dymek: w przejęciu mediów publicznych ofiarami są niewinni ludzie, którzy z powodów politycznych tracą pracę

Co w zmianach w publicznych mediach oburza mnie najbardziej? Nie polityczne nominacje prezesów, dyrektorów i szefów anten, ale - nie mniej polityczne - równoległe wyrzucanie z pracy pracownic i pracowników TVP i Polskiego Radia - pisze Jakub Dymek, publicysta „Krytyki Politycznej”. więcej

 
Reklama  
 
W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy ,,Masterchef Junior" i ,,Małych gigantach"

Do najdroższych reklamowo pozycji programowych w TVN w lutym należą „Masterchef Junior”, „Mali giganci” i „Fakty”. Stacja jako pierwsza spośród ogólnopolskich nadawców już w lutym wprowadza wiosenną ramówkę, w której pojawi się kilka nowości oraz premierowe odcinki już nadawanych programów. więcej

 
Mateusz Walkowiak: z McCann Worldgroup na szefa Socialyse w Havas Media Group

Mateusz Walkowiak zaczął pracę jako szef agencji Socialyse należącej do Havas Media Group. Wcześniej pracował m.in. w agencjach McCann Worldgroup, GoldenSubmarine i Get More Social. więcej

 
Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na luty br. większość cen reklam przy sztandarowych programach jest o kilka procent wyższa niż rok temu. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

 
Kioskarz Robert Górski z opadającą koparą reklamuje Orange na kartę (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza. Przygotowały ją firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney i Initiative Media Warszawa. więcej

 
,,Poczuj rytm" w kampanii jogurtu Jogobella Breakfast (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca nowy jogurt marki Jogobella (należącej do koncernu Zott) - Jogobella Breakfast. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Phanke, Lubię To linked by Isobar, Amnet Polska, iProspect i Carat Polska. więcej

 
,,Zakręć kubkiem po nagrody" w promocji Nescafé

Wystartowała loteria promująca kawę Nescafé (produkowanej przez Nestlé Polska) pod hasłem „Zakręć kubkiem Nescafé po nagrody”. Akcję realizuje agencja Unique One, a towarzyszącą temu kampanię reklamową przygotowały Publicis Poland i MEC. więcej

 
Eurosport 2 rusza z emisją reklam

Od poniedziałku 18 stycznia br. kanał Eurosport 2 zacznie emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy Polsat Media, obsługujące także Eurosport 1. więcej

 
Karol Golik: z Havas Worldwide Warsaw do Walk Digital

Karol Golik zaczął pracę jako digital account manager w agencji Walk Digital. Wcześniej był związany z Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
Reklamy tygodnia: Heineken, Warka, Axe, Volvo, Creative Belgum (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazła się tym razem tylko jedna polska kampania i cztery zagraniczne. Są to: lokalna produkcja promująca piwo Warka oraz zagraniczne spoty Heinekena, Volvo, Axe i akcja promująca oddawanie spermy w Belgii. więcej

 
Najchętniej oglądane bloki reklamowe - hitem mecz Polska-Irlandia (raport za 2015 rok)

Najchętniej oglądany blok reklamowy w tym roku pokazany został w trakcie meczu Polska-Irlandia. Na drugim miejscu uplasował się charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy - top 5 przerw reklamowych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Guinness: Made of More Fanta: Don't worry sugar Anheuser-Busch Inbev Stella Artois 4%: Pool Air France: Double life Vanish: Frites
 
Prasa  
 
,,Penthouse" zapowiada koniec wydania drukowanego, przeniesie się do internetu

Magazyn dla mężczyzn „Penthouse” postanowił zakończyć wydawanie drukowanej wersji. Wszystkie treści miesięcznika będą publikowane w internecie. Powodem jest spadająca sprzedaż papierowego wydania wynikająca ze zmiany preferencji odbiorców. więcej

 
77 tys. subskrybentów płatnych treści ,,Gazety Wyborczej" w internecie. Agora liczy na 90 tys. za rok

Na koniec grudnia 2015 roku liczba płatnych subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” wyniosła ponad 77 tys. - podała Agora. Tym samym cel spółki dotyczący liczby prenumerat „Wyborczej” w sieci został zrealizowany rok wcześniej niż planowano. więcej

 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w październiku. ,,Świat Motocykli" z największym spadkiem

W październiku ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”. więcej

 
Media Service Zawada wydaje ,,DreamWorks magazyn"

Na rynku ukazał się nowy miesięcznik „DreamWorks magazyn”, poświęcony bohaterom filmów i seriali wytwórni Dreamworks. Wydawcą pisma kierowanego do dzieci w wieku od 6 do 12 lat jest Media Service Zawada. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2016-01-18 Wprost - 2016-01-18 Do Rzeczy - 2016-01-18 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-01-18 Moje Mieszkanie - 2016-01-17
 
Internet  
 
Plejada.pl przed Gwiazdy.wp.pl na czele serwisów plotkarskich, w dół Pudelek

Wśród serwisów internetowych o tematyce show-biznesowej najwięcej, po ponad 3 mln użytkowników miesięcznie, mają Plejada.pl i Gwiazdy.wp.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas spędzany przez internautów notuje Pudelek.pl, mimo spadku odwiedzalności w ciągu roku. więcej

 
Serwisy Grupy Onet-RASP ze sportowymi treściami wideo od Cyfrowego Polsatu

W ramach podpisanej właśnie umowy na stronach Grupy Onet-RASP będą zamieszczane sportowe treści wideo z kanałów Cyfrowego Polsatu. W drugiej połowie stycznia będą to przede wszystkim materiały dotyczące mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. więcej

 
Wirtualna Polska ma już koncesję dla WP1

Wszyscy zwycięzcy konkursów na emisję kanałów na ósmym multipleksie otrzymali już od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesje. Jako ostatnia dostała ją Grupa Wirtualna Polska, która planuje uruchomienie stacji WP1.   więcej

 
Reklama display w 2016 r. po raz pierwszy pokona wyszukiwarki, w górę wideo

W 2016 roku wydatki na cyfrową reklamę typu display w USA będą po raz pierwszy w historii większe niż na reklamę w wyszukiwarkach - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Wal-Mart największym sprzedawcą na świecie, Amazon najszybciej zyskuje

W 2015 roku najwięksi giganci handlu, tacy jak Wal-Mart, Target czy Walgreens, zanotowali znaczące wzrosty sprzedaży. W kolejnych latach nadal spodziewany jest ich rozwój, ale najszybciej ma zyskiwać Amazon.   więcej

 
Marki na Facebooku wolą udostępniać wideo bezpośrednio niż poprzez YouTube

Wiele marek woli publikować swoje materiały wideo bezpośrednio na Facebooku. Klipy z YouTube odpowiadają tylko za ok. 1/4 wszystkich tego typu treści umieszczanych przez marki w społecznościowym portalu - wynika z danych firmy quintly. więcej

 
Public Relations  
 
PL.2012+: odchodzi Mikołaj Piotrowski, Monika Borzdyńska rzeczniczką prasową
 
Technologie  
 
Lumia 650 pojawi się na początku lutego w cenie ok. 900 zł
 
Nowe procesory Intela, Qualcomma i AMD będą obsługiwane tylko przez Windows 10
 
HomTom HT7 - nowy smartfon od Doogee za 399 zł (wideo)
 
Android: Lollipop goni KitKata, Marshmallow poniżej 1 proc.
 
Gospodarka  
 
Wal-Mart największym sprzedawcą na świecie, Amazon najszybciej zyskuje
 
Zbigniew Jagiełło: Polacy mają w genach przedsiębiorczość. To musi przełożyć się na naszą gospodarkę
 
Tylko tydzień został na wybór kwartalnych rozliczeń przez ryczałtowców
 
Kryzys w Chinach dużym zagrożeniem nie tylko dla Eurolandu, lecz także dla Polski
 
Zostanie wprowadzana godzinowa stawka minimalna przy zleceniach
 
Tania ropa coraz bardziej osłabia Rosję i zmusi ją do zmiany struktury swojej gospodarki
 
Rynek giełdowy powinien wrócić do wzrostów, gdy inwestorzy znów zaczną zwracać uwagę na fundamenty
 
Termin rozliczenia się z fiskusem z przychodów z najmu nieruchomości
 
Kultura/Rozrywka  
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Imperium"
 
Rise Against: People Live Here (wideo)
 
Gotowanie, taniec, śpiew i formaty dziecięce nadal będą przyciągać widzów (trendy telewizji na 2016 rok)
 
26 lutego premiera "Fuller House", czyli kontynuacji "Pełnej chaty"
 
"Haters Back Off" - nowa produkcja Netfliksa
 
Usher wydaje album "Flawed"
 
,,Bombowe dziewczyny" w Fokus TV
 
George Miller dalej będzie odpowiadał za film "Mad Max"
 
Blog  
 
Wszystko jest rozrywką - ks. Artur Stopka
 
Silny kraj swojej siły udowadniać nie musi - Marek Kacprzak
 
BARDZO się cieszę z decyzji Komisji Europejskiej! - Ewaryst Fedorowicz
 
Mam dosyć! - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Drgawki ogólnonarodowe - Wanda Konarzewska
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl